Jump to content

Inchidere centralizata Fabia


Florinel
 Share

Postare recomandată

Buna seara . Mi-am montat recent si eu un modul de inchidere pe masina, oskoda fabia 1.4 16 V , varianta cea mai simpla ,fara lumini si restul. As dori sa il pot lega si la lumini . Imi poate spune cineva pe ce fire as putea sa il leg ? se poate lega si portbagajul? k pe cheie am functia de deschidere portbagaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 342
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    57

  • Carmina

    20

  • kelu

    18

  • VwAudiGroup

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Legi firele maro, mai ai nevoie de 4 diode si le legi la semnalizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, uneori, cand inchid portiera mi se inchid toate-se incuie si raman pe dinafara, noroc cu cheia de rezerva. Ma enerveaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si firele de la  semnalizari ce culori au? Firele maro de la modul au ceva pe ele, ceva gen sigurante .

Modificat de flavius_on89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, uneori, cand inchid portiera mi se inchid toate-se incuie si raman pe dinafara, noroc cu cheia de rezerva. Ma enerveaza...

Probleme cu broasca sau cu firele dintre usa si stalp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am setat inchiderea sa actioneze la peste 15km/h cu vag-comul... I like it! :D Am si copil de 2 ani asadar imi e utila optiunea. E mai nasol ca am calculatorul din usa defect (cred) pt ca nu imi functioneaza butoanele dar in acelasi timp e bine ca nu puteam incuia decat din cui si stateam sa il caut cu cotul mereu. Oricum, orice automatizare ii da masinii o tenta de modern. :P

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele din mansonul din stalp le-ai verificat? Esti sigur ca e dus calculatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa imi atasati o shema cum sa leg cele doua fire maro cu tot cu tot cu diode ,de la modulul de inchidere  la semnalizari?  Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele din mansonul din stalp le-ai verificat? Esti sigur ca e dus calculatorul?

Da kelu, am verificat tot, inclusiv mufele din usa si sub bord.. Nu am nici o eroare si totusi nu merg butoanele din usa soferului, nici ledurile (nici geamurile el) iar pe dreapta nu am nici macaraua geamului, nici motoras sau altceva. Le-a scos fostul proprietar ptr ca probabil ii era mi simplu asa decat sa repare...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai verificat alimentarile din mufele calc de usa si totul este ok, verificat cablajul, etc - atunci problema este la calc de usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine inchidera centralizata se batea cap in cap cu alarma viper. la peste 15 km la ora inchiderea centralizata dadea comanda sa se incuie usile dar tot odata cand puneam contactul alarma dadea comanda sa incuie usile, dupa acel moment nu-mi mai mergea butonul de pe usa. nu stiu ce legaturi sunt facute la fire dar am oprit functia alarmei de a bloca/debloca in functie de contact si acum nu mai am nici o problema.

 

o sa citez dintr-un post de-al meu, poate intamplarea face si ai chiar alarma Viper sau compatibila:

 

"Masina are inchidere centralizata din fabrica pe cheie, la peste 15km/h se incuie singura si se descuie dupa ce se scoate cheia din contact.
Are alarma montata aftermarket ce incuie masina cand pui contactul si se descuie cand opresti contactul fara sa scoti cheia.
(Cred ca se bateau cap in cap)

Am oprit cu vag-com functia din modulul confort de a incuia masina si a o descuia. Simptomele au ramas, ba chiar nu mai mergea sa descui deloc dupa ce am pornit motorul.


Am oprit si functia alarmei de a incuia si descuia. Masina nu a mai manifestat nici un simptom. Mi-am facut curaj si am activat doar din modulul de confort incuierea la 15km/h si descuierea la scoaterea cheii din contact.


Masina se incuie/descuie cum ar fi de asteptat.


Ramane problema ca nu vrea sa armeze ocazional din telecomanda, cred ca am rezolvat si problema asta dezactivand functia de "code hopping" a alarmei viper in acest mod:


Turn the ignition on, then back off
Press and HOLD the Valet/Program switch

Press and release the Valet/Program switch the number of times corresponding to the feature you wish to change (de 3 ori pentru a activa/dezactiva incuierea/descuierea la pornire motor/oprire motor si/sau de 10 ori pentru a dezactiva "code hopping")

While HOLDING the Valet/Program switch, you can toggle the feature on and off using the remote. Lock activeaza functia Unlock dezactiveaza functia.
Release the Valet/Program Switch."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legi firele maro, mai ai nevoie de 4 diode si le legi la semnalizari.

diodele  de cat trebie sa fie?

