Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

prima data mas gandi la filtrul de benzina si cel de aer....daca sunt recent schimbate atunci cred ca ar trebui sa faci o curatare la clapeta de acceleratie,poti sa verifici si senzorul de caldura.....ca nu cumva da dea valori eronate la ecu si sa dea peste cap toata injectia.La toate acestea se mai poate verifica semnalul pe sonde lambda si presiunea pe rampa de injuctoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

prima data mas gandi la filtrul de benzina si cel de aer....daca sunt recent schimbate atunci cred ca ar trebui sa faci o curatare la clapeta de acceleratie,poti sa verifici si senzorul de caldura.....ca nu cumva da dea valori eronate la ecu si sa dea peste cap toata injectia.La toate acestea se mai poate verifica semnalul pe sonde lambda si presiunea pe rampa de injuctoare.

[/quo

am schimbat filtrul de benzina del de aer acum 2000 de km,clapeta curatata,ajustata de tester,am schimbat si un senzor admisie,termostatul e nou de 2 sapt cumparat de la vw....pur si simplu nu stiu ce sa-i mai fac...nici aia de la service nu mai stiu.masina este de luni acolo si nici pana la ora asta nu se stie ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata....cel putin momentan. inlocuit senzor presiune de pe galeria de admisie - nici o schimbare. dupa curatarea clapetei de acceleratie in schimb, masina functioneaza in regim normal. nici martor EPC aprins, nici motor oprit. singura anomalie este relantiul, care inca nu si-a revenit: cand este scoasa pe liber motorul se tureaza singur 1500-2000 rpm, in mod repetat ca mai apoi sa se stabilizeze la 900. se mai aude un zgomot ciudat dintre scaune... zornait ca de cutie de bomboane. si are momente in care merge "dezordonat" adica am fost nevoit sa ma dau jos sa vad daca nu cumva am pana de cauciuc. ca sa nu mai vorbesc de consumul mediu de 12-14 sub care nu pot sa scad. dar totusi, problema cea mai deranjanta, cum spuneam...s-a rezolvat. toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata!era un fir intrerupt care ducea la senzor:) l-am izolat si gata masina merge ca noua:)) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema asemanatoare daca ma puteti ajuta.

La drumuri lungi parca imi taie benzina de cateva ori pana se aprind martorii EPC si cel de motor apoi brusc moare motorul.

Problema e ca cei de la service mi-au spus ca pe calculatorul de bord nu au gasit nici o eroare. Are cineva idee ce poate fi. Masina este cea din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprind martorii epc inseamna ca exista o eroarea... dar poate nu stiu despre ce e vb si au gasit scuza asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. E un baiat la care apelez mereu si cand a intampinat probleme mi-a zis ca nu are cum sa ma ajute.

Oricum ideea e ca acei martori s-au stins odata intors acasa si nu s-au mai aprins de atunci. mi se pare tare ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut ,

Am un golf 4 din 2002 motorizare 1.6 16 valve

Ce urmeaza sa scriu sper sa fie de ajutor cuiva.

Mergeam cu masina si deodata s-a oprit motorul pentru o fractiune de secunda (se intrerupea). La inceput facea din cand in cand insa mi-am dat seama ca facea cand viram la dreapta brusc sau cand mergeam pe gropi. Fenomenul era foarte ciudat intrucat sub bord se auzeau releele alea care cuplau si decuplau.

In bord mi-a aparut esp-ul, epc-ul si bateria, urmate de martorul de la ulei, care clipea si cateodata turometul se ducea la 0 si ramanea acolo.

Avea momente in care avea intreruperi in mers dar si cand se oprea de tot.

Am mers la service mi-a pus testerul si mi-a dat defect senzorul care citeste turatia motorului, este undeva in partea din spate a motorului. Acest senzor citeste informatia de pe volant.

Cei de la service mi-au recomandat sa iau unul de la dezmenbrari original decat sa cumpar unul Bosh si mai era o firma dar nu ii retin numele insa aceasta ziceau ei ca e varza.

