Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

Si tu ca prieten al lui, si coleg al nostru, ne lasi sa ne spargem in discutii de 25 de pagini din 2006 pana acum....si sa batem drumurile pe la Timisoara si Constanta fara sa ne spui nimic ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este in ROSU.eu am vorbit cu el la un moment dat si mi-a cerut sa-i las masina o zi ,doua ,nu mai tin minte exact cat.dar nu am fost de acord,la acel moment nici nu stiam nimic de el.acum nu stiu ce sa zic nu cred sa fie diferenta mare la preturi,importanta e calitatea lucrarilor.sa speram ca e omul de care are lumea nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam ce problema ai avut?

Cat te-a costat?

Cat a durat?

Da mai multe detalii.

THX

'In blocul de valve au fost ceva probleme cu niste valve (pe care mi le-au schimbat cu unele noi). Pret 20 mil lei. Ca si durata - 2 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Am si eu o problema la cutia de viteze.Am un passat din 2000 cutie tiptronic.Nu smuceste,nu cred ca am avut pierderi de ulei,are forta si schimba treptele normal dar plecand intr-o mica excursie de Pasti am observat o mica vibrare.Am oprit repede muzica si am incercat sa detectez de la ce provine,am remarcat ca ar fi ceva de la cutia de viteze.Mergand in continuare drumu dus-intors(500km)am vazut ca acel zgomot se producea cand eliberam acceleratia.Inca o data mentionez ca nu are probleme la schimbarea treptelor dar cand o las sa scada in turatii se simte ca ar freca undeva.Din cate vad parca o anumita piesa ar avea un joc dar in timp ce este accelerata din cauza fortei centifugale ramne pe pozitie iar la eliberarea acceleratiei se creaza un joc..Are idee cineva cam ce problema ar fi?Pana acum am fost f multumit de masina dar exact din momentul achizitionari mi-a fost teama de cutia tiptronic.Ajung la conluzia ca ce este complicat se strica mai repede,se intretine mai greu si are mai multe piese care se pot defecta...Nu dispun de multi bani si este f posibil sa raman pieton :)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000
Salut tuturor . Am si eu probleme cu tiptronic , masina in cauza fiind un vw passat tdi 131hp si anul de fabricatie 2002 . De vreo saptamana cutia nu poate urca o panta cu marsalierul decat pe loc liberr si asta la relantii ,daca se apasa acceleratia efectiv patineaza ,dar asta numai in R . In rest cutia merge bine nu smuceste cand se schimba vitezele . Va rog frumos cei care au mai avut problema asta indrumativa undeva si care ar fi solutia repararii acestei cutii. Va multumesc si va rog postati si opinile altora .

