Jump to content

Probleme generale geamuri electrice Fabia


charisman
 Share

Postare recomandată

la fabia poti da macaraua jos fara sa dai broasca, de fapt singurul lucru in comun e acea tija pe care cred ca am scos-o din locasul ei

o sa incerc sa desfac si broasca data viitoare, am incercat sa desfac mufa de la inchidere si nu am reusit s-o desfac; o s-a desfac suruburile, s-o dau jos si apoi poate reusesc sa desfac si acea mufa

merci pentru informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La oricare vag poti da jos tabla fara broasca insa unul din motivele pentru care nu este indicat sa o faci este fix ce ai patit tu :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ... si poate s-a rupt si urechea in care vine.... asa ca trebuie data jos yala - altfel nu poti pune tija - bine, sau o poti pune si sa te chinui cateva ore... pe cand asa, dureaza 10 minute.

Oricum, la masinile cu inchidere centralizata, tijele alea nu aduc aproape niciun plus... in afara faptului ca sporesc zgonotul la inchidere.

La Passat b5,5, am pe cineva care vrea sa i le elimin si sa acoperim gaurile cu capacele de Seat - ca la anumite modele, au masca pe fata de usa in loc de tija aia.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florine si eu am vrut sa fac asa insa masinile noi care nu au acea tija, gen octavia 2 sau golf5 au o gaura mascata unde in caz ca" moare" broasca o poti bloca manual pana remediezi situatia, dar asa, daca scoatem tijele ce facem? "racaim" cu surubelnita pana reusim sa o blocam? Eram pornit sa fac si eu asta insa am analizaat mai bine si am zis sa le las asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

proasta inspiratie au avut astia de la VAG cand au pus tot felul de piese din plastic la yale si la macaraua geamurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au calculat ei si au considerat ca mai trebuie si vizite in service. :pirat:

De altfel generatiile noi (sau mai noi) au din ce in ce mai multe probleme si problemutze.

In alta ordine de idei, apropos de blocarea din int atunci cand nu ai este acea tija, la Fabia mk 1.2 (adica Fabia 1 cu facelift) au fost eliminate acele tije de la usile spate. Cum s-ar putea inchide/bloca manual din int. ?

Am de mai bine de 6 ani masina si pana acum nu am avut nevoie (sper sa nici nu am) si nici nu mi-am pus problema, dar daca tot ati adus-o in discutie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florine si eu am vrut sa fac asa insa masinile noi care nu au acea tija, gen octavia 2 sau golf5 au o gaura mascata unde in caz ca" moare" broasca o poti bloca manual pana remediezi situatia, dar asa, daca scoatem tijele ce facem? "racaim" cu surubelnita pana reusim sa o blocam? Eram pornit sa fac si eu asta insa am analizaat mai bine si am zis sa le las asa

Daca broasca se blocheaza, tamburusul e in interior si nu te poti folosii de el ca sa il ridici.... si oricum, daca iti permite sa il ridici, inseamna ca nu e pe SAFE... deci se deschide cand tragi a doua oara de maner.

Sincer, la B5 nu am folosit niciodata tamburusurile alea.....

Problema apare doar la masinile care nu au buton pentru incuiat-descuiat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine, dar daca moare actuatorul cu broasca unlocked sau broasca sofer nu primeste comanda de incuiat(lipituri reci)? ai ce sa apesi macar, corect? nu vorbim de deschidere din interior cu dubla actionare, vorbim de patrunderea din exterior in interiorul masinii, unde stim cu totii ca daca ai lipituri reci pe broasca sofer sau iricare alta broasca nu ti-o mai incuie in anumite cazuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa le fac reclama gratuita dar am luat legatura cu baietii si mi-au trimis clema corecta, gratis, fara alte cheltuieli. Jos palaria pt ei, toata stima :icon_thumright: ! Acum am una pe dreapta si una pe stanga (sper sa nu am nevoie de ea)

Nu ar fi OK sa pun niste vaselina pe sina si sufa? Ma gandesc ca e multa frecare pe acolo.

Are cineva o poza cu acea unealta pentru arcurile care trebuie comprimate?

Partea proasta e ca nu prea tine vremea cu mine; cand vreau sa ma apuc de surubait la masina se strica vremea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin forta; clema se baga pe "sina" tot prin forta ... forta sa fie cu mine :) parca asa afirmai Crish, sa inteleg ca te-ai muiat?

