Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

CONFIRM, consumul a scazut cu MINIM 1L (minimul scos inainte sa schimb sonda a fost la condus foarte economic; consumul scos dupa instalarea ei a fost scos in ritm normal si semi-sport, nicidecum economic). :) :P :cheers:

Ceau! Am si eu o problema cu un Golf 4 AXR 1.9TDI-PD 101cp......motorul cand e rece(dimineata) plec de pe loc si in cca. 400m se opreste dar nu cu simptome de alimentare proasta, se opreste exact ca si cum as opri-o din cheie. De cateva zile mi-e frica sa nu mi se opreasca in mij drumului si stau cu ea in parcare vreo 10 min. In momentul in care acul de la apa mi-a urcat catusi de putin 1-2mm masina nu se mai opreste. Dar pana sa urce apa o accelerez moderat pana in 2500rpm sa se incalzeasca mai repede, dupa vreo 3-4 min de accelerari coboara acul usor spre relanti si cand ajunge acolo scad turatiile f f f putin dupa care urmeaza o usoara accelerare, coboara la relanti din nou numai ca de data asta coboara detot. Dupa ce se opreste trebuie sa dau la automat ceva timp pana sa porneasca.Va implor sa ma ajutati:( !! O seara placuta...la revedere!!!

Am adaugat si doua filme in care se observa cum se opreste si cat de greu porneste! Ma scuzati daca am gresit topicul!!

http://fbx.ro/30f3e18m3l9lshr7

http://fbx.ro/qwjnjnndjs37awq4

Modificat de VW-ALEX-TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. exista topic special pentru astfel de probleme

2. oricand ai probleme cu masina, prima data fa o scanare VAG-COM (se gasesc colegi forumisti care te-ar ajuta)

asa ca sa incepi sa enumeri simptome.. fiecare isi poate da cu parerea :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. exista topic special pentru astfel de probleme

2. oricand ai probleme cu masina, prima data fa o scanare VAG-COM (se gasesc colegi forumisti care te-ar ajuta)

asa ca sa incepi sa enumeri simptome.. fiecare isi poate da cu parerea :icon_thumright:

Problema e ca pe VAG nu da nici o eroare!!!

Daca am gresit topicul rog un MODERATOR sa mute comm in topicul corespunzator. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu problema este de la alimentare(nu da erori pe vag) si ar trebui sa verifici la filtrul de motorina cupla de plastic care este comuna la cele doua furtune daca nu cumva are joc din cauza garniturilor uzate si sa traga aer pe acolo(caz intalnit la skoda).Daca nu ai schimbat filtrul de motorina ar fi cazul sa il schimbi mai ales daca mergi de obicei cu putina motorina in rezervor deoarece se formeaza condens in rezervor si apoi acest condens ingheata prin conducte si de aceea motorul se opreste si porneste greu.In momentul in care motorul se incalzeste, se incalzeste si motorina si nu mai apar acele dopuri de gheata.

O alta varianta de moment ar fi sa pui in rezervor o solutie care sa "elimine" apa din motorina (testat de mine si e buna) si pe care eu o am din KAUFLAND(11 ron).

Spor la treaba si sa ma anunti daca te-am ajutat. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se calibreaza clapeta de acceleratie dupa ce o sa o curat?pot sa fac treaba asta acasa?o sa ma ajute un prieten cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat releul de incarcare si si-a revenit..... :)

Daca mai apare eroare de Map il voi schimba .... apropo map-ul in vag unde ii arata valorile si cam unde trebuie sa se situeze presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,

