Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

AG5 - automatic getriebe/gearbox 5 speed. Codul este EYF dar, mai important este tipul/modelul cutiei...adica, 01V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! si eu sunt nelamurit cu codul cutiei de viteza. Pe acel stick-er apare scris si EYF dar si AG5 iar la scanare cu vag com apare decat AG5. Care e defapt acest codul corect al cutiei tiptronic?

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 927 156 S

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416

Coding: 00103

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

cutia ta este EYF zf 5hp19 cod motor avf PD 96 Kw=131 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului tău este AVF, iar codul cutiei de viteze este EYF. Asta din ce vad
Modificat de T E N N Y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc xxnelu pt lamuriri, chiar n-aveam idee de asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am tot citit la topicul cu tiptronic....si toata lumea spune ca la umplerea cutiei dupa ce e data jos se baga 9 litri de ulei si 5 -6 litri la schimb => DIN EXPERIENTA PROPRIE e total gresit sa bagi 9 litri !!!! din experienta !!!!!!!!! Nici la umplerea cutiei nu se baga mai mult de 6 (sase) litri de ATF. Cel putin la Passat asa e! La 5 hp 19 si chiar si la 5 hp 15 (FNL, EYF ...etc.) Ia sa va uitati la chestia asta de o bag io aici...si sa va holbati bine la "transmission oil filling" si vedeti acolo ce scrie............http://www.zf.com/na/content/media/import/zf_na/startseite/sso/passenger_car___light_truck/car_driveline/product_catalog/5HP19.pdf.......... sper ca puteti sa accesati linkul , daca nu send me Private message si va trimit linkul personal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Salut...eu luni ma duc la george sa repar cutia automata tiptronic......sper sa fie ok...o sa scriu din nou cu detalii despre cum a fost.....cel putin sper sa o rezolve in 5 zile ca nu am mai multe zile de concediu....Numai bine la toata lumea si vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...eu luni ma duc la george sa repar cutia automata tiptronic......sper sa fie ok...o sa scriu din nou cu detalii despre cum a fost.....cel putin sper sa o rezolve in 5 zile ca nu am mai multe zile de concediu....Numai bine la toata lumea si vorbim

Ce chestie ...altii in concediu dau banii pe reparatul fiarelor in loc sa-si vada de distractie si odihna (off topic) ..ma rog..la fel fac si io...sper s-o repare bine.Si te asteptam cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cristisan_ ,ai reusit sa repari cutia?asteptam vesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat....i-mi trebui si mie o cutie triptonic EYF 5trepte, stie cineva pe undeva de vanzare? ca nu gasesc :o

Sfat....i-mi trebui si mie o cutie triptonic EYF 5trepte, stie cineva pe undeva de vanzare? ca nu gasesc :)

Sfat....i-mi trebui si mie o cutie triptonic EYF 5trepte, stie cineva pe undeva de vanzare? ca nu gasesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Salutare la toata lumea...pt inceput...

O scurta mica istorie care pt cei care au citi siteul asta o stiu deja: cutia mea tiptronic passat 2003 avea probleme nu mai avea putere in marsarier, parca nu se cupla si oricat de tare apasai acceleratia tot degeaba nu vroia sa traga, iar in panta nu urca deloc cu spatele si nici macar o bordura....-----moment in care a inceput cautarea de serviceuri pt reparatii de asa ceva ...Dupa o lunga lista de tepari si combinatori de serviceuri cat si de oameni care stiu tot ....suceava, botosani galati si asa mai departe am gasit 3 locuri care mi-au inspirat incredere- constanta=george, un tip din bucuresti care lam mai vazut la niste inalniri pe forum si timisoara=arabii aia doi

