Jump to content

Probleme La Cutia De Viteze Tiptronic


helldriver
 Share

Postare recomandată

cum adica se face schimbul in 2 trepte din a doua in a treia ? pri ori face ori nu face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen diaconu

dupa ce schimba a 3-a se tureaza pana p la 2200 d ture apoi scade p la 1800 (eu accelerez) apoi continua sa creasca normal si mai departe a 4-a. ca si cum mi-ar face shimbul in 2 timpi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eugen nu trebuie sa faca asa, neaparat trebuie sa-i faci o diagnoza.

Pe computerul de bord, au ramas vreodata toate treptele de viteza selectate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen diaconu

nu, niciodata...asta e sg problema p care o am...dar am mai observat o chestie : daca o turez mai mult in a 2-a (peste 2500 ture) imi schimba normal, din prima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mergi la cineva care se pricepe sa lucreze cu vagcom si vezi ce erori iti da pe cutie. Daca tot nu da erori fa-i un schimb de ulei si filtru. Orice ar fi schimbul de ulei la cutie trebuie facut din 60 in 60 de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ eugen: Nu te speria si nu te duce sa faci nici o diagnoaza...e normal si e bine sa faca asa! pai daca esti atent o sa observi ca treapta e 3-a e mult mai lunga in raport cu a 2-a si a 4-a,in sensul ca 1 si 2 sunt mult mai scurte decat 3,4 si 5-a, deci aici intervine limitatorul(convertizorul)de cuplu.incearca asa: in momentul cand schimba din a a 2-a intr-a 3-a la aprox 2100 de turatii, cand in mod normal daca continui sa accelerezi(mai bine zis nu misti pozitia pedalei de acceleratie)cutia ar incepe sa patineze,ridica usor piciorul si apoi accelereaza brusc, ai sa vezi ca nu mai patineaza.Daca patineaza vinde imediat masina!

ps: pentru toata lumea! apasati un pic mai tare pe acceleratie ca e bine si mai ieftin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen diaconu

silviu, multumesc...m-am mai linistit acum...astazi am facut cum mi-ai zis si masina merge ok...probabil sunt eu prea stresat... :biggrin: imi era destul de greu sa cred k ar fi ceva in neregula cu cutia...totusi masina e din 2005, mi-am adus-o din Anglia si a avut un singur proprietar, cu istorie service la VW... nu cred k sunt asa fragile cutiile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all,

Am si eu o problema:

Imi plange pe la simeringurile de la planetara si as vrea sa le schimb...

imi recomandati pe cineva, careva...

10thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce legatura are postul tau cu topicul ?

In acest post se diuscuta despre cutia Tiptronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baiet!mi-am scanat cutia de viteze tiptroni (EYF) cu VAG-COM si mi-a dat o eroare.ma poate ajuta cineva cu o parere sau un sfat care poate fi problema si cum o pot rezolva? :Driver:

17118 P0734 035 4 gear-incorect ratio

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kostas

Tocmai despre asta vb, simeringurile de la cutia de viteze tip-tronic care iti tin lichidul hidraulic sa nu curga pe la planetare.

parerea mea e ca tine de cutia tip-tronic nu?

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la simeringurile de planetare, cel putin la cutia ta, "ar trebui "sa curga alt ulei, decat ATF. Este alt ulei in diferential. La asta cred s-a referit kostas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Nu am reusit sa scriu nicaieri ce vroiam sa zic un topik nou nu am putut deschide..dar am o problema grava :coffee_lol: si vreau ajutorul vostru:(

Sa incep..am un passat din 1998 motor 1.9 tdi 99cp,cutie automata,full option fara trapa.problema mea sta in felul urmator:

1:Kand e motorul rece in general dimineata nu pleaka de pe loc masina in D nici in 1.2.3 trebuie turata pana isi creeaza un fel de balans iar apoi sa se poata misca pe urma merge dar nu trage deloc k pe vremuri...:(in R merge perfect tot timpul,si mai precizez k atunci kand incerc sa o pornesc tre sa tin contactul pus prea mult timp zic eu..k porneste foarte greu..toate acestea se intampla la rece kand e motorul rece

2.In timpul mersului cand vreau sa accelerez se mai intampla sa se tureze in gol fara sa traga motorul doar se tureaza apoi se zmuceste putin incepand sa traga ..k si cum ar sarii din viteza asa ceva se intampla...am fost la fel de fel de mecanici nimeni sa-mi spuna ceva concret...pe tester mi-a iesit k motorul nu e pus la "punct" adik acel grafik afisat pe Tester era foarte putin deformat de parametri normali...dar mi sa spus k nu aceea e problema k nu trage si k sare din viteza...turbina functioneaza este dinaceea Bi-pass am inteles..nu prea ma pricep cu mecanica sper sa ma ajutati makar niste sfaturi ceva:(k imi este foarte mila de masina arata foarte bine dar nu trage motorul:( rog moderatori in kaz k am postat in locul nepotrivit sa mute unde trebuie eu nu pot sa postez in alte locuri dekat replayuri:(imi cer scuze..:blink: Ajutati-ma:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clubber - bine ai venit pe forum. Vad ca esti la al doilea post asa ca imi permit sa iti fac recomandarea sa folosesti ortoepia "ortoepica" adica sa nu mai folosesti limbaj de mirc intrucat te vor penaliza moderatorii.

