Jump to content

nu reusesc sa scot pistoanele din etrieri


sabin
 Share

Postare recomandată

vreau sa pun garnituri noi dar m-am impotmolit la pistoane care sunt nefolosite de 3 ani si f ruginite. am tras putin de ele si le-am dat cu antigripant din greu( asta e tot ce m-a dus capul). daca stie cineva cum sa le scot il rog sa-mi spuna.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de obicei cand am problema asta leg etrieru' la tubu' de oxigen, dau reductoru' pe presiune maxima (25...30 bari) dau drumul si sar pistoanele afara :shock: .... Pana acuma n-a sarit niciodata in aer :lol: , drept pentru care am tras concluzia ca lichidul de frana nu explodeaza in contact cu oxigenul :lol: .... Acum sa bag si eu Disclaimer... nu-stiu-ce: procedurile tehnice descrise mai sus adicatelea este ce fac eu pe barba mea, nu ceea ce recomand altora sa faca, adicatelea cine face ca mine si sare in aier, treaba lui :lol: ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si cu aer comprimat. Sau, cu etrierul montat pe masina, dar scos de pe disc, pompand cu pedala de frana....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc cu aer comprimat dar nu am decat un compresor care duce pana la max. 10 atm. si nu stiu daca este deajuns.

cu tubul de oxigen nu pot pt ca nu am si sa-l pun pe masina nu pot pt ca sistemul meu de franare este bucati si trebuie refacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa le scot. va multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu baga si explicatia ! Cum le-ai scos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tb sa plec cateva ore dar pana diseara scriu varianta completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metoda completa de scos pistoanele de pe etrieri imbunatatita:

> dupa ce am scos etrierii am indepartat garniturile si le-am scaldat in mod repetat in degripant timp de 24 h ( variabil in functie de cat de ruginite sunt)

> se scot pistoanele prin lovirea etrierului de un banc de lucru zdravan pana cade pistonul de sus dupa care se intoarce si se scoate si pistonul celalalt. Pt o pozitionare corecta: se tine etrierul cu ambele maini a.i. axul longitudinal al etrierului sa fie orizontal adica sa avem un piston sus si unul jos. este bine ca intre etrier si bancul de lucru (sau mengina, etc.) sa puneti o bucata de cauciuc pt a nu deforma etrierul in nici un fel.

> dupa ce am scos toate pistoanele le-am bagat la spalat cu apa si degresant de vase ( fairy......) folosind o periuta de dinti. prin aceasta metoda am dat jos aproape toata rugina de pe pistoane (a mers f repede) dupa care am pus tot sa se usuce la soare + sterse.

> dupa ce s-au uscat am luat pistoanele si le-am lustruit tot cu periuta de dinti folosint spray cu antigripant scotand si ultimile ramasite de rugina.

precizez ca metoda desi barbara ( m-am cct pe mine cand am vazut ce fac aia cu etrieri mei) este f eficienta (in 2 minute treaba era gata) si a lasat urme f putin sesizabile a.i daca folositi si o protectie de cauciuc totul este in regula.

toata treaba (scos pistoane + curatat rugina) in mod normal nu poate dura mai mult de 2 h mai ales ca la mine a fost vorba de frane nefolosite de 3 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect sabine...asa am scos si eu la fosta dacie...dai cu ele ca tre sa iasa si sunt destul de tari ca sa nu crape...ideal e cu awer comprimat....cine are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai daca au ieshit batute nu se cheama ca erau intzepenite.... desigur ca si eu fac asha la inceput, presiune bag de-abia cand vad ca nu vor sa iasa cu nici un chip...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo eu am folosit CIF pasta ca sa scot rugina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am zis nimica, mihaiachi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot curata si cu un lemn de esenta moale imbibat cu lichid de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba, am stat o gramada sa inteleg ce vrea sa zica cu "nu reusesc sa scot oistoanele de pe etrieri"...ce or fi oistoanele astea? acu' m-am prins...si am facut corectia de rigoare... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:-( multumesc mult ca m-ai scapat de rusine :ok: :ok: :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ergeule.... nu e "Nu pot sa scot oistoanele de pe etrieri" ci "Nu pot sa scot pistoanele DIN etrieri".... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o observatie pertinenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!