Modificat de flavius_on89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE 3 A, fiecare, deoarece un bec de semnalizare consuma cam 2 A.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu luminile.Le-am pus si diode pe fiecare fir  si functioneaza perfect ,(multumesc pt indrumari,Al Bundy). As vrea sa stiu daca pot sa leg si firele pt deschidere portbagaj (telecomanda are functie deschidere portbagaj) ? cred k portbagajul are motoras pt ca atunci cand apas pe butonul de deschidere portbagaj de pe usa se vede la mecanismul de inchidere cum deblocheaza . Cum as putea sa le leg ? Mentionez ca in masina la sofer am buton pt deschiderea portbagajului dar cred k i cu cablu nu e electric. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dati si mie un raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la hayon... ai buton electric sau mecanic ?   ... cand deschizi de la manerul de pe hayon ? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e electric manerul, ce pin/culoare fir corespund la centrala electrica pentru a da impulsul de deschidere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul 6, mufa XS5.

Culoare fir: rosu/verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E electric. Dar daca incui masina pe modul safe se mai deschide portbagajul? Nu prea inteleg cum functioneaza. Nu mai trebuie nimic? Legi firul de la modul pt portbagaj la firul rosu/verde de la buton si ar trebui sa mearga ,nu?

Modificat de flavius_on89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce semnal trece prin firul rosu/verde, depinde ce semnal trimite alarma prin firul corespunzator butonului "aux". daca ne poate zice colega carmina ce trece prin firul rosu/verde? se poate trimite un impuls cu "+" ? se leaga pur si simplu firul de la alarma? ce trimit alarmele in general pe firul corespunzator butonului "aux" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou aici si as dori si eu o informatie, daca este posibil.

Vreau sa imi montez o alarma pe fabia mea 1, si totul a decurs ok, mai putin faptul ca nu gasesc "senzorul" de usi deschise.

mai exact nu stiu unde sa leg acel fir de la alarma, care cand ii da minus (in cazul deschiderii unei usi) porneste alarma.

Daca este cineva care a mai montat alarma pe fabia 1, poate ma poate ajuta si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit schema asta,

 

Daca geamurile coboara si urca atunci cand folosesti cheia in butuc, poti beneficia de functia asta si din telecomanda alarmei folosind pentru inchidere firul din usa (nu din stalp)

post-143452-0-67721200-1427360472_thumb.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la telecomanda trebuie sa tin cel putin 3 sec pt a se deschide portbagajul. Asa scrie in instructiunile de montaj. Am si probat si dupa cele 3 sec se aude din modul 3 clicuri,probabil pt semnalele luminoase .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o skoda fabia 1.4, 16 valve, 2004, inchidere din cheie cu 2 butoane, geamuri electrice fata. Problema e cu deschiderea hayonului, nu se mai deschide decat mecanic din portbagaj. Pana acum am verificat switch-ul de deasupra numarului, la apasarea lui se aude un ticait in zona panoului de sigurante (zgomot similar cu cel facut in momentul alimentarii unui releu). Am verificat si cele 2 switch-uri din broasca hayonului si sunt ok. Am alimentat separat motorasul deschiderii montat pe caroseriei si functioneaza ok. Am verificat firele din mansonul de cauciuc dintre hayon si caroserie si nu sunt rupte. Broasca din usa stanga functioneaza normal am desfacut-o, curatat-o, refacut lipituri etc. Nu imi face figuri cu inchiderea/deschiderea, functioneaza buzerul pt faruri aprinse, lumina in habitaclu, etc. In speranta ca ma veti putea ajuta astept sfaturile voastre. O zi buna.

Modificat de 09bpp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul  de la hayon se dezactiveaza dupa ce te pui in miscare cu masina.

Cand te opresti il vei putea deschide doar dupa ce se deschide o usa la masina sau din maneta mentionata de tine.

Problema ta se trage de la switch urile sau lipiturile reci din broasca.

Incearca inainte sa te duci la portbagaj sa deschizi o alta usa decat cea a soferului(asta clar are probleme in broasca).

Daca nu se v a debloca portbagajul inseamna ca fiecare broasca are o problema.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!