In consecinta datorita preturilor practicate am ales varianta constanta george----care a fost cel mai ieftin dintre toti sub 1000 euro...am plecat am vorbit cu omul prin telefon cu cateva zile inainte sa aiba cat de cat piesa care am eu nevoie de ea ca sa nu stau 10 zile dupa ea, luni dimineata am lasat masina , marti a intrat pe rampa , marti seara omu masunat si mai aratat ce piesa sa stricat exact cum a spus el, miercuri mia montat inapoi cutia pe masina , am luato in teste , o mica problema a fost la un reglaj si o alta piesa care facea trecerile din diferite viteze (maisna trecea in avarie ) , mam intors la el imediat aluato pe rampa si a reparato imediat si in consecinta vineri era super ok , de atunci am facut peste 1500 km si nu am gasit nici o problema..masina toarce ca noua.

Costuri - negociat 30 mil, la fata locului a fost 32 mil lei ( cu el vorbisem de dinainte si mia zis asa 15 mil piesa plus ulei si filtru, 8 manopera, restul de 7 profitul lui--clar si la obiect)

Dezavantaje= 3 zile fara masina

Avantaje = 1. om cu bun simt si explica pt toata lumea cat si pt mai ageamii care nu se pricep la masini si foarte politicos dupa parerea mea nu ca altii atotstiutori care habr nu au despre ce e vorba cand ii intrebi ( ps: serviceul e numai pt vagen si si sunt toate tipuerile de masini scumpe..iar el e destul de aranjat si bine pus la punct cu de ustensile si tehnica)

2. garantie 1 an la lucrare...

Vreau sa zic ca sunt super multumit si nuc red ca as fi putut lua o decizie mai buna.....daca nu era piesa respectiva si era mai putin omu mia zis ca va costa mai putin ...nu cum se face la timisoara indiferent de reparatie 1200-1500 euro (mie imi ceruse 1200)

Osa incerc sa atasez si alte poze pe care leam facut de la reparatie

Oricum cine vrea mai multe informatii cu cea mai mare placere..nr meu este 0745-355904

Ps multumesc celui care mia dat nr lui george...am uitat cine era...sorry

http://img18.imageshack.us/img18/83/picture001zjf.jpg

http://img168.imageshack.us/img168/9264/picture002iyk.jpg

http://img41.imageshack.us/img41/2522/picture003sde.jpg

http://img329.imageshack.us/img329/4538/picture004l.jpg

http://img229.imageshack.us/img229/3563/picture005j.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/1655/picture006gqj.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/5198/picture007c.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/3379/picture008jls.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/2287/picture009fgt.jpg

ps2 sa nu credeti ca o cutie automata se deschide cu ciocanul ....:icon_thumright: e plin omu de ustensile si foarte aranjat ca service..otutl e la locul lui si ordine si curatenie.....ciocanul era undeva pe jos si la pus pe masa :P

ps 3: piesa se chema "piston dublu inversor" este o piesa mai la marginenea bancului de lucru care are niste dinti rupti- piese e de fapt acel cilindru mare care in el mai multe piese..., undeva in dreapta pozelor langa cutie se vede ca e la colturi mai ascutitta iar dintii sunt pozati mai incolo si au fost recuperati din cutie

SPER CA CE AM SCRIS VA AJUTA PE CINEVA MAI INCOLO...MULT SUCCES IN CONTINUARE...

Modificat de cristisan_2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit la topicul cu tiptronic....si toata lumea spune ca la umplerea cutiei dupa ce e data jos se baga 9 litri de ulei si 5 -6 litri la schimb => DIN EXPERIENTA PROPRIE e total gresit sa bagi 9 litri !!!! din experienta !!!!!!!!! Nici la umplerea cutiei nu se baga mai mult de 6 (sase) litri de ATF. Cel putin la Passat asa e! La 5 hp 19 si chiar si la 5 hp 15 (FNL, EYF ...etc.) Ia sa va uitati la chestia asta de o bag io aici...si sa va holbati bine la "transmission oil filling" si vedeti acolo ce scrie............http://www.zf.com/na/content/media/import/zf_na/startseite/sso/passenger_car___light_truck/car_driveline/product_catalog/5HP19.pdf.......... sper ca puteti sa accesati linkul , daca nu send me Private message si va trimit linkul personal.

