Jump to content

motor 1200


baiatbelea
 Share

Postare recomandată

stire cineva cum il fac pe micul 1200 sa porneasca ?

cred ca e vorba de carburator. nu stiu cum sa il reglez,apoi mai e vb si de aprindere.

poate sa-mi dea cineva niste indicatii ?distante la platini la bujii,cum sa reglez avansu'?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bujiile 0,6- 0,7 platina 0,4 avansul cu liniutzele alea 2 de pe fulie (uite ca nu mai shtiu acuma cat avans inseamna fiecare). Carburiciul- spalat, pe urma reglajele difera de la model la model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu da nici un semn bun, verifica daca ai pus bine fisele (ordinea de aprindere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ordinea la fise ,bujiile ok platina la fel,cred k din carb e toata chestia.sau din delco

poate imi dati mai multe detalii ref la astea

v-as fii super recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind verifica daca ai scinteie si benzina. Scoate cablul din centrul delcoului si ia o surubelnita pe care il pui la masa. Tine cablul foarte aproape de surubelnita(partea metalica). Pune cineva sa-ti dea contact. Daca iese scinteie traful este bun, ai scinteie pina la delcou. Tot asa poti sa incerci si la restul de patru cabluri.

Carburatorul poti sa incerci foarte simplu: demonteaza filtrul de aer ca sa ai acces la carburator. Apasa clapeta care da gaz(fara sa pornesti motorul) si asculta, sau daca poti vedea daca tisneste benzina inauntrul carburatorului.

Motorul a mers inainte? A fost desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-o seringa de maxim 10 ml trage niste benzina si arunc-o direct in carb pe sus pe unde vine filtru de aer (in prealabil filtrul trebuie scos) dupa care dai repede contact...daca pleaca inseamna ca nu iti vine benzina....dupa o anumita perioada in care motorul a stat se duce benzina din circuit si cum pompa de benzina e mecanica se amorseaza mai greu....dar verifica intii sa ai scinteie la bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stire cineva cum il fac pe micul 1200 sa porneasca ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am pus benzina cu siringa si in camera carb.si tot nu apornit

dadea niste rateuri de mama,mama.

cred k e din aprindere

cel putin io asa stiu

si mai si curgea carb ,asta din cauza garniturii,sau poate k avea nivelul prea mare

daca aveti drum prin sinaia dati un sms sau macar un beep la 0766789654

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai ciudata chestie:

blocul motor este de 1200 dar restul componentelor sunt de 1300

cum dreaq fac sa aflu ce segmenti imi trebuie?

ede fapt au camasile ,pistoanele si segmentii vre-un cod de unde sa-ti dai sema ce model sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut motorul, cel putin chiulasa sa masori cilindrul.

Vezi nu ai cumva delcoul prea dereglat(avansul)? Incearca mai multe pozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceiasi combinatie(bloc de 1200, restul de 1300), teoretic camasile au acelasi diametru, acum depinde si de uzura.

diferenta este la garosimea segmentilor.

cei de 1200 sunt 2.5 , 2.5, 4 mm

cei de 1300 sunt 2, 2, 4 mm

rateuri iti da pentru ca nu ai ordinea la bujii corecta. se prea poate ca delcoul sa nu fie montat cum trebuie si degeaba tu ai pus fisele cum scrie la carte daca delcoul tau este defazat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa spunem omului si cum se face reglarea avansului :)

se pune motorul in zero.. adica semnul de pe fulie in sus :12: se leaga un bec intre masa si delcoul (la platina) se roteste de delcou pana se aprinde becul si se da' o idee inapoi..

