Jump to content

Jiglor Electric


tipatescu
 Share

Postare recomandată

Unele carburatoare in special mai noi, au un jiglor electric. Nu mi-e clar daca este vorba de jiglorul de relanti. La ce e bun ? Ce imbunatateste ?

Sergiu spunea la vinzari ca are rolul sa opreasca circuitul benzinei in caz de eveniment nedorit. Dar dupa parerea mea, acelasi rol poate sa-l aiba la o adica si valva cut-off (opusa acelui jiglor) adica aia mai babana. :vaidecapulmeu: Cazusem de acord (intr-un alt topic pe forum) ca rolul acesteia din urma e sa opreasca fenomenul de autoaprindere prin compresie a benzinei, dupa ce ai oprit motorul (sau cel putin asa imi aduc aminte). Acunci jiglorul electric ce avantaje aduce ?

Sint doar curios. :vaidecapulmeu:

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu si aia babana :vaidecapulmeu: are acelasi rol. sincer eu asa stiu. nu este exclus sa fie la fel de adevarat ce spui tu cu autoaprinderea. sincer cred ca se folosesc ori una ori alta.poate e cineva care stie mai exact si ne poate lamuri...

LE: acum daca ma gandesc bine parca retin ceva din niste discutii mai vechi cu niste broscari si erau amintite amblele variante.

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu am luat o pereche de carburatoare cu jigler de relanti electric.

Cand am fost la un magazin ca sa cumpar doua kit-uri de jiglere, vanzatorul a recomandat sa iau jiglere relanti clasice. A zis ca sunt mai bune si dau mai putine probleme. Am urmat sfatul lui si am luat jiglere relanti clasice.

Nici vanzatorul nu a putut sa imi explice care e rolul "trabucului" atasat...

post-5838-1172847469_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu am luat o pereche de carburatoare cu jigler de relanti electric.

Cand am fost la un magazin ca sa cumpar doua kit-uri de jiglere, vanzatorul a recomandat sa iau jiglere relanti clasice. A zis ca sunt mai bune si dau mai putine probleme. Am urmat sfatul lui si am luat jiglere relanti clasice.

Nici vanzatorul nu a putut sa imi explice care e rolul "trabucului" atasat...

si eu l-am schimbat pe cel care e incercuit in poza lui tonic (cel de ralanti) caci am luat set nou de jiglere. celalalt, cel "baban" n-am cu ce sa il schimb. asa ca ramas electric. totusi as fi curios de o explicatie pt utilitatea celui mare si motivul pt care s-a facut cel de ralanti si electric si normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun ... ala e jiglorul ... electrric ...se poate scoate si curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun ... ala e jiglorul ... electrric ...se poate scoate si curata?

Da, sigur ca se poate scoate si curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun ... ala e jiglorul ... electrric ...se poate scoate si curata?

vavi este identic cu cel normal in ceea ce priveste partea care inta in carburator ca sa zic asa. doar ca cel electric este ca un fel de supapa care atunci cand nu este alimentat cu curent inchide. in conluzie se poate scoate si curata fara nici un fel de problema. eu l-am schimbat si am pus normal pentru motivul ca a venit in setul de jiglere si am zis ca daca tot e nou sa il schimb macar sa stiu ca sunt toate noi.

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta discutia, promit sa ma "documentez" cu un carbelitor in mana. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

Si eu am avut carburator cu jicleur electric, la bubu meu; l-am tzinut foarte putzin si l-am skimbat ... adik am pus carburatorul veki la loc. Nu am observat nici o diferenta cu jicleurul ala mare (nu mergea nici mai bine nici mai rau), iar cu carburatorul mare consuma Bubu foarte mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frati, "cumnanti, nepatati sau patati?", Jiglorul electric de relantii are ca misie sa impiedice inecarea motorului cand "tai contactu" si tre sa stiti ca la brosky

se ineaca ff usor motorul. Traseul benzinei de relanti e altul decat traseul principal ( care e "taiat" de supapa electrica "cu ciuperca" mare).

Deci: amandoua "valvele" electronice au scopul de a evita "inecul" cand opresti motorul ( care in nimicnicia lui mai face cateva rotatii si mai suge ceva benzina - ori la bujii nema curent)

Modificat de soryn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

Are vreo legatura cu returul? pe care il pun unii ca sa evite inecatul...?

Poate e tampitzica intrebarea mea... dar eu kiar nu am sesizat diferenta la mers cu sau fara jicleurul cu pricina.

In skimb... bubu meu are retur pus de fostul proprietar, iar eu l-am lasat acolo desi multi au atentat la el... :D (mi se pare ca-si face si el treaba acolo... nu stiu daca ajuta, dar de stricat nu strica sigur...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asha e soryn, mai face cateva ture dupa ce-i opresc respiratia din cheie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. spui tu ceva acolo. si cred k spui bine. oricum ne mai putem docmenta si in alte parti sa vedem ce zic oamenii.

:D interesant: de 2 saptamani am schimbat jiglerul si am lasat doar pe cel cu ciuperca electric. cel de ralanti e normal acum. totusi nu a facut nici un fel de fite la oprire. de altfel nici motorul de 1200 care nu a avut electric nu a facut fite la oprire... si ambele motoare au mers destui ani pe masina...

Modificat de sergiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Brosol de exemplu este si valva electromegnetica pe o parte a carburatorului, iar pe partea cealalta sunt 2 jicloare normale, care se pot demonta desuruband cate un surubel de pe laterala (vizibil). Din cate am inteles unul din ele este de relanti, si nu trebuie sa le incurci intre ele ca apoi consuma mult....

Insa ma gandesc daca as inlocui jiclorul de relanti cu unul din acesta electric, inseamna ca as avea 2 dispozitive electrice pe un carburator....cred ca este redundant...., nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa ma gandesc daca as inlocui jiclorul de relanti cu unul din acesta electric, inseamna ca as avea 2 dispozitive electrice pe un carburator....cred ca este redundant...., nu?

toni eu am avut 2. asa cum spunea si soryn traseele sunt diferite si deci fiecare cu treaba lui cum ar veni. asa cum am scris mai sus l-am schimbat pe cel de ralanti doar pt simplul motiv ca am primit noi si am zis ca e mai bine sa le pun noi pe toate. astfel am eliminat si posibilitatea ca cel elecric sa nu functioneze avand in vedere ca nu mai e chiar la prima tinerete ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!