Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Credeam ca doar au curatat-o. Problema e clar din reconditionare. Din pacate... nu cred ca vor recunoaste asta.

Insa in ciuda zgomotului, poate sa functioneze perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au dat-o jos de doua ori,au echilibrat-o si face la fel.ma gandesc sa nu scape aer pe undeva,nu sunt un specialist in mecanica.am garantie 1 an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

acum vin de la service si am avut egr defect.Imbacsit si blocat.Fluieratura continua la fel ca si tacanitu ala la turatie si in sarcina.Ramane sa schimb turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine fluiera turbina mai tare decat o facea pe vremuri

cand accelerez si dau drumu rapid la pedala de acceleratie se aude un zanganit ( ma gandesc ca intra vreo tabla ceva in rezonanta ) . daca ar fi de la turbina acelasi zgomot ar trebui sa se auda cand fac aceleasi operatiuni ( accelerare si eliberare rapid pedala ) si cand masina sta pe loc, nu ?

Modificat de Joe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la mine fluiera doar cand accelerez, cand iau picioru de pe acceleratie nu am bagat seama sa se auda ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se auzea acel suierat intre 1500-2000rpm aproximativ . oricum , se auzea incet . acum , dupa ce am curatat turbina si am refacut planeitatea vanelor ace suierat nu se mai aude aproape deloc daca nu chiar deloc . cand am desfacut-o , inainte de curatare vanele erau complet blocate . acum mi se pare ciudat fara acel suierat :icon_thumleft: parca e ceva in neregula . acum masina trage f bine si nu mai da limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude un fluierat pronuntat de o saptamana( nu-i aceelasi zgomot pe care-l stiam ... zgomotoul de acuma e ca si cum as fi avea BOV) ... Masina mi-a tras luni ,marti ,miercuri asa cand vroia ea ... Astazi nu a mai tras deloc a mers ca si cum nu ar fi avut turbina . Ce ar putea sa aibe ? Multumesc.

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe duca, daca nu dusa, joc la ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La mine nu se aude nici un fel de suierat ca de politie sau salvare, insa toata lumea care se plimba cu mine pe locurile din spate se plange ca zgomotul este cam mare. Si asta nu neaparat la turatii mari, de la 1500 in sus se aude zgomotul, indiferent ca accelerez sau las masina in sarcina fara accelerare. Am observat cu capota deschisa ca se aude un fel de sasait undeva in partea stanga cum stai in fata masinii, ca si cum un furtun ar fi crapat si iese aer cu presiune pe acolo, insa din inspectia vizuala nu se vede nimic crapat, spart, intepat, etc.

Este posibil ca acel sasait care se aude la relanti sa se amplifice in momentul deplasarii sau sunt si alte cauze in afara turbinei, pentru ca masina nu consuma ulei si are un demaraj foarte bun, care pot cauza acest zgomot destul de puternic?

Parca as conduce toata ziua un steag dacic.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ascultat atent ieri zgomotul si nu se diminueaza nici daca nu mai accelerez atat timp cat turatia este undeva spre 2000, de la 1500 in jos se reduce totusi considerabil, iar spre 3000 este o adevarata orchestra formata din daci porniti la atac.

Trebuie sa caut pe cineva cu diesel asemanator sa ma plimbe putin si pe mine sa vad daca si ai lui canta pe aceleeasi note forte sau ceva mai pianino.

:tomato:

La cat ma pricep eu la furtunele de la turbo slabe sanse sa descopar singur cauza, deocamdata ridic doar putin volumul la player si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Si eu o problema tot cu un suierat puternic care suspectez ca este de la turbina. Masina este cea din semnatura, un golf V 1.9tdi din 2005, motorul este BKC dupa ce scrie in talon. Problema se prezinta in felul urmator: de cand o am are un fluierat subtil care nu m-a deranjat vreodata (am citit o gramada pe forum si am concluzionat ca este normal), dar alaltaieri dupa ce am luat o curba si acceleram a inceput brusc sa fluiere foarte tare (se aude peste radio, adica nu e vba de un suierat normal de turbo sau spooling-u, le-am auzit pe astea pe cand era sanatoasa si sunt subtile). Ceea ce este ciudat e ca se aude de la 1100-1200rpm pana peste 4000 din ce in ce mai tare cu schimbari de frecventa (e un concert in toata regula). Am mers cu ea vreo 15km prin oras de atunci si nu scoate fum (mai rau dekt ar trebui pt un diesel), nu am ramas fara ulei, are aceeasi putere ca inainte (sau daca a scazut e neobservabil). Se pare ca se aude mai grav cand apas acceleratia mai cu spirit si se intensifica cand fac frana de motor. Am pus surubelnita prin diverse locuri si am ascultat, cel mai tare se aude din partea de sus a motorului. Sper ca aveti vreo idee cam cat de grav este, o sa-i dau un mail si lui Cipo (am inteles ca el este guru pe aici cu problemele astea) poate mi-o repar chiar la el daca e intr-adevar turbina.

