Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Salut,

Problema mare, mare de tot la Golfulet-ul din semnatura... :( - s-a oprit motorul in mers la vreo 20km/h si s-a auzit un sunet metalic, ca si cand s-ar fi rupt ceva, martorul de la baterie a ramas aprins. Am incercat sa dau scurt la automat si-acelasi sunet metalic, de frecat fier pe fier, de rupt... distributia a fost schimbata de 28000km... ce ar putea fi? In seara asta trebuia sa ajung din Ct la Sinaia, dar la intrare in Slobozia s-a intamplat beleaua, noroc k nu m-a lasat in camp...

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur e ceva de la distributie... vreun intinzator, ceva, abia am ajuns ac si va trebui sa duc "limuzina" la un service sa vad diagnosticul... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
cosmin_garbau

Buna, am achizitionat de curand un Golf4, benzina 1.6, 16V, la care am constatat ca motorul se opreste in mers pentru o fractiune de secunda dupa care reporneste singur, incat daca nu esti foarte atent nici nu-ti dai seama de multe ori. Motorul functioneaza foarte bine, iar pe tester nu apare nici o eroare. In momentul in care moare motorul se aude in partea stanga a bordului 2 tic-uri al unui releu(oprirea si repornirea). Oprirea motorului lasat in relanti e semnalat pe bord doar cu indicatorul Acumulatorului, si tot fara eroare in computer. (motorul moare ca si cum ar fi oprit din cheie, nu inecat sau altele..)

Am vizitat nenumarati mecanici care habar nu au de unde vine problema. Acum 2 luni motorul se oprea aproximativ o data la o saptamana, iar acum o data la 2-3 zile.

Daca vreunul din voi a patit asa ceva si poate sa-mi spuna...

Multumesc

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Am avut zilele trecute aceeasi problema, numai ca la mine s-a aprins motorasul in bord. Am fost la service si s-a dus senzorul de turatie motor la arborele cotit (320 ron+ 40 montatul).

Am probleme cu variatii la relantii, cand stau la semafor sau in trafic (dar nu tot timpul), iar la service nu imi gaseste erori, poate ai avut la fel sa-mi spui si mie ce are.

P.S. Masina mea tot e de 1.6 16v, pe benzina + gpl. Cand am avut respectiva problema cu senzorul eram pe benzina.

Modificat de Oliver B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_garbau

Nu cred ca e senzorul de turatie... la mine motorul functioneaza perfect, nu intrerupe, nu se ineaca, cum se zice merge rotund motorul. Cred eu ca daca ar fi senzorul de turatie ar ramane eroare in computer cat si la bordul masinii. (moare motorul o fractiune de secunda, si asta la 3 zile) daca era senzorul de turatie facea mult mai des probleme. Eu tind sa cred ca e ceva simplu si banal, gen un contact prost, o legatura proasta intre computer si masa sau ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum zici Cosmine pare a fi un releu ...du-te la un electrician...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_garbau

O sa merg si la electrician, insa am crezut ca a mai avut cineva aceasta problema si pot afla mai exact ce poate fi. Electricianul mi-a zis ca ii ia ceva timp sa afle ce are... trebuie mers pe fiecare fir in parte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie unul din releele principale...eu acolo m-as uita prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Aceeasi problema am avuto si eu acum 3 luni, se oprea motorul in mers si de vina a fost garnitura de la culbutori care era fisurata la pistonul 1 si 4 si dadea ulei in capul bujiei, am schimbat garnitura, filtre, distributie , etc (garnitura culbutori nu se poate schimba daca nu dai distributia jos) si a mers fara probleme!!

Acum 3 zile mi-a aparaut alta problema, imi fluctua relanti grav intre 700-900rpm parca dadea motoru sa moara si apoi se tura... si in mers avea unele intreruperi!! rezolvarea... am scos mufa de la senzorul de turatie am curatato bine , i-am dat cu spray de contact am bagato pe Vag imi apareau o groaza de erori... le-am dat clear DTC si acum merge perfect!

poate va este de ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, la un drum de 50km mi-a murit de 3 ori si a 3 oara mi-a dat eroarea "emission workshop" si mi-a aprins martorul de motor. Dupa ce am lasat masina 3 zile in parcare, am pornit sa merg la service cu ea si spre surprinderea mea nu mai afisa nici o eroare, insa pe tester i-mi dadea eroare la senzorul de turatie. Din cauza ca eroarea a disparut, mecanicul mi-a recomandat sa las masina sa-mi verifice toata instalatia electrica pentru a nu fi altundeva problema, iar daca totul este ok sa schimb totusi senzorul de turatie! Revin cu amanunte dupa data de 11 cand am programarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin_garbau, poti sa verifici cu motorul pornit sa misti de relee sau chiar sa misti de fire si sa vezi sa nu fie un contact imperfect la un releu, daca zici ca se aude releul numai un releu din panou poti auzi eventual sa ciocanesti (tot asa cu motorul pornit) cu manerul unei surubelnite fiecare releu in parte.

Se poate sa mai ai un fir care face legatura la masa si de la vibratia motorului sa atinga sau nu. Totusi suna a problema de soft dar totul merita incercat.

