Jump to content

Oscileaza turatia motorului la ralanti


adic
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi!

O problema asemanatoare o am si eu cu B5-ul meu, 1.6, AHL, 1997 .... la semafor, dupa cateva secunde de stat, masina incepe sa trepideze, relantiul oscileaza intre 0 si 1000, bineinteles ca da sa se opreasca, incerc sa o tin pornita dar eventual moare motoru'. De cele mai multe ori face asa cu AC mergand.

Anul trecut i-am curatat injectoarele cu o solutie, s-a simtit o imbunatatire, i-am tras putin de cablul de acceleratie pana relantiul ajungea la 950, si nu mi-a mai facut trepidatiile acelea. Cum am lasat cablul la normal, sa revina relantiul unde trebuie pe la 850, au inceput si trepidatiile.

Trebuie sa mai mentionez ca zilele trecute am venit de la Valcea si pe drum am pus benzina no-name, nu aveam de unde sa mai pun pe o raza de 100 km, si pe Dealul Negru masina abia tragea in treapta a 2-a............. este posibil trepidatiile sa fie si de la benzina ?

Modificat de Danyiel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    18

  • DomaniG

    12

  • gica44gl

    10

  • F l o r i n

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Judecand dupca ce spui tu e o problema pe alimentare .

Pune un vag-com pe ea si vezi ce eroare iti da .

Corpul clapeta cand l-ai curatat ultima data? Filtrul de aer e curat si el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corpul clapetei e curat, iar filtrul de aer l-am schimbat recent! Mersi, o sa ii fac o diagnoza dupa ce termin cu problemele mele si revin cu detalii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, eu am cumparat masina acum o luna,toate bune pana cand am scanat-o,sa va spun ce eroari mi-au aparut,pe ENGINE mi-a dat [18009-RELAY FOR SUPPLY VOLTAGE TERMINAL 30(j317) IMPLAUSIBIL SIGNAL,P1601-35-00,daca stie cineva unde se afla acest releu,unii zic ca ar fi sub volan,am desfacut acolo si sunt niste relee dar cred ca unul lipseste poate fi acela nu stiu am sa atasez o poza,post-83386-0-49112900-1309547950_thumb.j,si cea de-adoua eroare este pe INSTRRUMENTS 01336-DATA BUS FOR COMFORT SYSTEM 80-10-SINGLE WIRE OPERATION-INTERMITENT daca stie cineva va rog

am uitat sa va spun masina e passat 1,9 tdi 130 awx,si relantiul e la 900 fix si parca se simte cate odata ca intrerupe dar foarte putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Marian

Salut am un passat 1.6 AHL din 1997 si am o problema: cand o pornesc imi oscileaza relantiul undeva pe la 1200 de turatii dupa care se stabilizeaza, toate bune pana acum a-ti putea spune :P dar atunci cand calc ambreiajul relantiul o ia razna osciland peste si sub 900 de turatii :(( de asemenea imi da in nas cand o accelerez; tin sa mentionez ca sonda lambda este noua; Ma puteti ajuta cu un sfat va rog? Va multumesc

Modificat de Liviu-Marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Este normal ca acum sa porneasca motorul cu peste 1000 de rotatii ?Sta cam 60 de secunde,si apoi revine la 900 si ceva de ture.

E mai vechi postul, dar dupa informatia de mai jos am sapat ceva pe forumuri (numai retin de unde am luat-o) si e lagata de turatia la pornire la benzinare:

- (-n) grade - (+18) grade primul palier unde motorul porneste la 700-900 rpm

- (+18) grade - (+27) de grade unde motorul porneste la 1100-1200 rpm

- (+27) de grade - (+n) grade unde motorul porneste la 900-1000 rpm

@Liviu-Marian

Vezi postul cu numarul 25 a lui FLORIN.

Modificat de teoX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu un passat 1.9tdi 90cp din '98 si anume.

Uneori, atat la rece cat si la cald, cand stau cu masina la relanti, imi oscileaza turatia motorului 900-1000 si imi vibreaza masina destul de tare stanga-dreapta, zici ca o balangane cineva din parti.

Aveti idee ce poate fi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa fie mai multe cauze.

1. Injector cu probleme.

2. Pompa injectie buclucasa

3. Senzor temperatura lichid defect.

CA sa nu o iei pe balbaite si sa schimbi fara numar, incearca o diagnoza intai, si vezi ce "se arata"

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut

Problema mea, descrisa la postul 14, o am in continuare

Ieri am inlocuit bujiile, crezand ca una e in scurt si produce un consum anormal de mare de curent, in momentul in care sunt actionate de releu, insa nici vorba, aceeasi oscilatie cand cupleaza releul, pana se incalzeste.

Credeti ca poate fi de la releul de bujii, avand in vedere ca dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura nu mai face?

Are sigur legatura cu pozitia selectorului de caldura, face doar cand il am pus pe rosu .

