Jump to content

Vento Vr6


DONU' VR6
 Share

Postare recomandată

Aha.

Am fost cu ea la tester.

Trebuie schimbat senzorul de turatzie. (pe original 600 RON, pe producator 150 RON).

Neaparat trebuie schimbata evacuarea. Masina e cam gatuita. De la motor pleaca tzeava de 60, dupa catalizator e tzeava de 55 (catalizatorul e scos insa a fost lasata carcasa acolo), dupa intermediara e tezava de 55 care intra in alta toba (cea de sub portbagaj), dupa care tzeava este de 50 si se opreste intr-o toba finala Borla dstul de micutza pentru puterea motorului. De aici cred ca e si simptoma ca masina nu trage si e gatuita undeva... .

Acum ca mi-ai zis ca n-are senzor de nivel minim la ulei poate am probleme cu pompa de ulei.

Apropo, am vazut ca n-are filtru de ulei. Are un cartush. Asta se scimba? Cam cat costa unul daca stie cineva..., asta ca sa nu mai sun la magazin acum.

Merci mult! Sunteti nota 10!

La motor i-ai facut un test de compresie? Cat ulei consuma? S-ar putea sa ai surpriza sa trebuiasca sa schimbi mai mult decat evacuarea (sau altceva decat evacuarea). Mai ales daca zici ca scoate fum albastru, ca se aprinde martorul de presiune de ulei, ca nici nu prea trage cum ar trebui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DONU' VR6

    24

  • mask2k

    8

  • D@ny

    4

  • Bogdan_wrc

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos, cat e impozitul la motorul de 2800 cmc???

Nu am timp sa ajung sa ma interesez. Stie cineva?

E cam nasoala treaba cu impozitul pe anul 2007. Sistemul nu mai e cum era (adica 280.000 lei pe an la motor de 1,8).

Acum e asa : taxarea se face din 200 in 200 cm, e un sistem mai ciudat si se bazeaza pe urmatoarea grila:

- motoare intre 1600-2000cm - 15 ron

- intre 2000-2600cm - 30 ron

- intre 2600-3000cm - 60 ron

- peste 3000 cm - 120 ron. La motoare sub 1,6 nu mai retin exact suma.

Deci avem aceasta grila, vedeti unde va incadrati si faceti urmatorul calcul: Ex- Ai motor de 2800 cm, imparti 2800 la 200cm, rezulta deci 14, si inmultesti 14 cu 60 ron. Rezulta ca la motor de 2800 cm impozitul e 840 ron (8.400.000 lei vechi).

Nashpa rau :Driver:

La motor de 1,8 platim 135 ron, caz fericit in comparatie cu motoare de 2,8 dar nasol fata de anul 2006 cand era 70 miii pe trimestru, 280 mii pe intreg anul.

Ciao :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor i-ai facut un test de compresie? Cat ulei consuma? S-ar putea sa ai surpriza sa trebuiasca sa schimbi mai mult decat evacuarea (sau altceva decat evacuarea). Mai ales daca zici ca scoate fum albastru, ca se aprinde martorul de presiune de ulei, ca nici nu prea trage cum ar trebui...

Urmeaza saptamana asta sa verific si compresia.

S-ar putea sa ma pasca vreo segmentare.

Poate totusi am noroc si n-o fi grava problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa te pasca sigur o segmentare!

ideea sta in felul urmator : daca vrei sa pastrezi masina mai mult de 2-3 ani , si sa bagi bani si pui suflet, mai asteapta un pic , strange bani mai multi si i-ai set motor complet, eventual pistoane de 2900 la ultima cota, ii faci electronica teapana, si altfel mai castigi si cativa caluti buni! stii ca dai un ban dar stii pe ce il dai ! :P

daca nu vrei sa tii masina, nu merita nici macar sa ii iei segmenti :P mai mergi cu ea asa ii rupi gura si o vinzi la altu :P

bafta!

p.s nu mai pune toti aditivii in ulei , pune un ulei bun si ATAT! il schimbi la 4000-5000km si gata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s nu mai pune toti aditivii in ulei , pune un ulei bun si ATAT! il schimbi la 4000-5000km si gata!

asta l-am sfatuit si eu!

uite cateva topic-uri de citit..

http://vwforum.ro/index.php?showto...056&hl=ulei

http://vwforum.ro/index.php?showto...861&hl=ulei

http://vwforum.ro/index.php?showto...555&hl=ulei

http://vwforum.ro/index.php?showto...209&hl=ulei

si aici

http://vwforum.ro/index.php?showto...5&hl=aditiv

si legat de metabond:

http://vwforum.ro/index.php?showto...352&hl=ulei

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18596

vezi ca acolo sunt si useri "grei" care au ceva de spus :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca n-am bani sa-mi fac acum setul motor, de ce sa nu incerc cu un tratament din asta cum e Metabond?

La Opel a facut minuni cand aveam Vectra. La cei 45.000 km in care acul turometrului n-a coborat decat dupa ce ajungea la 5800-6000 rpm...

