Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

Nu stiam ce cuprinde o suspensie normala si daca e diferita de cea sport(ca piese)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

nu se pot monta amortizoare de vw golf 4 scurt pe golf 4 variant deoarece bucşa din partea de jos este mai îngustă cu jumate de centimetru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,am si eu urmatoarea problema .cand iau o curba fie ia dreapta sau stanga se aude ceva batand in partea dreapta ,se aude ca si cand ai merge pe piatra cubica si se aude doar pe dreapta ,chestia ca nu face rau dar se simte .Azi am fost la mecanic sa imi zica ce are si mi-a spus ca sunt duse amortizoarele  :grrrrrr: ,initial am crezut ca nu aud bine ,Toata suspensia este aproape noua adica am facut vreo 7 mi de km cu ea,are 1 an de cand am cumparat-o noua din germania marca  fk,parca si culme e ca tot la acest service este montata ,mecanicul zicea ca tija atinge in nu stiu ce si ca din cauza asta bate in curba .Se poate strica o suspensie sport in 7 mi de km ???? Exista posibilitatea ca ei sa nu o fi montat bine si sa se fi stricat ??? eu chiar nu cred ca sunt stricate ,marti am sa ma duc la un alt service pt inca o parere .Dar voi ce parere aveti ,sa bata in curba ca sunt stricate amortizoarele???am uitat sa precizez Suspensia este reglabila 

Modificat de clau1979
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma băieți eu nu mai pot cu amortizoarele astea. De doua ori am pus pe spate amortizoare noi, a doua oara am cerut garanție ca trancanea pe dreapta. După 2 săptămâni de la montaj a început iar sunetul. Am schimbat dupaia și suportul de sus de pe ambele părți și tot a bătut, apoi am schimbat bucșele de pe spate și tot bate/trancane. Sa fie tot amortizorul? A3a oara? Ma dispera sunetul și nu cred sa fie ceva prin portbagaj sa scoată acest sunet.

 

Salut,

 

Revin la aceasta problema. Am schimbat ieri amortizorul pe care l-am pus din dezmembrari acum cateva luni ca sa elimin problema unui amortizor nou defect. Am pus la loc acel amortizor nou impreuna cu flansa care a fost noua si nu am scapat nici acum de acest trancanit stupid de pe partea dreapta spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tocmai am schimbat si eu amortizoarele, am pus Monroe. Cele pe care le-am dat jos si nu aveau nici un an si  nici purtate erau Sachs. Ciudat ca au picat asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat si eu amortizoarele, am pus Monroe. Cele pe care le-am dat jos si nu aveau nici un an si  nici purtate erau Sachs. Ciudat ca au picat asa usor.

Si cum sint? mai rigide/comfortabile  apropiat de OE?

5. Butoanele Reply si Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning;

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am o intrebare legat de aceste telescoape/arcuri stock. Exista modele ce sunt mai rigide decat cu care vin din fabrica? As dosi sa pun mai rigide pentru ca la viteze mai mari se simte balansul la revenire de pe o banda pe alta (depasire), si eu umbluu mult la pescuit, si sunt drumuri care au gauri urme de tractor/jeep-uri (mai adanci de 20/25 cm) si mi se c-am loveste partea inferioara de pamant. Si le-as schimba daca exista ceva mai tare dar nu sport. Nu ma intereseaza cele reglabile. Astept raspunsuri/sugestii.

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se fabrica pentru modelul tau pune amortizoare kayaba ultra sr sunt aurii ca,culoare si sunt de serie sunt tari si foarte bune.

Dai un search pe google si te convingi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mihai. Ms de reply. Am cautat pe net, si am vazut pareri destul de bune despre ele. Se schimba si arcurile sau se poate lasa cele stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa schimbi arcurile daca nu sunt rupte... nu le schimba le schimbi degeaba amortizoarele astea sunt la fel de lungi ca cele originale doar ca difera duritatea lor sunt foarte dure am si eu montate pe masina 4 buc vreau sa zic ca nu se compara ce stabilitate iti ofera deci singurul minus care il au e ca sunt foarte dure si cam scumpe...daca le iei si le montezi sa te lasi pe aripa sa mi spui daca se mai lasa masina...ai sa indoi aripa si masina nu o sa se miste...iar daca vrei sa o inalti punei inaltatoare pe arcuri si o mai ridici un pic fara sai mai schimbi amortizoarele dar cu cat o inalti cu atat isi pierde stabilitatea pe sosea.

Deci amortizoarele kyb ultra sr merg cu arcurile stock sunt amortizoare echivalente cu cele oem nu sunt mai scurte,nu sunt mai lungi duritatea difera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de lamuriri.