Detin un golf IV 1.4

Ieri am patit o chestie total neobisnuita si m-a cam speriat.In mers ..dintr-o data mi s-a oprit motorul si mi-a aparut martorul de la baterie aprins .Am zis ...hai sa-i mai dau o cheie .Cand i-am dat cheie foarte greu a pornit ...dar a luat-o ..insa indicatorul de la vitezometru mi-a ramas pe zero si mi s-a aprins martorul de la ulei in bord.M-am gandit ca n-am ulei ..in motor.Am oprit masina ..am asteptat vreo 10-15 minute si am verificat uleiul.Nivelul era bun .Am mai asteptat un pic.....vreo 10 min.I-am dat iar cheie...si a pornit ...indicatorul functiona ,...martorul de ulei nu s-a mai aprins. Am ajuns acasa ....a doua zi am mers vreo 5-10 km ...si aceeasi problema ..Imi poate da careva vreun sfat...de la ce ar fi si la ce sa ma astept.Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai indicat ar fi sa faci o diagnoza atunci cind iti apar problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel . M a lasat intr-o intersectie si nu a mai vrut sa porneasca . Cu ceva timp inainte incepuse sa porneasca greu si aveam impresia ca nu pleaca toate pistoanele . Problema a fost garnitura de la surubul de plastic de la filtrul de motorina (cel de jos pe unde se curata filtrul de apa) Aceasta se rupsese si tragea aer pe acolo . Acum am pus un surub de metal cu alta garnitura si nu mai am probleme . Oricum daca trage aer pe acolo se vede si pe conducta transparenta care pleaca din filtru spre motor care are bule de aer pe ea . Oricum am observat ca nu porneste daca trage aer pe acolo chiar si putin pentru ca atunci cand s a oprit dadeam la automat baga si ceva motorina pe conducta dar nu pornea . Oricum nici nu prea poti sa stangi bine surubul ala de plastic daca tragi mai tare de el se rupe .

Modificat de dragos111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu da eroare inseamna ca nu are nimic pe linie electrica dar poate fi ceva mecanic (contactii platinati din releul de alimentare al pompei de injectie egr inbicsit sau joc mare la clapeta egr)care nu poate fi indicat de vag com

Modificat de treispe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Intradevar cand am citit ce spuneau colegii.Modul incare se opreste.Si eu am fost de parere ca e de la alimentare.Se poare testa presiunea la rampa de injectoare daca aceasta e buna singurul lucru la care ma duce gandul este chipul de imobilizare din cheie sau modulul immo.Acesta poate functiona defectuos si sa aiba perioade cand modulul immo nu poate citi chipul din cheie apoi isi revine si eroarea se duce.....asa ca nu ramane nici o eroare in calculator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi din cheie s-ar aprinde becul de la immo din bord si pe filmulet nu se aprinde nici un bec in bord, doar ca se opreste motorul dupa ce il tureaza mai intai...parerea mea este ca ar trebui un filtru nou sau macar verificat traseul conductelor de la razervor la motor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este posibila o problema de alimentare, cel mai sigur este ceva din pompa electrica din rezervor!

mie, cad imi face asa (destul de rar ~ 2,3 ori pe an) i-i aplic cateva lovituri scurte in dreptul pompei de sub bancheta spate si porneste !

asa se intampla la mine...., nu stiu daca la tine problema este tot din pompa de alimentare ( este destul de scumpa ~ 1200 ron), deci atentie !

multa bafta ! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intilnit aceasi problema la masina unui prieten .Ise oprea in mers si pornea foarte greu ,progresiv .a fost cu ea in servis i-a schimbat filtrul de motorina ,ia luat banii iar dupa un timp iar a ramas in drum .Rezolvarea :i-am desfacut sorbul din rezervor ,sub scaunul dreapta spate se ridica mocheta si se desface piulita aceea mare de plastic se scoate mufa cu contactele electrice si mufele de tur si retur de motorina se scoate cu grija tot acel ansamblu ai grija ca are si o tija cu plutitorul atasata de el se verifica daca sorbul este infundat si ,cu ajutorul a doua fire se probeaza pompa de motorina care atunci cind este alimentata ar trebui sa functioneze imediat .Alimenteaz-o intermitent de mai multe ori [doua -trei secunde apoi intrerupi ]si ai sa vezi ca nu porneste de fiecare data .Daca are acest simtom sigur ea este de vina ,intrucit asa functioneaza si pe masina ,nu continuu.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am aceeasi problema cu oprirea motorului. in deosebi cand este scoasa pe liber, la viteze de 40-50 km/h sau cand este in marsarier, in afara de vibratiile la relanti 700-1100 rpm; singura eroare pe vag este- senzorul de pe galeria de admisie. ar putea avea legatura cu aceste simptome? cei de la service mi-au spus ca pot fi probleme mecanice, care nu apar la VAG, dar care dau aceleasi neplaceri. de curatat clapeta acceleratie nu am prea gasit un service care sa se arate increzator (ba nu au VAG, ba au mai curatat si nu au mai reusit sa porneasca masina...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa cureti tu singur clapeta de acceleratie,trebuie sa decuplezi o mufa si sa desurubezi 4 suruburi cu torx si apoi cu un spray de curatat carburatoare faci treaba usurel. Apoi te duci si stergi erorile , dar verifica totusi si furtunul din cilindrul de frana, cel cu supapa de sens pe el, poate este fisurat si trage aer fals, si inca ceva .....acul la temp apei cum sta? adica este bun senzorul? Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare mica,sper sa fie topicul cel mai potrivit, pentru cine ma poate ajuta:unde este interfata obd la un golf IV(pozitionarea)?Moare la relanti de n-are aer...sau poate are prea mult:)

