Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

UN sfat util vreau sa dau pentru ca eram pe aici si citeam ce spun baietii.NU E BINE SA CURATATI/FRECATI BUJIILE CU PERIA DE SARMA.daca vreti sa le frecati faceti-o doar cu smilgher si asta doar pe "acele" alea care dau scanteie pe miez.frecandu-le cu peria e sarma tot praful care se freaca cade inauntrul ei si ii dauneaza functionarea corecta.spun asta pentru ca o faceam si eu si dupa fiecare frecare constatam ca mergea mai prost masina.asta pana mi s-a spus si mie sa numai fac treaba asta.sper sa fie util.

Si pentru ca aveam si eu probleme cu pierderea de putere si ma plangeam mai sus tin sa precizez ca eu am gasit buba.sonda lambda.dar inca nu am schimbat-o din....bineinteles...lipsa de fonduri:)) fir-ar BAse!;)

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna baieti ! Am si eu un Golf 4 1.6 16v si vreau sa spun ca si eu patesc la fel...se opreste motorul in mers. Dupa ce il repornesc nu mai are nimic. Asta se intampla intradevar foarte rar dar e aiurea. Ramane aprins martorul EPC si in bord Engine Workshop. Am patit si sa se innece si sa-si revina imediat simtind doar o smancitura si mai patisem iarasi sa scada turatia undeva la maxim 300 de ture si-mi taia acceleratia...rezolvarea era sa o scot din viteza si o sa bag iara, isi revenea. Cum au specificat si ceilalti colegi, de obicei cand e la liber, la semafor sau intr-o intersectie.De cele mai multe ori, cand folosesc benzina 95. Cu 98 sau 100 nu tin minte sa fi patit. La tester...nu arata nk :|. Stie cineva ce as putea sa fac?...... Apropo masina ruleaza mult mai bine cu benzina 98-100. Multi spun ca afecteaza motorul si sa nu mai folosesc. E adevarat? voi ce folositi la acest tip de motor ? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P haha...stii cum a sunat asta??? "Nu mai folositi benzina de calitate".Crezi ca e scumpa ca e proasta?

Si eu am 2 AZD'uri si numai cu 99+le tin...Nici o problema in afara de consumul care e un pic mai mare decat daca as merge cu 95.Se pare ca ii place mai mult 99+ si o haleste mai repede.In legatura cu problema motorului ar trebui sa ne spui un pic mai detaliat in ce conditii se opreste.Adica daca are oarecare simptome inainte sa se opreasca.Ma gandesc la clapeta,pompa benzina si filtru.Atat iim vine in cap...ceva legat de alimentare.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( haha...stii cum a sunat asta??? "Nu mai folositi benzina de calitate".Crezi ca e scumpa ca e proasta?

Si eu am 2 AZD'uri si numai cu 99+le tin...Nici o problema in afara de consumul care e un pic mai mare decat daca as merge cu 95.Se pare ca ii place mai mult 99+ si o haleste mai repede.In legatura cu problema motorului ar trebui sa ne spui un pic mai detaliat in ce conditii se opreste.Adica daca are oarecare simptome inainte sa se opreasca.Ma gandesc la clapeta,pompa benzina si filtru.Atat iim vine in cap...ceva legat de alimentare.Numai bine!

Prietene, nimic suspect :D se opreste din senin. Am masina de 2 ani si pot sa zic ca asta se intampla poate odata la 3 luni , poate de 2 ori intr o sapt. Au fost si perioade foarte lungi in care nu s-a mai intamplat am si uitat doar ca azi ma uitam pe vw forum si am vazut acest topic si am zis ca totusi sa vad cauza. Deci , clapeta de acceleratie..nu stiu ce sa zic, odata la un tester mi-a fost resetata..nu cunosc motivul, dar din cate am citit despre ea, ai probleme cand oscileaza turometrul la relatiu, fapt ce la mine nu se intampla, sta fix . Filtrul de benzina, facea si inainte..si dupa ce l am schimbat, ramane pompa de benzina...aia nu stiu in ce stare se afla . Eu tin sa cred ca e de la benzina.. in ce masura, nu stiu :) Toata stima !

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cazul cu motorul ca se opreste in mers din senin l-am avut si eu cu ceva timp in urma. Ciudat era ca facea o zi/doua la cateva luni.

M-am hotarat sa o duc la service iar cei de acolo mi-au spus ca e o problema cu senzorul vilbrochen care se ocupa cu turatia motorului si ca trebuie schimbat. Nu pot spune sigur pentru ca nu am apucat sa-l schimb ca intre timp a murit definitiv...rezultatul testerului a fost devastator ECU defect, nu raspunde.