Cum eram in vizita in Baia Mare am uitat sa specific ca nu eram in Bucuresti, si era si inainte de Paste (vineri) am zis sa iau unul de la dezmembrari (200 lei)

L-au montat baietii, am plecat cu masina si ghinion acelasi lucru.

Au comandat unul BOSH si am mers marti dupa Paste insa ghinion si de aceasta data deoarece nu potriveau, senzorul original este patrat la partea care intra in motor iar cel bosh era rotund si avea si surubul de prindere mai gros (codul pentru cel care nu potriveste pe masina este: 0261210194)

Inebuneam deoarece trebuia sa ajung in Bucuresti. Am incercat si la reprezentanta vw nicaieri nu aveau acest senzor pe stoc.

Au comandat unul original care este in jur de 370 Lei.

Precizez ca la service am mers cu masina dar care se mai oprea din cand in cand.

Insa marti cand am vrut sa o pornesc nu am mai reusit.

Am ramas in Baia Mare pana joi cand mi-au adus noul senzor original.

L-au montat si surpriza aceeasi chestie motorul nu pornea (turometrul era tot pe zero si beculetele din bord aprinse)

In acel moment am crezut ca o sparg toata si imi iau bicicleta.

Baiatul care s-a ocupat de ea era foarte priceput, a zis ca in acest caz poate sa fie ( senzorul defect, volant de pe care citeste informatia murdara, fire intrerupte, sau softul masinii deteriorat) a luat-o cu inceputul, a verificat volant care era ok.

A luat un aparat de masura si a verificat firele bineinteles cu o schema in fata.

A scos mufa de sub stergatoare (este o mufa lata cu multe fire) si a inceput sa masoare daca este continuitate intre firele care plecau de la senzor si mergeau spre mufa respectiva.

Spre surprinderea mea firele erau ok. A dat jos bateria a verificat masa de pe sasiu, dar nimic.

Nervos si el si eu am zis sa miscam masina in timp ce am mai masurat odata firele deoarece mie imi facea probleme in momentul virajului spre dreapta si cand mergeam prin gropi.

De aceasta data am avut surpriza placuta daca se poate zice asa sa observam ca undeva aparatul dadea o intrerupere.

Am luat la puricat mufele, care erau ok, si pe urma din aproape in aproape undeva pe sub baterie intr-unul din manunchiurile cu fire unul din cele 3 fire de la senzor era intrerupt si langa el unul care avea izolerul belit.

S-au reparat firele respective, s-au izolat bine, am dat la automat si masina a pornit, s-a sters erorile si adaptat clapeta de acceleratie.

Am venit de la Baia Mare la Bucuresti fara probleme, curbe la dreapta :cheers:, gropi si alte tipuri de relief.

Am mici pb cu clapeta de acceleratie, pb mai vechi, dar am amanat schimbarea ei curatand-o de cate ori imi face pb dar masina in rest este ok.

Acum nu stiu daca am fost foarte explicit insa sper sa ajute pe cineva cu probleme asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am si eu o problema cel putin ciudata.Masina e un Audi A4 B5 1.8T benzina cod motor AEB.

Cand pornesc motorul tremura rau de tot si se opreste.Daca scot mufa de la debitmetrul de aer merge normal.Sta doar un pic mai turat si se simte parca un miros de benzina nearsa de la gazele de esapament dar merge.Pe tester nu da nici o eroare.Debitmetrul de aer e schimbat pt ca initial am crezut k asta e problema,dar nu e ;) Va rog mult sa ma ajutati!!!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RazvanBlade

@msim, ai postat in aria gresita...

