Jump to content

Turbina "fluiera"


catabeg
 Share

Postare recomandată

Vroiam doar sa va spun: a mea (care fluiera din iulie), a facut pana acu 8500 km, cu fluierat cu tot. Nu s-a modificat nimic intre timp, nici fluierat, nici performanta. Ba parca chiar m-am mai obisnuit cu fluieratu si nu-l mai prea aud asa ca inainte. Nici ulei nu mananca mai mult ca inainte...

Sunt curios, cum poate fi la Skoda o turbina (pt 2tdi 170cp) 1800 Euro, si sa gasesti destui pe net care zic ca ti-o aduc noua, garrett la fel ca aia de pe masina, cu 800 Euro? Daca as fi sigur ca chiar e originala ca aia de pe masina, as schimba-o si as termina cu stresu... Da asa, astept sa crape.

e f simplu daca cineva are contract cu producatorul pt mai multe bucati poate sa ia la un pret f bun pe cand reprezentatntele vor sa castige f mult din monopolul lor pe piata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa, astept sa crape.

Daca astepti asta, poate te mai asteapta si cateva piese in plus, cum af fi: supape ,chiulasa, bloc, pistoane,IC...daca ai "noroc". Eu zic ca daca stii ca ai probleme 100% cu ea, nu mai amana nici o zi daca poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti despre fluierat + huruit pe toba in decelerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,vreau sa va zic ca si a mea fluiera de cand e la mine de 12mii km ,asa am luat-o.la relanti se aude putin pana se incalzeste motorul si cand accelerez dupa 1700 turatii dispare.masina trage de rupe iar ulei nu mananca(castrol magnatec 50w40).am dus-o aici(in italia) la mecanic si mi-a zis ca e normal sa faca asa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei nu mananca(castrol magnatec 50w40).

daca bagi 50W40 sigur nu mananca :)

doreai sa spui 5w40 :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul timp masina trage mult mai bine decat in trecut, cand am avut si probleme cu limp mode, dar turbina huruie mai tare. Ar trebui sa-mi fac griji? :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti dupa ce am pornit motorul dupa vreo 2 minute pe loc incepe sa "fluiere". daca accelerez putin pe loc nu se mai aude, mai tace putin si dupa aia, iar. tot pe loc.

Acelaşi zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si La multi ani. Anul trecut masina din profil incepuse sa traga foarte greu, dadeam talpa si parca nu mai avea putere. Uneori isi dadea drumul alteori nu, pana a murit de tot. Am aflat dupa aceea ca in astfel de cazuri trebuia curatata turbina. Schimbarea turbinei a durat 1-2 zile nu mai stiu exact si a costat cu totul 15 mil ( turbina la mana a2a nu stiu de la ce masina). In momentul in care m-am urcat in masina si am pornit la drum, m-am speriat de sunetul facut. Cand acceleram se auzea ca un vuiet/vajait puternic desi absolut toata lumea care s-a urcat apoi in masina a descris sunetul ca o ambulanta... Oricum am intrebat 3 mecanici de atunci si toti mi-au zis ca este normal. Sincer am fost extrem de sceptic pentru ca inainte (si cand tragea bine) nu se auzea nimic dar pana acum nu am avut absolut nicio problema si masina trage MULT mai bine, parca te baga in scaun, cum zicea cineva de mai sus. Ideea e, daca vedeti ca masina incepe sa nu mai traga, verificati turbina. O sa incerc sa si inregistrez sunetul, poate sunt multi care au aceleasi "simptome". As intreba si daca stie cineva daca se pot mari intr-adevar caii la masina prin turbina.

P.S. Scuze daca am gresit cu ceva sunt foarte obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...da cel mai sigur trebuia curatata turbina .... si respectivii au luat tubina ta care poate era in stare foarte buna si ti-au pus una care avea joc mare la ax... si posibil daia sa faca ca o salvare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Detin un vw Golf motor ahu, an 1997 1.9 tdi iar in ultima vreme nu prea mai voia sa traga.Avea perioade cand mergea foarte bine dar la fel si perioade cand ma intrecea o amarata de dacie.Avand o punga plina cu MAF-uri, valve si alte minuni luate moca de la dezgoase am inlocuit pe rand toate piesele dar simptoamele au fost aceleasi.Ieri am hotarat sa curat turbina...Zis si facut: am scos-o afara , am desfacut-o si a inceput inspectia.Axul paletelor initial avea un joc foarte mic, doar putina mizerie pe acolo.Dupa ce o curat bine (fara sa umblu la palete) observ ca axul are joc radial mic iar de-a lungul axului avea un joc destul de mare.Ansamblez turbina, o probez sufland prin ea cu gura iar paletele se miscau cu usurinta. o pun la loc si observ ca atunci cand accelerez rapid motorul turbina scoate un zgomot destul de enervant exact ca la un motor electric ce are rulmentii sau lagarele uscate.Tin sa precizez ca acest zgomot nu l-am auzit niciodata la acest motor si sigur nu este zgomotul specific turbinei.

Deci voi ce credeti... E uzata turbina iar dupa ce i-am scos mizeria si-a marit jocul sau am gresit eu ceva pe acolo?

Modificat de alphso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai gresit ceva pe-acolo. Desi nu prea imi dau seama ce...