Sa nu fiu rea cu tine uite iti pun si o imagine cu unealta de care ai nevoie, ce zici? :lol:

post-25544-0-39499900-1335374437_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa din metal din partea de sus a fotografiei comprima arcurile

post-11532-0-95523000-1335388435_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat astazi impreuna cu un prieten dar din pacate problema e mult mai grava si anume:

sufele la capatul din motoras sunt foarte deformate, desfacute, etc iar rozeta aia pe care se strang ele e din loc in loc un pic deformata

asa ca ... nu mai stiu ce sa fac :(

am taiat un pic sufele, le-am facut un nod si am ascuns nodurile in gaura, le-am dat cu putin ulei de motor, am pilit un pic rozeta aia pentru a reface canalele prin care trece sufa dar a mers (de test) de 2 ori sus-jos si ... pauza. M-am lasat pagubas, probabil iar s-au innodat pe acolo sau cine stie ce naiba e acolo.

Am pus inapoi macaraua asa cum e ea si am lipit geamul cu o banda scoci pana gasesc o solutie :(

O alta chestie ciudata e tabla aia care vine prinsa in clema din partea dreapta a portierei din dreapta si anume: este putin indoita ... cum naiba vine geamul in ea ca numai nu se potriveste in nici un fel:(

Am incercat sa desfac broasca dar nu-mi intra surubelnita prin gaurica aia pentru a desface sufa de la maner

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara kit de reparatie pentru macara, ca sa nu te mai chinui si sa se strice iar .... asta daca reusesti sa o mai faci functionala pe cea existenta. De obicei cand ajunge la stadiul asta.... necesita inlocuire sau kit de reparatie - sufe, cleme, rola.... tot ce e pe macara, mai putin glisierele.

Cumpara alta surubelnita cu torx, ca sa poti scoate yala - daca vrei sa o dai jos.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat deja comanda de un kit

Tabla din clema dreapta a portierei drepte tb sa fie indoita la 45 de grade sau s-a indoit ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-mi imaginez de loc despre ce vb tu....

fa-mi un desen sau pune o poza modificata, sa ma ajuti, ca e prea dimineata.... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cleme sunt un fel de suporti din tabla care tin geamul

La mine unul din ala e indoit la 45grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,ei sunt in forma de V ca sa stea geamul . sper sa nu fac vreo confuzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai unul din el trebuie sa fie indoit, dar mai bine fotografiaza si arata-ne sa vedem exact care e treaba...eu nu cred sa se fi indoit clema de metal caci e destul de dura si pe cant nu prea are cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clema asta metalica e indoita inspre interiorul masinii c-am 45 de grade

http://s11.postimage...26082011675.jpg

imi e greu sa cred ca s-ar fi indoit singura pt ca e f dura dar nu inteleg cum o sa vina geamul in ea daca nu e coliniar cu cealalta clema de metal

poze nu am cum sa-i fac pana nu o mai desfac odata

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal cum e indoita, stai linistit. Dar ai montat totul la loc, gata? Geamul vine ok, nu iti face griji. Dupa ce asezi geamul in cleme, pana sa strangi suruburile aliniaza-l la rama dreapta a usii astfel incat sa ai certitudinea ca nu va avea traiectorie sinuoasa la actionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept sa primesc kit-ul dar mi se pare ciudata treaba, nu inteleg cum se aliniaza geamul

o sa vad cand o sa-l pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat pe dreapta fata la o Fabia 1 (2002) era rupta o clema si s-a rupt si cablul de pe clema. Am platit 245 lei pe kit facut prin Germania (nou) kit care vine fara motoras dar cu tot cu tabla aceea. Si 80 lei mi-au luat manopera. Asta in Tg. Mures.Adica 325 cu tot si garantie desigur.

Aveau si kit original Skoda la 355 lei dar e criza asa ca sper sa tina asta .

Modificat de mousek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macaralele care vin cu tot cu tabla tin foarte bine comparativ cu cele care vin doar cu sinele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu tabla au clemele alea pe care stau geamurile mai rezistente...clemele fac diferenta, nu tabla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Acum 2 ani am cumparat un chit de reparatii (cabluri, cleme, rola). Am nevoie de un chit de skoda fabia 2004 stanga dar nu mai stiu cine mai vinde. Ma poate ajuta cineva?

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!