Am atasat un log de azi 1500-4000 de ture (blana), un scan de fault codes (apare doar un incalzitor, care era d mult stricat) si niste inregistrari audio din masina cu usa inchisa si deschisa in care se aude destul de clar cam cum suiera (facute de pe loc, ciupind acceleratia de la ralanti la 1500 ture

golfV_19tdi.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Logul arata bine, posibil sa ai uzura la axul turbinei , cum stai cu consumul de ulei/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu experimentez un sunet ciudat la schimbarea vitezelor. Excat cand are loc "forfeca" ambreiaj/acceleratie, daca schimb pana in 2000rpm, am un sunet ciudat venind de le motor/turbina. Este un huruit ce aduce cu o toba de raliu, si se aude maxim 2 sec ( cat schimb treapta de viteza). Daca schimb la 2500, sau mai sus, sunetul dispare. Sau daca urc in turatii foarte lent, pot schimba si la 2000, sunetul dispare. La accelerare ma vioaie, apare permanent. Aveti idee ce poate fi ? Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat ieri nivelul si era normal (ca pana acum) o sa mai verific dupa ce mai merg cu ea putin. Multumesc pentru raspuns :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,si mie imi suera turbina,scoate acel sunet ca de sirena de salvare.

Am gasit o alta turbina(intr-o stare foarte buna) dar nu stiu pentru ce motor e si v-as ruga daca puteti sa ma ajutati.Nu am putut sa citesc integral seria,tot ce am deslusit este(sunt fractiuni): GT 164SU

HER 036 253 014 F

751651-3 S/N LCL

si nu sunt sigur ca e exact asa.Motorul meu e ASZ PD 131cp,la turbina asta difera putin galeria si evacuarea,ma gandesc sa o desfac si sa o pun pe galeria mea,dar as vrea sa stiu de la ce motor e turbina,sa nu fie de o putere mai mica.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pt motorul ASZ e codul 038 253 016 F sau FX

asta dat de tine nu l-am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude ca si cand ar fi o sirena de salvare, undeva in departare. Dar asta se intampla doar cand e motorul rece, 2-3 minute, si doar la turatie joasa (1000-1500 rpm). Sa-mi fac probleme in legatura cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 sapatamani a inceput si a mea sa fluiere. Se aude tare de tot, trebuie sa dau muzica destul de tare sa nu o mai aud. In sarcina maxima, creste mult frecventa suieratului. Nu scoate fum, nu mananca, ulei, motorul trage la fel de bine ca la inceput.... suieratul a aparut" la mers constant (120km/h), fara accelerare. A inceput doar sa creasca in intensitate.

Am fost la reprezentanta skoda, au pus testerul pe ea, au iesit in teste, au turato, au frecato, rezultatul a fost: "Turbina in parametrii normali. Pentru eliminarea sursei de zgomot, recomandam schimbarea turbinei" :)

Ei zic ca pot sa merg linistit, nu are nici o problema turbina....

De atunci am facut in jur de 1000km de mers "normal", fara sa o menajez, si nu s-a intamplat nimic deocamdata. Zgomotul e acelasi, fum tot nu iese, ulei nu mananca, motorul trage. (masina are acum 88700km)

Exista cineva care e/a fost in situatia asta ? Mai tine turbina asta ? Sa ii cred pe cei de la reprezentanta ? As vrea sa merg cat de cat linistit in concediu....

Ceva sugestii ?

Stiti pe cineva care se pricepe la turbine in Timisoara sau imprejurimi ? Macar sa o desfaca sa vedem inauntru daca e vreo problema sau nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k si problema este f des intalnita pe motoarele de 1.9 105 cp, la majoritatea se rupe o bucatica din paletii turbinei de la evacuare, ceea ce duce la o curgere a gazelor de evacuare necorespunzatoare, iar k si rezolvare este intr-adevar schimbarea turbinei, ceea ce pt modelul tau se duce la 450 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k si problema este f des intalnita pe motoarele de 1.9 105 cp, la majoritatea se rupe o bucatica din paletii turbinei de la evacuare, ceea ce duce la o curgere a gazelor de evacuare necorespunzatoare, iar k si rezolvare este intr-adevar schimbarea turbinei, ceea ce pt modelul tau se duce la 450 de euro

mda, de ce imi era frica nu scap...