Eu cred ca o sa faca ceva treaba. Stiu ca parerile sunt impartite, insa si eu am avut Metabond si mi-a placut ca a reusit sa-mi stopeze uzura motorului.

Astazi imi vin bujiile!!! NGK BKR5EKUP!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat eu si m-am gandit.

Am schimbat fishele si bujiile. Masina trage total diferit in bine. Se simte altfel demarajul si urca in ture mult mai repede.

Se pare insa ca ii mai lipseste ceva. O sa schimb saptamana asta si uleiul. Castrol RS

Inainte sa o cumpar tipul de la care am luat-o venise cu benzina pe minim si s-a ars pompa de benzina cand am plecat cu ea in proba.

Masina avusese pompa VDO si una noua costa in jur de 800 RON.

Tipul a gasit printr-o combinatie cu un prieten pompa pentru VR6 noua, cu garantie, insa italieneasca. Cred ca asta nu baga acelasi debit ca cea VDO. S-ar putea sa am inca o cheltuiala in plus si sa-mi iau si alta pompa. Nu credeti? Ce D-zeu sa mai fac???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VR6-le din cate am inteles are 3 amortizoare de zgomot?

Vreau sa le scot pe toate.

Voi avea probleme cu Politia? Cine le-a dat jos si ce s-a intamplat?

Una la mana e clar, exista un cashtig de putere. Dar ce fac cu zgomoteca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le dai jos, nu vei mai trece RAR-ul (sau ITP-ul) decat prin cine stie ce minune... Si asta nu neaaparat cand va expira pe talon inspectia tehnica, ci si atunci cand vei fi oprit (daca vei fi oprit) de un echipaj al Politiei Rutiere care este insotit de inginerii de la RAR. Partea a doua este ca daca toba finala nu este de tip sport, sa scoata un sunet special, masina ta va scoate un zgomot ca de toba sparta, care crede-ma, nu e deloc sport! :D Te vei satura repede, cand te va durea capul de ZGOMOT :D :D

Ori le elimini pe cele intermediare si pui o toba finala SPORT, ori mai bine le lasi asa.

Oricum, daca vrei ca sunetul sa fie mai accentuat, pune un filtru sport, si pe deasupra te alegi si cu un debit mai mare de aer, pe care sigur il vei simti la accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le dai jos, nu vei mai trece RAR-ul (sau ITP-ul) decat prin cine stie ce minune...

Ori le elimini pe cele intermediare si pui o toba finala SPORT, ori mai bine le lasi asa.

Oricum, daca vrei ca sunetul sa fie mai accentuat, pune un filtru sport, si pe deasupra te alegi si cu un debit mai mare de aer, pe care sigur il vei simti la accelerare.

Am filtrul sport. Trebuie doar curatzat fiindca cel de la care am luat masina n-a avut timp sa-l curetze...

La ce te referi cand zici "intermediare"?

La tobe sau la amortizoare de zgomot? Din ce am inteles eu..., corectati-ma daca gresesc.

Masina are 3 amortizoare de zgomot.

Le scot pe primele doua si il las pe cel mare de sub portbagaj. Pun finala Borla/Remus si toba intermediara ramane la locul ei.

Asa tot va face galagie mare?

ITP-ul il iau in cazul asta?

Cred ca cel mai bine e sa vad exact cat zgomot face si pe urma vad daca trebuie sau nu sa dau jos din ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu mai zice nimic aici? Help me pls, guys!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza cu evacuarea de la vr6 poate te ajuta

post-2196-1174476754_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu'..eu stiu ce sa spun..

Daca imi este permis sa-mi dau cu parerea??

Vorbesc si in calitate de fost propietar de VR6,mai precis G3 VR6 care la anii aia(1997,masina fiind 1994)era intr-un mare fel..

Ce nu inteleg eu:

Daca nu cumva esti sado/masochist :) sa-ti provoci placeri d'astea,care este ideea pentru care ai luat o tarapana de masina in care mai ai de bagat o barca de bani??

Adik citesc si ma crucesc:sa-i pui la punct motorul,directia,evacuarea varza pe dedesubt,fise si bujii varza,pompa benzina dusa,masina da cu fum albastru si uleiul nu are presiune..deci motorul este varza..

Dupa cum pomenesti despre directie ceva imi spune ca a si fost busita,asta presupune lonjeroane indoite pe acolo si nu numai(gumele sunt tocite neuniform,masina trage stinga sau dreapta,la viteza mare trepideaza,pe viraje valurite masina-ti "pleaca",topaie..amortizoare..etc?),cine stie peste ce refugii si borduri a mai sarit cu ea,m-as mira sa nu fie asa,avind in vedere ca astea-s masini puternice..nu prea au avut propietari pensionari care-si faceau piata cu ele(cam asta-i duma la samsarii de masini de genul asta :)

Stii cam cite mii de euro or sa te coste toate astea?

N-am vazut-o dar imi este clar ca este o mare facatura masinuta aia,cum te-ai pacalit asa cu ea?

