Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, Al Bundy said:

DAca nu ai erori si masina trage bine si consuma OK, ce vrei sa-i faci ?

Mi se pare ca imi consuma putin cam mult. La relanti, cand avansul sta la -0.5 e ok consumul, dar in mers cand se modifica f mult creste si consumul. 

 Eu ma gandeam ca fac ceva sa "repar" problema. Din cate am inteles de la persoana care mi-a facut stage 1, daca nu ar avea oscilatia aceea mare, masina ar merge mult mai bine.

Modificat de mishulica29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

O ideea pt reglarea valori avansului ținând cont ca distribuția e nou montata și ambreiajul la fel (ambreiaj masa simpla). 

  Întrebarea e pentru cunoscatori, cei ce nu au o idee sa se abțină va rog #nohate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmulețul e edificator mersi mult. Dar urmează o investigație mai amănunțită pt ca a început sa aibă niște manifestări ciudate după ce motorul ajunge la temperatura obțină de funcționare.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu mai da quote/nu mai cita postarea anterioară. Este inutil şi neregulamentar.

2. Ca să vedem care este problema ai neapărat nevoie de un vcds. Fă o poză cu grupul 000 în Basic settings şi cu grupurile 000, 001 şi 004 în Measuring Blocks (cu motorul cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat am sa încerc cât de curând...legat de problema quote-ului habar nu am dc apare. Îmi cer scuze dar a fost fără intenție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

În sfârșit am reușit 

Screenshot_20200726_172107_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea. Dacă te uiți la grupul 004 la Start of injection Actual este cam departe de Specified, iar Duty Cycle este la capăt de cursa ceea ce înseamnă că nu mai poate corecta.

Ca să te lamuresti pe deplin fă o poza cu grupul 000 în BASIC SETTINGS (nu este acelasi cu Measuring blocks)

PS Când faci reglajul în Basic settings te uiți, nu in Measuring blocks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca nu sa umblat deloc la reglaj pt ca am fost foarte ocupat în ultima vreme...masuratorile astea sunt efectiv după ce sa montat mecanic distribuția. Sa înțeleg ca după masuratorile astea nu e în regula deloc? Înseamnă că sunt nevoit sa merg sa mi se regleze distribuția. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar ca să fii sigur fă poza aia pe care ţi-am cerut-o. Acolo se vede efectiv cum este reglat avansul. În fereastra aia ai şi un buton TDI-graph sau cam aşa ceva care o să te lămurească pe deplin. În Measuring blocks se vede avansul după ce este corectat de ECU, dar după cum se vede din poza pusă de tine nu prea reuşeşte deoarece deviaţia este prea mare.

Mai poate fi o cauză pentru treaba asta: actuatorul din pompă să aibă probleme şi să nu poată face corecţia. Se poate verifica şi asta, dar mai întâi hai să vedem cum arată avansul în realitate.

O întrebare: nu ai observat  nimic în urma operaţiunii? Mă refer la sunetul motorului, pornirea, felul cum trage, consumul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În momentul de fata am observat unele modificari dar nu pot sa îmi dau seama efectiv de unde vin deoarece la scurt timp am modificat și ambreiajul (decizie cam proasta trecerea la masa simpla) si ca urmare am crezut ca unele manifestări se trag și din acest fapt gen sunetul și pornirea cu puține trepidații. În legătură cu consumul pare a nu se fi modificat iar la felul cum trage încă nu pot sa îmi fac o idee pt ca dupa cum am observat cu ambreiajul nou se tureaza foarte repede, treptele se schimba mult mai repede și uneori îmi da impresia ca turbo nu mai are aceeași eficacitatea și senzația ca te baga în scaun a cam dispărut, dar asta e o alta poveste. Eventual după ce ii voi da de cap cu avansul voi încerca și un log din mers pt a vedea dacă nu au apărut probleme și pe partea de turbo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Într-un final a venit și tester ul 

IMG-20200817-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci avansul este cam în bălării. Trebuie reglat să arate cam pe unde am indicat eu intersecţia liniilor galbene . Nu este chiar critic, dar dacă te încadrezi ceva mai sus sau mai jos de linia albastră este ok. În situaţia actuală este normal ca motorul să aibă un sunet schimbat (dacă deviaţia era mai mică ar fi corectat ECU şi nu ai fi observat, dar aşa se pare că nu se poate)şi pornirea să fie mai dificilă (avansul fiind mare, injecţia se face înainte ca temperatura şi presiunea în cilindru să atingă valorile optime). La consum nu ai observat nimic pentru că ce se vede sunt valorile la ralanti unde probabil că maşina stă destul de puţin raportat cu mersul. În mers, pe măsură ce creşte turaţia, în mod natural motorul are nevoie de un avans de injecţie mai mare ceea ce se încadrează în valorile actuale fără corecţie, iar pe măsură ce creşte turaţia se poate face şi corecţia necesară deoarece ECU începe să acţioneze actuatorul într-o zonă în care poate lucra. Dar la fel dacă ajunge într-o plajă unde nu mai poate face corecţia este posibil ca maşina să nu mai tragă bine.

În principiu trebuie să faci reglajul corect în primul rând pentru că o să ai probleme cu pornirea când se va răci vremea când nu va fi suficient de rece ca să intre bujiile, dar nici suficient de cald ca să pornească bine motorul fără bujii (cam când vor fi temperaturi între 5-10-15 grade)

IMG-20200817-WA0002.jpg.e9e06037572b467d63ebd1d9fb4726d3.thumb.jpg.bdd053ed424afb09a14f380a1db64324.jpg

În rest valorile din grupul 000 sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am un golf 4 motor axr ,am schimbat distributia si sa mărit consumul am inteles ca trebuie reglat avansul ,cu ce tip de testar merge reglata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postările pentru că tu ai postat pe un topic pentru motor cu două axe cu came şi EDC16, AXR este cu o singură axă şi are EDC15.