Cauta posturile scrise de mine in urma am avut aceasi p[roblema si masina este identica....spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost de curand ( 2 zile ) la Samer arabul de la Timisoara, aveam la Sharanul meu urmatoarele probleme, incepuse sa patineze rau , abia atingeam viteza de 80km/h si smucea cand schimba. L-am sunat pe arab i-am spus ce probleme am si l-am intrebat cat m-ar costa, mi-a zis ca 1000 euro, ok zic si cat dureaza la care el zice vii la 9 dim. la mine pleci la 12-14 cu masina gata. Bun zis si facut vb. cu el stabilesc pentru ziua de luni sa fiu la el (m-am gandit ca plec duminica din buc. si am drumul cat de cat liber pana la Timisoara, si asa a si fost am ajuns dupa masa in TM m-am cazat la campingul de la intrarea in TM dinspre Lugoj (90ron?zi casuta cu baie apa calda si caldura si tv cu cablu, foarte civilizat. Dimineata la ora 9,00 eram la atelierul arabului, la 9,05 apare fratele sau car imi ia masina la o proba scurta pe strada dupa care o baga direct pe rampa, vreau sa spun ca a desfacut exact ce trebuia fara sa dea cutia jos de pe masina, a schimbat o piesa ca o palnie care mi-a aratat ca era fisurata, dar o fisura asa de mica de abia o vedeai, dar uleiul care circula cu presiune mare trecea prin acea fisura. Oricum avantajul la ei este ca au piese a plecat arabul in alta incapere si a venit cu piesa noua intr-o cutie mi-a aratat-o si a inceput sa o monteze la loc , la 12 masina iesea in proba mergea excelent, dar mi-a spus ca am probleme la grupul de valve, nu grave dar ma pot lasa in 10000-100000km, depinde cum merg si mi-a sugerat sa schimb cand oi avea bani blocul de valve atunci am zis ca de ce tot blocul si nu doar valvele care fac probleme, iar el mi-a zis ca se poate si asa dar dupa aia poate sa imi cada alta valva si pana la urma tot acolo ajung, dar schimband tot blocul am cutia ca si una noua si daca am grija de ea si schimb uleiul la 60.000km nu voi mai avea nici o problema cu CV. Asa ca m-am hotarat si cum fac rost de inca 1000 de euroi ma duc la el sa fac si treaba asta (m-ia zis ca in banii astia intra si manopera si blocul nou de valve). Cu alte cuvinte sunt multumit de tipul si cu toate ca e departe cel putun iti face masina pe loc si cam tot acolo ajungi si daca te duci la cel de la Constanta. Il recomand pe Samer cu cea mai mare caldura, sper ca a fost de folos toata porologhia care am scris-o eu aici si bafta tuturor posesorilor de Sharan. PS nr de tel al lui Samer este:0722.620.339. RECOMAND.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!Am o mica nelamurire adica am un Passat B5 motor1,9Tdi cu o cutie automata(tiptronic).Vroiam sa schimb uleiul de la cutia de viteze si nu stiu ce sa fac.Adica un mecanic spune ca nu se schimba uleiu,doar se completeaza,altu spune ca trebuie 9 L dar ca sa intre tot trebuie data cutia de viteze jos si altu care spune ca trebuie adaugat 3L.Uleiu am inteles ca trebuie unu special,nu stiu cum se cheama dar stiu ca este 43Lei litru plus filtrele care mai ajung 120lei.Sunt din Vrancea si sincer nu avem specialisti aici si nu as vrea sa fac treaba dupa ureche.As fi recunoscator pentru un sfat in privinta schimbului ca sa stiu la care din cei 3 mecanici mentionanti mai sus sa ma duc...Astept un raspuns de la cineva care se pricepe cu adevarat!O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatia e simpla:

Varianta I:

1. Se desface busonul de la cutie (inbus de 8 sau 10) lasi sa curga tot uleiul

2. se desface baia de uilei aprox 30 suruburi torx

3. inauntru gasesti filtrul de ulei care este prins in 2 sau 3 suruburi torx

4. schimbi garnitura de baie

5. pui baia de ulei la col

6. pe busonul de uplere (cel mare) sau pe cel mic introduci un furtun legat la o pompa de dacie (de ulei) si introduci 7 litri daca ai dat baia jos si schimbat filtrul sau 6 litri daca nu dai baia jos si nu schimbi filtrul

VariantaII:

Exista si o alternativa la felul cum umplii cutia - dar trebuie sa ai masina suspendata (eu prefer varianta I):

6. pe la busonul de umplere (cel mare- inbus de 13 parca) introduci un furtun

7. pui ulei pana incepe sa curga (cam 3-4L)

8. pornesti motorul si o lasi pe P (fara clima si fara sa accelerezi) completrezi pana curge pe langa

9. o treci pe D completezi -- cu motorul pornit

10.o treci pe R completezi (daca mai e nevoie) -- cu motorul pornit

11. pui busonul

Varianta I e mult mai simpla (e folosita si de renumitul Samer din Timisoara)

Cutia are capacitate de 9 Litri - dar nu poti sa schimbi decat 7 , ceilalti raman in convertizor, etc.

Uleiul costa aprox 45 ron/l

Garnitura am gasit-o cu 35 ron

filtrul aprox 60 lei

pompa ulei dacie - 15-20ron

furtun 15-20 ron

galeata si bormasina (ca sa nu dai manual la pompa :icon_thumright: :P)

Ulei poti sa iei SWAG FEBI sau ESSO

Toata operatiunea dureaza 30-45 min in 2 insi.

Ps. cati KM are masina? S-a mai facut vreodata schimbul de ulei la cutie?

