Jump to content

Motorul se opreste in mers


albert88
 Share

Postare recomandată

Da. Cablu + Laptop cu soft. De fapt, softul se numeste VAG-COM. Iar martorul de ESP arata asa:

hf-esp-symbol.jpg

Mai exista posibiltiatea sa ai doar ASR. Nu ai un buton de dezactivare? In functie de ce scrie pe ala, ASR sau ESP, aia ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Navtsisc

    33

  • lupo_bv

    31

  • darin

    28

  • F l o r i n

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ESP sau ASR. :icon_thumleft:

Daca a inceput sa se aprinda de cand a dat frigul si clipeste doar la pornirea la rece (in special dimineata), atunci s-ar putea sa fie cazul sa schimbi bateria. :icon_cheesygrin:

PS: Cati ani are bateria ? :exclaim:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exact asa arata martorul. Ma gandeam ca o fi bateria, nu stiu pare veche, eu am luat masina in iulie, e din 2000, din cate am vazut pe eticheta pare ca e bateria originala, dar nu are cum dupa 12 ani in orice caz pare veche. Nu prea ma pricep, inainte nu aveam nici o treaba, ca am avut un Renault cat de cat mai nou din 2006 si nu mi-a facut figuri niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa tina si 12 ani o baterie originala (mai ales la motoarele mici pe benzina). :icon_thumleft:

Pe a mea am schimbat-o iarna trecuta. Era originala si avea 11 ani. Mai mergea, dar nu am vrut sa risc. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi a mea e originală, şi încă e pe maşină. Fără semne de plâns, încă. :D Maşina e din 2001. Tot nu ne-ai spus, ai buton de dezactivat ESP/ASR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios? 11 ani? pai s-ar putea sa fie bateria originala. M-ati omorat cu butonul ala nici nu stiu unde sa il caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe consola centrală, deasupra player-ului audio, în seria de butoane cu Avariile / Dezaburirea / etc. Scrie mare cu alb pe el, ASR sau ESP (după caz). Dacă nu îl ai, înseamnă că ai doar ASR. (controlul tracţiunii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, scuze intre timp am plecat dar multumesc frumos, se pare ca nu am butonul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

am si eu o problema asemanatoarea..

am un g4 1.4 16v la care am ghinionul sa mi se opreasca masina in mers si uneori la semafor...

luna trecuta am schimbat: distributie+pompa apa, toate filtrele + ulei, curatat clapeta de acceleratie , din cate am citit eu pe aici si pe alte forumuri cam de aici ar veni problemele...in service am facut o diagnoza si mi-a iesit eroare la airbag am sensorul aprins si cel de la ESP la fel..dupa ce a sters erorile nu s-au aprins dar am vazut ca luna asta iar s-au aprins si iar am probleme...am mers cu masina si mi-a aparut STOP si martorul ulei pe rosu( am verificat si era ok ulei) iar dupa alti cativa km aceeasi chestie si cand vroiam sa pornesc nu o lua..abia la a 7-8 cheie...si a 2-a zis am patit la semafor asteptam sa se faca verde si surpriza sa oprit motorul si nu pornea decat la a 7-8 cheie....ce ar trebuie sa mai fac?...am vazut ca la altii s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor sau a bateriei...precizez ca masina o am de 4 ani si nu am schimbat bujii sau baterie...trebuie sschimbate sau sa le verific in service sa vad in ce stare e? daca aveti si alte variante va rog sa ma ajutati...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, sau buna dimineata. Asta depinde de cum priveste fiecare ora asta :)

Pareri ca poate ca vezi tu, probabil sunt multe. a 7-a a 8-a cheie imi suna a senzor axe cu came (distributie). Nu ii place lui ceva acolo. O scanare iti va lumina un pic situatia asta. Bujii si toate cele, ai missfire, merge in 3, intrerupe etc Bateria...nu porneste masina sau daca ai element intrerupt, intrerupe si masina la randul ei cu palpaieli in bord si toate cele. Bujiile, bobinele si bateria nu iti opresc motorul in mers. De asemenea, verifica daca iti zice ceva de immo (poate nu mai citeste cip-ul din cheie) simptom: dai la automat de mori si nu se intampla nimic :)

Let us know

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la immo iti porneste dupa care se opreste in primele 2-3 secunde.

hacker...distributia e la punct?Martorul rosu e de la lipsa presiunii...serioasa problema.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este la punct...am schimbato luna trecuta...dupa ce am schimbat tot ce am zis mai sus si curatat clapeta de acceleratie + scanare si sters erori ( eroare de la airbag+ esp+ sonda lamda2) masina a mers ok...nu a avut probleme..dar luna asta a inceput sa imi apara in bord cei 2 senzori si a aparut problema...