reglajul se poate face si cu fisa pistonului 1 scoasa din bujie si puna al 5-10mm de ceva metalic .. se roteste delcoul pana se vede (si aude :shock: ) scanteia.. se da' o idee inapoi (sens ace ceasornic, da' mecanic ;) ) si.. gata :ok:

eu prefer a doua metoda, victor e adeptul primeia :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai asa ca m-ai inteles gresit....nu in camera carburatorului se pune benzina ci pe sus unde e clapeta de soc...astfel benzina se duce direct in capatul pistoanelor...ai verificat la mina daca ai scinteie pe fiecare bujie?....pui contactul si invirti fulia manual si verifici fiecare fisa....vezi sa fie scoasa din viteza...eu am avut 1300 cu chiulase de 1200...am gasit un piston pun pe invers si tot asa...da pornea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma refeream la reglajul avansului ci la faptul ca poate delcoul este defazat cu totul, din bloc, si atunci degeaba tu pui fisele in ordinea data in carti daca ele de fapt au alta ordine pe capacul delcoului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai metoda a doua descrisa de mine .. regleaza chiar pentru 1 chiar defazat cat de cat :) , asta daca se poate rotii asa mult ;) , in cazul unei dereglari prea.. de tot.. normal ca nu mere :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca el sa aduca semnul de pe fulie in dreptul liniei blocului, dar, trebuie sa vezi daca cil 1 este pe compresie sau pe evacuare(pentru asta tre sa dai jos caapcul de la culbutor si pe compresie supapele tre sa aiba ambele joc, adica sunt inchise) api vezi unde este pipa(rortoul) de la delcou si sa incepi de acolo numaratoarea fiselor pe cilindri 1-4-3-2 in ordinea acelor de ceas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca el sa aduca semnul de pe fulie in dreptul liniei blocului, dar, trebuie sa vezi daca cil 1 este pe compresie sau pe evacuare(pentru asta tre sa dai jos caapcul de la culbutor si pe compresie supapele tre sa aiba ambele joc, adica sunt inchise) api vezi unde este pipa(rortoul) de la delcou si sa incepi de acolo numaratoarea fiselor pe cilindri 1-4-3-2 in ordinea acelor de ceas

corect :) :P :P

trebuie sa aiba si semnul bine facut pe fulie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a face toate reglajele astea....ar trebui sa te intreb.....pentru ca din cate mai stiu eu, motorul era facut bucati cand am trecut eu pe la tine...... ai pus la semn pinionul pe pe arborecu pinionul de pe axa cu came? :) ca daca nu, nici tras de avion nu o sa porneasca.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate o bujie si introduci o surubelnita si cind rotesti vezi daca iese sau merge inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred k ordinea fiselor e de vina pt k motoru ala a mers super bine pana sa umblu io la el

sper sa-l fac sa merga ,dar la fel de imp e sa fac rost de pistonul ala pt motorul celalalt pt k as vrea sa merg cu buburuza in vara asta la mare

dezmembrez cealalta masina si pot eventual sa dau piese la schimb(are frane pe disc si alte piese super ok)astept neaaparat pe cineva cu pistonul ala eventual sa vina pe aici si sa-l si pornim.cazare mok la sinaia!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun :D , atunci trebuie sa faci cum a zis victori :D si... o sa fie ok :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezmembrez cealalta masina si pot eventual sa dau piese la schimb

In ce stare este carapacea? De ce nu o vinzi intreaga? E o prostie sa o tai, mare lucru nu vinzi, uite Bubu de 2 luni incearca sa vanda piese de pe broasca pe care am dus-o la moshie, si mashina e inca intreaga... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tabla e cam naspa , nu cred ca paote cine va sa o scoata l aliman

am reusit sa o pornesc dar acum m-am lovit de alte alea:imi da benzina afara din carb,cred k e nivelul prea mare ka la un moment dat incepe sa arunce pe tevusca aia pe unde i-am bagat cu siringa benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu mai patzesc asha la gogoshar. La mine se mai blocheaza poantou' pe deschis, mai ales daca se goleshte carburiciul. Eu bag o sarmulitza pe tzeava aia si bat un pic plutitorul in cap, si se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!