Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

si daca le reconditionezi iti ofera cineva garantie?si daca da cat timp?(dupa parerea mea chestia cu reconditionatul telescoapelor e ca si reconditionatul bucsilor)acuma daca cineva are reconditionat telescoape sa ne spuna si noua cati km are cu ele si in ce stare sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca le iei noi esti sigur ca poti sa te folosesti de garantie? Am vazut taximetristi care veneau acolo sa le reconditioneze. Pe ei ii tin un an - un an jumatate. Dar intr-un an ei fac ceva km in oras...nu fac reclama la reconditionari, dar mie pana acum mi se pare cea mai buna varianta (in afara de Koni pentru care recunosc ca nu am bani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema...la viteza mica cand iau curbe stranse de cel putin 90 grade se aude un scartait ciudat pe spate care m-a speriat.....parca s-ar auzi o usa veche...sau ceva de genul aveti idee ce poate fi?

si inca cv...am pe fata bucsele duse rau...si nu am posibilitatea sa le schimb acuma....ce se poate intampla daca merg cu ele asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din ce am citit pana acum cea mai buna varianta de amortizoare pt golf4/bora in raport calitate-pret ar fi: kyb Excel G :icon_redface: astept sa treaca zapezile astea si o sa le schimb si eu, cel mai urgent cele de pe fata cred ca trebuie...Multumesc inca o data acestui forum :icon_thumleft:

Modificat de alecsandru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se poate ca din cauza frigului, un telescop sa nu mai revina la pozitie, pentru ca acum cateva saptamani cad a fost frigul puternic imi statea masina in partea stanga spate putin mai lasata, iar acum ca sa mai domolit vremea si-a revenit!? poate fi din cauza frigului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu uleiul nu ingheata, posibil sa se fi depus ceva gheata intre spirele arcului...desi nu am intalnit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur sunt flansele de la amortizoare duse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai vreo spira rupta sau arcul sarit de la loc daca nu ai gheata...cat e diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta este de aproximativ 5 cm, dar ma gandesc sa fie duse si telescoapele pentru ca au 10 ani, is de cand ii masina, nu au fost schimbate niciodata! acum sta normal de cand nu mai is temperaturi asa mari sub zero! de batut nu bate nimic si nici in gropi nu am dat cu ea! si ce am uitat sa spun, cauciucul de pe partea stanga, partea in care masina statea inclinata este putin mai ros decat cel din dreapta, o diferenta de aprox 3 mm, dar nu cred ca poate asta influenta prea mult!!

Modificat de george.o
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am zis de arcuri pt ca inaltimea masinii e data de arcuri,nu de telescoape.Ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si este corect ce ai spus, in cazul in care telescoapele sunt ok, si nu sunt blocate, ceea ce mi se pare f putin probabil, dar nu exclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traba sa o bag pe canal cat de curand sa arunc o privire mai atenta! deocamdata nu ma mai deranjeaza pentru ca si-a revenit! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua detin un golf 4 (1.9 TDI 4motion cod motor ARL)!vreaun sa stiu daca ii pot monta telescoape de alta motorizare?! de exemplu 1.9TDI 131cp 4motion sau 116cp 4motion.Pentru ca este diferenta intre preturi! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca merge...de ce nu?ma asteapta parerile celor cu mai multa experienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu scuzele de rigoare daca s-a mai discutat problema va rog sa ma ajutati si pe mine urgent cu un sfat!

Cand am dat jos cauciucurile de vara de pe masina am constatat ca cel de pe partea stanga spate era foarte foarte tocit pe interior. Am montat rotile de iarna (195/65/R15) si am bagat masina la facut unghiurile. Respectivul a zis ca nu sunt probleme mari cu unghiurile, nici cu alte componente doar ca amortizorul stanga spate era putin scurs. Acu intrebare e: se poate ca de la amortizor sa roada cauciucul pe interior asa tare? Nu bat, nu fac zgomote, nu scartaie. Vreau un sfat urgent pentru ca mi-am luat cauciucuri noi si nu as vrea ca dupa un an sa le vad praf!! Macar mai trag o durere si schimb si amortizoarele pe spate!

Cauciucurile de vara erau Dunlop sport Maxx 205/55/R16 si erau dupa 4 ani (cam 55-60 mii km) de utilizare!!