Nici nu vroiam sa las masina mai jos, nu-mi place cand rotile intra in aripa, chiar vroiam sa ramana la inaltimea actuala dar sa nu aiba asa balans ca acestea pe care le am acum.

Sunt c-am scumpe, ca una pe fata e undeva la 360 de lei, depinde de unde le iei, cu toate as ajunge undeva la 1500 lei. 

Deci o sa ma mai gandesc bine daca le schimb sau nu :D

 

As mai dori sa stiu care sunt dezavantajele suspensie mai rigide?

Ce influenteaza si in ce fel?

Mentionez ca pivotii si bucsele in fata mi-s schimbate si urmeaza sa le schimb si in spate. 

 

Inca o data ms de raspunsuri si de rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezavantaje doar ca te zdruncina mai tare nu mai ai acelasi comfort ca cele vechi.nu mai simti efectul ala de barca.

Iar ca avantaje e mult mult mai stabila pe curbe.e ca si cum ai avea suspensie sport numai ca e suspensie normala.Chiar si prin denumirea lor kyaba ultra sport iti spune ce fel sunt dar daca te uiti pe saitul celor de la kayaba ai sa ai o descriere foarte frumoasa si am ramas si eu surprins ca, chiar asa este cum zic ei.eu le-am luat la recomandarea unui prieten care se ocupa cu asa ceva si sa stii ca am facut o alegere buna.acum tu te hotarasti de ce vrei , vrei comfort sau vrei siguranta stabilitate iti place sa calci pedala poti sa le iei,mergi batraneste si bagi masina pe campii pune inaltatoare.Uitasem sa iti zic cei care le fac ar fi japonezii dar acum se fac si in spania si cehia si doar atata eu zic ca sunt mai bune fata de alte varfuri de top cum sunt sachs,boge,etc unde pe cutie gasesti fabricate in germania si ele sunt facute undeva prin turcia ar mai fi ceva de calitate binecuscuta firma bilstein care se fac si la noi.Si nu o zic in necunostinta de cauza asta o stiu de la marii distribuitori din tara (am niste prieteni) iti dai seama ca baietii stiu vad cate se intorc pe garantii inapoi acum mau mintit ei te mint si eu.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci atunci sa inteleg ca nu deterioreaza nici articulatiile rotilor, nici bratele ... etc in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or cadea mai repede nu stiu eu le am de 2 ani si nu am schimbat nimik pana acum si iti zic ca merg fac ceva km si se comporta ca noi inca.

E alegerea ta parerea mea e sa mai studiezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trec si pe la mecanicul meu, sa vedem ce are de adaugat. Oricum 90% le schimb, cand imi adun bugetul :-) Seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este alta: amortizoare pe gaz sau pe ulei? Si DE CE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De marca Starline ce parere aveti?Pe gaz sau pe ulei?Sincer eu le-as prefera pe cele pe ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Starline sint de buget,unii au pus si au fost multumiti altii nu. Amortizoarele gaz/ulei sint mai dure putin fata de amortizoare ulei.Eu as pune gaz/ulei,depinde  de tine ce tip de comportament doresti de la masina! comfortabila sau ''sport''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doresc comfort,as pune gaz/ulei pe fata si gaz pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de amortizoarele Monroe...ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu Monroe, si Sachs sunt suspensii de top.

Parca se pune la anumite masini din fabrica, dar asta numai din auzite, si pareri de pe anumite pagini.

Nu le-am testat eu personal.

Un prieten are pe golf 3 Monroe sport(pe gaz)  dar are o stabilitate de nota 10, nici nu se compara a mea cu al lui.

Curbele le ia cu 100/120 lejer fara sa se incline masina, si curbe destul de stranse deci de acolo m-am decis sa imi schimb si eu suspensiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si kayaba echipeaza masini de serie de exemplu subaru chiar si anumite motociclete de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumleft: Subaru e si masina de curse/raliu, si cele de serie sunt echipate in asa fel incat sa nu-ti fie frica sa te bagi in depasiri sau in manevre ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subaru e o singura masina nu exista subaru de curse si subaru de serie astea de curse sunt masini de serie dar modificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am luat decizia sa schimb amortizoarele(oscilez intre KYB sau Bilstein) Am vazut ca multi se plang de garda prea lasata , as vrea sa precizez ca la mine distanta dintre anvelopa si aripa este de o palma(5 degete)pe cant. Din pacate nu stiu daca acest aspect este datorat intr-un fel sau altul de echiparea drumuri grele. Masina nu o am de noua si cei de la Midocar au refuzat sa-mi comunice echiparea masinii la momentul vanzarii 2001. Cand am inlocuit rotile am identificat pe amortizorul din fata urmatoarele insemnari:
1J0413031AM

19D1B1       WWO

206B

Aveti idee daca este echipare standard sau echipare drumuri grele?

Modificat de tonibrag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!