Jump to content
cris_cdc

Consum Ulei Golf V TDI

248 postări în acest subiect de discuţie

cris_cdc   
cris_cdc

Salutare! Am un Golf V 1.9 105 CP, si de curand i-am schimbat uleiul, filtrele si i-am facut si distributia. Masina este second, 120.000 km.

Problema este ca la service cand am facut toate astea, mi-au spus ca sunt scurgeri de ulei mari si ca trebuie schimbata si turbina care cica ma costa in jur de 700-800 E. Mi-a recomandat chiar sa nu mai merg cu ea ca mi se paradeste motorul. Mi-au mai explicat ei cat de grav este, dar nu am prea inteles mare lucru, ideea este ca m-au speriat asa rau incat sunt hotarata sa schimb masina. Dar inainte de asta vreau sa va intreb si pe voi ce parere aveti despre asta? Rasfoind manualul de utilizare am vazut ca "cica" este normal un consum de 1L la 1000KM, ceea ce mi se pare ENORM.... dar asa scrie. Pana la urma chiar sunt probleme, sau doar au vrut sa-si mai "scoata" o turbina in plus?

Multumesc anticipat tuturor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

4abc   
4abc

Consumul de ulei la PD-uri(pompe Duze) este normal...mie imi consuma circa 700 ml de ulei la 15000 km..daca ei au zis k ai pierderi de ulei pe la turbina :P (sau ce-or fi vrut ei sa zica) masina ar trebui sa iti scoata fum....si ai observa pierderile de ulei imediat...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cris_cdc   
cris_cdc

Au zis ceva de genul ca imi curge ulei in camera unde se face aprinderea... pare nasol dupa cum zic ei :) Dar daca stau bine sa ma gandesc, justificarea consumului de ulei este tot... arderea, nu? Pe jos nu curge ca as sesiza imediat. Oricum, verific zilnic joja de ulei, dar daca as avea consum mare, s-ar aprinde becul de ulei pe bord... Nu stiu ce sa zic, poate ar trebui sa mai merg si la alt service sa vad ce imi recomanda.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tazzz   
tazzz

e ceva aiurea in ce spui tu...scurgeri de ulei nu inseamna ardere, legat de turbina singura treaba pe care am auzit-o era sa curga pe la una din conductele de ulei de la turbo (tur/retur), iar legat de consum de ulei...asta doar tu poti sa iti dai seama cat iti consuma... iarasi e posibil sa fi observat baietii joc mare la axul turbinei, dar atunci ma tem ca nu "scurgerile" de ulei sun problema ci riscul ca s-ar putea rupe axul....fi te rog mai explicita si spune-ne si unde ai fost sa schimbi uleiul (sau ai avut baia sparta, sau vreun accident cu afectarea motorului????

Pe de alta parte imi curge ulei in camera unde se face aprinderea inseamna intr-adevar consum de ulei si ax dus la turbo de unde rezulta riscul sa o ia pe ulei. Ia aminteste-ti...nu cumva au gasit ulei mult in tubulatura de la intercooler??? si daca da..cat?...sunt detalii foarte importante.....turbina ta "suiera" ciudat sau motorul suna absolut normal?...te asteptam cu detalii... :)

Modificat de tazzz

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Robertino   
Robertino

eu stiu ca atunci cand se duce turbina iti arunca ulei pe aspitaratie ceea ce nu e chiar asa de grav daca nu arunca mult.daca se rupe axul e cam naspa.te costa mai mult sa o faci.oricum din cate stiu eu sunt GARRET si una noua luata de la baieti nu e asa de mult.gasisem eu pe la 450 E nou nouta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cris_cdc   
cris_cdc

Din cate imi mai aduc eu aminte au zis ceva de genul "curge ulei pe la turbina si ajunge in admisie". Mai exact pierde ulei pe la bucsa de la turbina, asta e motivul pt care au gasit ei ulei la admisie si evacuare. Cica s-ar putea si repara (schimbat bucsa si presetupele de la turbina), dar nu imi recomanda pt ca nu se va centra dinamic cum trebuie si la turatii mari s-ar rupe, tocmai de aceea mi-au recomandat o turbina noua.

De tubulatura de la intercooler, nu stiu sa-ti spun nimic tazzz, dar stiu sigur ca turbina nu suiera si ca se aude perfect normal.

A! Un detaliu important ar mai fi ca service-ul a fost unul oarecare, pt ca la PBN schimbat ulei + filtre + kit distributie + manopera ar fi ajuns la 30-40 mil (asa mi-au spus ei) si ar fi durat 2 zile, ceea ce mi s-a parut emorm.

Am sa verific uleiul constant si am s revin cu detalii! THANX ALL!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
T-VALI   
T-VALI

si pana la urma ce consum de ulei ai ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cris_cdc   
cris_cdc

Nu stiu exact sa-ti spun ce consum am t-vali, dar de cand i-am schimbat uleiul si filtrele si pana acum, adica in jur de 300km de mers, nu mi-a consumat nimic, si verific uleiul zilnic. Se pare ca cei de la service au vrut doar sa ma sperie, eu nu vad ca pierde ulei pe nicaieri ...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sin   
sin

eu am pus 1L de ulei la 14500km: vreo 500ml pe la 9000 cred, si restul cand mi s-a parut mie ca nu arata bine pe joja. acu ca abea i-am facut revizia sa vad cand s-o mai aprinde becul de la ulei. da e adevarat, in carte zice 1L la 15.000