Daca ai multi KM si nu s-a schimbat niciodata uleiul parerea mea (Personala si din patite) sa o lasi asa! Oricum va ceda mai devreme sau mai tarziu daca nu a fost schimbat uleiul in ea...

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai multi KM parcursi cu masina poti sa verifici uleiul si eventual sa-l completezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt detalii dar la sfarsit am vazut ca ai precizat ca daca am multi km sa o las asa.De ce?Ma apropii de 300mii km.Am masina de aproximativ un an si nu stiu cand a fost schimbat ultima oara uleiul din cutie.Ma gandeam ca atata timp cat merge bine,daca schimb si uleiu ma va tine cat voi avea grija de ea...Eu de obicei nu o fortez,ba chiar merg la consum si sunt de parere ca in acest ritm nu vor fi probleme.As vrea contraargumente in privinta faptului ca daca are multi km sa nu schimb uleiu ca sa imi fac si eu o idee de ce ar fi rau sa fac lucru asta...O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cutia merge bine si eu zic sa o lasi asa.nu cred ca e o solutie buna sa schimbi uleiul daca nu stii cand si daca a fost schimbat.e posibil ca din cauza modificarii vascozitatii uleiului sa apara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfat dar eu imi iau inima in dinti si am sa schimb uleiu.Eu gandesc ca atata timp cat voi avea un ulei nou nu are cum sa functioneze decat bine,exact cum era inainte numai ca va fi mai bine"lubrifiata".O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei nou poti avea doar daca dai jos cutia si scos tot uleiul din ea.tu ii poti face doar improspatare,adica sa amesteci un ulei nou cu cel din cutie.de aceea pot aparea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca completez nu este aceelasi lucru cu "reinprospatare"?Eu vreau sa gasesc solutia cea mai buna sa ma tina cat se poate de mult.Mi se pare absurd ca la un schimb de ulei sa fie necesara demontarea cutiei de viteze.La ce s-a complicat vw cu asemenea chestii... sau este o metoda buna de a le rotunji conturile de la reprezentante?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce s-a complicat vw cu asemenea chestii... sau este o metoda buna de a le rotunji conturile de la reprezentante? :)

Ai impresia ca doar vw are cutii automate, sau crezi cumva ca cele folosite de vw sunt alte "inventii"? :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu vw a inventat cutiile automate dar intrebarea mea era alta.De ce nu au facut un sistem mai simplu de inlocuire a uleiului?Trebuie demontata pt un banal schimb de ulei.Mie unu nu mi se pare normal,din contra cred ca este o strategie de marketing pt a veni la ei pt toate banalitatile.Sunt convins ca alte marci de automobile nu se bazeaza pe supravieturirea din astfel de ciubucuri.In plus am fost azi la reprezentanta sa imi zica ca un litru de ulei este aproximativ un milion.Zic aproximativ pt ca nu am avut cartea tehnica la mine si aceasta informatie a fost data de un mecanic pt ca vanzatorul de acolo i-a fost sila si parea chiar ca se ratuieste la mine pt ca am intrebat daca imi poate da un pret estimativ pana vin cu cartea tehnica .Mai mult de atat ,sincer sunt dezamagit de Romania adica mai exact de locuitori acestor tinuturi.De ce?Cei de la reprezentante sunt cu fundul in sus daca pui o intrebare de parca ii injuri dar cand este vorba sa cumperi ceva te pup pe toate partile...Inca ceva ca sa vedeti cat de neseriosi sunt!O verisoara de a mea a cumparat un vw jetta si la un an de zile cutia de viteze manuala a cedat.Cei de la reprezentanta au zis ca nu tine de garantie pana cand a venit prietenul ei care are o functie f importanta in oras.A inceput sa zica ca mai au un logan,ca a facut cu el 100mii de km si ca nu are nimic iar un vw jetta de noua s-a stricat!Bineinteles ca apoi s-au apucat de treaba "cica" au rezolvat problema.Sincer ma pricep la masini dar nu sunt expert ...Am cunostinte de baza,imi place sa bijuteresc si probabil am si urechea formata pt ca la scurt timp adica 6,7,8 luni de la asa zisa reparatie eu i-am zis ca acesta scoate un zgomot ciudat ca la o luna maxim sa ii se strice iar:) Am inteles ca a cedat iar cutia de viteze si sunt tare curios ce o sa zica cei de la reprezentanta.Eu unu i-as concedia pe toti,as angaja oameni calificati si i-as invata bunele maniere.Nu este posibil ca intr-o tara "Europeana" sa se intample chestii de genu asta.Sper sa nu adresati cuvinte jignitoare la adresa mea doar pt ca mi-am expus parerea.O zi buna in continuare si va doresc vizite foare rare pe la "expertii"de la Vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinbal82
Am fost la Constanta la service-ul lui George. Mi-a rezolvat problema. RECOMAND. Nu te simti ca intr-un service. Recomand in primul rand ca OM. Ca si ,,mecanic,, - service NU am ce sa ii reprosez. Asadar, daca doriti mai multe detalii despre locatie, numar de telefon - va stau la dispozitie. Zi buna.