Varianta golf-ului este 1J/SCAKLX01.

Daca mai sunt necesare alte informatii ca sa aflu un raspuns sa-mi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura se opreste la 90. pe tester nu arata a fi vreo problema. iar pentru furtunul din cilindrul de frana nu ar trebui sa arate ceva de genul "low pressure" (pe tester) sau ceva? oricum eu nu ma simt in stare sa ma bag cu surubelnita in ea, ma bucuram daca era cineva din valcea pe forum care sa fi facut recent operatiunea de curatare clapeta acceleratie care sa ma indrume la un service ceva... am inteles totusi ca sunt probleme cu reinitializarea clapetei si pe calea "clasica" dar si pe cea cu VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti motorul moare mai ales la perioada mica de la pornire.Azi a fost prima zi cand n-am mai putu porni motorul si era sa termin si bateria.Am oprit, am asteptat cateva minute si am avut noroc sa porneasca.

Sa fie alternatorul?Practic doar la turatii mici si la relanti moare.

Mai e ceva ciudat uneori se apasa usor pedala de acceleratie cel mai des inainte sa moara (nu creste turatia doar se apasa pedala) si la masina in sarcina uneori dar n-am fost atent daca se aprinde si martorul de la bateria dar cred ca nu(observam sigur).Deci cred ca se apasa pedala de acceleratie cand pompa pierde presiune ptr ca nu mai are tensiune?Am o logica buna aici?

Are vreun rost sa schimb bateria?aca nu porneste sa spunem ca e bateria dar la relanti alternatorul trebuie sa incarce bateria si deci consumatorii nu mai iau din baterie ci de la alternator.E corect?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit cam la fel..mi s-a aprins becul la baterie in bord si motorul mi-a murit,am dat sa pornesc din noi dar nu mai vroia.a doua zi am remorcat-o in service,unde am curatat senzorul egr(a 2 zi pornea dar murea la relanti,o tineam numai din acceleratie)vezi sa nu fie la fel..acum am alta problema..stateam in masina cu motorul la relanti,si vad acul de turatie ca urca pana la 1300 rpm...opresc motorul,inchid pozitia si incerc sa pornesc din nou..cand dau de cheie acele din bord mi se aprind chiar daca eu nu am umblat la comutator,bc s-a facut rosu' complet si unde imi indica km imi scrie DEF 1057 parca..motorul porneste si moare imediat..a mai patit cineva la fel..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles daca problema care seamana cu a mea a fost rezolvata sau nu si cum?Curatarea egr-ului a fost suficienta pana la urma?

In privinta problemei u care te confrunti ai facut o diagnoza?

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin ianuarie mi s-a intamplat chestia asta murea motorul le relanti.am curatat senzorul egr si mergea perfect masina pana aseara.nu mi-a mai pornit deloc..adica porneste 2 secunde si moare..ma tem sa nu fie ecu,deoarece pe bc nu imi arata nimic decat un fundal rosu si undeva la km parcursi imi apare DEF si acele din bord raman aprinse ..astept acum sa o remorchez la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un golf 4 1.4 tip motor ahw.De 2 zile masina merge foarte urat adica nu sta relantiul,nu trage parca ar merge in 2 pistoane.Am fost la service si am schimbat un senzor,acum e ok relantiul merge bine motorul toarce bine la relanti dar cand vreau sa plec cu ea incepe sa se inece pur si simplu nu trage.Daca aveti sfaturi sunt bine venite!Multumesc! p.s:is nou pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!