Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

cutia ta o repara,are piese pe stoc aproape orce piesa de automata si originale.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

psycho_mishu
Pentru o cutie tiptronic, cod GPC, blocul de valve la reprezentanta vw costa 5700 ron, iar cutia intreaga costa aprox. 15.000 ron.

Ce cod este cutia ta?

Sal,

Codul de la cutie mea e EYF, se pare ca costa 17.200 Ron. Si blocul de valve se pare ca nu vine separat.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin tie ti-a spus ca tot la 20000km trebuie schimbat uleiul in cutie +filtru?

pentru ce-i care nu stiu care este vorba legat de cutii automate sa se intereseze si apoi sa vorbeasca deci conversia de la automata la manuala iti trebuie masina donatoare sa ei tot de pe ea...si cred ca te costa ma-i mult decit reparatia in sine la una automata

triptonic cit mai lung si grija la ulei ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru raspunsuri.

referitor la conversie automata - manuala sunt multe de schimbat inclusiv calculatoare, timonerie, ambreiaj, etc prea mare deranjul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Passat tot cu tiptronic, l-am cumparat recent si vreau sa-i schimb uleiul si filtrul de la cutia de viteze. Problema e ca nu stiu ce ulei trebuie sa cumpar si cat. Aaa...si inca ceva: exista si aditiv pentru genul asta de cutie, daca da ce recomandati? Multumesc anticipat!

Modificat de T E N N Y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru raspunsuri.

referitor la conversie automata - manuala sunt multe de schimbat inclusiv calculatoare, timonerie, ambreiaj, etc prea mare deranjul.

CE calculatoare sa schimbi? Din contra ramai cu unul in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Problema e ca nu stiu ce ulei trebuie sa cumpar si cat.
Ce cod are cutia?
exista si aditiv pentru genul asta de cutie, daca da ce recomandati? Multumesc anticipat!
Producatorul nu recomanda asa ceva.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa ii schimbi uleiul la tiptronicul tau si sa fii multumit pe toate fronturile pune-i ulei ATF marca FEBI un ulei facut in germania sivezi daca gasesti codul FEBI sa se termine cu 052.ca sa fii si mai linistit ca, cutia se si lubrifiaza cum trebuie pune-i dura lube automatik gear .cumpara 6 litri de ulei dar cand il schimbi sa fii atent si cat scoti din ea.daca scotio mai putin de 4,8 -5 litri ai pierderi pe undeva.la schim de ulei se baga 6 litri si daca e prea mult pt ea il da afara pe la supapa de supraplin dupa prima trecere prin toate vitezele.succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema la cutia tiptronic. Masina e un passat din 2003, 131cp, In momentul cand bag in "R" porneste foarte incet si merge constant indiferent de cat de tare apas acceleratia. Am incercat sa urc si panta cu spatele; merge dar tot la fel de incet. Se simte o usoara putere cand accelerez dar numai dupa un anumit timp. Uleiul e schimbat de 3 000 de km. Ast un raspuns daca se poate. Va multumes.!

Modificat de g30vany_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are cutia?

Producatorul nu recomanda asa ceva.

Nu stiu unde sa ma uit? Nu stiu mai nimic despre masina asta, coduri si alte chesti de genul asta, din cauza asta incerc sa aflu cat mai multe de la voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , si eu am o problema :D , in viteza 1 si 2 nu am frana de motor deloc doar la turatii mari care apoi dispre repede , cum iau piciorul de pe acceleratie turatie se intoarce la relantiu ,si asta doar in 1 si 2 , in 3 insa dupa ce trece de 2000 de ture cupleaza corect si am si frana de motor, 4 si 5 merg normal ,oare din ce cauza poate sa fie ? ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de pe masina ta este tiptronic sau multitronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , si eu am o problema :D , audi a6 2001, 2.5 tdi quatrro tiptronic , in viteza 1 si 2 nu am frana de motor deloc doar la turatii mari care apoi dispre repede , cum iau piciorul de pe acceleratie turatie se intoarce la relantiu ,si asta doar in 1 si 2 , in 3 insa dupa ce trece de 2000 de ture cupleaza corect si am si frana de motor, 4 si 5 merg normal ,oare din ce cauza poate sa fie ? ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa merge o cutie automata, de-aia sunt incomode pe gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Nu stiu unde sa ma uit? Nu stiu mai nimic despre masina asta, coduri si alte chesti de genul asta, din cauza asta incerc sa aflu cat mai multe de la voi

Tipul/codul cutiei il gasesti pe stickerul din spate, lipit in locasul de la roata de rezerva sau pe coperta Service Manual.