Sal, Hai sa va spun ce am patit eu acum un an, m-am dus la un service de cartier ( pe la piata gemenii ) unde mai fusesem anterior pt schimb ulei motor, si oameni ce au facut, eu nefiind atent ce mare inginerie sa schimbi uleiul :blink: , mi-au golit cutia de ulei si au pus uleiul in motor peste cel vechi :) si uite ce plec eu fericit sa imi rezolv alte treburi :Driver: cand dupa cca 1 km a inceput sa zmuceasca cutia sa nu mai plece dupa loc, atunci mi-am dat seama si m-am dus direct la joja sa vad cat ulei am in motor si imi venea sa ma bat singur cand am vazut ca era dublu in motor, bineinteles ca m-am dus peste ei, am facut un scandal monstru, mi-au schimbat uleiurile etc in fine oricum nu eram multumit si am apelat la o cunostinta care lucreaza la reprezentanta la "stapanul inelelor" si mia facut schimbul de ulei si filtru luate de la reprezentanta si mi-au intrat 11 l de ulei, dar normal trebuiau sa intre 9l, dar din prostia alaora ca nu au mai bagat decat vreo 3-4 l si cuita era aproape goala.

In fine multumesc lu' D-zeu ca nu am probleme cu cutia, merge bine, nu stiu ce cod are cutia ca am uitat de atunci dar sunt cutii tiptronic in care intra 9l doar la schimb. Aveti grija la "prosti" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am reparat cutia tiptronic si personal am bagat ulei in ea.

Au intrat 6.8l ATF cu filtru nou!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vere...io sper ca nu am spus vreo prostie cu linkul ala de mai sus, dar io am bagat 9.2 litri de ulei exact asa cum scrie pt 5 hp 19 , am aerisit cutia exact asa cum scrie in carte si deodata m-am pomenit cu AtF curgand pe la convertor si presiune 0 in cutie. Experienta : Ulei prea mult - presiune prea mare - a suflat semeringul afara. Apoi am citit pe un site american ca ,cutia se umple pina la nivel indiferent daca il schimbi sau o reumpli dupa o reparatie. Numai la nivel si se mai completeaza ulterior daca e nevoie , dupa ce se umple convertorul, intra in radiator..etc.....Acum nu mai am probleme cu ea, merge bine,nu mai da suturi deci e bine. Dupa parerea mea ,americanii sint taticii automatelor si raman in continuare . Face fiecare ce vrea si isi baga cat ulei considera ca e bine dar ce am vrut io sa vedeti mai exact in rubrica aia de umplere la 5 hp 19 ,este modul cum se face umplerea, nu neaparat cantitatea .

PS : la fel cum are motorul nivel pentru ulei asa are si cutia .

PS : nu ma bag in seama, incerc sa ajut comunitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut ca avem pe cineva cat de cat de incredere care repara cutii tiptronice.Sper sa nu am probleme :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Sper sa ma poata ajuta cineva... am o problema la masina din profil (Passat 1.9TDI 101CP 2002 Cut. automata). Led`urile de la schimbatorul de viteze se aprind rosii. Cand trec schimbatorul pe D, incepe sa trepideze (nu extrem de tare) masina iar atunci cand apas acceleratia pleaca foarte incet, pana pe la 1500rpm, apoi o ia in forta. Mentionez ca daca masina este in panta, ma chinui cu acceleratia la podea si nu pleaca, sau pleaca foarte greu(depinde de cat de abrupta e panta); nu se accelereaza, se chinuie.care sa fie problema? Poate uleiul trebuie schimbat? Nu stiu sigur cand a fost schimbat ultima data dar din cate mi`a spus fostul proprietar, cam acum ar fi timpul. Se poate sa fie debitmetrul de aer? am testat masina cu Vag-com si nu am nici o eroare .... decat debitmetrul da valori mai mari decat ar trebui, pentru ca l`am schimbat cu unul de la alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Eu nu cred ca este oproblema de ulei ci ceva mult mai grav....(miroase a teapa de fostul proprietar) stii cum fa ...suna pe george asta din constanta are un service si vezi ce zice...macar afli o parere profeisonala...