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi cum lucreaza in mers pui pe cineva sa mearga cu masina ta si tu mergi in spate,in alta masina-vei observa ca roata face pe verticala mult mai multe miscari decat normal scurte,pt. ca amortizorul nu mai opune rezistenta-topaie ca o mingie.Daca anvelopa a mai fost montata si pe fata probabil a plecat de acolo cu ceva uzura neuniforma iar aici amortizorul a ajutat sa se amplifice.Cand e dus amortizorul se uzeaza aiurea anvelopa,in valuri;dar la tine daca e curs poti sa il schimbi fara retineri.Ca sa ai fuzeta-puntea spate stramba a.i. sa iti toceasca trebuie sa fie foarte pronuntata caderea,iesea in evidenta imediat la geometrie.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

stie cineva cum pot testa amortizoarele daca nu sunt puse pe masina ? am avut puse pe fata 2 amortizoare monroe original si mi-a zis un asa zis "mecanic" ca trebuie sa le schimb ca sunt curse, cu toate ca nu se vede nici un pic de ulei pe ele... cand trag se trage tija aceea greu si la fel se si impinge, vreau sa stiu cum imi dau seama daca sunt ok sa le pun pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am facut azi un test la amortizoare pentru ca vroiam sa le schimb(parca se lasa prea tare in curbe) iar testul mi-a dat 60% fata si 56% spatele. Sunt ok? Mai merg? Trebuie schimbate? Mentionez ca pe fata sunt duse bucsele la bara stabilizatoare la brat si flansele, daca le schimb se vede o diferenta?

Am atasat si rezultatul testului

Stima

post-69966-0-04071800-1335959658_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telescoapele din cate stiu sunt acceptabile pana la o valoare de 50%, dupa care treb musai schimbate.

Insa, daca ai bucsele spuse de tine duse, schimba-le si o sa vezi o schimbare in bine a comportamentului masinii.

Am avut ocazia sa merg si eu cu un golf 4 cu bucsele uzate, cele de la brate erau deja rupte, bara stabilizatoare si bieletele antirului f uzate si se comporta ca o barca pe sosea.

Dupa schimb, era alta masina. Masina mersese preponderent pe drumuri f proaste iar proprietarul era un badaran care nu-i pasa deloc de masina.

Asadar, sfatul meu sa schimbi tot ce inseaman bucsa. La bara stabilizatoare pe langa bucse si colierele ce tin bucsele ( iti treb si coliere mai ales daca bucsele sunt cele originale doarece astea noi au o cocoasa pe ele si implicit si colierele au acea cocoasa, cele oem fiind plate). Pe langa bucsele acestea ai in capul barei antirului bieletele antirului care eu te sfatuiesc sa le schimbi.

La brat vezi ca sunt doua perechi de bucse ce treb schimbate ( unele lunguiete, altele rotunde), iar la flansele amortizoarelor pe langa flansa de cauciuc, trebuie sa schimbi si rulmentul ce vine in respectiva flansa.

Daca dai cautare pe google dupa aceste elemente vei vedea exact cum arata bucsele ce treb schimbate si pozitionarea lor.

Iti recomand piese oem, iar daca nu, pe parte de bucse Lemforder. Alti producatori, desi poate suntmia ieftini ( insa nu cu mult) nu se ridica calitativ la calitatea pieselor oem.

Mergi la reprezentanta si intereseaza-te, stiu ca au programe de fidelizare ( reduceri de pana la 20% tin minte) pt masinile mai vechi de 5 ani.

Bafta

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms, o sa le schimb sapt asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand am facut testul de amortizoare, mi s-a spus ca 60% este limita minima, iar la mine au iesit 59% respectiv 57%, si intr-adevar cand le-am dat jos le puteam apasa cu degetul mic.

O recomandare, sa puneti pasta antidesurubare pe piulita care strange rulmentul, la mine s-a desfacut piulita, si numai nu-mi dadeam seama ce poate bate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

Cum se schimba flansele de la amortizor?

Se ridica masina si se dau flansele jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm....acelasi procedeu ca la schimbatul telescopului sau arcului.Trebuie sa dai jos tot ansamblul arc+telescop;aceeasi manopera ca la un schimb de arc sau telescop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

ideea e daca as putea sa le schimb in "blocului" si daca am nevoie de presa pt arcuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!