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tazzz   
tazzz

in carte zice 1l la 1000 km... :P dar 1.9 nu papa nici pe departe atat....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vap_66   
vap_66

:Driver:

AXR-ul meu a mancat 1 litru la 3500 km :huh:.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tazzz   
tazzz

najpa :huh: ...dar ma tem ca era vorba de BKC, BRU, BXE.....cam astea au fo pana acum pe g5....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cda   
cda

Tinand cont ca am si eu aceasta motorizare, dar numai ~2500 km, cat ulei papa in mod normal? Conteaza (si in ce fel) stilul de condus? Eu evit rularea sub 1700-1800 de ture si ma limitez la 3000, fara excese, deci teoretic utilizare corespunzatoare. Si nu mi-e lene sa schimb treptele. :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tazzz   
tazzz

EU AM 1200 KM SI E TOT LA MAXIM....situatia e sub control....nu e de speriat daca pana prin 5-7 mii iti aprinde becul..ideea e cum se comporta dupa...un consum de 100-150 ml la mie mie mi se pare OK pt TDI-uri

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cda   
cda

Corecta remarca ... pentru TDI-uri. Sunt gurmande la ulei ceva de speriat, la capitolul asta sunt net peste concurenta. Eu pana acum nici nu am deschis capota :D

Acum ceva vreme, cand am auzit ce consum de ulei au TDI-urile noi, m-am speriat. Intre timp m-am mai impacat cu idea. :D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
T-VALI   
T-VALI
Nu stiu exact sa-ti spun ce consum am t-vali, dar de cand i-am schimbat uleiul si filtrele si pana acum, adica in jur de 300km de mers, nu mi-a consumat nimic, si verific uleiul zilnic. Se pare ca cei de la service au vrut doar sa ma sperie, eu nu vad ca pierde ulei pe nicaieri ...

E inutil sa-l verifici zilnic........cred ca este suficient sa completezi atunci cand te avertizeaza la bord..............oricum , parerea mea este ca , intr-adevar , consumul este foarte mare pentru tipul acesta de motor.

Pot sa te intreb ce marca de ulei ai folosit sau risc sa fiu :D ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
agosoiu   
agosoiu

La fostul meu Golf V 1.9TDI (momentan sunt pieton in asteptarea urmatorului :lol: ) am bagat vreo 600ml dupa primii 5000-6000Km, si inca 400ml treptat pana la 13600Km.

Deci 1L la 13000-14000Km, ceea ce nu mi se pare exagerat, avand in vedere oricum ca aceasta perioada acopera si rodajul, iar eu am si un stil de condus mai sportiv.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tazzz   
tazzz
E inutil sa-l verifici zilnic........cred ca este suficient sa completezi atunci cand te avertizeaza la bord

Wrong.....imagineaza-ti ca ti se aprinde becul duminica seara cand te intorci de la sighetul marmatiei, si primul loc din care ai putea sa cumperi un 505.01 e la 300 km....poti sa iti pupi turbina pe frunte :D ca de dus se duce singura :P

deci e sanatos sa mai verifici asa, o data pe saptamana uleiul....nu strica nimanui (plus ca da bine in fatza vecinilor sa ridici capota si sa o inchizi la loc fara sa faci nimic :P :P )..asta asa ca gluma :P

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
T-VALI   
T-VALI

Sa inteleg ca portbagajul tau este mereu "plin ochi" , incat nu mai poti pune un bidon de 1L de ulei 505.01 ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tazzz   
tazzz

da..e plin cu 507.00....cumperi??? :excl: :) :(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cda   
cda

Am si eu o intrebare (preventiv): cu ce ulei o fi venit din fabrica golful asta? Cred ca ar fi mai bine sa completez cu acelasi tip, atunci cand va fi nevoie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
agosoiu   
agosoiu

Ulei Castrol pentru motoare PD, cu indicativul VW 505.01. Gasesti in service-uri. Eu am luat anul trecut de la PBN cu o suma in jur de 600.000 ROL / bidon 1L.

Parca era si un 'sticker' lipit undeva pe montantul interior al usii care zicea ca VW recomanda Catstrol... :lol:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cda   
cda

Merci Agosoiu, am sa verific. Cred ca apare pe stalpul din stanga, cum deschizi usa soferului. Parca am vazut eu ceva, o sa ma uit cu atentie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cda   
cda

5400 de km la bord, si s-a aprins avertizorul de ulei. Cam devreme ...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
alxrro   
alxrro

Eu zic ca nu e chiar asa devreme. Depinde si cum ai mers cu ea, si care era nivelul cand a venit din fabrica (pentru ca eu nu cred ca vin toate la acelasi nivel). Si daca ti s-a aprins martorul, ii pui vreo 300 ml si e OK. Motoarele VW PD oricum se stie ca mai consuma ceva ulei. Mi-am permis sa-ti raspund pentru ca, desi modelele de masini sunt diferite, avem cam acelasi motor, zic eu, adica 1,9 TDI 105 CP (cu toate ca, in urma vizitei la Voinea am 135, da' asta e alta poveste :251: ).

Stiu cunostinte care au VW cu motorul de 2.0 si 140 CP care, in primii 3000 km, au completat aproape 1L de ulei. Si eu am completat, in primii 13.800, pana am schimbat uleiul, cam 800 ml. De atunci am mai facut vreo 1.700 km si nu a scazut nivelul deloc.

Asa ca, daca pana faci vreo 15.000 si te duci sa schimbi uleiul, completezi nu cu mai mult de 1L, parerea mea e ca e OK.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×