as dori si eu un nr de telefon al lui GEORGE din Constanta sau o adresa. am vazut ca l-ati laudat. am si eu un passat din 2001 tiptronic si pe marsarier nu se mai deplaseaza masina ci doar se tureaza. merge doar fara sa accelerez pe R. doar ce i-am schimbat uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut posesorii de Tiptronic.

Am urmarit cu mare interes acest topic deoarece de 3 zile am intampinat si eu probleme la aceasta cutie. In foarte multe posturi ma regasesc si eu.

A inceput brusc sa patineze in unele viteze cam pe cand se dorea schimbarea treptei cu una superioara. Pierdea presiune dar nu la o turatie anume sau intr-o anume viteza. Cert este ca din 1-a trecea fara probleme. Astea in prima zi. A 2-a zi facea ceva figuri si in treapta R, trebuia sa astept mai mult sa cupleze (10-15 sec.). Seara am observat o baltita mica de ulei sub masina chiar intre cutie si motor. Mentionez ca nu a dat socuri, atat ca patina in viteza cateodata ca atunci cand este pe liber. Nu am urcat-o pe un elevator datorita lipsei de timp, aseara am vazut scurgerea de ulei. Mai mult ca sigur este dus un simering intre cutie si motor si a ramas fara ceva ulei. Am apucat sa merg cu ea de cand a facut prima figura cam 40- 50Km.

Are cineva o schema sa stiu si eu unde este acel simering sau daca sunt mai multe?

Masina nu a fost lovita pe dedesupt sa am ceva fisurat si numai eu merg cu ea.

Cert este ca va trebui facuta o reinprospatare de ulei si filtru schimbat. Cat despre simering...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni, sincer sa fiu daca nu aveam probleme nu ajungeam pe acest forum.

acum ma bucur pentru ca imi dau seama ca este o comunitate foarte activa.

eu am un passat variant 1.9tdi cu cutie automata (101cp) doar de o saptamana.

masina este din 2000, cand am luat-o nu am vazut ca pierde din cutie.

la mine uleiul se scurge pril locul de cuplare cu planetara.

in afara faptului ca nu simt putere si mai sus de 140km/h nu poate, nu sesizez nici o alta problema la ea.

acum. dupa ce am citit tot(absolut tot) ce s-a postat aici din 2006, am unele nelamuriri...

1. s-ar parea ca schimbul de ulei este periculos daca este facut oricum si de oricine

2. nu oricine desface o astfel de cutie (CT, TM, si acum B pe undeva prin comuna Rosu, daca se confirma calitatea lucrarii)

3. parerile despre schimbul de ulei variaza de la "nu te atinge ca-i pe viata" pana la "din 30 in 30 de mii", cu variante de tip "doar completeaza"

avand in vedere ca eu am scurgeri de ulei pe la intrarea planetarei in cutie, stie cineva daca este posibila schimbarea acestui simering din exterior? fara a da cutia jos sau a o desface?

pe de alta parte as dori daca are cineva o carte tehnica despre aceasta cutie(am downloadat o gramada de articole si manuale dar nu gasesc pe nicaieri cutia dezansamblata cu toate reperele si modul de demontare/montare)

banuiesc ca trebuie sa existe asa ceva.