Bafta,

Caius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am un golf 4 1.9 Tdi motor ALH, 90cai din 2000.Problema mare este ca se opreste motorul in mers chiar si la 2500 de turatii, la o viteza destul de mare 90km/ora si apoi nu mai porneste, treb sa il las 10-15 minute si apoi porneste.Pe tester nu iese nimic, parerile fiind impartite de la injectoare pana la ceva electric.Mentionez ca indiicile ar duce la ceva electric tinand cont ca centralizata inchide masina cu cheile in contact chiar si in mers, becurile de la km si ceas palpaie, treptele de la aer merg cand vor ele, stergatorul spate nu mai merge. Va rog frumos sa ma ajutati cu ceva sfaturi daca cineva a mai patit asa cevala un motor diesel pt ca din ce am citit majoritatea intampina astefwel de probleme aici la motoarele pe benzina.merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva montata alarma aftermarket ? Am intalnit la cineva problema cu incuierea/descuierea usilor in mers de nebune. Problema era de la alarma montata prost. Pur si simplu, unele fire de la alarma erau topite. :blink:

Incearca sa verifici si asta. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o bora 1.9 tdi 101cp are cutie automata, am o intrebare de ce se opreste cand franez brusc si sunt pe DRIVE? e de la cutie sau e altceva ? va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal, nu am mai postat din cauza ca nici atunci nu am gasit nimic, in schimb mi-a gasit cineva ca fiind de vina senzorul de turatie de la arborele cotit, asta dupa o verificare amanuntita la toata partea elecrica. In data de 29.09.2011 l-am schimbat cu unul original solicitat din reprezentanta (310 Lei), si pana acum nu am mai avut probleme, insa e prea devreme sa ma pronunt daca intradevar asta a fost problema, ptr ca si mie i-mi murea motorul cateodata foarte rar. O sa revin cu un raspuns peste vreo 2 saptamani sa fiu sigur ca nu mai moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Caz inchis la mine :)

Intradevar la mine problema a fost senzorul de turatie de la arborele cotit.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! Am un mk4 1.8 agn. Am schimbat pompa de benzina (era crapata) si acum se opreste motorul cand nivelul in rezervor ajunge la 1/4. Cand ramane pe rezerva se opreste din ce in ce mai des. Baietii (rune) care au schimbat-o spun ca pompa nu are nimic dar nu am nici erori. Ar trebuii sa merg sa le dau cu ceva in cap. Merge omu sanatos la spital si se intoarce bolnav. Asa se intampla si cu service urile... Are cineva idee dc se opreste? Trebuie sa schimb pompa sau are ceva reglaje? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

acum o luna aproximativ am avut si eu probleme cu masina in sensul ca se oprea motorul la relanti si dupa aceea nu mai pornea indiferent cat ai fi incercat la automat,dupa cateva zile s-a oprit si in timp ce rulam si cu toate ca din inertie o lasam in viteza si incercam sa pornesc era imposibil,ce am facut ,am desfacut grila de la stergatoare si am scos mufa mare de la ecu apoi introdusa si pornea imediat dar la o zi doua facea acelasi lucru,am dat cu spray de contacte pe mufele de la ecu dar nici un rezultat,tot umbland pe la el pt ca aveam impresia ca de acolo este am observat ca acea sanie pe care e fixat este ruginita si totodata un fir de masa era lasat liber,nu stiu de unde si unde duce, iar cu masina pornita am tras ecu din suport si masina s-a oprit -aceleasi simptome -,apoi am curatit suportul de metal si legat firul la masa,am pornit si motorul are un mers mai rotund ca inainte si nu mai sunt probleme parcurgand de atunci peste 1000 km,pe tester nu am pus-o sa vad ce eroare are ca acum e ok,scuze pt postul mai lun dar poate se mai intampla si altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva:( masina abea ce am cumparat-o(3 zile) si nu prea ii stiu defectele.azi dimineatza a pornit mai greoi( a 3 cheie).am facut astazi un drum de brasov si cand mam intors am zis sa desfac umpic aia de la clima sa o curat putin ca era exagerat de murdara.am curatato si cand ma intorc peste o ora am pornit mashina am bagat mufele la clima iar peste aproximativ 10 secunde s-a oprit masina.(pe clima se tot aprindeau toate si scria diagnose)Am pornito cu chin cu vai si cand am lasato la relanti a murit iara..si nici nu am mai pututo porni.nu trebuia sa bag clima in timp ce era motoru pornit sau este o simpla coincidenta?! Ati putea umpic sa spuneti ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut și eu o problema exact la fel, s-a oprit motorul brusc în mers si lucrul nasol a fost ca a trebuit sa trag de volan tare ca sa iau curba. problem a fost de la pompa de motorina, care nu mai funcționa. era plina de mizerie era neagra de la depuneri. am schimbat setul de garnituri si acum este ok. ideea ar fi sa nu mergeti cu rezervorul aproape gol / cu acul pe rosu.

ionel a .... mulțumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtru de motorina si incearka cu alta cheie;)Daca nu desfa filtru de motorina curata-l si vezi daka porneste..daka pune contactu si ial jos pentru 5 secunde iar dupa aceea dai din prima si 90% o sa ai sanse sa porneasca.(incearka totusi si cu alta cheie)Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!