Jump to content

Oscileaza turatia motorului la ralanti


adic

Recommended Posts

Salut la toata lumea!

Am un passat variant din 2000 1.9 TDI 115 CP.

Cand e motorul rece, dar nu dimineata cand e rece de tot, ci dupa ce a fost pornit ,oprit si din nou pornit

oscileaza relantiul.

Am schimbat sonda de temperatura a apei si nici o schimbare.

Spuneti-mi va rog daca aveti idee care ar putea fi cauza?

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    18

  • DomaniG

    12

  • gica44gl

    10

  • F l o r i n

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

verifica un pic cureaua de distributie, un alt coleg de forum avea dus intinzatorul pe gaz iar cureaua era in relax si de acolo avea aceleasi sintome ca cele descrise de tine tine, doar ca la el facea si la cald

Edited by cipos
Link to post
Share on other sites
verifica un pic cureaua de distributie, un alt coleg de forum avea dus intinzatorul pe gaz iar cureaua era in relax si de acolo avea aceleasi sintome ca cele descrise de tine tine, doar ca la el facea si la cald

la mine cand se incalzeste si turatia la relantiu scade la 800 turatii se si stabilizeaza

Link to post
Share on other sites

ca sa nu risti nimic, pt ca amicul de care iti spun a avut noroc cu avionul(ca sa nu zic cu , carul) ca nu a sarit de la punct motorul, verifica ct de intinsa e cureaua la distributie, tre sa dai capacul de la motor jos si capacul de la curea

Edited by cipos
Link to post
Share on other sites
ca sa nu risti nimic, pt ca amicul de care iti spun a avut noroc cu avionul(ca sa nu zic cu , carul) ca nu a sarit de la punct motorul, verifica ct de intinsa e cureaua la distributie, tre sa dai capacul de la motor jos si capacul de la curea

Am sa verific chestia asta. Sa stii ca oscilatia asta a aparut de cand am schimbat garnitura de chiulasa

Insa se intampla o chestie ciudata: daca decuplez sonda de temperatura a lichidului de racire nu mai are acele oscilatii si de aceea am crezut ca e de vina sonda insa se pare ca nu.

Link to post
Share on other sites
ca sa nu risti nimic, pt ca amicul de care iti spun a avut noroc cu avionul(ca sa nu zic cu , carul) ca nu a sarit de la punct motorul, verifica ct de intinsa e cureaua la distributie, tre sa dai capacul de la motor jos si capacul de la curea

Multumesc!

Am verificat si intradevar cureaua de distributie e slaba. :) Sper sa o rezolv! :)

Link to post
Share on other sites

exact aceeasi problema am si eu , dupa diagnosticarea facuta azi cu computerul portabil ,mecanicul mi-a dat verdictul: injectoarele 1 si 4 nu mai functioneaza la parametrii optimi, dar mi-a zis ca nu-s atit de mari erorile asa ca pot sa mai circul linistit vreo 100000 de km

Link to post
Share on other sites

vezi ca si in cazul lui boriscahe injectoarele erau in balarii iar cauza a afost cureaua slabita

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salut. si eu am avut aceeasi problema. am schimbat rola cu telescop si fulia si acuma toarce ca o pisica :D.

sper ca va ajuta.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

salut am si eu o mica(mare)problema..

nu stiu ce se intampla cu masina asta... :lol: plec de la munca si deodata la primu semafor hacccc motorul ajunge pe la 1500 ture asa.. accelerez putin scade mai merg putin iara se tureaza ..pac..trag pe dreapta opresc motoru stau putin,pornesc si nu a mai facut..ce naibili se intampla???va rog sa ma ajutati.. a mai facut asa 1 data acum cateva luni.

Edited by C o s m i n
Link to post
Share on other sites

la problema nr 1 e senzorul de temperatura dus, acesta numai furnizeasa date corect la ecu si acesta crede ca motorul e rece si intra ''socul automat''

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

De curand am sesizat o problema,cand masina sta la relanti imi oscileaza indicatorul ,motorul se tureaza si dupa aia isi revine,iar intensitatea farurilor creste si scade.Astept pareri.Multimesc

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Am si eu o problema cu oscilatia turatiei motorului la ralanti

Se intampla dupa ce am pornit motorul si rulez cu masina pana la primul semafor (se intampla numi in sezonul rece).

