Jump to content

Electroventilatoare/ventilatoare - probleme


mario zaccaria
 Share

Postare recomandată

Ok,mersi de explicatie. Sper ca nu am stricat nimic ca am scurtcircuitat firele alea, si asa senzorul era cu rezistenta 0.

Si totusi ,care e termoclupla? :bom: ...si cand ma gandeam ca stiu bine motorul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema..destul de mare..am o jetta din 2008 1.9 tdi BXE 105 cai...am avut un mic accident...din care am pierdut freonul...am inlocuit radiatoarele cu unele noi...electroventilatorul cel mare...insa am o problema...nu pornesc electroventilatoarele deloc...aveti idee ce releu sau ce senzor da comanda electroventilatoarelor sa porneasca? multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca cel mic merge pe tr1 si cel mare nu, atunci in cel mare e o rezistenta arsa.

Ai perfecta dreptate, aseara l-am desfacut pe al meu si am gasit rezistenta intrerupata la un capat, am facut o adapare romaneasca, acum sa vedem cat merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! detin un golf 4 1.6 16 valve an 2001 AUS ,iar ambele electroventilatoare au cedat, am gasit la dezmembrari de pe un  golf 4 din 2001 motor 1,9 tdi. Credeti ca are rost sa le cumpar sau sa caut de la un benzinar. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt la fel, le poti lua,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am un vibrat urat cand pornesc clima , dar nu mereu ...oare sa fie descentrat ventilatoru ei ?! ideea e ca daca accelerez se linisteste singur,sau daca o opressc si pornesc iar. A mai intalnit cinvea astfel de problema !? Oare se poate rupe vreo pala daca il mai las asa !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cel mic merge pe tr1 si cel mare nu, atunci in cel mare e o rezistenta arsa.

 

Imi poti spune si mie te rog unde se afla pozitionate rezistentele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN fiecare ventilator este cate una. DAca ventilatoarele au cate 3 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea ar fi ca nu imi functioneaza amandoua ventilatoarele simultan, si citind aici am inteles ca e arsa rezistenta de pe trapta 1 de la ventilatorul mare. Din cate inteleg trebuie sa desfac capacul din spatele ventilatorului (opus elicei) pentru a ajunge la rezistenta, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAp/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • am o problema mare la golfuletul meu..........nu imi functioneaza ventilatoarele............nu imi functioneaza aerul conditionat........vreau sa specific ca am freon in instalatie......... < am schimbat sonda de la termocupla +sonda de presiune de la a.c +termostat+releul de sub baterie+ventilatoare.......>si totusi nu imi functioneaza aerul...... ....daca imi conectez pe direct<fir direct la baterie <>compresorul ....am a.c......... daca imi conectz termocupla pe direct.....pornesc ventilatoarele......am fost la vreo 2/3 electricieni dar nmk......... ajutati/ma cu un sfat ....o parere......golf 4 variant    2000 1.9 tdi 115cp    motor    ajm     0762824048 nu se conecteaza la vag-com ,,nici pe electric si nici pe a.c..........pareri sau rezolvari?  va rog ....mor de caldura...................

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina ta nu are 09 si nici 08 ca module. Verificarea descrisa de mine in topicul dedicat ai facut-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAp/

 

Modulul de comanda de la ventilatoare (fcm) nu ar putea avea nici o legatura ca nu imi merge ventilatorul mare decat pe treapta a doua?

 

Sper sa nu deranjeze intrebarea, dar nu stiu cum sunt facute legaturile.

 

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in paralel, cel mare cu cel mic. daca cel mic ,merge pe tr 1 asta inseamna ca ambele sunt alimentate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PT. dan8848        am dat electromotorul de pe masina in oct.2011,iar apr.2012 nu functiona AC.LA DEMON.ELECT. AM RUPT UN FIR DE LA  A.C.     la demontare trebuie atentie pt. ca trec firele pt.incarcare si cele pt.AC.    CU MULTIMETRU MASORI SA AI REZISTENTA PE SEGMENTE(SCOTI MUFE).   de atunci nu mai am prob. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez ca, toate firele sunt verificate,,, fiecare dupa schema electrica......am facut si testul acela ,postat de al bundy,,,,,nmk   nu vrea si pace.. modulul din interior, schimbat de 3 ori ,pe acelasi cod, nmk   ......oricum multumesc ....http://vwforum.promo...97#entry1847997 ?         

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de temp ext a modulului de ac si ventilatoare ai verificat-o? E undeva pe sub plasticul de la parbriz. Am gasit cateva masini cu firele rupte la aceasta sonda si nu mergea ac-ul.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in paralel, cel mare cu cel mic. daca cel mic ,merge pe tr 1 asta inseamna ca ambele sunt alimentate.

 

La mine cel mic porneste o data cu pornirea climatronicului, la un moment dat cand imi inchipui ca nu mai face fata se opreste si porneste cel mare. Dupa ce se opreste cel mare si reporneste cel mic. Initial eram convins ca cel mic merge pe treapta 1, dar ascultand cu atentie parca face zgomot prea mare pentru treapta 1. Se poate ca cel mic sa porneasca direct pe treapta 2 si sa aiba si el treapta 1 defecta?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ma gandesc ca cel mare are arsa treapta 1 si porneste direct pe 2 iar cel mic are doar o viteza, verifica la pinii mufei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa tineam si eu minte, ventilatorul mic are doar doua fire si o singura viteza insa m-a indus in eroare ceva citit pe un forum in afara. Am verificat si tineam bine minte, deci ai dreptate :icon_thumleft:

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! am urmatoarea problema: am schimbat recent termostatul si flansa acestuia (am pus Gates) deoarece imi incalzea prea tare motorul! Acum sunt toate bune, pina in momentul cand dau de o aglomeratie si merg bara la bara 500m si imi creste iar temperatura la apa si ventilatorul de racire nu porneste! Cand merg prin oras fara aglomeratie sau la drum intins nu este nici o problema! ce sfat imi puteti da, ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce apare? Termostatul l-ai verificat, deschide ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul deschide, am verificat doar cu mina pe furtune! Vreau sa mai spun ca am fost azi sa fac o verificare la cineva, am pornit clima si ventilatorul nu pornea, a lovit usor in el cu o surubelnita si a pornit! Diagnoza nu am facut inca dar urmeaza! Tind sa cred ca e doar o coincidenta problema cu termostatul cu ventilatoarele si ma cam paste o schimbare de ventilatoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai periile uzate/intepenite si nu mai fac bine contact pe rotor. Cu putina indemanre le poti inlocui (periile/carbunii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!