Te sfatuiesc sa te duci la tester sa vezi. Nu stiu daca a avut vreo legatura senzorul acela cu calculatorul motorului care mi s-a dus dar incerc sa te pun in tema sa nu patesti ca mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea...cea mai ieftina solutie dar nu si cea mai sigura...e sa ii pui vreo saptamana numai 99+ si sa vezi daca mai face(poate se amelioreaza).Daca problema persista e cel mai sigur sa ii faci o diagnosticare.Am zis asta sa nu te apuci din prima sa dai banii pe senzori si altceva.Sa auzim numai de bine!

PS:ZAHA...adica cine ti'a facut testul a bulit ECU'ul?Sau cum?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut tester si nimic. Numa ea stie. O sa incerc pe o perioada indelungata sa folosesc doar 98-100 sa vad daca mai apare . :D multumesc mult pentru interes ;) Drumuri bune fara cuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut tester si nimic. Numai ea stie. O sa incerc pe o perioada indelungata sa folosesc doar 98-100 sa vad daca mai apare . :D multumesc mult pentru interes ;) Drumuri bune fara cuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am mai zis si cu alta ocazie, vezi daca se aplica la tine. Eu pateam la fel (si a mea nu a vazut mai mult de 100 de litri de benzina sub Premium 99+ iar in ultima vreme numai de la Alto 101 in sus Aral Ultimate 102 si Shell V-Power Racing 100). Prin asta vroiam sa iti zic ca nu avea nici o legatura benzina care o foloseam. La mine era un scurt intre elementii de la baterie. Am avut noroc, daca pot zice asa, ca ultima data cand am patit-o am fost atent si am remarcat ca in bord se aprinsese si martorul de baterie. Ulterior am constatat ca o data cu venirea frigului pornea din ce in ce mai greu si dadea semne ca imi taie alimentarea din ce in ce mai des.

Am schimbat bateria si de atunci nu am mai avut problema asta.

Iarna trecuta am avut ocazia sa verific teoria asta fara sa vreau. Mai exact a ramas un prieten fara baterie si am legat cablurile intre bateria mea si a lui. Dupa ce i-am pornit motorul am deconectat cablurile de la bateria mea (au ramas conectate la bateria lui) si din greseala le-am atins. Imediat s-a oprit motorul.

Sper sa te ajute la ceva "patania" mea.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea...cea mai ieftina solutie dar nu si cea mai sigura...e sa ii pui vreo saptamana numai 99+ si sa vezi daca mai face(poate se amelioreaza).Daca problema persista e cel mai sigur sa ii faci o diagnosticare.Am zis asta sa nu te apuci din prima sa dai banii pe senzori si altceva.Sa auzim numai de bine!

PS:ZAHA...adica cine ti'a facut testul a bulit ECU'ul?Sau cum?

Nu cei de la service. Ma refeream la senzorul acela care nu functiona la parametrii normali (si mi se oprea motorul )ca nu cumva el sa fi afectat ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand vreau sa-mi cer scz ca am postat de 2 ori, fara sa vreau. Legat de baterie, nu cred ca ar fi, am schimbat bateria nu de mult si se intampla si inainte si dupa :)

Salut.

Am mai zis si cu alta ocazie, vezi daca se aplica la tine. Eu pateam la fel (si a mea nu a vazut mai mult de 100 de litri de benzina sub Premium 99+ iar in ultima vreme numai de la Alto 101 in sus Aral Ultimate 102 si Shell V-Power Racing 100). Prin asta vroiam sa iti zic ca nu avea nici o legatura benzina care o foloseam. La mine era un scurt intre elementii de la baterie. Am avut noroc, daca pot zice asa, ca ultima data cand am patit-o am fost atent si am remarcat ca in bord se aprinsese si martorul de baterie. Ulterior am constatat ca o data cu venirea frigului pornea din ce in ce mai greu si dadea semne ca imi taie alimentarea din ce in ce mai des.

Am schimbat bateria si de atunci nu am mai avut problema asta.

Iarna trecuta am avut ocazia sa verific teoria asta fara sa vreau. Mai exact a ramas un prieten fara baterie si am legat cablurile intre bateria mea si a lui. Dupa ce i-am pornit motorul am deconectat cablurile de la bateria mea (au ramas conectate la bateria lui) si din greseala le-am atins. Imediat s-a oprit motorul.

Sper sa te ajute la ceva "patania" mea.

Multa bafta.

