Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

nu se pune problema , ia o cutie sh, la cum arata satelitii sigur mai are si alte uzuri !

Si mai rau unde sa dus pilitura de ei !

Cand ai dar uleiul jos din cutie cum arata ?

Alatur si eu parea colegilor , de la sateliti nu are cum sa nu intre in viteza, din uzura satelitilor rezulta un zgomot f mare de rulare, si un joc la fel de mare cand misti roata stanga dreapta , cu masina ridicata !

Concluzie merg pe varianta cutie sh !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi,intradevar am gasit multa pilitura in cutie,cea mai multa era in jurul unui magnet prezent in cutie.

Uleiul un prezenta urme ca ar fi pilitura in el ,l-am lasat la decantat.

 

Problema acum este ce tipuri de cutii se potrivesc pt ABU???

 

 Eu sunt din Craiova,daca mai este si altcineva sa-mi dea de stire.

 

Ca si o curiozitate,nu se auzea nimic,nici un uruit nimic,iar in viteza intra foarte bine,rar am intanlit asa cutie sa mearga asa de bine..........ma rog cat a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

stie cineva daca este o cutie mai lunga pt diesel decat cea cu cod ASD? 

 daca e vreuna ce o pot pune sa fie mai lunga adica sa pot merge cu motorul mai putin turat si cu o viteza mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

referitor la imbus de 17 pt desfacut surubul de umplere sau golire  cutie viteze va recomand surub de la tija servofranei de dacie 1310 care este  un imbu s de 17 lung de 5=6 cm.L-am gasit la dezmembrari si a costat o bere.MULTA BAFTA TUTUROR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema , ambreiajul este de 6 luni schimbat nou si ulei in cutia de viteze este . Cand dau sa plec de pe loc daca ma duc peste 2000 rpm , imi iese din viteza 1 trebuie sa tin schimbatorul cu mana sa nu iasa  si se aude un huruit ,daca apas ambreiajul parca da sa imi cada motorul dintr-o data  , trebuie sa plec sub 2000 rpm ca sa se comporte normal si usor , dupa ce imi iau vant dau a 2-a  , aceeasi problema daca apas acceleratie brusc >>>  peste 2000 rpm aceeasi situatie si huruit . In a 3-a si a 4-a doar la hopuri si denivelari de drum simt ca vrea sa iasa din viteza . marsarier si a 5-a nu am nici o problema. Am uitat sa spun ca de cand am luat masina intr-a 1-a cateodata nu imi intra si dimineata pe racoare cand uleiul e gros deabia imi intra in a 2-a . CARE AR FI PROBLEMA ? Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la bucsa din poza , asa varza e de cand am cumparat masina . PLS HELP . Mersi

post-13282-0-78092900-1386177709_thumb.jpost-13282-0-18563600-1386177719_thumb.jpost-13282-0-16674900-1386177729_thumb.j

