Jump to content

reglare ambreiaj


alexserb2000
 Share

Postare recomandată

o intrebare: daca masina tremura cind o bagi in marchearierre (marsarier pe rom) poate fi din reglarea cablului? :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dana77

    17

  • MishuL

    12

  • alexserb2000

    10

  • RaduI

    8

Nu prea. Cablu nestrans- "caraie" cutia, cablu prea strans- patineaza ambreiajul si se nasoleste rulmentul de presiune. In general, tre' sa fie cam 15 mm. de cursa moarta a pedalei de ambreiaj. Mashina vibreaza la pornirea de pe loc de la disc si/sau plaka.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand tremura, cand o bagi in viteza, sau dupa ce ai bagat-o si pleci din loc? Vezi ca mai e o conditie: cand o bagi in marche-arriere masina trebuie sa fie oprita complet - asa e proiectata cutia, mi se pare ca marche-arrier-ul nu e sincronizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai Dana 77 are problema asta....baga in marche-arrier si cind pleaca tremura....cam asta e ideea :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai auzit asa ceva la marsarier, de vibratii la pornirea inainte, da, am avut si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit! Dar plec in curand. Am intrat si am citit mesajele despre ambreiaj!

In marsar.... intra dar caraie, trepideaza in viteza I-a, la plecarea de pe loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stai asa cind o bagfi ciriie sau dupa aia....si in a 1-a trepideaza cind pleci de pe loc ....cred ca e un disc de ambreiaj care face fite.... :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in marche-arrier caraie! Trepideaza la plecarea de pe loc in viteza I!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M'atz' adus la dis-pe-rareeee :) ! Ambreiaju', bre, ambreiaju'. Da' vezi intai cam ce cursa "moarta" are pedala de amb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ 1/3 din cursa libera? Eu asa stiam... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 mm. coane, nu o treime din cursa :) ! 15 mm., adica un deget jumate'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saru'mana boieru' :) O informatie in plus nu strica niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca tre' sa fie cam 1 mm. intre rulmentul de presiune si placa, dar cum aceasta cota nu se poate masura, se indica cursa libera a pedalei, de obicei 15-20 mm. la mai toate mashinile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a terminat, nu mai intra in nici o viteza cu motorul pornit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TI S-A DUS PLACA DE PRESIUNE !!!! Am patit-o la Dacia, se rupsesera vreo 2 arcuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru s-a intamplat in ziua cand am cumparat-o! Fostul prorietar a spus ca a cauzut surubul care tine parghiile de la ambreiaj (atunci a spus ca l-a inlocuit cu unul nou).

Daca este placa, cam cat costa una?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai fata tatii, ca se repara, mi s-a intamplat si mie odata sa se rupa unul din shurubelele prin intermediul carora parghiile de debreiere trag de placa de presiune propriu-zisa (n-ai priceput nimic, nu? :study: ). oricum, defectul e minor, se repara, regretabil e ca pt. asta tre' dat motoru' jos :scratch: . Daca vrei, si daca nen'tu' se baga, vin pe lunea-martzea viitoare (sa se schimbe ora si sa se faca mai caldutz) si-l dam jos impreuna :ok: . Nu te costa nimica, iei si tu acolo o bere-doua 8) , sa nu murim de sete pe sub masina. Numa' sa se faca odata de bere, ca deocamdata vad ca e de tzuica fiarta :-( !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! Daca nu se rezolva nimic pana saptamana viitoare, s-a facut!

Te tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A! mai e o chestie. Pe surubelele alea vin niste piulitze care au un gulerash. Dupa reglarea parghiilor, prin strangerea-desfacerea piulitzelor pe suruburile de care ziceam, gulerashul trebuie deformat pt. blocare in pozitzia aia. Daca gulerul nu a fost deformat (zici ca a umblat fostu' pe acolo) sau e deteriorat si nu mai asigura blocarea, piulitza se desface, pica si se intampla ce ai zis. Deci s-ar putea ca surubul sa nu fie rupt, ci doar piulitza desfacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ce ma gandeam? :scratch: Daca pana saptamana, asta la sfarsit (sambata, duminica) nu se repara ambreajul meu, ma gandeam sa ne intalnim toti undeva la un garaj (problena este garajul) beti o bere (voi, ca eu deobicei conduc) :study: mai schimbam impresii despre una alta!

Ce parare aveti? :drunk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si asa....trebuie dat motorul jos sa vezi ce tip de disc de ambreiaj ai ca sunt unele cu arcuri si unele fara....daca e din ala cu arc s-ar putea sa fie placa OK dar discul sa se fi dus....depinde mult si de soferul care a condus-o inaintea ta :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca oricum este necesar sa dam motorul jos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate....altfel doar ne dam cu parerea...e ca si cind iti spune doctorul ca ai colesterol marit dar nu e sigur ca poate fi si lipsa de Ca sau Mg, sau vreo anemie....si doctorul zice: pina nu facem analizele nu stim exact....asa e si in cazul asta :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine, undeva in Drumul Sarii, daca vremea va fi frumoasa, ii vom da pentru prima data motorul jos lui PIF! :scratch:

Daca vreti sa asistati la acest eveniment va asteptam! :bere:

Frumos anunt!!!!!!!!!!!!!!!! :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine, undeva in Drumul Sarii, daca vremea va fi frumoasa, ii vom da pentru prima data motorul jos lui PIF! :scratch:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!