450euro e turbina noua originala sau reconditionata ? ca pe aici prin timisoara (la magazine si ceva service'uri) am gasit la minim 3000ron (700euro). la reprezentanta nu are rost pt ca imi cer "peste 4000roni doar turbina".

mersi de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Stiu ca s-a mai discutat despre turbine, dar nu m-am lamurit in cazul meu. Am G4 12-2001 (model 2002) TDI 90cp ALH 180.000km, adusa de mine recent din Germania, sper ca reali. Suieratul de care spun e foarte pronuntat si l-am auzit din prima zi. Il aud chiar si la relanti, pe loc, mai ales cu geamul coborat, chiar daca abia am pornit motorul. Cand accelerez, in gol, creste in intensitate si frecventa, pana aproape dispare pe la 3000 de ture. In mers se aude mai ales cand ii dau talpa, dar si la acceleratii mici o aud. Dupa ce-i dau kick, imediat ce-i eliberez acceleratia sa schimb viteza, se aude un altfel de suierat, parca s-ar deschide vreo supapa de presiune (sau s-ar desumfla rapid un balon). E foarte ciudat si sunt cam ingrijorat ca e cam pe butuci turbina. Cumnatul meu are acelasi motor din apr. 2002, luata din tara, 40.000 km reali la bord de Romania, si la el nu se aude mai deloc, desi masina e mai ponosita in rest (deh, drumuri romanesti). Dati-mi va rog frumos un sfat. Am mai intrebat pe cate un prieten mai priceput si mi-au zis sa-mi vad de treaba ca n-are nici pe naiba, dar parca nu-s chiar linistit. Am mai auzit odata fluieratul asta pronuntat pe strada, tot la un Golf4. Multumesc anticipat.

vecine (ca si eu sunt din suceava)pregateste sa schimb un turbo ,eu cred ca este de vina axul turbine care are joc si sunetul apare cand o turezi adica cand se invart paletiila turbo mai tare .Sfat nu dispera sunt unii care au mers cu zgomotul asta si 2 ani dar si unii care au mers 3 luni acuma depinde de noroc in cazul in care se duce turbo.(se tureaza la maxim din senin si daca te uiti in spate ai sa vezi un mare nor de fum)iti recomand sa faci cat mai repede posibil urmatorul lucru baga masina in viteza a5 6 daca este cazul, trage frana de mana si omoara motorul fiindca altfel nu se opreste, pentru ca atunci cand turbo cade el intra pe ulei si consuma tot ulei ,daca consuma tot uleiul este foarte posibil si probabil sa gripezi motorul si apoi o sa trebuiasca sa mai deschizi un topic dar nu asta ar fi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vecine (ca si eu sunt din suceava)pregateste sa schimb un turbo ,eu cred ca este de vina axul turbine care are joc si sunetul apare cand o turezi adica cand se invart paletiila turbo mai tare .Sfat nu dispera sunt unii care au mers cu zgomotul asta si 2 ani dar si unii care au mers 3 luni acuma depinde de noroc in cazul in care se duce turbo.(se tureaza la maxim din senin si daca te uiti in spate ai sa vezi un mare nor de fum)iti recomand sa faci cat mai repede posibil urmatorul lucru baga masina in viteza a5 6 daca este cazul, trage frana de mana si omoara motorul fiindca altfel nu se opreste, pentru ca atunci cand turbo cade el intra pe ulei si consuma tot ulei ,daca consuma tot uleiul este foarte posibil si probabil sa gripezi motorul si apoi o sa trebuiasca sa mai deschizi un topic dar nu asta ar fi problema

am octavia tour de 2 ani jumate motorul 1.9TDI si turbina fluera la relanti de cand am luat-o , am facut 170.000 km de cand am cumparat masina si turbina e aceeasi , motoru' nu consuma ulei , motoru' nu e murdar in jur de ulei . Turbina e posibil la cei care au mers 3 luni ca am mers numai subturata , in general cu masina am mers peste 1500-2000ture in alte cazuri si 4000-5000ture . deci poti sa stai linistit ca turbina nu are nici un fel de problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La mine nu se aude nici un fel de suierat ca de politie sau salvare, insa toata lumea care se plimba cu mine pe locurile din spate se plange ca zgomotul este cam mare. Si asta nu neaparat la turatii mari, de la 1500 in sus se aude zgomotul, indiferent ca accelerez sau las masina in sarcina fara accelerare. Am observat cu capota deschisa ca se aude un fel de sasait undeva in partea stanga cum stai in fata masinii, ca si cum un furtun ar fi crapat si iese aer cu presiune pe acolo, insa din inspectia vizuala nu se vede nimic crapat, spart, intepat, etc.

Este posibil ca acel sasait care se aude la relanti sa se amplifice in momentul deplasarii sau sunt si alte cauze in afara turbinei, pentru ca masina nu consuma ulei si are un demaraj foarte bun, care pot cauza acest zgomot destul de puternic?

Parca as conduce toata ziua un steag dacic.

:icon_thumright:

Exact asa se auzea si la mine, ieri mai exact, cand ma gandisem sa ascult si eu motorul. Chestia este ca, am deschis capota, si nu se auzea. A inceput dupa o perioada sa se auda sasait in partea stanga, in zona curelei de distributie, de fapt deasupra ( e un cot acolo cu ceva de metal ca un teu pe care scrie semnul de audi si VW). Se auzea de parca ar fi pornit un ventilator de racire; vizual nu am vazut nimic, dar m-am suit in masina, am accelerat-o de 2- 3 ori dupa care nu s-a mai auzit! Este normal acest zgomot???Exista vreo supapa pe acolo de racire sau care credeti ca ar fi cauza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!