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei in cutie mai ai?? Tampon cutie/motor cum se prezinta?Bucsa respectiva poti sa o inlocuiesti dar nu cred ca va rezolva problema Sa nu ai vreun rulment crapat prin cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , in cele din urma am schimbat bucsa respectiva , se cunoaste putina diferenta , spre uimirea mea a mai intrat 1 litru de ulei in cutie , dar problema nu este rezolvata , am observat cat am umblat pe acolo, ca surubul de la tamponul motorului din fata este rupt si motorul este deplasat putin in dreapta , de asemenea si surubul de la tamponul motorului din partea stanga este slabit . Deci in concluzie trebuie sa schimb toate cele 3 tampoane ale motorului si sper ca problema sa dispara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut , am si eu o problema ,am un golf III abu 1,6 benzina din 94. se aude un  zdranganit puternic din cutie(uleiul cutie de viteze si cablu ambreiaj schimbat recent ) ,se aude chiar daca calc ambreajul si in viteza 1,2 atat.daca fac drumuri lungi de peste 100km nu vrea sa imi mai intre in nici o viteza.chitul de ambreiaj este nou.pana sa il schimb nu sa auzit nimic,dupa ce lam schimbat au inceput problemele.am fost si la service si miau zis ca e din cutie nu e de la ambreiaj.care poate fi problema ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am o problema și înainte de a merge la service aș vrea sa îmi dați voi un răspuns dacă știți... Când bag in marșarier, daca i-au piciorul de pe ambreiaj si dau sa plec se simte o zdruncitură. Oare este de la cutie; că în celelalte viteze nu se întâmpla așa... Cu cât i-au mai brusc piciorul de pe ambreiaj, cu atât mai tare se simte. Poate reușește să mă lămurească cineva. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cand schimbi cutia de pe o masina cu motor mai mic si pui o cutie de pe un motor mai mare trebuie sa ei si chitul de ambreiaj tot(placa de presiune volant si disc de ambreiaj) si ATENTIE LA ULEI SA FIE LA NIVEL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate da si mie cineva codul de piesa de la cablul de la schimbatorul de viteze ? Este vorba de cutie automata de pe 1.8i 55KW , 1994. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema , la cutie ,cand dau in spate pana sa se puna in miscare se aude o lovitura ,dupa acea functioneaza perfect in timpul mersului in spate,o opresc si plec in fata cu 1,2,3,4,5,nu conteaza, pana sa se puna in miscare masina tot o lovitura puternica se aude ,undeva pe partea st,unde se prinde planetara de cele 5 suruburi .o parare aveti.multumesc :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ma puteti ajuta:am un golf 3 din 93 motor 1.6 si vreau sa schimb uleiul din cutie dar nu stiu cum ,ma puteti ajuta cu poze ceva.mersi
 

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema , la cutie ,cand dau in spate pana sa se puna in miscare se aude o lovitura ,dupa acea functioneaza perfect in timpul mersului in spate,o opresc si plec in fata cu 1,2,3,4,5,nu conteaza, pana sa se puna in miscare masina tot o lovitura puternica se aude ,undeva pe partea st,unde se prinde planetara de cele 5 suruburi .o parare aveti.multumesc :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia pe cineva sa te ajute; suspenda masina pe fata, baga-te sub ea, iar cel care te ajuta porneste motorul, baga in viteza si da drumul usor la ambreiaj - vezi asa unde se aude exact (capul planetarei sau  la cutie, diferentialul)

 

ps. suspenda masina pe niste suporti, nu pe cric

 

Daca nu are cine sa te ajute si nu iti e greu sa ajungi prin berceni, lasa un PM (am si capre pt. suspendat)

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e CHL atunci a ta e 085, nu 020 cum e cea din link.

 

Vezi in video daca e ca a ta ( in descriere spune ca e type 085)

   Video

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul de golire este corect la fel si senzorul pt km dar pe unde spune in video ca se umple la mine este alt fel,in video arata un surub pe unde se umple si are si o mufa mai jos ,la mine nu este acel surub este mufa dar mai sus decat in video, oare pe la mufa se umple.astept ras.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la secunda 54 iti arata busonul de umplere. Pe acolo pui uleiul; umpli pana incepe sa curga - asta inseamna ca e la nivel.

La sec 37 iti arata unde e surubul de golire.

Si cel de umplere si cel de golire se desfac cu un imbus de 17 sau cu o piulita mai lunga cum are in video.

El in clip mai pune ulei in plus pe la senzorul de viteza. De ce mai pune in plus nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este diferit ,eu nu am acel surub de umplere ,in video la sec 54 arata busonul de umplere iar sub el este o mufa ,la mine mufa este aproximativ pe unde este busonul de umplere in video.oare pe acolo se baga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna ziua baieti, dupa un drum pana la bacau masina a inceput sa scoata niste sunete ciudate de la cutie, in viteza a 5 a  se aude un fluierat sau vuiet dar cand schimb in a 4 a nu se mai aude si in oras la schimbari de viteza si turatia undeva la 2000 se aude parca ar fi ceva fier pe fier si scartie in functie de turatia care o am. Se poate sa fie ambreajul si rulmentul de presiune??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza cu ulei in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!