Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Mersi adi..asa am facut numa ca nu am mai dat filtrul jos...am facut cum ai zis cu contactu si a doua incercare a luato...mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am si eu o problema, care se manifesta preponderent iarna (la frig deci), si cand sunt aproape de ultima linie de combustibil din rezervor (inainte sa intru pe rosu, dar culmea ca in seara asta mai aveam vreo 10L in rezervor cand s-a manifestat). Motorul se opreste efectiv vreo cateva secunde (10-15), indiferent cat de tare as apasa eu acceleratia. Uneori reusesc sa-l tin activ avand cutia conectata si-l obliga sa se invarta, alteori nu reusesc. Cand nu reusesc, pleaca dupa ce dau la automat vreo 3-4 secunde incontinuu. Nu imi pot da seama de unde e problema. Am schimbat filtru de combustibil, am verificat traseul, nu gasesc nimic. Ma gandesc ca daca ar fi apa in benzina, s-ar manifesta si la alte masini. In acelasi timp ma gandesc ca poate se face condens pe undeva pe traseu, si apa respectiva ajunge in sistemul de ardere. Dar atunci ar trebui sa-l vad la misfire banuiesc pe VAG-COM, insa nu apare nimic. Idei, sugestii? Multumesc anticipat.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Se pare ca am exact aceeasi problema (si masina) dar la mine se menifesta si vara. Prima data mi s-a intamplat vara asta si m-am gandit ca e de la benzina. Dupa accea s-a mai intamplat o data la 2-3 saptamani si acum de 2-3 ori pe saptamana. Am fost la diagnoza unde nu a aparut nici o eroare dar mecanicul mi-a sugerat sa schimb senzorul de turatie la arbore cotit ceea ce am si facut dar problema nu a disparut. Mentionez ca am schimbat toate filtrele posibile in MANN dar fara sucess. Am mai primit idei sa schimb releul de la pompa de benzina sau chiar pompa de benzina dar n-as vrea sa schimb toate aceste piese pe baza unor banuieli si fara rost. Va rog sa ma ajutati!!! Multumesc! Likudio tu ai rezolvat proiblema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salu am si eu o problema i-mi palpae martorrul luminos masina cu cheia cand pornesc motorul si i-mi moare motorul dupa a doua incercare merge normal ma puteti ajuta va rog cu niste sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza...poate fi imobilizatorul sau mai bine zis cipul din cheie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa postezi exact codurile de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu problema prezentata de mine,deoarece 90% ca am gasit solutia. Ca sa evit alte cheltuileli suplimentare, saptamana trecuta am cerut in imprumut o pompa de benzina de la un prieten si am montat-o pe masina mea. De atunci am parcurs aproape 150 km si nu mi-a facut figuri deloc. Intre timp am avut o discutie si cu un mechanic la care i-am povestit situatia si mi-a zis ca si el a mai intalnit aceasta problmea in special la Opel, si anume: - avand in vedere ca in general n-am avut mai mult de 10-15l de benzina in rezervor si pompa nu era acoperita de benzina, aceasta se incalzea si dupa o vreme se bloca pentru cateva secunde (probabil si din cauza bucselor care tin pompa, deformate in timp). Nu stiu daca intr-adevar are vreo legatura dar mi se pare logic deoarece cand aveam de parcurs distante mai lungi si alimentam mai mult, niciodata nu mi-a facut figuri. In fine, maine ma duc sa-mi iau o pompa noua si sper sa scap de aceasta problema. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general asta omoara pompele din rezervor - lipsa carburantului din rezervor - mersul cu masina pe minim. Din aceasta cauza, pompa nu-si poate asigura racirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se raceste si cu o cantitate minima de motorins in rezervor. Se duc carbunii , nu se arde infasurarea.

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai duc si angenajele... la anumite modele

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce ce s-a stricat deoarece n-am apucat sa desfac pompa dar nu cred ca se vand acele piese separat deoarece la magazin se vinde pompa integrala (cu sau fara "carcasa"). Dupa ce imi cumpar pompa noua am sa desfac pompa veche doar de curiozitate sa vad care a fost cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy are partial dreptate...e facuta sa mearga si cu 10l...dar in regim PLIN - GOL-PLIN etc...

Nu in regim GOL- FOARTE GOL etc...