Despre problema ta uite cum vad eu problema atat cat stiu eu :

Cine ti-a scanat motorul nu ti-a scanat si cutia? Daca nu a facut-o atunci roaga-l sa scaneze si cutia sau daca nu are cine mergi pe aria "intrebari frecvente" si vezi ca este o lista pusa de colegul Aries cu colegii care au interfete vag com si te pot ajuta cu un scan .Dupa aceea te putem ajuta .

Probabil ca la cutia ta se cam preda mecatronica cutiei (are niste valve acolo care se pare ca s-au gripat) .

La acest tip de cutie (fata de DSG) are un convertor hidraulic de cuplu (mai pe intelesul tau se aseamana cu mecanismul hidraulic ce il folosesc macaralele sa puna in miscare tamburul ce infasoara cablul si este pus in miscare de presiunea uleiului) - aici convertorul este pus in miscare de motor si transmite cuplu catre restul componentelor cutiei.(cel putin eu asa stiu- sa ma corectati daca gresesc).

Uleiul de la cutie a fost inlocuit ?Cati km are masina?

Cu timpul acel ulei se impurifica cu diverse de prin cutie si ajunge sa strice aceste componente de mecanica fina din cutie de aceea trebuie schimbat din timp.

Ti s-au aprins vreodata in bord PRNDS toate deodata?

Mai da-ne informatii dupa scanarea cutiei.

P.S.

Motor de 99 de cai TDI nu s-a pus pe passat. Probabil e cel de 90 de cai .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ eugen: Nu te speria si nu te duce sa faci nici o diagnoaza...e normal si e bine sa faca asa! pai daca esti atent o sa observi ca treapta e 3-a e mult mai lunga in raport cu a 2-a si a 4-a,in sensul ca 1 si 2 sunt mult mai scurte decat 3,4 si 5-a, deci aici intervine limitatorul(convertizorul)de cuplu.incearca asa: in momentul cand schimba din a a 2-a intr-a 3-a la aprox 2100 de turatii, cand in mod normal daca continui sa accelerezi(mai bine zis nu misti pozitia pedalei de acceleratie)cutia ar incepe sa patineze,ridica usor piciorul si apoi accelereaza brusc, ai sa vezi ca nu mai patineaza.Daca patineaza vinde imediat masina!

ps: pentru toata lumea! apasati un pic mai tare pe acceleratie ca e bine si mai ieftin!

Confirm. Asa patesc si eu si daca vei cauta in urma in acest topic si altele in care s-a dezbatut cutia tiptronic vei vedea ca o chestie comuna schimbatul in 2 "faze" din a II-a intr-a III-a.

DESI trebuie sa recunoastem ca asta e un "bug" mare tinand cont ca la alte masini facute de alti producatori nu exista acest inconvenient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa o scanez si o sa va dau informatiile care mi se vor oferii uleiul nu a fost schimbat de la cutie,masina are 120.000 si problema o are de pe la 95.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa o scanez si o sa va dau informatiile care mi se vor oferii uleiul nu a fost schimbat de la cutie,masina are 120.000 si problema o are de pe la 95.000

am sacant cutia si nu are nicio eroare nimik,,e strikata mekanic...dar am hotarat sa o schimb cutia!dar o sa ma kam coste...:rolleyes:

apropo o planetara??dreapta??stiti kam ce pret poate avea? passat 98,1.9 Tdi,90 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Salut! Postez si eu aici niste manuale de reparatie pentru aceste cutii. Am sapat pe net dupa ele multa vreme, poate cuiva o sa-i foloseasca. De fapt vad ca nu ma lasa sa fac upload la fisiere asa mari asa ca le pun pe un server de-al meu:

http://85.186.68.249/tiptronic

Am si eu probleme cu cutia tiptronic si m-ar interesa un manual sau poze, insa din pacate nu mai merge acest link, poti sa-l mai pui inca odata ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand trebuie un tester pus pe masina. eu nu as merge prea mult cu masina in situatia ta. ..................daca esti in bucuresti gasesti rapid sa o repari. mai este o persoana in timisoara un arab care te poate ajuta.

Eu caut de cateva luni si nu am gasit in Bucuresti o persoana de incredere care sa repare o cutie tiptronic (cum e vestitul Samer la Timisoara), pur si simplu mi-e frica sa dau masina pe mana unor "meseriasi" care lucreaza in conditii de mizerie ca cei din incinta Rocar

Mersi de felicitari!!!

Nu sunt mecanic dar nici nu am desfacut-o singur ci ajutat de un baiat care se pricepe si care a facut treaba in proportie de 75%!!!!

Tipu e priceput si eu personal il recomand!! A reparat tot felul de autoturisme de la limuzine americane pana la bmw x5

Te rog intreaba-l daca se pricepe si la o cutie Tiptronic japoneza FBN, (VW Sharan), e complet diferita ca aspect de pozele postate de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
adrian toma

salut, am si eu o intrebare sau o rezolvare la cutia tip tronica in 5 trepte,a inceput sa nu mai plece de pe loc,si cind accelerez tare smunceste si merge in avarie,se aprinde prnd432 am facut o scanare cu vag.........

Address 02: Auto Trans

Controller: 3B0 927 156 S

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416

Coding: 00103

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

17114 - Incorrect Gear Ratio

P0730 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 2001

Ce de probleme aveti voi la cutie... eu am 230.000 km si nu am schimbat uleiul si nici nu am vreo problema cu ea... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi nimeni nu ma poate indruma ce are masina,ce am mai aflat problema poate sa fie de la mecanismul valvelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Cine imi poate da niste feedbackuri despre george din constanta care repara cutii automate? Ma bate gandul sa ma duc la el si nu stiu ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!