Jump to content

Ulei Pe La Joja


mihaidimache
 Share

Postare recomandată

nu reusesc sa desfac epuratorul....

nu reusesc sa desfac epuratorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul se desface usor numai pe rampa, nu de sus, ca nu ajungi la toate suruburile.

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am cumparat heater-pipe-ul.Cine stie de unde sa il leg?Are cineva o schema?

Buna ziua,

Ma poti ajuta si pe mine cu un cod de piesa pentru heater-pipe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul se desface usor numai pe rampa, nu de sus, ca nu ajungi la toate suruburile.

Fals.Mecanicul meu care a venit sa mi-l dea jos are 150 kg si a reusit din fata.Asa ca.... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ,am avut si eu problema cu scurgerea de ulei ( ii multumesc lui Azazzel pt informatii).Am fost la un mecanic cu atelier ok dotat din toate punctele de vedere,dar solutia data in legatura cu pierderea de ulei m-a speriat...."Domle motorul asta e obosit tre set motor,simeringuri la supape..."Am cumparat piesa descrisa de Azazzel dar cu tot cu furtune .Am montat .....si gata e ok nu mai pierd nici un pic de ulei.Piesa a fost cumparata de la Unix vine pe comanda -piesa originala-180 Ron (Piesa mai are un stut montat pe care l-am obturat pt ca nu am ce sa pun pe el).

post-21444-1265783783_thumb.jpg

post-21444-1265784073_thumb.jpg

Modificat de claubcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni vreo idee despre problema cu uleiul pe la joja?

Ar fi de ajutor o scanare?

Multam' pentru orice raspuns.

salut

daca iti scoate ulei pe la joja inseamna ca iti arunca si pe langa capacul de la ulei si asta inseamna ca nu mai este bun epuratorul de gaze. ai grije ca o sa te lase cat mai curand .

in special daca este frig. al meu la golf m-a lasat. mi-a dat ulei pe la joja si pe la capac. nu este scump 420lei cu tot cu furtun. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul se poate curata.E o solutie provizorie.Trebuie cautat motivul pt care se tot infunda(ulei prost, etc...).Poate masina ta e din 2000 sau mai jos, situatie in care nu ai rezistenta de vaporizare a condensului si care ar adevaratul motiv al defectului.Daca masina ta are rezistenta de vaporizare verific-o sa nu fie arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ups trebuie sa dau un miel lui azazell ca i-am gresit nick-ul ;)

Modificat de claubcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug:

apreciez ca ai avut incredere in mine si de altfel ma bucur ca am putut fi de ajutor si ti-ai rezolvat problema..

*este pacat sa lasi un motor de VW pe mana unor mesteri made in Ro sa il faca bucati fara sa stie ca de fapt e de vina doar heater pipe-ul in acest caz..

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei-cristian

va salut . am si eu o mica mare problema in legatura cu aceasta piesa magica "heater pipe " pe care din cate am citit in acest topic majoritatea o lauda ..nu vreau sa intru in polemica sau sa ma contrazic cu nimeni dar poate imi explica si mie cineva cum de la mine functioneaza acest heater pipe si doua ierni la rand am avut probleme cu inghetat epuratorul si implicit ulei pe la joja.....va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a scris si in paginile trecute...chiar daca e functionala incalzirea,incearca totusi sa faci drumuri mai lungi cu masina,macar sa o lasi pana ajunge la 90 de grade.Asta e motoru de vw..face mult condens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut . am si eu o mica mare problema in legatura cu aceasta piesa magica "heater pipe " pe care din cate am citit in acest topic majoritatea o lauda ..nu vreau sa intru in polemica sau sa ma contrazic cu nimeni dar poate imi explica si mie cineva cum de la mine functioneaza acest heater pipe si doua ierni la rand am avut probleme cu inghetat epuratorul si implicit ulei pe la joja.....va multumesc

Deci..sa ne intelegem... :P Poate ti-a fost lene sa citesti tot topicu :P .De unde stii ca functioneaza?Ai masurat rezistenta?Ai demontat epuratorul sa vezi ce mizerie gasesti acolo?Fa si tu drumuri mai lungi cu masina sau las-o pornita dimineata 5 min.Te astepti ca heter pipe sa faca minuni singura fara sa intretii in prealabil si epuratorul?Stii ca e considerat consumabil si ca se schimba la un anumit nr de km?

