Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Turbina intra de pe la 1800 ture, cand uleiul este rece are un fluierat nitel mai gros, apoi devine mai strident.

Turbina functioneaza tot timpul.

[quote name='Be

Modificat de andu911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm acel vrrr-uit si la mine cand apas ambreiaju si vreau sa schimb treapta ...dar am obs ca se manifesta cel mai des....dimineatza cand e motoru rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am observat o kestie ciudata...

pana in weekend-ul trecut nu auzeam turbina decat daca mergeam cu un geam deschis intr-un spatiu mai stramt...

de sapt asta, se aude si din masina...incet..ce e drept..dar se aude...e normal asha ceva?

masina are vreo 170.000 km reali (cred)

sa fac o programare la service?

precizez k se aude aproape la orice turatie..sau cel putin..de la 1000 in sus..

ms

Modificat de angel eye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stai linistit ca nu e nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Adrian Florea

Dupa ce am citit acest topic m-am linistit in privinta suieratului. Asa fac toate! :blink: Apa, paie si bataie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema, dar nu stiu sigur daca e de la turbina, dar sigur are legatura cu ea. pe la 2800rpm-3000 incepe sa se auda un zgomot enervant ca de greier care vine din fata, acest fenomen a aparut cam acum 2 saptamani si ma scoate din sariti imi face pe creier precizez, ca masina are 10000km si nu am facut inca revizia. :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) in concluzie toate turbinele fluiera,mai puternic sau mai incet,a mea fluiera atit timp cit am piciorul in acceleratie si am 150k(concluzia prietenului meu inginer la turbomecanica-e normal fluiericiul :))) sa nu te puna dracu sa o cureti in viata ta,doar daca se blocheaza)

Modificat de Alex_shaolin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg de suieratul vostru. Masina mea(nu stiu exact ce anume dar tind sa cred ca e circuitul turbo pe undeva) face un suierat ca de aspirator cand se obtureaza partial spre de tot teava(sueratul ala de aer de viteza mare pe sectiune mica). suieratul asta se aude in special din treapta a 3-a in sus, de la 2000rpm cand accelerez. cand merge masina in inertie(bagata in viteza) nu se aude deloc. cineva care a mers in spatele meu mi-a spus ca atunci cand accelerez imi scoate un fum negru pe esapament. in motor am cam cu 1 mm ulei peste nivelul maxim de pe joja. masina nu mai are putere(cred ca redusa cu 20-30%). alt simptom este ca uneori cand merg mai turata(autostrada peste 2500rmp si nu mereu) are niste scapari de putere insotite de un zgomor de "descarcare de aer pe undeva" ca un fel de eliberare de presiune.

ce poate fi? sa fie turbina? sa fie tubul dintre intercooler si turbina? sa fie tubul de dupa intercooler?

si inca ceva. in interior sueratul se aude prin torpedou dar banuiesc ca e normal dat fiind faptul ca e mai prost insonorizata masina pe acolo decat in bord.

PS: masina trage in continuare. ajunge la 190km/h cu toate ca imi consuma mult.(la viteza asta ajungea si inainte sa apara suieratul-3000km ago)

Modificat de Dragonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand e rece are nish sunete gen blow off valve pe acolo :icon_thumleft: dar numai cand e frig afara

Modificat de BuzzyBalL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragonul

salut, exact ce descrii tu se intampla si la mine la masina din semnatura.si ce e comic se mai intampla, dar destul de rar cand e cald rau afara sau a stat masina in soare sa nu mai faca suieratul ala si atunci trage masina frumos de tot de nu iti vine sa crezi ca e aceeasi masina,plus ca motorul insusi nu mai e chiar asa de zgomotos.nici eu nu iam dat inca de cap, cu toate ca tot la turbina ma gandesc sa nu fie dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda,ce e nasol cu turbina e ca,ori merge ori nu mai merge,zgomotele pot fi normale din cauza uzurii sau nu...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema similara. Cand motorul e rece pe la 1900 RPM se aude un fluierat atat la accelerare cat si la decelerare. Cand este cald motorul se aude un fasit, ca si cum ar pierde aer pe undeva. Suspectez ca este o pierdere undeva pe circuitul de inalta presiune.

Masina este in garantie si am fost cu ea in service si cei de acolo au zis ca merge perfect (acela e sunetul de la turbo). Interesant e ca acel sunet a aparut dupa vreo 3 luni dupa ce am luat masina si din acel moment masina nu mai trage la fel de bine in treptele 1 si 2.