Salut tuturor! Sper sa ma poata ajuta cineva... am o problema la masina din profil (Passat 1.9TDI 101CP 2002 Cut. automata). Led`urile de la schimbatorul de viteze se aprind rosii. Cand trec schimbatorul pe D, incepe sa trepideze (nu extrem de tare) masina iar atunci cand apas acceleratia pleaca foarte incet, pana pe la 1500rpm, apoi o ia in forta. Mentionez ca daca masina este in panta, ma chinui cu acceleratia la podea si nu pleaca, sau pleaca foarte greu(depinde de cat de abrupta e panta); nu se accelereaza, se chinuie.care sa fie problema? Poate uleiul trebuie schimbat? Nu stiu sigur cand a fost schimbat ultima data dar din cate mi`a spus fostul proprietar, cam acum ar fi timpul. Se poate sa fie debitmetrul de aer? am testat masina cu Vag-com si nu am nici o eroare .... decat debitmetrul da valori mai mari decat ar trebui, pentru ca l`am schimbat cu unul de la alta masina.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De reparat cutii automate,tiptronic,multitronic se pot repara si in Bucuresti si sunt vreo 4 - 5 firme......................am cerut piesele mele vechi dar mi s-a raspuns ca ele s-au arunca pentru ca vezi domne el nu sta cu piese vechi prin service ca sa se impiedice de ele.Garantie mi-a dat 3 luni :)( ( dupa ce am schimbat tot ce a zis el )si factura mi-a zis ca poate sa imi dea doar pe o suma mai mica si ca daca vreau factura pe toti bani trebuie sa platesc si TVA-ul.Trageti voi concluziile.

E bine sa ne spui si noua (aici sau pe PM pt cine e interesat) unde ai patit toate astea, sa ne ferim sa luam si noi tepe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristisan_2000 pt raspuns. Toate problemele mentionate mai sus au aparut de cca 6 luni, de cand mi s`a aprins in bord martorul Check Engine, iar cutia nu a mai vrut sa schimbe treapta a 4a. Pe Vag imi dadea o eroare: Solenoid Valve no7: Open or Short to Ground. Atunci fostul proprietar a luat masina si s`a dus la niste amici de`ai lui(nu stiu cat de adevarat este) si cik mi`ar fi schimbat nu stiu ce "bloc de valve",ca cutia este pe garantie, iar ulterior imi cerea 43 mil lei ca ar fi platit el pentru mine... (tzeapa clasica) pe care oricum nu i`am dat. In fine... ideea este ca reparase masina, schimba treptele, dar de atunci se aprinde tot rosu la schimbator, nu verde(ceea ce mi se pare ciudat.... adica cutia in protectie, dar pe Vag nu arata...) Se poate un nr de tel al lui George cu service`ul din Cta? Se fac intalniri prin Cta cu posesorii de VW? cred k parerile celor patzitzi cu astfel de probleme sunt mult mai ajutatoare decat parerile diferite a 10 mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

............ dar de atunci se aprinde tot rosu la schimbator, nu verde(ceea ce mi se pare ciudat.... adica cutia in protectie, dar pe Vag nu arata...) ..........

la mine sunt toate indicatoarele rosii, si la maneta schimbatorului si la bord si pe usi.

la bord e un patratel rosu care arata daca esti in D sau R sau 1,2,3, doar daca dau maneta spre dreapta ( pe manual) se aprinde patratelul corespunzator vitezei in care e masina in acel moment.

