Jump to content

Consum Ulei Golf V TDI


cris_cdc
 Share

Postare recomandată

Fratilor eu am 9300 km si nu mi s-a aprins nici un beculet. E normal? Am de facut un drum mai lung si nu stiu ce sa fac...Mi-e teama sa nu raman fara ulei... Am o skoditza 2.0 TDI. Ce tip de ulei ma sfatuiti sa pun? In cartea tehnica scrie: Motoare Diesel VW 507 00. La ce trebuie sa ma uit pe flaconul de ulei? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

sorin4all

ar trebui sa te iei dupa vorba aia cu No news is good news... adica daca nu s-a aprins beculetu' :) toate-s bune si frumoase... ti-e teama sa ramai fara ulei? verifica joja inainte de fiecare drum!

Poti gasi solutii pentru problema ta aici...

Iar pentru ce ulei verifica aria dedicata

Ai avertisment verbal pentru postare la intamplare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Un prieten si-a luat un G5 din Germania si pe drum i s-a aprins martorul de ulei; este aproape de C (aproape iese din zona hasurata).

Intrebare: Mai poate merge asa (cu uleiul la minim) inca ~ 1000 Km pana ajunge in tara? (nu stie ce ulei are sa poata completa).

Sau, daca pune juma de litru de ulei (oarecare), face "spume"?

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor are prietenul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,9 TDI, 105 cai.. nu stiu mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 VW & Audi pentru Diesel (VW 505 01)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi la 11.000km de la schimbul de ulei, s-a aprins martorul de ulei, afisat pe culoare galbena. M-am uitat la joja, dar nu prea am inteles daca e la minim, sub minim. Ce vreau sa intreb: si la voi consuma ulei, motorul meu este 1.9 TDI 105 cai BKC ? Cat ulei sa completez ? Merci.

PS. Citind thread-ul m-am lamurit. Pe joja parca era usor peste zona hasurata. Dimineata am sa mai completez cu vreo 300ml. Nu stiam sa si astea de 1.9 papa ulei.

Modificat de Co5ma
mutare post
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare,

Stiu ca o sa va luati de mine ca eu am Passat si aici se vb de golf5, dar motorul 1.9 TDI 105cp (cod BKC) e pe golf5 de prin 2004, asa ca vreau sa intreb si eu colegi mai iscusiti si care au habar de una alta daca in poze de mai jos (ce este incercuit cu un chenar albastru) imi poate indica urmatoarele:

1. Ce reprezinta respectiva clapeta/mufa/ce-o fii ?! ...cumva EGR-ul sau debimetrul ?! :unsure:

2. E ok ca acel locas sa fie umed si plin de ulei (care pe deasupra mai e si negru :unsure: ) ?! :blink:

8c6mu5uokzdw794t6s_thumb.jpg hdvgahrmylho9aa35zkq_thumb.jpg

Eu oricum o sa-mi fac o programare in service pt un test de crompesie la motor (ca ma sperie consumu de ulei) si o sa pun pe baieti sa-mi dea scutu jos sa vad daca e ulei pe el, pt ca deja de la ultima revizie si pana acum mi-a mancat 800ml ulei si mai am cam ~6000km pana la urmatoare revizie :banghead:, ma gadeam ca poate cineva care stie im poate detalia exact una alta, sa stiu la ce sa ma astept :mellow:

Multumesc anticipat pt raspunsuri

:Driver: safe

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este EGR-ul ..se demonteaza ..se curata si ai scapat de petele de ulei... manopera in jur de 50 ron..se curata cu diluant..atentie la garniturile de cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o nelamurire,referitor la EGR daca da ulei acolo e posibil sa fie stricat si sa produca in mers la accelarari usoare undeva intre 1800-2200 rpm un zgomot ca si cum ar freca un cauciuc de ceva metal??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Consumul de ulei este in functie de marimea talpii. daca o forjezi prea tare consuma si ulei. in mod normal in intercooler nu ar trebui sa fie ulei. Daca exista inseamna ca la etansarea axului turbinei exista scapari. deci necesita reparatii. Dar merge si asa. Apropo de EGR trebuie desfacut si curatat, dar nu numai el ci si galeria de admisie, treaba fff murdaricioasa si migala multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.. cand am schimbat burdufurile la masina am urcato pe elevator si am sesizat umezeala pe scut... au dat baieti jos scutu si avea o scurgere pe la teava de la intercoler sau ceva de genu ca nu am inteles bine .. au zis baieti ca este ceva normal sa mai piarda pe acolo putin..voi ce credeti ?care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Nowar,exact asa se intampla si la mine...pierde putin ulei pe la conducta aia de la intercooler,dar nu cred ca este o mare problema.Intre schimburi(15k),completez exact 500 ml ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog pastrati discutiile OnTopic si anume consumul de ulei "normat" sa-i spunem, intre schimburi

