Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Am si eu o mare problema cu un golf 4 1.4 16 v...mi se aprinsese becul de la ulei.si cel de la sonda lambda..am cumparat ulei si am faqut intai completare pana mam dus k sa ii fac schimbull...insa n am mai apukt,,intr-o zi knd veneam de la munk pur si simplu mii sa oprit motorul..si imi aparea in computerul de bord...STOp..si mai scria ceva legat de motor......si n mia mai pornit..a doua zii lam pornit si se aude un zgomot foarte ciudat la motor...insa tot mii se opreste cand o accelerez....si imi apare acelasi mesaj..Am faqut si schimbul de ulei..intradevar akuma nu se mai opreste..dar am zgomotul acela ciudat.ce ar putea fii???...banuiesc k sigur e ceva la motor.

Astept sfaturi..propuneri.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea la un mecanic sa ii povestesti tot ce s-a intamplat.... daca motorul a mers fara ulei sau cu ulei putin... e de ajuns sa nu se librifieze putin si se uzeaza multe si isi fac jok.. se misca deoarece s-au largit galeriile pe acolo... cred ca din cauza asta acuma ai ramas cu zgomot.... mie mi s-a aprins becul rosu la ulei... si apoi dupa cativa km (eram pe autostrada) s-a auzit naspa motorul si un fum alb si PAA... am schimbat motorul cu totul.... uleiul il aveam la nivel... treaba ca presiunea era de bai... pompa de ulei nu-si mai facea treaba si de la mecanic am inteles ca se bulise si un piston si s-a crapat si blocul motor....deci e grav daca te pui cu martorii astia de ulei...am dat 650e pe motor plus 1500lei manopera plus distributia noua si ulei si antigel... cam 1000e si masina cu totul e 2500e in zilele astea. Trebuie sa fi optimist ca nu e grav... poate sa fie mai multe... naspa cand se opreste si suna naspa motorul... atunci e mai grav... ca e mecanic nu electric! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tururor,

Am si eu un Golf 4, 2002, 1.9 tdi, si in urma cu 7 zile s-a oprit motorul in mers.

Chestia asta a inceput sa se intensifice in ultimele zile, pana cand in urma cu 2 ore s-a oprit definitiv, adica nu mai vrea sa porneasca deloc. Am fost la un sevice pentru o diagnoza si baietii de acolo au zis ca lor le-a aparut o eroare de imobilizator si problema aceasta nu o poate rezolva decat un service care are softul original, dar eu dupa mintea mea spun ca odata pornita masina (recunoscuta cheia in contact) nu ar trebui sa se opreasca in mers.

Banuiesc ca eroarea a fost candva insa a ramas nestearsa.

Ma poate cineva ajuta mai mult decat acei baieti de la service-ul la care am fost ? am mare nevoie de masina iar la Porsche or sa ma rupa la bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de la imobilizator, porneste si se opresti, dupa o secunda. Asa face la tine.

daca da, se poate rezolva - intai se verifica unde este problema - ceasuri, ecu, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nr de tel din mesaj este al tau, te por suna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - nr e cel din semnatura. Sigur ca ma poti suna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un baiat ce si-a facut timp si pentru problema mea, si dupa cautari indelungate a descoperit ca un releu (167 ) este nefunctional si nu isi mai face treaba.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare. am patit si eu ieri dimineata dupa ce am pornit masina si am mers cca 2 km , mi s-a oprit masina in mers. am pus contactul si am dat la automat ... si nimic. Am pus din nou contactul si atunci am observat ca martorul de la bujii nu se aprinde. am repetet operatiunea pana cand s-a aprins martorul de la bujii si atunci a pornit. ca poate fi problema pentru ca nu vreau sa mi se mai intample si alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am auzit, asta e semn ca ECU nu se alimenteaza. Dar ca idee, cand e cald motorul, spira aia se stinge rapid, poate nu ai vazut-o.

deci dai la cheie si nimic? invarte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa intri pe Engine sa vezi daca poti scana.

daca da, posteaza eroarea. daca nu - mers pe circuit - verificat sigurante, releu alimentare ECU, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa pun mmaine dimineata testerul sa vedem ce coduri apar. Oricum nu mi sa mai intamplat asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am patit si eu ieri dimineata dupa ce am pornit masina si am mers cca 2 km , mi s-a oprit masina in mers. am pus contactul si am dat la automat ... si nimic. Am pus din nou contactul si atunci am observat ca martorul de la bujii nu se aprinde. am repetet operatiunea pana cand s-a aprins martorul de la bujii si atunci a pornit. ca poate fi problema pentru ca nu vreau sa mi se mai intample si alta data.