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei-cristian

paulo, topicul il urmaresc de cand am patito prima oara deci din 2008 ,iti dai seama ca am demontat epuratorul ca altfel nu se putea dar sincer ma trec toti fiorii cand stiu ca o sa fie o noapte mai geroasa...de drumuri lungi chiar nu se pune problema pt ca le fac ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Si eu am avut probleme cu acest "epurator" care defapt este separatorul de ulei, sub denumirea lui oficiala. O solutie provizorie ar fi aceasta: dupa fiecare drum facut cu masina, desfaceti busonul de la ulei, desfaceti furtunul de la epurator(capatul care ajunge in cutia filtrului de aer) si suflati pana nu se mai aude acel sunet ca si cum ar fi apa pe furtun. La mine a mers. Deoarece sunt student si momentan nu imi permit sa imi cumpar un epurator de ulei nou, aceasta este solutia care m-a salvat pe mine. Si inca ceva, in capacul filtrului de aer este o supapa de care a scris si un coleg forumist mai sus. Si acea supapa ar putea sa va faca probleme iar epuratorul sa fie bun :Driver: Numai bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paulo, topicul il urmaresc de cand am patito prima oara deci din 2008 ,iti dai seama ca am demontat epuratorul ca altfel nu se putea dar sincer ma trec toti fiorii cand stiu ca o sa fie o noapte mai geroasa...de drumuri lungi chiar nu se pune problema pt ca le fac ...

Totusi ai verificat rezistenta?Trebuie sa fie o valoare in jur de 16 ohm.Verifica si supapa de la intrare in filtru de aer,poate e pb cu ea.Pt siguranta functionarii recomand ca inainte sa pleci la un drum scurt sa lasi motorul sa se incalzeasca vreo 5-10 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, Am si eu o curizoitate.... motorul de 1.6 16v are acest heater pipe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf416 din ce an e golfu tau?Al meu e din 2001 si nu a avut montat acel senzor.Avem acelasi tip de motor deci e clar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

07.05.2000 model 2001, nu face figuri insa eram curios daca e sau nu al acest model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

golful meu are ulei pe langa joja. acolo unde sunt firele acelea multe

epuratorul este schimbat

1.4 16v

cam pe unde este bujia aceea

HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ti-a curs si tie asta-iarna si a ramas murdar pe acolo.asa mi-a ramas si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ti-a curs si tie asta-iarna si a ramas murdar pe acolo.asa mi-a ramas si mie.

ok. mersi

sper sa ai dreptate ca imi este frica sa nu curga pe la vreo garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am cateva probleme cu Golful meu, 1.4 16v. Am gasit ulei la o bujie + la filtrul de aer si a inceput sa consume enorm (13-14l/100km). Anul trecut am avut cam aceiasi problema, ulei pe la joja si la o bujie, am schimbat distributia si a fost ok... Vreau sa stiu daca am inteles bn, se cere segmentarea motorului? Nu cred ca mai are rost sa spun ca martorul ulei se aprinde instantaneu rosu la pornirea motorului.

Poate stie cineva si un mecanic bun, am avut pana acum numai experiente neplacute.

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am si eu o intrebare daca la masina din semnatura nivelul de ulei se afla in zona A si il consuma pana in zona B la vreo 100-200 km are ceva????Motorul merge frumos nu scoate fum si trage bine.Astept un sfat ca ma c-am ingrijoreaza un pic. :))

post-46557-1280525482_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!