Legat de faptul ca ramanea martorul de la baterie aprins, asta nu era din cauza ca atunci cand motorul moare contactu e pus ...si.... se aprinde acel martor la punerea contactului nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu sa iti spun 100% daca e asa sau nu, eu personal am observat acel martor al bateriei aprins doar ultima data. Cu celelalte ocazii nu l-am remarcat. Inca un simptom care il mai avea a mea era ca uneori la mers constant (l-am remarcat mai mult cand aveam activat cruise controlul dar si fara facea la fel) era ca pentru o fractiune de secunda dadea impresia ca taie alimentarea, ca si cum se inneca motorul pentru. Dar dupa cum ziceam se intampla foarte rar. Ca idee s-a intamplat o singura data acest simptom la un drum Sibiu - Bucuresti.

Concluzia la mine a fost ca bateria avea un scurt intre elementi si de aceea facea asta. O alta varianta pe care am intalnit-o sa ti se opreasca motorul este debitmetrul, verifica-l si pe el eventual.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cineva care a schimbat senzorul de turatie (G28) poate sa-mi zica si mie cum se schimba (ce operatiuni trebuie facute).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 1.4 16v si am o problema mai ciudata . Socul functioneaza invers , adica la rece nu ridica turatia (numai la prima pornire de dimineata), dupe cativa Km de mers o trag in parcare si dupa cateva ore cand o pornesc socul functioneaza , am schimbat senzorul de temp. filtru de aer si degeaba , daca stie cineva sa imi dea o idee cam de unde ar fi problema . Masina functioneaza ff bine . Aceasta fiind singura problema. Pe tester nu apare erori , iar parametri de functionare sunt normali

New_Text_Document.txt

Modificat de Trady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand n-am inteles nimic din ce ai explicat. in al 2-lea rand socul functioneaza daca temperatura motorului este sub 50 de grade parca. Mai explicit. Dimineata o pornesti si socul merge.... dupa ce o opresti si o lasi 2-3 ore e normal ca socul sa porneasca din nou pentru ca temperatura motorului e scazuta. Daca e vara si o pornesti dimineata si apoi in timpul zilei vezi ca nu merge socul e probabil din cauza ca motorul nu s-a racit suficient ca sa mergi cu socul pornit. Socul evolueaza treptat. Sa luam ca motorul are 0 grade..... socul e tras la maxim... la 10 grade socul nu e la maxim ci e putin inchis.... la 20 de grade e si mai inchis si asa mai departe pana ajunge la 50 -60 de grade cand nu mai e tras deloc. Ce inseamna soc la masina ta.... clapeta sta mai deschisa. Primeste comanda de la ECU la cate grade sa fie deschisa in functie de informatia primita de la senzorul te temperatura a apei.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cureti clapeta de acceleratie. Da i unu spray degripant si isi va revenii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca nu am fost prea explicit . 1 Dimineata cand sunt + 4 grade socul ar trebuii sa func ( la mine nu) 2 dupa ce merg cu masin 7-8 km si o las cateva ore socul ridica turatia la 1200 . 3 Am curatat trottle body ca la carte si am schimbat si senzorul de temp . Totusi cand e cald afara socul functioneaza dar la frig nu.Cred ca am fost mai explicit acum si scuze iar. astept vesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema.