Nu ai cum sa maresti jocul prin curatare, pentru ca nu ajungi la ax si lagare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la ax nu am umblat iar de curatat am curatat-o cu un spray din ala brake cleaner.Sunetul era unul ca si cum ar freca in lagare.Astazi am pornit-o si vad ca si-a revenit adica se aude suieratul dar e unu din ala care te gadila la urechi si nu un scartait suparator.Totusi credeti ca ar trebui sa-mi achizitionez o alta turbina sau inca merge asta? Apropo modelul meu de turbina este urmatorul : 10qvtd1.jpg si as dori sa stiu daca se pot face adaptari sa-i pun alta turbina sau e musai sa fie acest model? Si inca ceva... Care este diferenta dintre un ECU motor ahu 90cp si unu AFN cred de 110 cp?

ps: Scuzati-ma daca sunt putin off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!si la masina meacand am luat-o fluiera putin dimineata-2 min.acum 1an si jumatate am avut un accident cu ea si de atunci fluiera tot timpul de parca am politia pe urmele mele.masina merge la fel ca inainte si nu mananca nici ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina mea pana acum o saptamana o auzeam doar vara foarte finut.Acuma deodata a inceput sa fluiere ceva mai tare dupa 1500 rot .

Fum sau abur , nu-mi dau seama ce este, scoate doar la prima pornire dimineata pana se incalzeste motorul, iar ulei pe la turbo pe dedesubt m-am uitat si nu pierde.Masina trage bine nu am limp-mode(am avut candva din cauza actuatorului si de atunci schimb pe la 2500 rot in oras).

Voi ce parere aveti e de bine sau e de rau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine se intampla urmatorul fenomen:numai la decelerare sau retrogradare din 2 in 1,sub 1500 de ture intotdeauna,se aude un suierat foarte fin,mai mult un 'suspin',care dispare daca accelerez sau daca apas ambreiajul.De unde se aude si care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine face la fel sub 1500...

Din cate am studiat eu si am vazut si alte Golfuri toate au acest suierat dupa un nr de km.Se pare ca toate Golfurile 5 echipate cu turbo KKK au acest suierat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine inainte se auzea acel vuiet care venea din spatele masinii (banuiesc ca pe la toba), iar acum a cam disparut de tot, bine inainte schimbam pe la maxim 2500rot, acum schimb pe la 3000....4000rpm in cazuri extreme, sa aibe ceva turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

La mine pe langa ''fluieratura'' se mai aude un zgomot metalic finut cateodata si cateodata mai tare..:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am problema asta. Intre 1500 si cam 3000 de rotatii, se aude un suierat foarte tare in partea dreapta din perspectiva soferului. Acest suierat este insotit si de o "inecare" care o simt din partea masinii. Problema este ca daca accelerez usor si constant nu am parte de acest comportament. Nu se aude nimic si nici inecarea aceasta nu se simte.

Aveti o idee de la ce poate sa fie acest comportament. Mentionez ca turbina a fost curatata acum o saptamana intr-un service in care am incredere. Nu le-am spus insa sa se uite la alte chestii legate de motor.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel sub 1500...

Din cate am studiat eu si am vazut si alte Golfuri toate au acest suierat dupa un nr de km.Se pare ca toate Golfurile 5 echipate cu turbo KKK au acest suierat!

M-am linistit acum...am mai intrebat si pe altii si mai sunt cu aceasta problema.Imi era frica sa nu fie din cauza chiptuning-ului,sa fie turbina pe duca.Intre timp m-am acomodat si cu suieratul,desi in capul meu ma streseaza problema! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine odata cu venirea caldurii +10C nu se mai aude acel suierat! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. La masina din semnatura treaba sta in felul urmator. acum 3000km mi-am inlocuit furtunele de vacum care actioneaza actuatorul turbinei ( le aveam rupte complet) Turbina a inceput sa fluiere putin. acum 500km am facut schimbul de filtre si am schimbat uleiul( motul 10w40) am avut inainte mobil 5w40 si acum imi suiera mult mai pronuntzat turbina. Geometria lucreaza foarte bine si motorul trage acum cum nu stiu sa fii tras niciodata( am facut aprox 40 de mii km cu geometria blocata,fara furtune de vacum) Ce am observat eu odata cu suieratul turbinei e faptul ca masina urca muuuuult mai usor si cade in ture foarte repede fata de cum facea inainte. practic acum daca o acelerez pe loc pana la 3000 rpm urca repede si coboara.. inainte urca si cobora lent. Nu imi consuma ulei. Sa ma astept la ce e mai rau din partea turbinei? Ah sa nu uit pe langa acel fluierat mai am si un fasait cred ca de la esapament putin fisurat ,suna ca si cum ar fi o turbina cu blow off valve :) .Imi place asa de mult incat circul cu gemul deschis sa o aud :Driver: sper sa nu fie un semn de rau :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut toti posesorii de vw.

Am reconditionat turbina dar acum fluiera si la accelerare si la decelerare(se aude ca salvarea)

dati-va si voi cu parerea ce ar putea fi?mentionez ca am fost de doua ori la cei care au reconditionat-o si mi-au spus ca ar pute fi ceva pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic pe evacuare. E de la felul cum au curatat turbina. Eu am intalnit acel fluierat inainte de curatare (turbina fusese demontata tocmai pentru ca fluiera) iar dupa ce am curatat-o nu se mai auzea nimic.

PS: din moment ce inainte de curatare nu fluiera, ce sa aiba evacuarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus nimic de curatare,au reconditionat-o(schimbat,ax,lagare,etc)

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!