Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Pe partea de combustibil am verificat aproape tot ce se putea...adica mecanicul a facut aceste verificari...intr-un sfarsit o ajuns la concluzia ca ar fi clapeta de acceleratie de vina si ca mi-ar trebui una noua "virgina" zice el pe acelasi cod.....a zis daca iau de la dezmembrari posibil sa imi faca la fel pt ca si ai poate o fost adaptata de nuj cate ori ...

Momentan a facut niste setari din program la clapeta sa stea mai mult deschisa pentru a nu se mai opri si functioneaza.....numai ca la relanti se cam "balbie" motorul..posibil si consumul sa fie ceva mai mare..!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

O alta ideie cum e bobina de inductie? este oare in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si bobina da scanteie la toate bujiile..a zis mecanicul ca e buna..a ramas sa fac rost de o clapeta de acceleratie..!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...... si sensorul hall (cramshaftsensor) este in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat clapeta,dar tot asa face.Acum voi incerca pompa de benzina!Daca iti trebuie,iti trimit clapeta cea veche :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sensorul hall?? e un fel de senzor de aprindere? poi cred ca daca era defect dadea pe tester!!! :dry:  Acuma masina merge consumul e crescut putin, numai ca la relantii se balbaie si motorul nu merge "rotund"!!!! :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e senzorul care daca nu este bun atunci mootul se opreste in mers etc

post-62048-0-79538000-1392211460_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna! Am o problema mai veche cu un Golf 5 din 2007, diesel, 1.9..prin decembrie 2013 s-a oprit masina in mers in oras si nu a mai pornit..la service au schimbat pompa de motorina, iar problema a disparut pana acum 3 saptamani cand s-a oprit brusc si nu a vrut sa mai porneasca..de data asta pompa nu are nici o problema, cel putin asa au constatat la service..am schimbat distributia si pompa de apa, nimic..in service au descoperit o eroare de "aer fals", au zis ca nush ce nu era bine prins, au rezolvat pe moment..dupa 2-3 zile iar a murit..am schimbat injectoarele, garnituri injectoare si garnitura pompa vacuum, a mers o zi, iar s-a intamplat..m-au trimis la reprezentanta ca nu ii dau de cap, nu se aprinde nimic in bord, nu are nici o eroare..problema este ca am mers cu ea distante foarte mari in afara orasului, de 2 ori pe autostrada soarelui si nu am avut nici o problema..cum intru in oras sau am opriri dese, isi da imediat duhul..mentionez ca la rece pornirea nu pare sa aiba probleme..si cireasa de pe tort:  pornirea imediata dupa ce raman in mijlocul intersectiei ;) o fac cu un spray..astept cu mare interes raspunsurile voastre.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Am o problemă care pare fără rezolvare. Am citit aproape toate postările din topicul acesta, dar chiar nu mai știu ce să cred... Un rezumat al situației mele: Prima problemă cu mașina (Golf IV, 1.4, 16v, benz, 1998) am avut-o în urmă cu câteva luni bune când am observat că mănâncă ulei. Mult. După câteva vizite la diverși mecanici s-a ajuns la concluzia că trebuie segmentat motorul. Zis și făcut, chiulasa rectificată, schimbat segmenți și alte minuni, o grămadă de bani aruncați și se (pare că) rezolvă problema. Menționez că în noiembrie anul trecut am schimbat distribuția (dacă ajută ideea la ceva).

Iau mașina din service, motorul sună frumos, dar... moare. Moare de fiecare dată când reduc viteza și schimb viteza (treaptă inferioară). Dacă frânez și îi dau din viteza a 3-a să zicem a 2-a, ia somn. La fel și din a 2-a în prima treaptă. Îmi e mai mare jena că în toate intersecțiile (unde am de dat priorități și trebuie să frânez) moare motorul. Am dus-o iar la mecanic, mi-a schimbat bujiile și fișele (că cica asta ar fi fost problema + că a curățat să nu mănânce aer) și nimic. La rece motorul pare că e ok, merge bine în primele 5 minute, când se încălzește, după 90 grade, somn - moare din nou. Mecanicul spune că tot ce a depins de el a făcut. Îmi sugerează acum să merg la un electromecanic că poate e ceva pe circuitul electric. Un prieten spune că acul de la turație cade prea mult și nu e normal.

Chiar nu mai știu ce să fac. Am dat o mulțime de bani degeaba, am rezolvat o problemă și am dat de alta. S-a făcut curățarea clapetei de accelerație și calibrare.

Dacă aveți idei, sugestii, vă rog. Mulțumesc.

 

PS: Inițial am postat într-o zonă greșită, sper ca cei care intră pe categoria ”Golf IV” mai des să mă poată ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vag-com-ul pe ea nu te mai apuca sa schimbi piese la premonitiile mecanicului..