incearca sa schimbi filtru de aer,curatat clapeta acceleratie. daca o turezi chiar dupa ce porneste, nu isi revine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt postul aiurea da nu mai stiu ce sa ii fac.Chiar daca o turez nu isi revine ci moare mai repede.Filtrul de aer e ok.o sa incerc maine sa curat clapeta de acceleratie.Daca tot nu ii dau de capat ma duc cu ea in servis.Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felix gabriel

salut. o problema exact ca a voastra. am un golf4 1.4 16v 75cp din 2000 , mi se opreste motorul cand sunt in viteza 1 sau 2, atunci cand incetinesc la viraje,sau opresc la stop, ori se blocheaza volanul dar nu de tot. prima oara mi sa aprins ESP si bateria in iarna trecuta cand incercam sa-mi scot masina din parcare care era full de zapada ,si sigur mi-a intrat zapada pe la motor, nu am scut. la o perioada de 3 luni sa zic mi s,a aprins in bord EPC si ESP,asta sa intamplat de de 2 ori pana acum . am fost la service, si mi,a zis sa merg cu ea mai turat si sa pun benzina 'mai buna' .am bagat-o pe tester si a gasit ceva probleme la sonda lambda si la injectiile 1 si 3 parca. bine ar fi daca ii schimb benzina si merg cu ea turat scap de problema, dar nu cred. voi ce crede-ti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Tinand cont ca si eu am avut probleme asemanatoare cu masina din semnatura (mi se oprea in mers sau cand mergeam cu viteza constanta mai smucea - ca si cum ar ramane fara benzina o fractiune de secunda) va spun si voua cum am rezolvat problema si de unde era de fapt buba.

Problema mea era de la baterie. Mentionez ca bateria era cea originala si avea "ochi magic". Acel "ochi magic" era verde - deci daca ar fi sa ma iau dupa el bateria era inca ok. Numai ca nu era asa ... cu toate ca in cea mai mare parte a timpului masina mergea bine si pornea la sfert de cheie mai murea subit intr-un mod total aleator, de obicei la turatii mici ale motorului.

Dupa ce am verificat destul de multe ipoteze concluzia a fost ca aveam un scurt la baterie. Daca a-ti incercat sa porniti o alta masina legandu-va bateria masinii voastre la bateria masinii descarcate, iar dupa ce a pornit masina respectiva a-ti pus in contact cablurile de incarcare (ele fiind in continuare legate la bateria descarcata) a-ti observat ca motorul moare. Acelasi lucru se intampla si la mine ... niste elementi (nu am de unde sa stiu cati si care) de la baterie intrau in contact si produceau un scurt. Astfel, motorul murea subit fara nici un fel de eroare, semnal acustic sau vizual.

In concluzie, daca aveti o baterie mai veche pe masina si va moare motorul subit a-ti putea incerca sa schimbati bateria mai intai (oricum va trebui schimbata in viitorul apropiat) si vedeti daca mai aveti probleme.

Sper sa va ajute aceasta "patanie" a mea si sa va scuteasca de bataile de cap aferente.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avuto si eu. Cand statea la relanti turometrul oscila si se oprea, sau chiar in mers la turati foarte mici. Ce am facut.... am deschis capacul unde e filtrul de aer , si unde este clapeta aceea de metal am dat cu un spray de curatat carburatoare ( motorul trebuie sa fie pornit si turat sa nu se opreasca). Problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am tot citit pe topicul asta incercand sa gasesc problema cea mai apropiata de ceea ce intampin eu in momentul de fata. Am un Golf 4 1.6 16v (ATN) si de curand au inceput, pe rand, urmatoarele probleme:

- eram la 2000 RPM (treapta a 4-a) undeva pe la 60-70kmh cand turometrul s-a dus brusc catre 0 (masina s-a infranat), iar din inertie, a pornit singura si iar acelasi proces la interval de cateva secunde. Am oprit, repornit si la fel, iar in plus mi-a mai aparut si eroarea de presiune ulei in bord. Am oprit iar motor, eroarea a disparut si m-a lasat sa ajung acasa. A doua zi, totul in regula.