as vrea sa vad, sa inteleg si de abia atunci voi lua decizia de a o da pe mana altuia sau nu.

tot respectul pentru cei pomeniti de unii dintre voi si care repara astfel de cutii, dar eu sunt inginer mecanic si nu-mi este teama de a incerca sa mi-o repar singur.

dar nu am de gand sa fac asta daca nu am documentatia necesara

asa ca...va rog, daca cineva are link-uri catre astfel de documentatii sau are chiar manuale ajutati-ma sa ajung la ele.

multumesc anticipat pentru orice sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot respectul pentru cei pomeniti de unii dintre voi si care repara astfel de cutii, dar eu sunt inginer mecanic si nu-mi este teama de a incerca sa mi-o repar singur.

Eu nu sunt inginer mecanic si in anii `90 nu aveam niciun fel de documentatii. Mi-am bagat "nasul" in doua cutii automate. Efectul? Ambele cutii "resuscitate". Daca asta iti poate spune ceva, daca iti poate da curaj!? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinbal82
mai oameni buni, sincer sa fiu daca nu aveam probleme nu ajungeam pe acest forum.

acum ma bucur pentru ca imi dau seama ca este o comunitate foarte activa.

eu am un passat variant 1.9tdi cu cutie automata (101cp) doar de o saptamana.

masina este din 2000, cand am luat-o nu am vazut ca pierde din cutie.

la mine uleiul se scurge pril locul de cuplare cu planetara.

in afara faptului ca nu simt putere si mai sus de 140km/h nu poate, nu sesizez nici o alta problema la ea.

acum. dupa ce am citit tot(absolut tot) ce s-a postat aici din 2006, am unele nelamuriri...

1. s-ar parea ca schimbul de ulei este periculos daca este facut oricum si de oricine

2. nu oricine desface o astfel de cutie (CT, TM, si acum B pe undeva prin comuna Rosu, daca se confirma calitatea lucrarii)

3. parerile despre schimbul de ulei variaza de la "nu te atinge ca-i pe viata" pana la "din 30 in 30 de mii", cu variante de tip "doar completeaza"

avand in vedere ca eu am scurgeri de ulei pe la intrarea planetarei in cutie, stie cineva daca este posibila schimbarea acestui simering din exterior? fara a da cutia jos sau a o desface?

pe de alta parte as dori daca are cineva o carte tehnica despre aceasta cutie(am downloadat o gramada de articole si manuale dar nu gasesc pe nicaieri cutia dezansamblata cu toate reperele si modul de demontare/montare)

banuiesc ca trebuie sa existe asa ceva

as vrea sa vad, sa inteleg si de abia atunci voi lua decizia de a o da pe mana altuia sau nu.

tot respectul pentru cei pomeniti de unii dintre voi si care repara astfel de cutii, dar eu sunt inginer mecanic si nu-mi este teama de a incerca sa mi-o repar singur.

dar nu am de gand sa fac asta daca nu am documentatia necesara

asa ca...va rog, daca cineva are link-uri catre astfel de documentatii sau are chiar manuale ajutati-ma sa ajung la ele.

multumesc anticipat pentru orice sugestie

da se pot schimba fara sa dai cutia jos. trebuie data jos roata cu tot cu planetara. semeringurile le gasesti doar pe cod original si costa 200 RON ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt inginer mecanic si in anii `90 nu aveam niciun fel de documentatii. Mi-am bagat "nasul" in doua cutii automate. Efectul? Ambele cutii "resuscitate". Daca asta iti poate spune ceva, daca iti poate da curaj!? :RO flag:

din punctul meu de vedere "a invata" si apoi "a sti" sa repari o cv automata trebuie precedat de "a intelege" cum functioneaza un astfel de mecanism.

evident exista si metode empirice, cum ar fi sa te lovesti cu capul de toti peretii pana afli unde este usa, sau cu alte cuvinte sa "reinventezi apa calda".

sunt principii de baza in functionare si construirea a acestor cutii, motiv pentru care nu vreau sa-mi bag "nasul" inainte de a intelege acest mecanism.