Cand stau la semafor observ cum turatia relantiului scade dupa care brusc, dupa ce imi tacane un releu in bord, turatia isi revine. Totdeauna face asa daca am caldura pornita (nu am climatronic) si rotita pt reglat temperatura aerului e pe rosu maxim. Daca mut pe verde (rece) motorul nu mai are acea oscilatie si merge normal, fara nici o intrerupere.

Dupa ce motorul se incalzeste, fenomenul dispare.

Eu banuiesc ca aceste oscilatii provin de la sistemul electric de incalzire suplimentare a antigelului (eu cred ca am acea rezistenta pe radiatorul din bord) sau datorita cuplarii/decuplarii bujiilor incandescente (din cate stiu ele mai functioneaza inca un anumit timp dupa pornirea motorului)

Ce ma deranjeaza este ca aceasta problema am observat-o iarna trecuta, se repeta iarna aceasta, desi pana atunci nu ma avut aceasta oscilatie

Voi ce ziceti?

Edited by FLORO
Link to post
Share on other sites

Sigur nu e senzorul de temperatura a apei (G62) si la tine? Studiaza linkul postat de Cosmin, eventual fa si o scanare pe engine cu VAG COM, daca ai posibilitatea.

Link to post
Share on other sites

Da, e posibil sa fie din cauza rezistentelor, avand un consum semnificativ.

Daca ai avea acces la releele ce comanda acele rezistente (sunt langa ECU), ar trebui sa legi niste LED-uri care sa le montezi inauntru, sa vezi cand iti cupleaza rezistentele.

Link to post
Share on other sites

G62 l-am schimbat in urma cu un an si ceva

o sa mai studiez

voi ati patit asa ceva? (Cosmin, stiu ca tu ai climatronic, poate are cineva A/C simplu si poate efectua un experiment, doar asa ca sa ma mai linistesc si eu :rolleyes: )

Edited by FLORO
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut colegi. Am si eu o nedumerire. Am citit postul dar ma gandesc ca nu orice diesel are aceleasi rezolvari la simptomele turatiei. Cateodata cand este foarte frig si pornesc masina, turatia osclileaza intre 1000 si 1100 de vreo 3-4 ori si apoi isi revine. Nu am probleme in mers cu turatia si nici nu se manifesta in acest fel la toate pornirile.

Link to post
Share on other sites

Schimba senzorul G62.

Link to post
Share on other sites

Salut. Am si eu o problema cu al meu passat B5 1.6i AHL. Motorul se tureaza greu, da " in nas " ca sa zic asa mai ales cand e in sarcina, mentionez k senzorul temperatura apa cand imi indica 90 grade celsius apa, cand indica 0. Mai mentionez faptul ca atunci cand scot mufa din debitmetru de aer, motorul merge mai bine, trage mai bine, foarte rar mai trepideaza si da in nas, insa consumul se dubleaza sau se tripleaza. Solutii ? Ms

Edited by badboy_buzau
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut.Pasat 1.9 tdi an 2003 fluctueaza relantiul(tin sa metionez ca am pus-o pe tester la un nene si ''cica nu da nici o eroare''.Pareri?multumesc

Edited by C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
MARINJUVETE

Salut!Este normal ca acum sa porneasca motorul cu peste 1000 de rotatii ?Sta cam 60 de secunde,si apoi revine la 900 si ceva de ture.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

da...nu e extraordinar de cald, ca sa stea mai jos, la prima pornire.

Link to post
Share on other sites
MARINJUVETE

Merci Florin!Dar pana acum nu am vazut asa ceva .sa nu fii observat eu?Cum functioneaza relantiul la rece si la cald?

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Intra cu Vag-ul pe Engine si pe Instruments si compara valorile temperaturii lichidului de racire - sa nu ai vreo surpriza, oferita de G62....desi nu cred.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...