De fapt si fostul propietar ti-a spus asta..

Ai idee cam ce preturi sunt la piesele de schimb la un asa motor?

Chiar te dau lovelele afar' din casa?

Nu te supara pe mine,stiu ca nu-ti cade bine,si eu am luat tepe in tinerete(vorba vine,acum am 40 ani..) cu un R5 Alpine,G2 16V,masini pe care le-am luat dupa criteriul estetic dar care erau varza,am bagat o gramada de bani in ele si dupa aia le-am vindut in pierdere..

Parerea mea sa-i faci vint cit mai repede si ca sfat, pe viitor nu te mai bucura numai la nume(vr6,m3,etc!) ci incearca sa cumperi o masina cu cineva care se pricepe.

Inca ceva:Prietenul tau de la care ai luat-o si care ti-a spus c-o vinde pentru ca-i consuma prea mult de fapt nu-ti este PRIETEN,este un derbedeu si un golan nesimtit care te-a pacalit,dar pe care tu-l numesti prieten,revizuieste-ti atitudinea fata de el si exclude-l din cercul tau de amici.Prietenia inseamna altceva decit sa dai tepe la toata lumea!

Iarta-ma daca te supar,dar sunt convins ca si din sfaturi inveti..asa cum am facut-o si eu la rindul meu!

Sanatate..

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i chiar asa... omul stia ca de banii aia putea sa si ia Matiz, dar nu a vrut... sunt masini care iti cad cu tronc, n-ai ce sa faci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

Si Vectra cand am luat-o era dauna totala. Am bagat o galagie de bani in ea, am facut-o super frumoasa, am alergat-o pana m-am saturat si mi-a picat in bratze VR6-le.

Orice masina se poate face. Indiferent daca bagi bani multi sau nu.

Sunt constient ca masina consuma enorm, ca trebuie facuta evacuarea si motorul, insa imi place extraordinar de mult.

O voi aduce pe linia de plutire cu sigurantza.

Cat poate sa ma duca evacuarea cu motorul la cota 0 (zero)?

3500-5000 RON.

O sa fac banii astia si o sa aduc masina la caii ei.

E pacat s-o dau fiindca nu gasesti usor o asa masina. In plus de asta e full! Si sa nu-mi zica nimeni ca nu conteaza optiunile!

Am luat masina si am fost foarte constient ca voi baga multi bani in ea, insa e o masina deosebita si vreau s-o fac.

Banii? Banii nu sunt o problema..., numarul lor e o problema, insa cu rabdare si cu pasiune pentru masina se vor strange si ei.

Saptamana asta ma interesez de piesele pentru motor!

Sunt maniac...! Asa e! Cateodata si eu ma gandesc ca nu fac altceva decat sa readuc la viatza niste masini, insa ar fi pacat de ele sa le vedem in vreo parcare acoperite de praf, lasate pe butuci si pline de gunoi.

Am si eu pasarelele mele..., intelegeti-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, sunt de acord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maidanezu_vr6

Faina masina....sunt foarte putine vento vr6.

Ai gaze de carter?..intreb deoarece al meu are 185k km si nu mananca gram de ulei,iar daca deschid capacu de ulei,nu il arunca in sus,iar daca scot capacu la relanti nu scuipa ulei afara.

Daca vrei sa ti masina si sa faci motoru incearaca sa schimbi tot in el,va fi costisitor dar va merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza cu evacuarea de la vr6 poate te ajuta

Tot legat de VR6, am o rugaminte la tine, Sergiu. Nu cumva ai o schema detaliata, pt. VR6, a garniturilor pistonaselor de la etrierii de frana. trebuie curatati ai mei, dar au nevoie sa stie la magazin daca pe masina am garnituri cu diametrul de 36 sau de 38. Mersi mult. Pa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca te ajut[ cu ceva www.vwspares.co.uk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faina masina....sunt foarte putine vento vr6.

Ai gaze de carter?..intreb deoarece al meu are 185k km si nu mananca gram de ulei,iar daca deschid capacu de ulei,nu il arunca in sus,iar daca scot capacu la relanti nu scuipa ulei afara.

Daca vrei sa ti masina si sa faci motoru incearaca sa schimbi tot in el,va fi costisitor dar va merita.

Al meu are 198k km si mananca mult ulei, ca sa nu mai zic ca scoate mult fum albastru si inecacios.

Motorul e jegos pe dinauntru. Zici ca are pamant in el.

Acum il tzin in garaj pana strang banutzi sa-l fac.

La prestigiul VR6-lui..., n-ar fi pacat s-o dau, sa ajunga cotetz de gaini pe la vreun tzaran prin curte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai bine ii schimbi motoru cu totu si gata?

am pt mine un minunat vr6 care nu scoate pic de fum si merge impecabil!

iti asigur si montaj

motorul e luat de la sorin_golf_ 3_cabrio si e impecabil !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 euro instaltie electrica, debitmetru etc

fara cutie de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!