Jump to content

Ulei Pe La Joja


mihaidimache
 Share

Postare recomandată

Salut. Am curatat iar epuratorul. Am schimbat si garniturile care apropo erau foarte imbatranite. L-am intrebat pe cel de la reprezentanta de unde am luat garniturile de epurator, ce tip de ulei trebuie sa folosesc pt motorul meu. Mi-a spus 5w40. Zis si facut . Am cumparat Mobil1 full sintetic 5w40. Mi-a spus sa nu ma sperii de acet motor 1,4 pt ca e normal sa mai consume si ulei. A spus el undeva 1l la 3000km... Ieri am completat 0,5 l la 800km. Ulei sub ea nu gasesc. Deci il consuma. Concluzia: De vanzare! Aici nu merita sa incep sa bag bani in ea pt ca totul e foarte scump...din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal!

Rog un coleg sa-mi spuna pozitia epuratorului la bora 1.6 16v cod BCB .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.03.2016 at 8:25, frici a scris:


Salutari.Am schimbat epuratorul de ulei(nou) pentru ca tot am avut pierdere de ulei .Problema persista.Dupa 80km de drum,ajuns acasa ,dupa citeva miscari de parcare (inainte-si inapoi) iarasi un pumn de ulei sub baia de ulei ,in zona distributiei.Va rog ajutor,unde poate fi pb.??mrs.

Daca nu mergi la cineva sa-ti depisteze pierderea nu rezolvi nimic...=risipa ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate joja cu motorul pornit, pune degetul sau ceva ce asigura etansietate.

Idea e sa vezi daca formeaza presiune, daca simti ca se formeaza presiune si scoate aer + gaze pe joja si capac, segmenti si supapele sunt uzate.

Concluzia, motor la sfarsitul vieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Intrebare scurta,acel corp cu rezistenta unde il gasesc pe furtunul epuratorului sus spre filtru de aer sau jos spre epurator? si daca scot capatul acelui furtun de la epurator unde intra in cutia filtrului de aer si ii pun un mic filtru de aer de scuter,ce se poate intampla?asta ca sa nu mai bage vapori de ulei in clapeta.

Mai jos poza,asa ma gandesc sa fac.

filtru.jpg

 

Priviti la acest video,furtunul acela care trebuia sa intre in epurator se duce in buson,si acum epuratorul unde este?

 

Modificat de kppus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta la mine e la jumatatea furtunului gros ce uneste epurator cu filtru aer.Firul indicat cu pixul e alimentarea.Sper sa te ajute.

Imag001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine din epurator se duce direct in filtru si nu are nici un fel de rezistenta.

 

Daca urmaresti acel tub dai de epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti tubul si pui un filtru nu se intampla nimic dar trebuie pus mai in fata nu langa filtru de aer abitaco pt ca vei avea miros in masina cand dai drumu la aer.Mergi cu el scos da drumu la aer si vei vedea de ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc,o sa-mi schimb si eu epuratorul,l-am gasit nou la 100 lei(pe site-ul e...sa.ro),nici eu nu cred ca am acea rezistenta,o sa revin dupa ce schimb epuratorul.

Apropo cat costa acel modul cu rezistenta?si de unde il alimentez daca eu nu am asa ceva?

Modificat de kppus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred in eficienta acestor asa zise imbunatatiri aduse de vw impotriva inghetului..Noroc cu garajul.Le am,intretin si atit.Tensiune pe rezistenta este DOAR cu motor pornit.Pe contact nu e.Poti lua de la sh toate matele alea,furtune,supape,rezistenta de pe un motor identic dar sa nu te astepti la miracole...parerea mea.De alimentat din blocul de relee de sub bord sau faci traseu cu sig.separata in tablou.La epurator as schimba doar oringurile si curatenie max. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, kppus said:

Intrebare scurta,acel corp cu rezistenta unde il gasesc pe furtunul epuratorului sus spre filtru de aer sau jos spre epurator? si daca scot capatul acelui furtun de la epurator unde intra in cutia filtrului de aer si ii pun un mic filtru de aer de scuter,ce se poate intampla?asta ca sa nu mai bage vapori de ulei in clapeta.

Mai jos poza,asa ma gandesc sa fac.

filtru.jpg

 

Priviti la acest video,furtunul acela care trebuia sa intre in epurator se duce in buson,si acum epuratorul unde este?

 

Nu te apuca sa monetzi un filtru pe racordul de la epurator.