- la interval de cateva zile, nu a mai aparut problema la viteza mare, in schimb in treapta a doua se opreste destul de frecvent (si observ ca simptomul asta se petrece mai ales noaptea cand ma intorc de la serviciu, ziua nu mi s-a intamplat pana acum). Nu se opreste cu zgomot, cu zvac, cu nimic, pur si simplu moare si imi apare martorul de baterie. Porneste apoi un pic mai greu dar pleaca. O singura data am avut probleme s-o repornesc ...cand s-a oprit de vreo cateva ori la rand. (din nou, cateodata imi apare si martorul de presiune ulei) . De mentionat ca am avut o problema cu uleiul cand am ramas cu f putin ulei si a trebuit sa tractez si sa schimb - dar de atunci monitorizez constant nivelul si e totul in regula.

Dupa toata treaba asta zic..ma duc la VAG COM si vad care-i problema. Apare eroare senzor G28 - senzor de turatie (Crankshaft sensor sau Engine Speed Sensor). L-am schimbat, inlocuit electromotor, schimbat piese mecanica fata..in total am bagat 2000 lei in masina. 2 sapt toate bune si frumoase, fara oprit, fara erori. Dupa 2 sapt, ieri, mi s-a oprit tot asa, in treapta a 2-a, foarte aproape de casa, la o turatie de 1000-1500RPM..repornesc fara probleme, parchez. In seara asta, merg frumos spre casa, ajung pe strada in fata blocului, eroare de presiune ulei. STOP. repornesc motor, eroarea dispare...

Observ ca in ultima vreme, pana se incalzeste motorul are un fel de ingatuire usoara la turatii mai mici de 2000RPM, dar cand ajunge la 90C, nu se mai simte gafaiala asta, dar parca atunci, si cand ajung spre casa se si opreste motorul.

Nu stiu sincer ce sa fac si ce sa mai schimb..ca m-am cam saturat de cati bani am bagat..am mai dat si 2000E pe taxa auto..si deja imi pierd rabdarea si ma gandesc ca poate o data nu mai porneste si raman pe drum noaptea..

Orice sfat e binevenit. Multumesc frumos!

Cu stima,

Alex Nechifor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ceva asemanator am patit si eu .. dar la un nivel mult mai mic din fericire. Cum am mai zis prin alte posturi si la mine motorul se oprea in mers si de obicei la viteza mica (a-ntaia sau a doua treapta) urmat de aprinderea martorului de baterie in bord. Mi se intampla sa imi moara singur din senin la semafor sau imediat dupa ce plecam de pe loc.

La mine s-a rezolvat cu schimbarea bateriei ... de atunci nu s-a mai intamplat sa se opreasca aiurea singur. Explicatia este una destul de logica mai ales daca ai bateria originala pe masina : scurt circuit intre elementii bateriei. Cand se produce un astfel de scurt motorul se opreste. Din punctul meu de vedere este normal sa se produca mai des noaptea (daca totusi este bateria de vina) pentru ca atunci ai cei mai multi consumatori ... Erorile care iti apar sunt din cauza "penei de curent" sa zic asa de la senzorii respectiv, cu alte cuvinte ei nu se mai alimenteaza pentru foarte putin timp dar asta genereaza o eroare ... care bineinteles ca dispare dupa ce primesc iar curent senzorii).

Daca ai vreun prieten care o baterie sa iti imprumute cateva zile schimb-o si vezi daca se mai repeta figura. In principiu eu zic ca nu o sa mai ai probleme. In orice caz din descriere e un scurt pe undeva iar sansele sa fie la baterie sunt destul de mari.

Multa bafta si sper sa te ajute "patania mea".

(Stiu ca suna a o rezolvare mult prea simpla, dar merita sa o incerci - la mine a functionat)

Modificat de Ravenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update. Dupa ce am postat saptamana trecuta, nici o problema pana azi. Cand s-a intamplat ziua, chiar in apropiere de munca.

La primul semafor, s-a oprit motorul - dau cheie si pleaca direct. La urmatorul semafor iar se opreste, de data asta pleaca mai greu si ii dau talpa ca sa plece (turometrul a ramas mort, doar vitezometrul indica ceva) - dupa cateva secunde apare in bord eroarea de presiune ulei si se opreste motorul. Mai chinui sa repornesc pt ca mai aveam 20 m pana in parcare, acelasi lucru..dau talpa pleaca pana la urma si iar eroarea de presiune ulei si iar moare motorul (precizez ca am verificat uleiul sapt trecuta si era nivelul perfect).