daca metode de tipul celei de a-ti baga nasul ar fi suficiente atunci nu ar mai exista topic-uri pe acest forum(dar si pe altele) unde cineva spune ca nu-i mai merge masina "doar ca a completat uleiul" sau ca "l-a schimbat" sau si mai grav, doar ca cineva "a desfacut cutia".

la fel nu ar mai exista doar cativa insi recunoscuti care repara aceste cutii. cum au invatat ei sa faca chestiile astea? simplu. au avut material "didactic" la dispozitie. cine stie cate cutii le-au trecut prin mana pana sa ajunga sa rezolve cate ceva in ele(asta in cazul in care nu au avut la indemana documentatia necesara si au putut combina informatiile tehnice cu experienta practica)

nu ma intelege gresit, nu vreau sa teoretizez cazul dar vreau sa inteleg cu adevarat acest fenomen care este cv automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se pot schimba fara sa dai cutia jos. trebuie data jos roata cu tot cu planetara. semeringurile le gasesti doar pe cod original si costa 200 RON ambele

cand spui "cod" te referi la codul cutiei?

oricum, multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma intelege gresit, nu vreau sa teoretizez cazul dar vreau sa inteleg cu adevarat acest fenomen care este cv automata.

Nu am motive sa te inteleg gresit dar, inginer fiind (tu, nu eu :P ) stii ca, atata timp cat ai o gandire tehnica (btw, nici barman nu sunt; tot in domeniul tehnic lucrez) si respecti ordinea demontarii/montarii, nu numai ca nu poti gresi dar, ai sansa sa descoperi si sa remediezi defectul.

Te asigur ca, problemele nu tineau de "modelul" prezentat de tine si anume: "unde cineva spune ca nu-i mai merge masina "doar ca a completat uleiul" sau ca "l-a schimbat" sau si mai grav, doar ca cineva "a desfacut cutia".

Ca exemplu, am sa-ti spun doar despre una din ele si poti s-o consideri ca fiind un exercitiu de studiu/imaginatie. Uleiul din cutie, ajungea in motor. Parte ajungea in baia de ulei a motorului, parte era ars...ce fum lasam in urma mea ;) .Aveam un consum de ulei de cutie, de 1l/200km :Driver: . Desigur, pana sa ma apuc de "bagat nasul", am incercat sa discut cu diversi mecanici (cel putin 10). De la variantele unora, "n-are domne cum sa ajunga ulei din cutie in motor", pana la explicatia senzationala a unuia, "domne, daca uleiul din cutie ar fi sa ajunga in baie, mata nu te gandesti ca, benzina care este mai subtire decat uleiul s-ar duce tot acolo si nu ti-ar mai porni motorul!?" (tare explicatia, nu-i asa?), am auzit tot felul de bazaconii. Cei mai sinceri dintre ei, ridicau din umeri. Acestea au fost motivele care m-au determinat sa-mi iau inima-n dinti si sa-mi "bag nasul" si in final sa rezolv problema.

Un amanunt in acesta problema: cutia nu beneficia de comenzi electrohidraulice (mecatronic) ci de comanda vacuumatica.

Te-ai fi incumetat macar sa desfaci baia de ulei, sa vezi ce-i pe-acolo? Nu a fost nevoie sa fac bucati cutia dar, daca problema ar fi necesitat o "disectie" mai amanuntita, cu siguranta as fi facut-o.

Daca ai fi spus: "n-am desfacut un surub la viata mea", fi convins ca nu te-as fi incurajat in acest fel.

Nu stau sa citesc postu-rile din urma dar, daca nu in acest topic, cu siguranta in altul (tot despre cutii automate) ai sa mai gasesti un alt "cutezator" (chiar daca, asistat)care si-a reparat cutia.

LE: Am gasit "cutezatorul" AICI .

LE2: " sa repari o cv automata trebuie precedat de "a intelege" cum functioneaza un astfel de mecanism."

Corect, este o conditie necesara dar,in acelasi timp,o conditie neinsusita de "specialstii" despre cam am spus mai sus.

Din relatarea ta, inteleg ca ai gasit ceva articole si documentatii care sa-ti creeze o imagine de ansamblu privind functionarea unui astfel de mecanism.

Eu iti urez in continuare, CURAJ si SUCCES! :icon_thumright:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!