 

gen daca se opreste in mers sau in stationare si ramane martorul bateriei in bord poate sa fie senzorul de turati de pe volant gasesti mai multe aici http://vwforum.ro/topic/86471-senzor-turatie-motor-golf-4/

 

Totusi fa o diagnoza si posteaza eroriile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am avut si eu probleme cu oprirea motorului in mers la masina mea golf 4 1.9 tdi ajm, dupa oprire,pornirea era foarte greoaie (10,15 sec) am schimbat releul 109 si de atunci nu am mai avut probleme.Am avut noroc sa scap ieftin si nu m-am apucat sa schimb injectoare dupa spusele unor mecanici priceputi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ma confrunt si eu de vreo 2 saptamani cu oprirea in mers, ca si simptome ,dupa ce parcurg cca 300-400 m se opreste,dau la automat 10-15 sec ,cu greu porneste ,azi nu isi tinea nici ralanti , in final am pornit-o si apoi merge perfect,trage,nu intrerupe ...mai sus zicea colegul de releul 109 -sa il dau jos si sa refac contacte ,,si mai este garnitura sau garniturile,daca sunt 2, de la supapa de la filtrul de motorina ,ce cod au sau cum fac sa le identificpt a le cumpara?, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu ai treaba cu 109 daca se opreste in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineaţa la fel am păţit, că şi simptome: porneste normal dar parcă merge întrerupt/în 3, stă pornită cca 3-4 minute apoi se opreşte , dau la automat aprox 10-15 sec şi începe uşor uşor să pornească , dar parcă tot întrerupt şi nu tine ralanti , se opreşte ,sau iar la automat ,porneste greu şi gata , pe urmă funcţionează perfect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă cu mufa de la senzorul de temperatură scoasă.

Cât merge prost scoate şi fum?

Ar fi potrivită o diagnoză,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate deloc fum, face aşa doar la prima pornire din zi,indiferent dacă e parcata cu fata în jos sau sus, cu totul durează cca 5 min , este exact că şi lipsa de alimentare ,parcă nu are suficientă motorină .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil este o problemă de alimentare cu combustibil. Ca să elimini o altă cauză posibilă încearcă să porneşti şi cu senzorul de temp. deconectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,multumesc, mâine scot mufa şi încerc aşa ,

Ok,multumesc, mâine scot mufa şi încerc aşa.

Ok,multumesc, mâine scot mufa şi încerc aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd că acum merge cu întreruperi după fiecare pornire 2-3 minute, mă gândesc totuşi la cele 2 garnituri de pe filtrul de motorină....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte posibil. Dacă nu ai furtunul de tur transparent, intercalează o bucată de furtun transparent la ieşirea din filtru spre motor ca să poţi vedea dacă alimentarea este continuă şi nu se formează bule de aer pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sunt la party ,mâine mă ocup, o seara bună sii multumesc mult pt sfaturi ...si orice alte idei sunt binevenite .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa...... Azi dimineaţa am inlocuit furtunul care merge din filtru şi intră în conducta metalică ce duce la pompa tandem ,am pornit şi nu are nici o bulă de aer ,masina nu s a mai oprit dar câteva minute parcă tot aşa mai legănat merge motorul,ştiu că am probleme cu volant ,e posibil că aceasta să fie cauza şi ecu să sesizeze ceva ?deşi nu cred că se încălzeşte ea în 5 min încât să funcţioneze motorul fără probleme pe urmă; şi legat de furtunul care l am inlocuit are o supapa unisens - dacă nu i am mai pus o la loc ce se poate intampla ?, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot să le văd valorile,dar funcţionează mai bine ca niciodată de când am masina ,,e vb decât la pornire câteva minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

povestea de azi

am invartito vreo 20 min prin parcare si a mers perfect

am pornit totzi consumatorii posibili (inclusiv nishte hip hop la maxim) si nimic deosebit....

sa se fi uscat un contact in care a intrat apa?

chiar am intrat intr-o balta f mare alaltaieri (fff mare .. pt ca am stropit f departe)

maine o misc mai mult pt ca azi nu am depasit 10km /h

sper sa nu ma amagesc ...dar o sa am o noapte mai linistita

azi noapte langa locul unde parchez masina la bloc a fost spart un renault...

sa aiba masina mea intuitzie? a fost prima noapte cand nu a "dormit" acasa in Timisoara...

sal dar cand ti se oprea motorul iti aparea si bateria in bord????adica ti sa oprit motorul in mers dar pana sa ai mai dai o cheie aveai bateria  martoul aprins cu rosu???

sall tuturor...am si eu un vw golf 4 1.6 16 valve din 2001 ..si am niste probleme cu ea.la relnati are unele socuri de intrerupere ca si cum ai da drumul la clima sau ac dar si in mers mi se mai intampla.a 2 problema e ca mi se opreste in mers imi apare bateria,,,,o repornesc merg 5 min cu ea si dupa aceia mi se aprinde senzorul de motor si uleiul lampa ...ma putetzi ajuta cu cateva spaturi ce sa fac....????am fost si la service si tot nu iam dat de cap am schimbat bobina fise bujii filtre ulei benzina numai cea mai buna folosesc dar nu mai stiu ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!