Asa arata:

dvmwyd.th.png

Citeste topicul Coduri Pr La Modelele Vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De reparat cutii automate,tiptronic,multitronic se pot repara si in Bucuresti si sunt vreo 4 - 5 firme.Si mie mi se pare foarte mult reparatia vedere ca se schimba 1 singura piesa ( deobicei ea fiind Dram-ul DNG ) ale carei urechi se rup. Aceasta piesa costa in jur de 200 - 300Euro+9litri ulei FEBI ATF 300 ron+ filtru120Ron + manopera demontat/montat pe masina cutie 200Euro = 600Euro si acum vine intrebarea de unde e diferenta de 600Euro ( la shamer ) si de chiar 900Euro ( la alte service-uri )???????

Si acum sa va spun pertea frumoasa.Eu am avut probleme la cutie si am reparat-o in buc 1500Euro si ca sa ajunga la pretul asta ce credeti ca a facut patronul de la service ( in prealabil mi-a zis ca e de schimbat 1 singuta piesa, aceea care am mentionat-o mai sus tot el spunand ca ea costa 300Euro) a inceput sa imi spuna ca nici pompa de ulei nu prea arat bine,ca ar trebui schimbat si convertizorul de cuplu plus ca imi recomanda sa schimb si ceva discuri prin cutie, ca aftfel nu poate sa imi dea nici o garantie.Am acceptat sa fac toate astea valoarea fiind cum spuneam 1500Euro,In 4 zile masina a fost gata si m-am dus sa o iau, am facut probe cu ea si totul era ok.Am platit si la sfarsit am cerut piesele mele vechi dar mi s-a raspuns ca ele s-au arunca pentru ca vezi domne el nu sta cu piese vechi prin service ca sa se impiedice de ele.Garantie mi-a dat 3 luni :icon_thumright:( ( dupa ce am schimbat tot ce a zis el )si factura mi-a zis ca poate sa imi dea doar pe o suma mai mica si ca daca vreau factura pe toti bani trebuie sa platesc si TVA-ul.Trageti voi concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva luni de la reparatie am avut 2 smucituri la un moment dat si atunci m-am hotarat ca decat sa mai dau iar bani pe reparatia cutiei ( + reparatii inchipuite de mecanici din Romania ) mi-am schimbat cutia tiptronic cu manuala, deci cine vrea sa faca acest lucru il pot indruma cu sfaturi si recomandari.

P.S Vreau sa multumesc mult colegului Al_Bundy de pe forum care mi-a resoftat ABS,ESP,Engine,etc si care m-a ajutat sa scot calculatorul cutiei tiptronic.E un baiat de nota 200 si il regomand cu toata increderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: Poti sa ne spui un cost aproximativ al conversiei tiptronic\manuala? Ca sa facem o comparatie cu pretul unei reparatii de tiptronic. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cu faceti si de unde cumparati piesele.Cel mai ieftin eu am gasit toate piesele necesare adica:Cutie 6+1+suporti,kit ambreiaj+volant,pedalier,planetare,timonerie,electromotor la 1000E ( pretul era mai redus decat daca iei pe bucati )la dezmembrari.Daca as fi pus cutie in 5+1 ar fi costat mai putin.Manopera demontat cutie tiptronic montat manuala cu tot ce implica 200E ( bucuresti )+ resoftarea care poti sa o faci cu unu din baietii de pe forum ( mie mi-a facut Al_Bundy ).Dar totusi nu am cumparat piesele de la dezmembrari ci am cumparat o masina avariata ( se poate si o masina de Anglia doar pedalierul nu il poti folosi) am luat ce imi trebuie de pe ea si acum vand piesele ca sa recuperez banii.Daca vrei ma poti suna si putem vb mai multe,gasesti nr meu in profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...io sunt Revenger GTI si am postat pe forum la topicul asta acum ceva vreme dar mi s-a sters contu asa ca mi-am facut altul. Problema mare la mine cu tiptronicu.....in fine , s-a rezolvat cu blocul de electrovalve care l-am curata de namol afectiv, iar cutia am dat-o jos pt ca a curs uleiul pe la semeringul convertorului din cauza ca s-a incins cuzinetul pompei de ulei.