in prima instanta am zis si eu ca e de la distributie si de aia am schimbat-o dar acum nu mai stiu ce sai fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am achizitionat azi un Golf 4 1.4 16v 75cp. adusa recent neinmatriculata. Am plecat cu masina care mergea foarte bine... fara zgomote... fara oscilatii la relantiu... ulei in limitele normale pe joja etc. Dupa 50km parcursi spre casa 90 - 110km/h mi s-a aprins in bord intermitent martorul PRESIUNE ULEI/NIVEL ULEI "cel rosu",plus zgomot acustic al acestuia, am oprit masina... m-am uitat sub capota... am scos busonul de la ulei.... joja si era in limitele normale... am pornit masina si am mers mai departe....martorul s-a stins..... Dupa inca aprox.50km iar s-a aprins intermitent .... nu am mai oprit... am mers mai departe... eram pe autostrada ... am mers max 130km/h..... la un moment dat mergand inca vreo 15-20min.... am auzit un tacanit repetat si vreo 2 smucituri si un fum alb in spate ... apoi instantaneu am franat si am tras pe dreapta si am constatat ca motorul nu mai era pornit. Am scos cheia din contact... am deschis capota... am scos busonul de la ulei... era incins tare ca iesea ca un fom alb mirosea a ars.... am verificat joja... nivelul era bun... apoi am incercat s-o pornesc dar nimic.... elactromotorul invartea si a dat sa se inece motorul o data si nik. Am tractat-o 100KM pana acasa apoi am incercat asa cu motorul rece sa o pornesc si tot asa... invarte o vreme si se ineaca o data si nu porneste!!!!!!!! Ce ma sfatuiti sa fac? o fi gripat motorul?... o fi pompa de ulei? o fi pompa de benzina? Va rog sa imi dati ceva sfaturi de remediere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu poate sti ce are decat daca desface pe acolo. Dar ne putem da cu parerea. Eu banuiesc ca s-a ars garnitura de chiulasa si de aceea ai avut fum alb in spate ( abur, antigel). S-a ars din cauza supraincalzirii motorului ca poate ai termostatul blocat pe inchis sau nu merg ventilatoarele ( totusi pe frigul asta nici nu era nevoie), sau ai pierdut apa. Nu cred ca ai probleme cu uleiul. Din cauza supraincalzirii, uleiul s-a subtiat si de aceea a fost eroarea de ulei. Temperatura apei cum statea? La 90 sau nu te-ai uitat?

Acum vezi in vasul de expansiune, mai ai apa? nu cumva este si ulei?

Masina nu porneste ca ai apa in cilindrii.

Asta in cel mai bun caz.

Parerea mea. Daca este asa trebuie rectificata chiulasa, pusa alta garnitura de chiulasa si gata. Eventual mai umbli la supape, simeringuri, etc, daca tot ai desfacut.

Poti da jos si carcasa de la cureaua de distributie sa vezi daca este in ordine. Nu trebuie scule, doar degete puternice sa desfaci clemele de la capacul lateral. Desigur poate fi si pompa de ulei dar nu am auzit asa ceva la modelul asta. In cazul asta ai cuzineti topiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul antigel e in vasul de expansiune la nivel normal.... nu m-am uitat daca am ulei in el.... iar apa a fost tot timpul la 90... stiu ca m-am tot uitat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci daca nu este de la apa este mai grav cred. Mai putem presupune ca exercitiu de imaginatie ca nu a mai urcat uleiul pana la axele cu came de sus, a inceput sa tacane cum zici, s-a gripat un ax, apoi a rupt cureaua sau niste dinti de curea de la axele cu came.( in momentul acela ai simtit smucitura). Este o curea mica sus care se vede clar daca scoti capacul lateral stanga. Ce poti face tu fara mecanici, este sa te uiti la curelele de distributie. Daca asta este, degeaba le schimbi daca nu repari defectul cu presiunea uleiului.

Precis masina avea o problema grava si de aceea a fost vanduta. Sau a stiut ca o vinde si nu a mai schimbat uleiul de 50.000 Km sau mergea cu ulei aruncat de altii. ( Eu intr-o perioada dadeam uleiul meu aruncat la un taximetrist sa-l puna in masina, nu sa se incalzeasca sau altceva).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a venit cu numere de tzoll valabile pana in 4. dec. 2012... a venit pe roti.. asa a zis respectivul de la cere am cumparat-o.... adica de aproape o luna de zile... poate a fost ghinionul meu! sa se strice la mine! oricum sunt optimist... o duc in service si ii zic mecanicului ce s-a intamplat si apoi vedem.... masina arata tare bine... interior-exterior... pacat de ea... oare la ce pret e un motor second... in cel mai rau caz!!

