Jump to content

Oscileaza turatia motorului la ralanti


adic
 Share

Postare recomandată

Urgent ca merge uleiul diluat cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    18

  • DomaniG

    12

  • gica44gl

    10

  • F l o r i n

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uleiul nu miroase a motorina.Daca aveam motorina in ulei automat crestea si consumul.Prima data incerc cu senzor G62 ( scot mufa) iar daca face la fel schimb oringurile.E aiurea fiind prima masina diesel in familie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un motor care consuma ulei in mod obisnuit pana la 500ml intre schimburi, al tau este cel putin ciudat sa nu completezi deloc intre schimburi. La 0.5 l motorina in ulei nu creste consumul si nici nu miroase uleiul. Da, fa proba cu g62.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac schimbul de ulei la 10k km si nici eu nu completez de la schimb la schimb si sunt la al doilea passat.Si mie mi se pare ciudat,avand in vedere ca este dat si consum de producator,dar avand in vedere ca nu am probleme...nu imi bat capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu completezi pt. ca nivelul nu scade sub minim, sau nu scade ? Cu aproximatie cati km urban si cati extra ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu completez pt ca nu imi scade sub minim si majoritatea km ii fac extraurban.De scazut scade putin dar nu semnificativ,nicidecum sub minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un comportament normal la extraurban. Cred ca nici nu se inegreste uleiul ca la ale noastre care facem orasul. Ai putea sa-l schimbi si la 20kkm. Alte masini au senzor de ''stres'' al uleiului si compu iti lungeste sau scurteaza intervalul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Salutare tuturor!

Am o problema similara, simt anumite batai ale motorului la ralanti si uneori, la accelerare, parca nu se alimenteaza cum trebuie si acceleratia pare taiata pana trec de 2000 rpm. 

Am facut o scanare si nu mi-a dat nicio eroare G62. Un injector are valori cu "-" dar corectiile sunt mici.

Masina este cea din semnatura: Golf IV Variant AJM.

Am schimbat si suportii la motor la indicatia unui mecanic si tot asa se manifesta. Ce sa mai incerc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat oringurile ( BOSCH) iar acum mai are maxim 10% oscilatia. Tot acum am aflat ca masina are powerbox :)) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Power-ul cum este conectat ? Sa nu faca figuri conectica.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Powerboxu e plug & play, dar nu e facut de VWAU, mufele tin de un standard UE, asa ca par OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce cand scade turatia motorului la 900 rpm incepe sa se auda un troncanit foarte urat si trepideaza masina si daca accelerez pana pe la 1000 rpm nu se mai aude nimic ? ce poate sa fie ? ( passat 1.9 tdi 116cp, 2000 ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba Oringurile .La fel a facut si la mine.Acum merge perfect.Nu mai amana schimbarea lor deoarece risti ca injectorul sa isi largeasca gaura in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut forumisti,in special as dori sa cer parerea lui Cosmin,fiind si eu din Zalau.Masina mea porneste putin mai greu cand e frig,credeam ca din cauza bujiilor si le-am schimbat,dar se pare ca nu de acolo e problema.gandul ma duce la g62,dar turometrul nu fluctueaza la relanti,doar ca mi se pare ca sta cam mult socul tras si lichidul de racire nu urca niciodata la 90 °.poate ma poti ajuta si sa mai invat cate ceva despre passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie G62-ul.

 

daca tot esti din Zalau, mai bine ii faci o vizita lui C o s m i n si te va ajuta cu verificarile de rigoare plus rezolvare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as putea sa incerc sa scot mufa de la g62 sa vad cum se comporta la pornire,atunci temperatura ar trebui sa urce la 90 ° cand e cald motorul.sau ce sa mai incerc ? pe test vag-com ar trebui sa dea eroare daca e defec ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa scoti mufa de la G62 / pui vagcom .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vcds ar trebui sa-ti dea eroare sensor engine coolant.Ai putea sa incerci sa scoti mufa sa vezi cum porneste, dar stai linistit daca o ia din prima si numai invarte putin mai mult decat vara e ceva normal.Cat sta pe bujii dimineata?Sta 4-6 sec la minus 4 grade, sau se stinge imediat becul de la bujii?Daca se stinge imediat s-ar putea fi senzorul.Numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si lichidul de racire nu urca niciodata la 90 °...

Caldura ai in masina ? Ceva detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldura am dar se incalzeste cam greu motorul.e normal ca socul sa stea tras si daca parcurg 5 km ?in legatura cu spirala de pe cluster cred ca sta 4 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam in 8-9 km cum sunt temperaturile acum ar trebui ca apa sa stea la 90 de grade.Sta turata la 1000 de zici ca socul sta tras sau sta sub 1000?Daca sta sub, e ok.
 

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta maxim la 1000,pe urma coboara pe la 850 cred.atasez o poza din care reiese limita pana unde urca acul de la antigel.dupa ce a ajuns acul acolo am pornit clima pe HI dar aerul nu e asa cald.cred ca problema mea e termostatul.

Poza

Poza

post-127646-1391072172658_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e termostatul in proportie de 90 %.Asa statea si la mine acul si dupa ce am schimbat termostatul totul a fost ok.

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am pus vag-com-ul pe masina si problema este termostatul.nu urca mai mult de 65° .o sa il schimb si o data cu acesta voi schimba si antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!