Avansul, de fapt unghiul de sincronizare (torsion value) se verifică cu testerul VCDS, în grupul 004 şi trebuie să fie cât mai aproape de 0, consumul în grupul 015. Iar reglajul se face prin punerea corectă a distribuţiei cu cale specifice de blocare a pinionului axei cu came şi a pinionului arborelui co tit.

Citeşte documentaţia ataşată, acolo scrie exact ce şi cum

AXR Vehicles with friction damper tensioning system.pdf AXR Vehicles with hydraulic tensioning system.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

cil 1 uzura, avans .. cat de cat, ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare @lupo_bv, scuze ca te deranjez din nou. Detin un toledo asv +soft, da fum alb la pornire, miroase a motorina nearsa. Am prins azi dimineata 10,11 grade, pornire sfert, pala mare de fum si atat. Consumul pe bc/la relanti arata 0.9 apoi scade , cand scade mai jos are toane cateodata de zguduie /balbaie/mers neregulat pt cateva secunde. Si la plecari de pe loc , la accelerari mai tari scoate cate o pala de fum alb(sper sa fie alb) pt ca nu imi dau seama exact din masina( Nu da fum continuu). Cum se incalzeste motorul  putin(max 15 min de circulat) nu mai scoate fum la accelerari . Bujii noi , rampa alimentare bujii nou. Ce pot sa verific mecanic ,cat si din vcds ? Scuze pt aceasta scrisoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al3xz1989

Poate fi o suspiciune de avans incorect dar trebuie verificate mai multe.

Prima dată trebuie verificaţi parametrii de injecţie cu vcds: avansul static, avansul dinamic, funcţionarea solenoidului de avans din pompă, cantitatea injectată, temperaturile.

Adică mai concret:

- în Basic settings:

                     - poză cu grupul 000 cu motorul rece şi cu el cald. Aici se vede cum este pusă distribuţia şi încă alţi câţiva parametri

                    - log pe grupul 004 (logul se face ca şi cel în mers după ce selectezi grupul 004 din Basic settings). Logul se face pe loc fără să atingi pedala de acceleraţie, îl laşi să ruleze vreo 20-30 secunde apoi îi dai Save. Aici se vede dacă funcţionează solenoidul care modifică avansul în funcţie de regimul motor.

 

- În Mesuring blocks:

                    - poză cu grupul 001 cu motorul cald şi cu el rece. Aici vedem cantitatea injectată la ralanti

                    - poză cu grupul 004 cu motorul cald şi cu el rece. Aici vedem corecţia avansului la ralanti.

                    -  log în mers pe grupul 004. Aici vedem corecţia avansului în mers.

                    - poză cu grupul 007 cu motorul rece şi cu el cald. Aici vedem temperaturile

                    -  poză cu grupul 013. Aici vedem compensaţiile pe injectoare şi de aici putem deduce dacă sunt probleme la vreun cilindru.

                    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Am inteles , maine sper sa atasez toate cele cerute. Batranica nu a mai dat nici un fel de fum.Voi face testele. Apoi iti voi atasa si un log pe 003 010  011 , bs 003 si 011. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poze pare totul în regulă. Fă şi logurile

On 9/27/2022 at 9:20 AM, lupo_bv said:

- log pe grupul 004 (logul se face ca şi cel în mers după ce selectezi grupul 004 din Basic settings). Logul se face pe loc fără să atingi pedala de acceleraţie, îl laşi să ruleze vreo 20-30 secunde apoi îi dai Save. Aici se vede dacă funcţionează solenoidul care modifică avansul în funcţie de regimul motor.

şi 

On 9/27/2022 at 9:20 AM, lupo_bv said:

-  log în mers pe grupul 004. Aici vedem corecţia avansului în mers.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce tare, cate afli citind pe acest forum :D 

Am schimbat si eu distributia la a mea si schimbat si garniturile la pompa de injectie ( curgea motorina ) si dupa cum se observa e " retardata " :)) 

Maine ma duc sa o regleze la linia albastra si poate un pic mai sus daca o merge, cam 1/4 din lungime dintre cea albastra si cea rosie sa aiva oleaca de zvac :)) 

Injectoarele fiind mecanice si masinii punandu-se 40% din rulaj motorina aditivata, sunt in parametrii plus mers 100km saptamanal in afara orasului cu viteza legala si cu a 4-a, la 90-100km/h se desfunda :D 

Ce am observat fiind dereglat avansul sa ii zic, masina este mai puturoasa la viteza, urca mai greu daca nu ajuti din ture, adica sa o duci pe la 3000rpm, consumul a scazul cu aproape 0.5l/100km :D:D:D Motorul, neavand alte probleme, porneste la fel ca inainte si la cald si la frig, legat de zgomot, mi se pare ca e un pic mai linistit ... 

319001348_885662985789953_1680830191953903337_n.jpg

319021003_835683364358206_4223306084906852434_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut @lupo_bv.Am un golf 4 tdi, 90 cp, cod motor AGR. Masina are momente cand nu mai trage, am urmatoarea eroare 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation, P1248 - 35-10 - - - Intermittent. Ce poate fi? Multumesc.

6.jpg

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpeg

1.jpeg

tdi agr.jpg

Modificat de MILEI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!