Din cate stiu eu avarie inseamna cand toate patratelele de la bord ce corespund cutiei de viteze se aprind simultan.

Ce spui tu ca ar trebui sa fie unele verzi la maneta de viteze, ma uimeste ! :blink:... nu am vazut pana acum VW cu indicatoare verzi, ci dor cu combinatia asta de cadrane albastre si indicatoare rosii si cateva galbene pe la ABS si EPS parca...

Cum ti-a spus si Cristi, fiind chiar din Constanta, mergi direct la George sa te lamuresti.

Uite si o poza, nu e de la masina mea, ci de la una cu cutie manuala, dar e smnificativa pentru culorile indicatoarelor de bord

post-22578-1251377635_thumb.jpg

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sunt toate indicatoarele rosii, si la maneta schimbatorului si la bord si pe usi.

la bord e un patratel rosu care arata daca esti in D sau R sau 1,2,3, doar daca dau maneta spre dreapta ( pe manual) se aprinde patratelul corespunzator vitezei in care e masina in acel moment.

Din cate stiu eu avarie inseamna cand toate patratelele de la bord ce corespund cutiei de viteze se aprind simultan.

Ce spui tu ca ar trebui sa fie unele verzi la maneta de viteze, ma uimeste ! :angry:... nu am vazut pana acum VW cu indicatoare verzi, ci dor cu combinatia asta de cadrane albastre si indicatoare rosii si cateva galbene pe la ABS si EPS parca...

Cum ti-a spus si Cristi, fiind chiar din Constanta, mergi direct la George sa te lamuresti.

Uite si o poza, nu e de la masina mea, ci de la una cu cutie manuala, dar e smnificativa pentru culorile indicatoarelor de bord

inainte, din cate imi aduc aminte, erau led`urile rosii, dar cel corespunzator treptei in care se afla masina se facea verde. sper sa tin minte bine, ideal ar fi daca ne`ar spune cineva care are cutie automata poate ma lamuresc si io :blink: Multumesc pt timpul acordat atasez si poze sa vedeti despre c este vb.

post-47022-1251379732_thumb.jpg

post-47022-1251379744_thumb.jpg

post-47022-1251379751_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Rosii sunt toate ledurile mai putin in bord cand apare pedala de frana care are martorul aprins pe verde. Iar la schimbator atunci cand pui piciorul pe frana ar trebui sa se stinga becul care arata pedala de frana..cel de pe margine.La tine vad ca si in D acel martor ramane tot aprins. La mine cutia e tiptronic cu 5 vit, a ta vad ca e doar automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea din ultimele poza e automata cu 4 trepte :)

La tiptronic totu e rosu, mai putin martorul in bord (sub forma unui picior) care e verde. Langa levierul de schimbat vitezele NU e nimic verde.

Cand cutia intra in avarie trebuie, in bord, acolo unde aui PRND432 sa se aprinda TOATE simultan DAR nu bag mana in foc ca asa e si la tine deoarece eu am computer de bord d-ala mare si tu nu ai deloc, observ, deci s-ar putea sa difere sistemele. Ins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc. inseamna k nu am cutia in protectie asa cum credeam. dar acuma stau si ma gandesc... ambreiajul ce semne are cand e pe duca la cutiile automate? sper sa nu ma scarpin in buzunar de un ambreiaj nou :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex...,cutia ta este automata,NU are ambreiaj.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma tot pe acelasi principiu ca si un tiptronic functioneaza automata cu 4 trepte, si dupa cum spune ca ii face la plecarea de pe loc,are aceleasi simptome cum am avut io. La un moment dat cutia intra in avarie ca tot spune ca i se aprinde ceva...dar nu explica prea bine.Probabil ca dupa ce opreste motorul si reporneste , eroarea dispare .Dupa rezultatul cere l-a avut la tester cu electrovalva aia, probabil ca e infundata sau defecta. De aceea porneste masina greu de pe loc.

Modificat de Revenger GTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!