Filtrul o sa se imbacseasca repede,epuratorul nu o sa mai respire,o sa inceapa sa iti dea ulei din ce in ce mai rau pe la joja.

schimbarea garniturilor si curatarea epuratorului macar din 2 in 2 ani este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am reusit sa schimb epuratorul cu unul nou,era saracul imbacsit de ulei si apa in el,cred ca avea 2 kg..:)),in fine,si am atasat si un mic filtru oil catch can homemade pentru a opri toti vapori de ulei plus de asta am infasurat acel furtun de la epurator cu fibra de sticla subtire si apoi cu folie de aluminiu.

Poze:

http://imgur.com/a/TYfYd

Modificat de kppus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare prieteni si LA MULTI ANI !

Am patit si eu o problema si anume : aveam o mica pierdere de ulei pe la un semerig de la axele cu came si am decis sa merg la mecanic ( firma autorizata , nemteasca ) si sa inlocuiesc semeringul deoarece ma deranja estetic mica pata de ulei de sub masina . Pana aici toate bune , am inlocuit semeringurile amandoua si in plus am dat jos capacul tachetilor spre o noua etansare cu silicon ( daca tot umblam in zona ) .Am terminat de facut toate astea iar pe 31 am plecat la tara spre a vedea ceva din obiceiurile care inca se mai pastreaza in zona , insa dupa aprox. 11 km s-a aprins becul la ulei drept pentru care am oprit imediat motorul . Am ridicat capota si m-am minunat .......toata partea dinspre filtru aer capacele de la curele erau stropite de ulei iar pe scut era ditamai balta de ulei . Normal am verificat uleiul si .......nimic , nici macar varful jojei nu -l murdarea ! Deoarece nu aveam unde lasa masina necunoscand pe nimeni in zona iar tractarea nu a vrut sa vina am apelat la un amic care mi-a imprumutat 3 litri de ulei industrial L25 sau 35 parca pe care l-am pus in motor , am intors si am venit acasa cu masina in turatie inferioara asta insemnand ca nu am depasit 1500 ture . Astazi am fost la aceasi firma unde am facut lucrarea despre care am vorbit mai sus , mecanicul s-a invartit pret de o ora dupa care mi-a zis ca nu vede pe unde ar fi putut aruncat uleiul . Apoi a decis ca trebuie curatat epuratorul de gaze , schimbat furtunul care duce in filtrul de aer ( zice ca o sa puna un furtun cu rezistenta care ma va scuti de probleme ) . vazand furtunul de la epurator scos din filtrul de aer am zis sa vad daca lucreaza epuratorul si am astupat furtunul cu degetul in partea care intra in filtru pret de un minut si ceva si ca o curiozitate , a inceput sa iese ulei pe langa joja . Toate astea se intampla la un motor 1.4 16 v cod AXP , motorul e cam batran are 200100 km rulati . Acum astept de la acea firma telefon pentru programare . Deci daca aveti bunavointa , cateva sfaturi mi-ar fi foarte utile , deoarece daca tot merg la ei macar sa rezolv definitiv aceasta problema . Mentionez ca masina e la mine de 3 ani si niciodata nu mi-a facut figura asta cu tot uleiul aruncat afara . Daca am postat in alt loc decat cel care trebuia imi cer scuze , sunt nou pe forum si mai am de invatat cum se face . Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie doar desfacut si curatat spalat epuratorul....dupa ce iti achizitionezi garnituri noi pe el.

 

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ce ai patit tu este din cauza ca s-a facut un dop (probabil de gheata provenita din condens) pe furtunul de aerisire a gazelor din carter  sau la intrarea in filtrul de aer. De aceea o sa-ti puna un furtun cu rezistenta, ca poate incalzind gazele nu se mai face gheata. A fost un motor prost proiectat de la inceput, iar rezistenta nu ajuta intotdeauna. Daca prinzi umiditate mare cu frig puternic, face gheata cu tot cu rezistenta. si cu tot cu epurator curatat sau nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit @Ioan,avem masina/motor identic.Gasesti tot ce vrei sa stii pe forum/colegi sau in limita cunost.mele pm,etc.Scz de off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Ebi a scris:

   Ce ai patit tu este din cauza ca s-a facut un dop (probabil de gheata provenita din condens) pe furtunul de aerisire a gazelor din carter  sau la intrarea in filtrul de aer. De aceea o sa-ti puna un furtun cu rezistenta, ca poate incalzind gazele nu se mai face gheata. A fost un motor prost proiectat de la inceput, iar rezistenta nu ajuta intotdeauna. Daca prinzi umiditate mare cu frig puternic, face gheata cu tot cu rezistenta. si cu tot cu epurator curatat sau nou

Ma gandesc deacum , bineanteles dupa ce curat epuratorul , schimb garnituri si furtunul , sa incerc sa scot furtunul din partea care intra in filtru spre vizualizare daca are dop de gheata ........din ce am citit pe aici am inteles ca dopul se formeaza in partea de sus , la intrarea in filtru ! Ideea e ca intrasem putin in panica , cum spuneam nu am mai intampinat asa ceva in 3 ani de cand o am , dar sa fiu cinstit nici nu am curatat epuratorul niciodata !!

