Jump to content

Vento Vr6


DONU' VR6
 Share

Postare recomandată

Va salut pe totzi.

De 3 zile sunt proprietarul uni VW Vento VR6.

Imi place sa alerg si de aceea am ales un motor asa puternic.

Sunt prieten cu Bogdan WRC dupa forum de-aici.

Masina a fost a lui B|shop din Bucuresti. O cumparase un prieten de-al meu care si-a dat seama ca ii consuma prea mult si a zis c-o vinde si atunci am zis sa fac eu pasul cel mare de la VECTRA A 2000cc, 8 valve, 115 CP la Vento VR6 2800cc, 174 CP.

Nu stiu daca mai exista un topic despre acest motor, insa am nevoie de cateva sfaturi, indicatii si as vrea sa cunosc si alti posesori de VR6 care sa-mi spuna si mie ce e bine sau nu sa fac la ea. In concluzie, vreau sa aflu cat mai multe despre acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DONU' VR6

    24

  • mask2k

    8

  • D@ny

    4

  • Bogdan_wrc

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

bine ai venit. succes in questul pt aflarea datelor despre VR6.

e un super motor.

uite pe aici: -data viitoare, please use SEARCH - :lol:

http://vwforum.ro/index.php?showto...1941&hl=vr6

poate si aici

http://vwforum.ro/index.php?showto...7134&hl=vr6

sau aici

http://vwforum.ro/index.php?showto...9950&hl=vr6

http://vwforum.ro/index.php?showto...7393&hl=vr6

si mai ales vezi aici

http://vwforum.ro/index.php?showto...2707&hl=vr6

altele din pacate au disparut :lol:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=634&hl=vr6

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap.. e vorba de fosta mea masinuta.. prima mea dragoste.. S-o stapanesti sanatos si s-o readuci la viata.. Daca stiam ca va ajunge asa, nu cred ca i-o mai vindeam prietenului tau.. de la care ai luat-o.

PS. Tot eu eram si cu B|shOp-VR6 dar imi pierdusem userul drept urmare mi l-am facut pe acesta

Modificat de Serby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: imi place ca amandoi aveti aceeasi semnatura :lol: inseamna ca pt amandoi masina aia reprezinta ceva anume :lol: bravo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine a ramas si va ramane masina mea de suflet.. si stiu ca intr-un viitor.. tot imi voi lua inca un VR6..

Modificat de Serby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu credeam ca voi suspina mult timp dupa Vectra, dar deja incep sa uit de ea.

Cand ma urc in asta mica si turez putin motorul, hmm, imi piere gandul la Vectra.

Desi..., a castigat si aia un premiu la Grupa B, a dat rusine la o lista mare de masini...

Am ditamai lista de piese de schimb cu preturi pentru VR6.

Ca sa readuc motorul la viatza si sa pun directia la punct trebuie sa platesc 2500 RON.

Iar pentru design ma mai costa inca 1000 RON.

Asta e..., dai un ban dar ai masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B|sOp, ia zi man, are si chip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo man ai motor adevarat acu"...ce mi-as fi pus si eu unul da costa taxele astea ingrozitor...bafta cu noua jucarie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos, cat e impozitul la motorul de 2800 cmc???

Nu am timp sa ajung sa ma interesez. Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cat sa fie 2-3 mil

pe mine la 2.0 ma costa 1,5 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e 150 RON la Opel ca am avut si eu un Vectra 2000cc, 8 valve de 115 CP.

Dar am impresia ca VR6 intra la o clasa mult mai mare si atunci costa vreo 4-500 RON impozitul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi mai vine si asigurarea care e cam 525 lei.... dar... ce sa zic... mi-ar placea si mie un 174CP....

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am trimis un mail de pe o alta adresa.

Omule, iti multumesc mult de tot! Esti un greu! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impozitul te ia cu dureri de cap intre 850-900 ron, asigurarea 500-550 ron pe an

dar merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, va rog mult, ajutati-ma si pe mine cu setarile computerului de bord. Cum dau pe consum instant, pe setarea reviziilor..., pe tot ce mai stie computerul asta ca ma uit la el ca la felul 14 si nu stiu decat sa vad consumul mediu, sa setez ceasul..., iar o gramada de lucruri nu le inteleg... ca de exemplu ce represinta ceasul de deasupra ecranului, soarele ala..., vreau si eu instructiunile.

Am inteles ca poate arata si km sau turometru electronic.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca poate arata si km sau turometru electronic.

Va multumesc!

intradevar iti arata turometru digital : apesi butonul de resez trip , cu el apasat pui contactul , iei contactul , pui contactul si porneti motorul , iti va aparea un nou meniu pe acel display , in meniul 7 iti va aparea turometrul digital , celelalte meniuri nu ofera nimic special : cate pistoane ai , chestii dastea deci ... . Daca ai nelamuriri posteaza si iti voi raspunde .