Verifica contactele interne de la releul 109 de sub bord sau schimba-l. Asta este cauza nealimentarii ECU-lui si neaprinderii spireai de bujii la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , am sa verfic si releul 109. multumesc pentru raspunsuri. deocamdata nu mi s-a mai intamplat sa se opresca. am sa revin cu raspunsuri la problema ea dupa ce o pun la tester sa vad ce coduri de eroare s-au memorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata cand sa pornesc, surpriza... nu a mai pornit si in bord nu s-a mai aprins martorul de la bujii. Am ridicat capota si am miscat de cele 3 sigurante de pe baterie, am bagat niste WD40. Am pus contactul mi-a aparut spirala si a pornit fara probleme. Bineinteles nu am lasat ca asta sa fie rezolvarea. Am luat trusa de scule si m-am apucat de verificat. Am strans piulitele de legatura de la contacte: baterie si din bord unde sunt montate releele. Am nimerit cateva care erau sam slab stranse si le-am strans cu simt. Am desfacut releul 109 si i-am refacut lipiturile de pe placuta dupa care pe contactii am dat cu WD40. Oricum mi-a luat ceva vreme. Sper ca probleme mea sa nu mai apara. A, si inca ceva am scanat cu VCDS si am avut urmatoarea eroare:

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

Control Module Part Number: 1J0 920 802 G

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V23

Software Coding: 01144

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1343256

VCID: 27578A38C5F60B6

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40 cu ce scop ai dat si unde "ai bagat" la motor?

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la motor :D . am dat WD40 in releul 109 ,la cele 3 sigurante care sunt montate in cutia de pe baterie si mai este o mufa cu 3 pini care pleaca de la cele 3 sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema de alimentare,din cate stiu ecu si abs avand aceeasi alimentare

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa m-am gandit si eu. oricum sper sa nu mai faca problema asta deoarece am verificat toate mufele si contactele prinse in piulitze si le-am mai strans pentru ca erau cateva slabite. plus ca si releul 109 l-am desfacut si i-am refacut lipiturile si i-am bagat si iste WD40. Azi am observat ca dupa ce am terminat "revizia" nu mi-a mai facut figuri deloc, a pornit foarte bine si usor.

Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema , probabil mai grava , am plecat de acasa cu masina (polo classic benzina 1.6) dupa ce am dezghetat-o , cand m-am urcat in masina turometrul arata undeva la 950 ture la relantii (valoare normala) am mers undeva la 2 km , iar la semafor am observat ca imi scade mai mult turatia , am mai mers 200 m si imi dadea in nas , ca si cand s-ar ineca sau ai face pana prostului , am tras pe dreapta pentru ca imi dadea in nas din ce in ce mai accentuat , si ramasesem fara servo si se aprindeau martorii, am oprit motorul , dupa care am vrut sa o repornesc a pornit insa mi-a murit iar fara sa se mai aprinda niciun martor , am ridicat capota si am observat ca pe cureaua de accesorii era foarte mult ulei ca o explozie de la presiune ..... ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a auzit nici un zgomot suspect? Ulei mai ai?

topaul, vezi ca WD-40 nu e bun pt asa ceva, la relee si contacte se da cu spray special pt asa ceva, si anume contacte, nu stiu de unde idee asta ca wd-40 e bun la orice. pana la urma e un ulei fin, care nu conduce curentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fi sarit joja din cauza ca a inghetat epuratorul....legat de opritul masinii....o scanare macar ca e cam delicata situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joja era la locul ei , insa nu puteam sa verific nivelul uleiului din motor pentru ca era motorul cald ....nu stiu ce ar avea , am vb cu mecanicul sa vina sa o vada , el imi zicea la telefon ca e posibil sa fie o conducta fisurata , de asemenea eu am avut o problema cu lichidul de servo , la imbinari imi curgea lichid (dar foarte putin ) ulterior am fost la mecanic si a strans un contact pe acolo , insa daca era lichidul de servo era normal sa fluctueze turatia ? ... iar de zgomot , nu s-a auzit nimic nimic .... a fost foarte silentioasa , singurul aspect pe care l-am observat a fost ca desi am mers 2 km cu ea , inca nu se incalzise , pe aeroterma nu dadea cald .... sau dadea dar la o capacitate foarte foarte mica ca deobicei ( si era data si la maxim)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auch, sper sa nu ti se fi golit instalatia de antigel si gripat motorul. aia ar fi nasol de tot.

Daca zici ca invartea nu e gripat, uiata-te daca mai ai antigel in vas.

Sper sa nu se fi intamplat totusi asta si ipoteza mea sa fie falsa, dar verifica. Sigur ulei ai vazut si nu antigel?

Ma gandesc ca daca era sa-ti crape blocul si sa iasa si ulei si antigel aia se auzea, n-aveai cum sa nu, numai daca nu ai apa in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era ulei ca am pus mana pe el , ulei curat ... dar antigelul nu l-am verificat insa daca nu ma insel borcanul lui e in partea opusa a lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!