Modificat de Ioan
greseala de exprimare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

epuratoru nu ingheata pe furtun...sunt rare cazurile astea...ci ingheata in el la ultima serpentina unde are un mic dop cu orificiu mic care aduna vaporii de ulei.

si cu rezistenta aia montata si functionala...nu o sa scapi de probleme.

ulterior au montat un sistem care permite motorului sa respire cu 1 supapa si cu capacul de la filtru de aer care este modificat.

sa mergi cu furtunul scos...o sa iti bage toate gazele in habitaclu.

...dopul in cauza se vede in poza exact in lucul unde intra stutul cu furtun care duce in carcasa filtrului de aer

wp_ss_20170103_0001.png

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, GABIVVX a scris:

epuratoru nu ingheata pe furtun...sunt rare cazurile astea...ci ingheata in el la ultima serpentina unde are un mic dop cu orificiu mic care aduna vaporii de ulei.

si cu rezistenta aia montata si functionala...nu o sa scapi de probleme.

ulterior au montat un sistem care permite motorului sa respire cu 1 supapa si cu capacul de la filtru de aer care este modificat.

sa mergi cu furtunul scos...o sa iti bage toate gazele in habitaclu.

...dopul in cauza se vede in poza exact in lucul unde intra stutul cu furtun care duce in carcasa filtrului de aer

wp_ss_20170103_0001.png

Multumesc frumos , acum am prins ideea cum functioneaza ! Un sfat si despre ulei as mai vrea si sper sa nu mai deranjez ! Cum spuneam am pus in motor un ulei de proasta calitate ( romanesc , industrial L35 parca ) si cum e si normal vreau sa-l dau jos pentru a-l inlocui ! Pana acum am mers cu ulei Mobil Super 3000 tip 5W40 . Am citit pe aici cum ca as putea urca ultima cifra pana la 50 , am inteles ca ultima cifra reprezinta vascozitatea la cald a uleiului . Multi utilizatori vad ca sfatuiesc ca la motoare mai uzate sa se creasca vascozitatea la cald , deci in loc de 5W40 as fi tentat sa pun 5W50 .......ce parere aveti ? Cat despre producator , care ar fi mai indicat la motorul meu 1.4 16v cod AXP benzina ? Personal din cate cunostinte in domeniu am si din citite aici as alege intre Mobil si Castrol ........va multumesc !

Modificat de Ioan
scriere gresita a unui termen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Parca stie cineva unde se formeaza dopul de gheata? Daca ai oprit masina, pana desfaci sa te uiti, dopul de gheata a disparut de la caldura motorului.Nu mai da quote la ultimul post, este inutil, deranjant si  interzis de regulament.

   Ulei ar fi bine sa pui sintetic, 5W40, necontrafacut, adica luat de la un magazin respectabil. Avand in vedere vechimea masinii, performantele motorului, cred ca este o risipa de bani sa bagi un ulei potrivit pentru TSI-urile noi. Sau vrei sa dublezi valoarea masinii odata cu schimbul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, Marius-Dan a scris:

Bine ai venit @Ioan,avem masina/motor identic.Gasesti tot ce vrei sa stii pe forum/colegi sau in limita cunost.mele pm,etc.Scz de off.

Va salut cu respect si multumesc pentru urari ! Dvs. ce ulei motor folositi ? Trebuie sa schimb uleiul la motor si as avea nevoie de cateva sfaturi : pana acum am mers cu Mobil Super 3000 tip 5W40 ! Acum ma gandesc sa inlocuiesc cu 5W50 care e mai vascos la cald ......ce parere aveti ? Cat despre producator eu oscilez imtre Mobil si Castrol .......ce parere aveti ? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, Ebi said:

   Parca stie cineva unde se formeaza dopul de gheata? Daca ai oprit masina, pana desfaci sa te uiti, dopul de gheata a disparut de la caldura motorului.Nu mai da quote la ultimul post, este inutil, deranjant si  interzis de regulament.

   Ulei ar fi bine sa pui sintetic, 5W40, necontrafacut, adica luat de la un magazin respectabil. Avand in vedere vechimea masinii, performantele motorului, cred ca este o risipa de bani sa bagi un ulei potrivit pentru TSI-urile noi. Sau vrei sa dublezi valoarea masinii odata cu schimbul de ulei?

pai daca am vazut de 2 ori cum si cu furtunul scos dadea ulei pe la joja dupa ce se completase nivelul de ulei...:biggrin:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ioan,ia in calcul si motul.Nu face experiente cu 5w50,ramai in  continuare la 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!