In fine, dupa vreo 1 ora dupa ce am parcat cobor cu baietii sa o imping in alt loc pt ca o lasasem prost si pleaca la prima cheie, toate in bord in regula si o parchez. NU vreau sa mai plec cu ea diseara si pana nu se rezolva problema pentru ca nu am bani sa dau pe tractat daca raman in mijlocul drumului. O sa verific din nou nivelul uleiului la rece ca sa fiu sigur ca e destul ulei..

Imi pare a fi problema electrica dar nu stiu ce sa mai cred, m`am saturat sa presupun sau sa incerc sa inteleg ce se intampla..

Multumesc,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mai patesc si eu la amsina mea....dar am obs k patesc numa knd bag benzina si plec cu ea daca bag mai multa benzina si o lasa linistita cateva ore nu mai are nimik....parerea mea ii k`i dusa pompa d benzina...masina se opreste k n u se alimenteaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era pompa de benzina dusa nu se aprindea martorul de ulei in bord si tot felul de alti martori, din punctul meu de vedere aleator (ba cel de check engine, ba cel de ulei si tot asa).

Dupa cum i-am explicat si lui pe PM, aceste erori (cel putin din punctul meu de vedere) provind de la un scurt la baterie (in cel mai fericit caz) sau la instalatia electrica. Prima varianta am patit-o si eu. Aveam bateria originala a masinii ... "ochiul magic" era verde, masurata parea a fi in regula si cu toate astea mi se oprea motorul aleator cu diversi martori in bord aprinsi. La un moment dat mi s-a aprins si cel de baterie si atunci am suspectat bateria ca avand un scurt intre elementi. Sansele sa aiba aceeasi problema sunt foarte mari.

Daca vrei poti testa efectul asta (totusi ATENTIE, bateria pe care testezi trebuie sa fie descarcata ... altfel risti sa iti arzi in cel mai fericit caz niste sigurante). Eu am testat-o involuntar cand am ajutat o prietena sa isi porneasca masina iarna trecuta. Am legat clestii la bornele bateriilor si i-am pornit motorul. Dupa care, in timp ce strangeam cablurile, le-am scos intai de la bornele bateriei mele si dupa, fara sa vreau, le-am atins intre ele. Imediat motorul masinii respective s-a oprit.

La fel este si la el, iar faptul ca ii arata un alt mesaj de eroare de fiecare data tind sa cred ca intareste cele spuse de mine mai sus. Logic luand-o, in momentul in care apare un scurt intre elementi, automat sistemul masinii ramane fara curent. Acest lucru va cauza o anomalie in functionarea motorului iar primul senzor care depisteaza acest lucru va indica o eroare. Nu este obligatoriu sa fie de fiecare data acelasi senzor.

Cel putin eu asa vad lucrurile.

Eu am inlocuit bateria si de atunci nu mi s-a mai intamplat sa imi moara motorul aiurea.

Tot ce am scris mai sus este doar o idee care a functionat in cazul meu. Fiecare este liber sa aleaga daca i se potriveste sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felix gabriel

salut. tot citesc pe aici si nu-mi vine bine cand vad cate trebuie verificate, skimbate, dar na in femeie si masina daca nu bagi bani,te lasa! se mai opreste din cand in cand, in mers in vit 1 numai atunci cand pun frana la gropi,ori reduc viteza dintr-o treapta mai mare in 1a+blocat volan [am si eu o trepidatie mica la relanti]. nu sa mai aprins in bord EPC si ESP. sper sa nu se strice nimic pana pe 14 luna asta cand o sa am bani pt ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat bateria dar degeaba.si cand am masurato asta noua o dat bine

La mine cred ca este dusa pompa mai is momente kn stau cu ea scoasa din viteza si se opreste si imi apare bateria

Oare sa aiba scurt si la mine?astept o idee ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa pateam si eu si la mine s-a rezolvat cu o baterie noua. Acum daca tu zici ca deja ai facut lucrul asta este posibil sa fie pompa. Chiar aseara o prietena a ramas in drum si nu a vrut sa ii mai porneasca neam din cauza pompei de benzina. Diferenta este ca ea are un Peugeot.