Acum vreo 2 luni, stateam cu motorul la relanti de vreo 10 minute, si dintr-o data, s-a oprit. Cand i-am dat cheie, a pornit foarte foarte foarte greu, dar a pornit. Am banuit ca poate e filtrul de benzina, asa ca l-am schimbat imediat. In continuare, problema persista: cand merg cu masina, la un interval de cateva zeci de minute (niciodata egal) simt cum masina nu mai trage, indiferent de cat de tare apas eu pedala de acceleratie. Dupa cateva secunde, isi revine. (masina fiind in viteza). In seara asta am patit-o din nou, si avand o viteza relativ mica, am decis sa o scot pe liber, sa vad daca motorul se opreste sau nu. Surpiza - motorul s-a oprit. Din nou, cu mare chin - am dat la automat vreo 4-5 secunde, si a pornit. Am facut scanare cu VAG-COM - nu am gasit nicio eroare. Are cineva vreo idee? Benzina proasta este exclusa, intrucat am alimentat de la mai multe benzinarii si face la fel. Urmeaza sa fac un drum foarte lung in straintate, si nu as vrea sa raman in drum. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am un vw golf 4 variant motor 1.6, 16v pe benzina. Am pus GPL cu instalatie brc prin luna octombrie. La inceput am avut probleme pe gaz, adica aveam fluctuatii la relanti(crestea, scadea) de vreo trei ori si se oprea motorul. Acum a inceput si pe benzina, vad ca si in timpul mersului am caderi bruste de motor. Va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost sa o curete, am sa vad rezultatul. Problema e cand motorul e cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut si la mine aceeasi problema cu opritul motorului cand incetinesc la semafoare. Dar sa va fac un mic istoric inainte, masina adusa de o luna din Germania, mi-a adus-o pe roti OK.Am bagat prima oara benzina de 95 de la MOL si am constat in parcare ca relantiul oscila intre 600-800 si s-a aprins senzorul lambda.Daca ii dam o pedala si o lasam brusc cand turatia cobora de la 3000-3500 uita sa se opreasca la relantiu si cobora pana la aprox.400 , aveam senzatia ca are o mica intrerupere dupa care revenea la fluctuatiile 600-800. Au inceput cheltuielile dupa parerile "mecanicilor" am schimbat prima oara uleiul si toate filtrele, aer,polen,ulei,benzina si tot la fel.S-a curatat clapeta de acceleratie prin demontare si apoi calibrare pe laptop si tot la fel.Apoi a inceput sa porneasca mai greu si am schimbat si bujiile, pornirea s-a ameliorat dar relantiul si becul de sonda lambda nu.Pe tester ii dadea 2 erori, ceva cu amestec sarac carburant si gazele sesizate de sonda lambda.S-a propus curatarea valvei EGR care avea suruburile de prindere intepenite si nu s-a putut demonta i-a fost frica sa nu le rupa.Asa ca am schimbat mecanicul...cu unul mai bun. Asta a scos furtunul din supapa situata intre rezervorul de lichid parbriz si cel de antigel si fluctua si mai tare, a zis ca supapa e defecta dar nu merita sa dau 600 lei pe ea, a bagat o mina de pix pe sub furtun, incerc sa atasez poza, sa compenseze defectul si asa s-a rezolvat partial problema cu variatia relantiului, adica nu mai e asa sesizabila si nu s-a mai aprins becul sondei lambda.Nu stiu daca defectul asta se leaga de cel nou aparut cu oprirea in mers si poate ma lamureste cineva ce rol are supapa defecta. Mentionez ca la oprirea in mers cand incetinesc se aprinde martorul de baterie si daca dau iar cheie pleaca dar uneori trebuie tinut un pic accelerat altfel moare.La drum intins nu sunt probleme, merge bine.Am schimbat si benzina, si OMV 100, si Petrom+99 si tot la fel.

Am uitat sa precizez ca pentru curatarea valvei EGR s-a mers 8-10 km turat la 4500, cica se autocurata si mi s-a recomandat sa merg putin mai turat, adica sa schimb vitezele peste 3000-3500 ture

post-80785-0-56416800-1294305897_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva respectiva se cheama "Evaporative emission (EVAP) canister purge valve" si are rolul de a strange gazele venite din rezervorul de benzina si a le directiona catre admisia motorului.

In mod normal ar fi trebuit sa ai o eroare legata de aceasta valva sau N80 cum i se mai zice, daca era defecta. Dupa "reparatia" cu pixul mai ai erori referitoare la amestecul sarac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce mizerie se poate afla in egr nu se curata singura. Din ce spui tu este posibil sa ai pb la clapeta de acceleratie. Poate gasesti o masina similara sa poti sa schimbi piesele desi acest sfat de multe ori este inutil pentru ca e rar sa te ajute cineva cu asa ceva.

Cele doua erori stocate ma determina sa te intreb daca sigur nu ai sparta evacuarea oricat de putin? La EVAP se aude un tacanit ritmic?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus Vag-comul inainte sa puna mina de pix si apoi cu Vag-comul conectat, il tineam eu in brate pe locul din dreapta am facut raliu in forta vreo 15 km, probabil a fortat-o mai tare ca atunci apar erorile mai bine si dupa chestis asta disparuse eroarea legata de EGR.Clapeta de acceleratie a fost curatata si adaptata in fata mea.Din ce am mai gasit pe forum, ramane sa dau totusi jos EGR-ul, dau cu spray WD-40 vreo saptamana peste piulite poate cedeaza si pentru faza cu opritul in mers sa gasesc o baterie de schimb pentru test. Supapa aia are intradevar tacanit mai ales dupa ce ce incalzeste, cand ridici capota face zgomot mai mare decat motorul la relantiu dar nu tot timpul, e aleator dar am anteles ca asa fac si altele chiar mai tare si nu au probleme.Oricum mecanicul e superaglomerat, sambata mai scot masina la plimbat si daca se mai opreste in mers e clar ca trebuie sa ma programez iar, fara VAG-com, pe bajbaite se pare ca numai bagi bani fara rost...Oare supapa cu mina de pix s-ar gasi si second bunicica sau astea de regula au uzura iremediabila ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!