Mai mult, cred ca si consumul este afectat de aceasta problema (7 % etra, 10% urban).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si la mine! Am ajuns la 38 mii sa schimb turbina desi masina era in parametri. Eu la 32mii am chipuit-o la 175 cp. Zgomotul s-a accentuat in nici o mie de km. Mergi cu ea la o verificare in buc la porsche daca poti ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FRATZILOR S-A TERMINAT ...... A MURIT ...... dupa un suierat de un an ( dupa o curatare amanuntita ) a murit. Va zic cu sigurantza ca daca se aude un suierat la turbina e pe moarte . Daca o sa-i faceti o curatare sa va ganditzi sa va achizitionatzi o turbina .... asta e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietii.. am gasit. era furtunul dintre turbina si teava de metal de sub bara(care duce la intercooler). Avea o fisura in el de 3 cm. cand mergea masina cu turatie mai mica, acceleratie mai mica.. ma rog nu baga turbina presiune fisura era inchisa=> nu pierdea aer. cand o calcam, se deschidea fisura si se auzea de zici ca aspiram prin casa. am schimbat furtunul(dupa ce in Pitesti am gasit numai de la 290ron in sus)cu unul nou de la augsburg 120ron si merge bine. (nu se mai aude nici un fasait) turbina tot la ei este 4000ron, dar inca nu trebuie sa o schimb(cu toate ca nu trage ca la inceput dar semnificativ mai bine dupa schimbarea furtunului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .

Un prieten ( radu12 ) care din nu stiu ce motive nu poate posta are o problema interesanta la un Sharan ( motor 1,9 TDI la 130 HP , TDI ) : la accelerare , incepind de pe la 2000 rpm se aude un fluierat urit la turbina . Zgomotul e asemanator cu fluieratul curelei de la alternator : se aude foarte tare , si numai in acceleratie . La mers constant , zgomotul dispare .

aceeasi problema la masina din semnatura,dar nu-mi dau seama daca e de la turbina sau de la altceva.

i-am facut 2 loguri la turbina si se zice ca este in parametri,si un log sa vad calutii la arborele cotit,si cica sunt toti acasa,ba chiar au adus ceva intariri(fara ai face eu vreo modificare),nu da limpuri.a cam crescut putin consumul de ceva timp,cu aproape 1 litru la 100,si uleiul parca se duce.inainte de a-i face ultimul schimb,nu trebuia sa completez deloc,ramanea un nivel constant.acum,dupa ultimul schimb am pierdut cam 300-400ml in 8500 km.mentionez ca "odorul"are aproape 400k km,iar turbina este inca aia din fabrica,din cate am inteles.

mai mentionez faptul ca respectivul zgomot se aude numai in sarcina,la accelerari,in mers constant dispare.

rog un sfat,cine se indura...

apropo @Mihai75+radu12,@forceturbo si @co5ma,cum ati rezolvat problema?sunt fff curios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor..m-ati pierdut de tot..nu fluiera nu e bine, fluiera nu e bine, altii (+mecanicul meu) spun k e bine sa fluiere

Am avut inainte un passat din 2001 la care nu se auzea ABSOLUT nimic, park nici nu exista piesa asta pe masina ; la masina din semnatura isi face fff bine simtita prezenta, fluieratul chiar place la ureche dar ce sa cred? :icon_cool: k trebuie sa pun `la saltea` cate 100 eu in fiecare luna?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Raven1

problema nu este ca fluiera.este f ok sa fluiere.cunoscindu-mi masina,sesizez cand ceva este altfel decat era inainte.asa ca acel fluierat se schimba in sarcina,la accelerare,dar numai in sarcina,nu si cand schimbatorul este pe liber(nu este in viteza) :D .cand merg constant,nu conteaza la ce turatie sau cu ce viteza,revine la "linia melodica" mult cunoscuta si asteptata :P

asa ca...concluziile trage-le singur.

:salut:

Modificat de claut07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms `Claut`...face la fel k a ta...inseamna k e de bine...nu mai imi fac griji...dar o perioada nu o sa mai citesc topicurile de la `tehnic`...stau mai linistit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine fluiera dar un fluierat placut care se amplifiva atunci cind calc acceleratia mai tare (peste 2000)si chiar daca o ciup putin(pina in 2000)de ture si cred cai normal caci atunci compiuterul comanda boost mare si vanele sunt deschise la maxim pentru a crea cit mai repede presiunea necesara,turbina mea e noua are 12000 km asa ca ,cum am zis cred cai normalsi sper sa fie asa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

acelasi fluierat si la golfuletul meu la turbina ,acu 2 saptamani cand am fost la service la schimbat de distributie ,aceiasi replica asa fac toate ,si chiar ii placea mecanicului cum suna :rolleyes:

sper cati mai multi km fara probleme :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fluieratul turbinei in cazul meu a fost din cauza racordului flexibil de la galeria de evacuare, era asa de pronuntat ca-l auzeam din interior, acum liniste totala... :) daca ii innegrita impletitura flexibilului cum a fost la mine, atunci ies si gaze pe acolo si apare fluieratul...mie

chiar imi placea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat recent EGR+ADMISIA, cind am vazut ce cox e acolo, am vrut sa curat si geometria la turbo, dar vanele nu agata.

Am scos acea siguranta de la actuator si am miscat de citeva ori , ca sa faca toata cursa, geometria variabiala. Merge f usor si nu agata.

Eu credeam ca daca am atit cox(jeg), pe admisie si turbo o sa fie la fel, dar se pare ca nu e asa.

Am observat ca , acum masina se infige mai bine si turbo, parca suiera mai tare sau doar mi se pare mie. Oricum, se simte o reala imbunatatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu tdi, unde ai curatit EGR si admisia? la ce service? in abrud sau alba iulia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am coratat-o eu, personal, nu am incredere in ce lucra astia din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!