Cuzinetul s-a incins atat de tare incat a inceput sa se roteasca o data cu convertoru ; cauza era nivelul uleiului prea scazut si prea invechit pt. ca nu stiam ca trebuie inlocuit ( sfaturi primite de la "specialisti" cum ca uleiul ar fi life time) astfel ca s-a dilatat cuzinetul si presiunea a dat afara uleiul pe acolo.

In fine am facut rost de un cuzinet bun si l-am bagat in lacasul pompei,saiba patrata era buna, semeringul l-am luat nou, blocul de electrovalve era curatat...nu ramane decat sa le montez si gata cutia. Dar am o problema : convertorul nu vrea sa mai intre pe prizele cutiei si sa ajunga cu urechile la pinionul pompei....NU VREA SA INTRE !! Efectiv imi vine sa ma pun cu barosul pe el......Mentionez ca gatul convertoruli nu prezinta nici un fel de defect iar urmele de la vechiul cuzinet le-am indepartat cu pasta abraziva...deci e ca nou. DAR NU VREA SA INTRE ! Sfaturi ceva? astept un sfat!

Salut. Am si eu o problema la cutia tiptronic. Masina e un passat din 2003, 131cp, In momentul cand bag in "R" porneste foarte incet si merge constant indiferent de cat de tare apas acceleratia. Am incercat sa urc si panta cu spatele; merge dar tot la fel de incet. Se simte o usoara putere cand accelerez dar numai dupa un anumit timp. Uleiul e schimbat de 3 000 de km. Ast un raspuns daca se poate. Va multumes.!

In primul rand trebuie sa scanezi cuttia ...eventual ai niste valve care nu functioneaza corect din cauza depunerilor....apoi va trebui sa cureti blocul de electrovalve .... tu fiind din galati te poti duce la George din constanta ca sa rezolvi orice problema ai la ea. Numarul lui il gasesti in topic dar in paginile anterioare...PS : chiar daca ai schimbat uleiu dupa ce au inceput simptomele , cateodata nu ajuta deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:D

io sunt Revenger GTI si am postat pe forum la topicul asta acum ceva vreme dar mi s-a sters contu asa ca mi-am facut altul.

Sau nu!

Ai uitat singur nickname-ul cu care te-ai inscris. :rolleyes:

Acesta NU era Revenger GTI ci _Revenger ! (Joined: 19-July 08 ).

Asta se intampla atunci cand alegeti nickname-uri ciudate...

Pentru ca ti-ai facut clona ar trebui sa primesti un warning si suspendare, dar pentru ca ai fost sincer, de data asta... ai scapat.

Ti-am editat nick-ul la vechiul cont, nick care va fi Revenger GTI iar parola ti-o trimit pe PM/email.

Contul lanius_com va fi banat!

Oare de ce va este atat de greu sa cereti ajutorul unui moderator/moderator senior atunci cand aveti probleme?

Aveti la profilele noatre toate datele: PM, email, messenger, telefon... ;)

Astept un PM de la tine dupa ce te loghezi pe userul Revenger GTI, ca sa stiu daca totul este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste posturile mai vechi ai o explicatie acolo. Si eu am avut aceleasi probleme!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul/codul cutiei il gasesti pe stickerul din spate, lipit in locasul de la roata de rezerva sau pe coperta Service Manual.

Asa arata:

dvmwyd.th.png

Citeste topicul Coduri Pr La Modelele Vag

Am reusit sa-i fac o poza etichetei din spate (imi cer scuze pentru calitatea pozei)

Nu reusesc sa descifrez care-i codul uleiului de cutie

post-40367-1248035094_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului tău este AVF, iar codul cutiei de viteze este EYF. Asta din ce vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! si eu sunt nelamurit cu codul cutiei de viteza. Pe acel stick-er apare scris si EYF dar si AG5 iar la scanare cu vag com apare decat AG5. Care e defapt acest codul corect al cutiei tiptronic?

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 927 156 S

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416

Coding: 00103

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!