Uite ca sunt mai bine de 2 ani de cam ma chinuie :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema cu turometrul...cand calc ambreiajul acesta imi urca si scade, uneori scade si mi se opreste motorul...imi da in nas atunci cand accelerez...am schimbat sonda lambda,bujii,filtre...mentionez k este un passat 1,6 ahl...Puteti sa-mi spuneti ce are?am fost la 1000 de "meseriasi" in tulcea care habar nu au cu ce se mananca:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca in aria de benzinare, acolo vei gasi mai multe informatii. Aici 90% au diesel. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am si eu o problema si sper sa imi puteti oferii un raspuns ceva.

Am un passat 2002 1.6 benzina. In seara asta m-am grabit putin si am mers cu ea numai in 4000-5000 turatii. Dupa 15 minute am observat ceva (sper sa explic cat mai bine), ma apropiam de un semafor mai avea 30 de metrii am scos masina pe liber si in momentul ala fara sa apas nimic nici ambreiaj nici frana nimic nimic turmetrul scadea la 700 dupa care urca la 1000 iar scadea la 700 iar urca la 1000, pana nu se mai miscau rotiile ( atunci cand nu era in mers si asteptam sa se faca verde, turatiile se stabilizau la 900), cand plecam dupa loc nici o problema la urmatorul semafor tot la fel dau pe liber si acceasi chestie turatiile scad la 700 urca la 1000 scad la 700 urca la 1000 si tot asa pana masina incetineste, cand sta pe loc stau turatiile la 900 fara trepidatii fara nimic.

Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ptr masinuta din profil, am si eu urmatoarea problema.Pornirea la rece e relativ OK.Dupa ce se incalzeste motorul,10-15 minute,stand pe loc,la semafor,cu piciorul pe frana, am cutie automata,incepe si fluctueaza turometrul foarte tare,imi moare motorul.Am fost la doctor si mi-au zis ca ar fi 2 injectoare duse,scanate dadeau valori mari.Ce ar putea fi? Apropo are cineva de vanzare doua injectoare care au codul  045 130 073 T ..? Rog putin ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,incarca in aria dezmembrari sunt acolo colegi care vind piese de pe masini dezmembrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o noua intrebare:Ce alte serii de injectoare se potivesc la motorul meu AJM,pot fi si injectoare de la alte motoare diesel din acelasi an si caracteristici asemanatoare (cm,kw,etc)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare !

La masina din semnatura am patit o chestie ciudata.Temp afara 11 grade. Pornire de dimineata - foarte ok - imediat dupa a inceput sa balaureasca relantiul ca naiba.

La un moment dat s-a potolit si a mers foarte ok pana la munca. Ce ar putea sa nu ii convina ? Pana acum nu a facut niciodata asa chiar daca a fost si mult mai frig.Multumesc.

 

L.E.- o sa incerc sa pun testerul pe ea cand plec azi si maine poate mai face. Ce grupuri ar fi interesant de urmarit ? Multumesc.

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am pornit-o iar, a facut aproape la fel.Am asteptat pana s-a potolit cu fluctuatia relantiului, dar i-a ramas o trepidatie care inainte nu era.Am pus vag-ul si sincer singura chestie care am vazut-o diferita fata de cum era inainte este un injector.Am verificat si in toate log-urile facute pana acum aveam 3 injectoare cu + si primul cu -.Acum cat a durat si fluctuatia si trepidatia era si 3-ul pe -.Cum a disparut trepidatia s-a dus si 3-ul pe +.Pun si o poza cu ele desi par ok. Eu am schimbat G62 de curand deci ala il eliminam.Ce ar mai putea fi ? Multumesc.

 

post-14383-0-37000500-1382010228_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 daca nu ai cumparat pe HELLA sau original nu ai nici o garantie ca sonda functioneaza in parametrii. Posibil sa faca figuri si un injector la pornire dupa care isi da drumu si merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1.... asta le spun de cele mai multe ori. Senzor ori OEM, ori Hella - care este OE.... restul, ori nu functioneaza ok de la inceput, ori te lasa in scurt timp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostat Behr + sonda apa HELLA  :D ca doar nu va tociti degeaba degetele pe forum :p De dimineata nu a mai oscilat asa grav - se misca mai putin acul. Poate ii trece :D O sa monitorizez fenomenul.As merge pe injector sincer desi corectiile eu zic ca nu arata deloc rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, dar nici nu putem sa avem pretentii ca sunt ca noi, dupa 13-14 ani... e un comportament normal.

 

sa iti verifici si bujiile incandescente si comanda lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin. Cum trebuie verificata comanda bujiilor? Eu azi am schimbat toate 4 bujiile si as fii curios cum trebuie sa verific comanda lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare si imi cer scuze ca intru pe aria Passat dar nu stiu ce sa mai fac cu masina :( .

 

Am o vw bora 1.9 AJM la care ii oscileaza relantiul (doar in jos coboara pana la limita unde moare motoru).Face doar dimineata si cand stationeaza 8 ore.Porneste la sfert de cheie,ulei nu mananca,filtrele schimbate de 4000km.In vara am curatat turbina + EGR .Chiar nu stiu de unde sa incep avand in vedere ca e primul meu diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere oringuri la injectoare. Ce inseamna ''ulei nu mananca'' ? Intre schimburi nu completezi deloc cu ulei ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu completez deloc ulei .Se pare ca nu scap de oringuri.O sa dau comanda la oringuri BOSCH .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!