Nu stiu daca e uleiul sau ce e.... apa era la 90... cand am verificat masina... la cumparare am dat jos busonul... vedeam uleiul cum a urcat sus.... am pus mana la orificiu acolo si sufla aer pe la buson.... nu facea vid... sufla inspre afara.... eu m-am gandit ca oare nu o fi picat pompa de benzina de aceea am simtit smuciturile alea ca nu s-a mai alimentat... si nealimentata... a iesit si fumul ala alb?

Modificat de florin 24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca s-a dus ppompa de ulai si motorul e praf pe dinauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optimist mai esti Cristi :), dar adevarul este ca ultima data (si prima) cand mi s-a intamplat ceva similar, cu oprit in mers si mult fum in spatele masinii, era doar de la un piston...spart (nu cred sa fie cazul tau totusi). Solutia: am refacut tot motorul, masina fiindun benzinar vechi de vreo 10ani.Nu vreau sa te descurajez, dar e f posibil sa fie ceva serios in cazul tau.Asteptam verdictul de la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cand te duci la masina dupa ce a stat cateva ore si deschizi usa de la sofer ar trebui sa auzi un zumzet cateva secunde, adica pompa de benzina care amorseaza circuitul de benzina.

Oricum, tine-ne la curent cu ce s-a intamplat dupa ce o desface mecanicul, eventual si cauze.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Legea" e clara,oameni buni, cum s-a aprins becul rosu de ulei,motorul trebuie oprit si pina nu se verifica presiunea cu un manometru nu mai trebuie mers niciun minut. Eu,aproape imediat ce am cumparat masina i-am montat un "ceas" de ulei,desi nu mi s-a aprins niciodata becul,insa stiu bine cita valoare poate avea manometrul.La omasina sh de 10 ani e chiar necesara investitia.

Cum a zis Al Bundy, si eu cred ca e praf motorul ,gripat din lipsa de lubrifiere, ai descris cu perfectiune simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optimist mai esti Cristi :), dar adevarul este ca ultima data (si prima) cand mi s-a intamplat ceva similar, cu oprit in mers si mult fum in spatele masinii, era doar de la un piston...spart (nu cred sa fie cazul tau totusi). Solutia: am refacut tot motorul, masina fiindun benzinar vechi de vreo 10ani.Nu vreau sa te descurajez, dar e f posibil sa fie ceva serios in cazul tau.Asteptam verdictul de la mecanic.

Al are dreptate, nu are rost sa alungim agonia omului. eu de cand cu masina asta plina de senzori si semnale acustice tresar si cand bipaie semnalul de la senzorul de temperatura exterioara. sper sa se rezolve totul cu bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Legea" e clara,oameni buni, cum s-a aprins becul rosu de ulei,motorul trebuie oprit si pina nu se verifica presiunea cu un manometru nu mai trebuie mers niciun minut.

Corect. Senzorul de presiune ulei trebuie luat in serios pana nu apar alte motive temeinice pentru a-l ignora.

Mergi la un mecanic si verifica pompa de ulei. Daca totul este ok, te poti gandi la altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

Am si eu o problema similara... Am o Bora 1.9 TDI, 85 kw, 6 trepte, si patesc cam acelasi lucru, in sensul in care se opreste in mers, fara niciun simtom, nu scoate fum, nu face nicio zgaltaiala. Dupa ce o las cam 30 sec, porneste la sfert de cheie,.. Treaba e ca poate sa fie o zi intreaga fara sa se opreasca, sau poate sa se opreasca de 2 ori in 10 km... Eu stau in Buc si fac cam 50 km pe zi...Va da-ti seama ce tare e sa se opreasca la stop pe banda din mijloc in ora se varf...

Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers la masina si azi sa vad daca pot invarti motorul cu o cheie sa constat daca e gripat sau nu... va dati seama ca nu am putut misca deoarece nu era hexagon si o piulita ca o floare acolo....si am zis.... hai sa ii dau o cheie si sa ma uit in partea stanga unde e distributia... la cureaua aia si la rolele alea.... l-am suit pe tata... i-a dat o cheie scurta si se invart toate rolele, am mai dat o cheie si aproape ca a pornit dar am oprit. Trag o concluzie: daca era gripat motorul nu cred ca trebuia sa se invarta fulia aia de sub capacul distributiei... o fi angrenata tot de distributie? eu asa cred! Oricum ... merg maine la mecanic si va anunt! In vasul de expansiune cu antigel nu e ulei!

M-am uitat putin pe net si am observat ca pompa de ulei e actionata de un lant.... tacanitul acela dinaintea dezastrului :( suna ca si cum se blocheaza roata dintata si lantul din forta trece peste dinti....tacanit repetat!

Modificat de florin 24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!