Ce e cel mai aiurea ca sunt multe componente care merg foarte bine si au doar un moment in care dau rateu si in felul asta chiar daca masori componenta respectiva (ma refer la parametrii) ea iti va da bine.

Eu v-am zis cum s-a rezolvat in cam aceleasi conditii pe care le-a prezentat Wizzkid. De ce zic ca ar fi bateria pt ca la el daca citesti posturile o sa vezi ca difera erorile. Daca o iau logic (dar se poate sa ma insel) daca ar fi fost pompa de benzina ar fi trebuit sa ii dea o singura eroare, eventual pe la un senzor de pe traseul de alimentare.

In cazul tau Felix Gabriel incearca sa schimbi filtrul de benzina. S-au mai intalnit cazuri in care era atat de imbacsit incat provoca astfel de probleme. Cat despre tremuratul din volan pot fi foarte multe cauze: daca iti tremura si in momentul in care de pe la 60 km/h franezi usor si simti si in pedala de frana poate fi tamponul motor, cel de sub masina amplasat oarecum central (aproape de cutia de viteze). Alta cauza ar putea fi pompa de servo, benzina slab calitativa, bujii, bobine de inductie ... s.a.m.d.

Dosya ce nu am inteles la tine ... ai schimbat bateria sau nu? Daca da ... ai schimbat-o cu una noua si acum cat timp? Te intreb pentru ca intrebarea ta a fost daca ai scurt ... incearca sa dai mai multe detalii cu privire la aceste aspecte. Cand ai schimbat bateria ... cu ce baterie ai schimbat-o ... cati Ah .. s.a.m.d ca sa putem sa ne dam seama daca asta ar fi problema intr-adevar.

Multa bafta.

Modificat de Ravenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria am schimbat-o acuma un an si 4 luni am sm pus una de 77 de amperi varta.o fost masurata cand am puso la service autorizat si era in parametrii normali.

Acuma am de gand sa schimb bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ravenman - am verificat bateria cu un voltmetru. Pe loc aveam 12.5 V, si cand porneam motorul incarca imediat la 14.5 V. Bine, asta tot nu exclude ipoteza ta cu scurtul, dar am fost sa o pun pe tester la Porsche Aviatiei si mi-a dat din nou G28 senzor ala pe care l`am schimbat acum o luna. Ce e curios este ca dupa ce l`am schimbat am mers 2 sapt fara nici o problema si apoi iar a aparut, din cauza asta sunt sceptic in privinta bateriei...pentru ca pare totul in regula. Baietii de la electrica mi-au verificat cablurile si au scris: "Semnal senzor G28 OK, necesar verificare informari pt astfel de defecte in service VW" - planuiesc sa ma duc la Porsche Nord ca acolo au VAG sa vad ce zic si ei.

Eroarea (si e singura care apare pe tester):

16706 P0322 035

Engine speed sender-G28

No signal

Sporadic fault

Idei? Sugestii? :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
felix gabriel

salut . uitati cum s-a rezolvat la mine problema: am schimbat toate filtrele;filtru polen,aer,benzina, filtrul de ulei si uleiul,logic. de metionat ca filtrul de aer era imbaxit de ulei! {am fost la un tovaras pt toate astea ,nu am mai fost la service.} a,mi-a curatat si bujiile un pic ,cu o perie de sarma,si spalat cutia in care e filtrul de aer,atat. acum merge ca noua si sper sa fi fost doar asta. nici nu mi se mai oreste in mers ,mici nu mai am trepidatii la relanti. sper sa va ajute informatia mea. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!