Oricum daca ai coputer de bord trebuie sa iti arate si temperatura la ulei , consum mediu , tepm de afara , asta daca toti senzorii functioneaza .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar iti arata turometru digital : apesi butonul de resez trip , cu el apasat pui contactul , iei contactul , pui contactul si porneti motorul , iti va aparea un nou meniu pe acel display , in meniul 7 iti va aparea turometrul digital , celelalte meniuri nu ofera nimic special : cate pistoane ai , chestii dastea deci ... . Daca ai nelamuriri posteaza si iti voi raspunde .

Oricum daca ai coputer de bord trebuie sa iti arate si temperatura la ulei , consum mediu , tepm de afara , asta daca toti senzorii functioneaza .

Merci mult D@ni!

Am gasit acolo mai multe functii. Vreo 8 si cu cele doua din meniul principal, 10 buc.

Stie cineva ce reprezinta fiecare in parte? As vrea sa setez reviziile si chestiile de genul, ca daca tot le am vreau sa le si folosesc.

Sin acum inca o intrebare...

Care sunt cele mai bune bujii pentru VR6??? Si ce ulei sa folosesc. Masina a avut Castrol RS pus acum 4000 de km insa omul care a avut-o n-a avut grija de masina si a cam terminat uleiul. Adica a mers urat cu masina. Ce sa-i pun??? Ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii NGK BKR5EKU pentru motorul 2.8 VR6 - cu astea vine si din fabrica.

Mai poti pune si Bosch FGR8KQC sau Champion C9MCC sau NGK BKR5EKUP.

Ulei intra 5.7 litri (cu tot cu filtru). Eu cred ca as pune Castrol GTX3 Magnatec 10W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii NGK BKR5EKUP pentru motorul 2.8 VR6 - cu astea vine si din fabrica.

Eu cred ca as pune Castrol GTX3 Magnatec 10W40.

M-am interesat si la magazin si se pare ca cele mai bune bujii pentru motorul AAA VR6 sunt NGK BKR5EKUP.

Ulei o sa iau ARAL Megatronic 5W 50 si ii trantesc si doua flacoane de Metabond (aditiv pentru motor ca sa-i opresc uzura) si sa scap si de fumul albastru care a inceput sa-l scoata. Apropos, in viraje mai scurte mi se aprinde si martorul de ulei..., deci masina n-are ulei !!!!!

Pe dedesubt am vazut ca are asa.

Catalizator, toba intermediara, inca o toba mare sub portbagaj (presupun ca e amortizor de zgomot; daca stiti exact ce e va rog sa-mi spuneti fiindca as vrea s-o dau jos) si dupa asta vine si toba finala care e o Borla.

Ar fi bine sa dau jos catalizatorul?

Modificat de DONU' VR6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos, in viraje mai scurte mi se aprinde si martorul de ulei..., deci masina n-are ulei !!!!!

Golf 3 sau vento nu are senzor care te avertizeaza daca nivelul uleiului este sub minim !! Daca se aprinde insemna ori ca face masa pe undeva firul de la sonda ori nu ai presiune la ulei !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 sau vento nu are senzor care te avertizeaza daca nivelul uleiului este sub minim !! Daca se aprinde insemna ori ca face masa pe undeva firul de la sonda ori nu ai presiune la ulei !!

Aha.

Am fost cu ea la tester.

Trebuie schimbat senzorul de turatzie. (pe original 600 RON, pe producator 150 RON).

Neaparat trebuie schimbata evacuarea. Masina e cam gatuita. De la motor pleaca tzeava de 60, dupa catalizator e tzeava de 55 (catalizatorul e scos insa a fost lasata carcasa acolo), dupa intermediara e tezava de 55 care intra in alta toba (cea de sub portbagaj), dupa care tzeava este de 50 si se opreste intr-o toba finala Borla dstul de micutza pentru puterea motorului. De aici cred ca e si simptoma ca masina nu trage si e gatuita undeva... .

Acum ca mi-ai zis ca n-are senzor de nivel minim la ulei poate am probleme cu pompa de ulei.

Apropo, am vazut ca n-are filtru de ulei. Are un cartush. Asta se scimba? Cam cat costa unul daca stie cineva..., asta ca sa nu mai sun la magazin acum.

Merci mult! Sunteti nota 10!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor turatie iti dau eu original la juma de pret dar normal e second dupa un motor, dar stii ca e original nu se compara cu cel pe producator, asigur si montaju si testare inainte si dupa;) , dar tre sa fii in buc:D

cartus filtru este in jur de 40-45 ron !

si nu ai probleme cu pompa , ori nu ai presiune de ulei , ori nu mai este ulei in masina si in curbe pompa nu mai trage suficient si nu face presiune de asta se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor turatie iti dau eu original la juma de pret dar normal e second dupa un motor, dar stii ca e original nu se compara cu cel pe producator, asigur si montaju si testare inainte si dupa;) , dar tre sa fii in buc:D

cartus filtru este in jur de 40-45 ron !

si nu ai probleme cu pompa , ori nu ai presiune de ulei , ori nu mai este ulei in masina si in curbe pompa nu mai trage suficient si nu face presiune de asta se aprinde

Man, merci mult dar deja l-am comandat. Am dat si avans la el...

Daca n-o fi de calitate si se strica vin la Bucuresti si rezolvam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!