Discutii mult mai cuprinzatoare despre EGR, turbine, samd gasiti in aria TDI

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine am pus ulei 0w-30 si am 5000km de la schimb si nivelul ii acelasi pe joja si am km la masina 103000 acuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am mutat ultimele posturi aici

Rog respectati subiectul topicului, discutia voastra fiind total pe langa

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jetta 1.9 tdi: la 6500 km am completat 300ml, acum am putin peste 10000km si uleiul este intre zona A si B

ps: masina vede zilnic 3500 ture :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
florianristea

wow,eu am masina de un an si are 40k km si pana acum nu am fost neovit niciodata sa completez intre revizii(si am verificat mereu nivelul uleiului),intradevar mananca ceva ulei dar nu incat sa completez sau sa se aprinda martorul pe bc++

Ori am eu o masina extraordinar de zgarcita in consumul de ulei....ori altele papa grav ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca se completeaza pana aproape de nivelul maxim si a doua zi este la minim atunci trebuie sa va ingrijorati si sa cautati rapid rezolvarea. de aceea este acea zona hasurata pe joja ca sa nu devenim farmacisti. daca coboara in timp uleiul usor spre minim, cum este si normal daca totul functioneaza si uleiul este potrivit pentru masina, se completeaza cu maxim 100 ml, deoarece daca ati observat de la minimum de pe joja si pana la maxim nu trebuie decat foarte putin ulei.

niciodata nu se verifica dupa pornire sau cu motorul cald, trebuie oprit pe o suprafata cat mai dreapta si asteptat minim 2-3 ore, ideal a doua zi dimineata, pe racoare.

becul de avertizare se stinge si numai daca ridici capota insa asta nu inseamna ca ai rezolvat problema. trebuie sa scoti joja sa o analizezi, iar daca este peste nivelul maxim, inseamna ca 'mecanicii' au pus toti cei 4 l din bidon, deoarece manualul indica eronat ca se completeaza cu 4.3 l, si trebuie mers de urgenta la cel mai apropiat service sa scoata pe sus surplusul.

pentru o utilizare obisnuita o verificare de minim 2 ori pe luna a nivelului nu dureaza mai mult de 2 minute si astfel se evita sentimentul neplacut al avertizarii din bord, iar acest fapt este obligatoriu inainte de plecarea la un drum mai lung.

daca nu aveti astfel de aplecari tehnice elementare rugati pe cineva cu putin mai multa experienta.

nu conteaza prea mult cum se numeste marca uleiului atat timp cat acesta respecta specificatiile tehnice, de regula cu cat este mai scump cu atat ar trebui sa fie mai performant.

castrol recomanda orice service vw pentru ca asta e piata, au reduceri mari la achizitionarea acestuia si recomanda exclusiv acest ulei.

inainte am folosit aral si nu am fost deloc nemultumit de acesta, acum folosesc si eu castrol ca sa vad cat este de bun, insa deocamdata nu m-a convins ca e cel mai cel.

voi mai incerca data viitoare si mult promovatul mobil 1 sa vedem ce poate la greu, dar din proprie experienta fara sa am o ureche muzicala deosebita, parca cu aral era mult mai silentios motorul la turatii ridicate decat cu castrol.

sa speram ca isi face bine treaba macar dimineata la prima pornire ca aici e cel mai important rol al acestuia, prin modul in care pregateste motorul pentru utilizare.

drive safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok sa avem permanent o rezerva de ulei la noi !

cand se sprinde atentionarea din bord nu e problema, atunci ne spune doar ca se apropie de nivelul minim si ca trebuie sa completam!

la 4-5000 km cu motorul din titlul topicului completam cam 3-500 ml de ulei, in functie de stilul de conndus!

producatorul specifica in carte ca motoarele consuma ulei, nu e problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

CORECT

producatorul poate da si 500ml la mie daca o alergi :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Se apropie schimbul de ulei si am o intrebare, pe oilmag.ro la 1.9tdi BKC zic ei ca intra 4.3 ltr de ulei... care este cantitatea exacta? ultima data am bagat 3.7 si dupa 6000km s.a aprins becul la nivelul de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Baga 4 litrii fix si o sa fie exact la nivel! Apropo ce ulei ai bagat de ti s-a aprins beculetul asa de repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in carte scrie ca daca pui ulei peste limita maxima strici catalizatorul si iti recomanda sa mergi la service sa mai golesti din el.

La G5 eu completam cate 100-200 ml si tot masuram pana ajungea peste zona cu protuberante pe joja. verificam din 2000km in 2000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In BKC intra 3.7-3.8 l. Nu pune mai mult decat scrie in carte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!