Multi taximetristi au patit-o dupa ce au trecut pe GPL si mergeau cu rezervorul ~ gol, foarte gol sau aburi benzina + ceva mil pe fundul rezervorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, asta e problema la noi .... multe masini merg doar pe minim...pana spre zero....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit sa se opreasca masina in mers de vreo 3 ori si o data nu a mai vrut sa porneasca.Am verificat alimentarea cu benzina si se pare ca pompa de benzina era defecta 220 lei a fost " jucaria"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu problema,ieri plec de la serviciu intr-o intersectie moare motorul,incep sa o pornesc nu vrea,am impins-o pana in parcare in bord mi s-a resetat ceasul am inteles ca e ceva de la curent, am tot miscat de fire,pe la baterie,a pornit am plecat cu ea de pe loc1,2 in a 3 iar a murit (daca calcam ambreajul isi revenea ,posibil sa porneasca in mers?)am chemat un prieten o venit cu vagul, nici o eroare,am pornit masina am incercat sa mai umblu la fire cu motorul la relanti sa misc de ele nici o simtoma, am plecat acasa taote bune,azi dimineata cand sa plec la lucru nu a mai pornit sub nici o forma

Curent era ,puneam contactul nici o problema (ceasul nu s-a mai resetat) dar nu pornea.niciodata nu am avut probleme cu pornirea.

ce poate sa fie nu inteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut am o problema de o saptamana cu golful din semnatura imi tot moare motorul in mers dupa ce se incalzeste la 90 grade si ma chinui sa il pornesc pana omor bateria daca il las o peioada si incerc a il pornesc dupa cateva chei porneste de parca nu ar avea nimic si cand e rece cam trepideaza pana pe la 65 de grade

am fost pe la mecanici am reglat avansul , ba filtru de motorina (l-am schimbat), ba injectorul cu fir (l-am schimbat), ba supapa cu sens unic de la filtru de motorina (am schimbato) tot se opreste in mers la oanumita perioada

Am facut o gramada de diagnoze nici o eraore.

nu mai stiu ce sa ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mie imi murea motorul in mers cand mi-era lumea mai draga (in curbe era tare senzatia ca nu mai aveam servo) la relaniu la viteze mari deci se oprea cand vroia el, cam 6 luni am mers asa ,eram disperat, murea 1 sec si daca era in viteza si acceleram pornea, am mers pe la 5-6 testere si nimic , stergea erorile ce apareau si totul era ok pana m-am hotart sa sterg erorile si sa fac o tura cu masina pana moare iar si sa ma intorc la test sa vedem exact eroarea ,zis si facut , am plecat si dupa 10 min de mers in localitate si afara a murit si m-am intors iar pe test si a aparut o eroare ceva de senzor turatie volant (este in partea de jos a motorului) . Ma costat cam 300 lei senzorul adus din germania si cateva ore bune de lucru la mecanic pentru ca a trebuit sa dea jos galeria ca sa ajunga la senzor dar a meritat .

Asta am patit eu la Golful meu 1.4 16v motor AKQ 1999 , sper sa ajute pe cineva :)

Modificat de radujim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si mie imi moare motorul in mers pret de 1 secunda, am anulat becul care se aprinde iar cand a murit iar am mers la test si a dat ca e bobina de inductie am schimbat-o dar face la fel. Nu stiu ce e de facut e aiurea sa tot schimb la piese pana nimeresc ce o fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu patesc la fel dar mie mi-a dat ca e senzorul de la vilbrochen. In plus mie imi moare cateodata si cand stau pe loc, tu pateai asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel numai ca la diagnoza nu a aparut nici o eroare. Daca are nevoie cineva de un senzor de turatie - management motor original pentru golf 4 1,4 AXP 2001 am unul aproape nou ca l-am cumparat degeaba. La mine a fost de vina pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

si mie imi moare motorul in mers pret de 1 secunda, am anulat becul care se aprinde iar cand a murit iar am mers la test si a dat ca e bobina de inductie am schimbat-o dar face la fel. Nu stiu ce e de facut e aiurea sa tot schimb la piese pana nimeresc ce o fi

Eu am schimbat senzorul de pe volant care este in partea de jos a motorului undeva langa electromotor si in spatele galeriei de admisie, a fost nevoie sa dea jos galeria de admisie si injectoarele ca sa poata sa schimbe sensorul , uite un link cum arata sensorul . Precizez ca masina era un golf4 1,4 16v din 1999 motor AKQ .

Modificat de radujim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pana la urma am schimbat acum 3 saptamani senzorul de turatie si e ok, dar acum dimineata la pornire face figuri si se aprinde un martor in bord sub forma unui triunghi cu semnul eclamarii in mijloc, cand e rece afar mai ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este martorul de ESP, o scanare cu VAG-COM şi descoperi care este cauza/problema (pentru că pot fi mai multe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de informatii, nici nu stiam ca are ESP. ca sa inteleg mai exact Vag-com e testerul ala pe care de vad problemele de la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!