Jump to content

Lumini de bord Fabia


Florinel
 Share

Postare recomandată

Am inteles ca nu trebuie pus contactul daca e deconectat clusterul pentru ca apar erori peste tot. Am incercat sa fac treaba asta, doar ca eu n-am infipt bine mufa din dreapta...era ca si cum bordul e deconectat. Probabil din cauza asta si erorile pe toate modulele. Le-am sters cu vag-com. Sa te uiti atent cat e mufa de mult infipta s-o infigi la fel dupa ce montezi.

Martorul check engine era acoperit pe jumatate, se aprindea doar jumatate si la instensitate mica. Cand puneam contactul se aprindea, iar dupa pornirea motorului se stingea.

Martorul de servodirectie (semnul ala cu volanul) nu l-am vazut niciodata aprins. Din cauza ca aveam probleme cu G250, statea aprins, iar samsarul s-a gandit sa-l acopere. Am rezolvat problema cu G250, normal ledul trebuia sa se aprinda si sa se stinga. Eu doar noaptea ii vedeam putin conturul din cauza luminii celorlalti martori. Acum toti martorii se vad clar.

Montatul acelor l-am facut "ochiometric". Motorasele alea au o cursa. Cand invarti de ele, se invart usor si cu tot cu axul motorului. Cand se termina cursa, se simte cum se invarte mai greu doar acul pe ax. Asa le-am reglat sa fie la 0 (nu mi-a iesit chiar foarte bine, acul vitezometrului e o idee mai jos de 0).

Modificat de Caracal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Montatul acelor l-am facut "ochiometric". Motorasele alea au o cursa. Cand invarti de ele, se invart usor si cu tot cu axul motorului. Cand se termina cursa, se simte cum se invarte mai greu doar acul pe ax. Asa le-am reglat sa fie la 0 (nu mi-a iesit chiar foarte bine, acul vitezometrului e o idee mai jos de 0).

Poti sa fii mai explicit te rog ? Dupa ce ai pus acele ce ai facut? Mai exact cu toate 4 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa iti explic. Din ce explicau altii si mie mi se parea greu, dar iti dai seama despre ce vorbesc cand incepi sa invarti de ele. E foarte simplu si crede-ma cand spun asta. Cred ca sunt cea mai stangace persoana -chiar sunt, la propriu :D- (vezi ca mi-a scapat un surub dintre degete..).

 

Da, e fain locul de munca, dar nu din cauza asta pot sa bibilesc la masina :D Am avut azi putin timp liber si tot am un coleg priceput in demontat si montat masini, am zis ca daca e ceva, sa apelez la el, dar nu a fost nevoie. Toata treaba dureaza foarte putin. Mai mult am stat sa fac poze si sa ma minunez :))

Modificat de Caracal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu problema. Aveam lipit scoci pe cele 2 leduri (ESP, ASR). Nu mi-a venit sa cred. :icon_cry:

Acum masina functioneaza normal, se aprind toate led-urile la contact, dupa care se sting, iar cand apas pe butonul din bord (cel de langa buton dezaburire luneta) se aprinde si martorul in bord, deci e ok.

Operatiunea in sine este foarte simpla, dar fiindca nu m-am riscat pe masina mea, am fost la cineva care se pricepe si la astea si in 10 minute a fost gata totul (montat-demontat). Cu ocazia asta am vazut si eu cum se face.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de-aia au fost lipite, fiindca functionau...si asta nu e bine. Cand alea se aprind, indica faptul ca ai o problema la ESP/ASR. De cele mai multe ori, un necunoscator cand incearca sa schimbe siguranta, vede ca asta e buna. Doar aparent e buna,fiindca atunci cand se intrerupe aproape ca nici nu-ti dai seama. Eu de cand am luat masina si pana de curand n-am stiut ca am problema asta. Am citi pe forumuri si din una in alta am aflat si asa am descoperit ca am si eu siguranta arsa. De cand am inlocuit-o nu s-a mai ars, sper sa ramana asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca nu trebuie pus contactul daca e deconectat clusterul pentru ca apar erori peste tot. Am incercat sa fac treaba asta, doar ca eu n-am infipt bine mufa din dreapta...era ca si cum bordul e deconectat. Probabil din cauza asta si erorile pe toate modulele. Le-am sters cu vag-com. Sa te uiti atent cat e mufa de mult infipta s-o infigi la fel dupa ce montezi.

Martorul check engine era acoperit pe jumatate, se aprindea doar jumatate si la instensitate mica. Cand puneam contactul se aprindea, iar dupa pornirea motorului se stingea.

Martorul de servodirectie (semnul ala cu volanul) nu l-am vazut niciodata aprins. Din cauza ca aveam probleme cu G250, statea aprins, iar samsarul s-a gandit sa-l acopere. Am rezolvat problema cu G250, normal ledul trebuia sa se aprinda si sa se stinga. Eu doar noaptea ii vedeam putin conturul din cauza luminii celorlalti martori. Acum toti martorii se vad clar.

Montatul acelor l-am facut "ochiometric". Motorasele alea au o cursa. Cand invarti de ele, se invart usor si cu tot cu axul motorului. Cand se termina cursa, se simte cum se invarte mai greu doar acul pe ax. Asa le-am reglat sa fie la 0 (nu mi-a iesit chiar foarte bine, acul vitezometrului e o idee mai jos de 0).

 

din pacate, gasesc destul de des, masinii care au martorii acoperiti. Am gasit si cu leduri scoase, sau alimentate de la circuitul altor leduri, sa se stinga dupa ce pui contactul - sa simuleze modul normal de functionare.

 

calibrarea - la output test vitezometrul trebuie sa stea la 100, turometrul la 3000, apa si carburant la 1/2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca n-au fost ledurile scoase. Ar fi fost mai aiurea..

Da, mi-ai zis cum e cu calibrarea si am incercat, dar am impresia ca interfata mea nu prea e in stare sa faca asta :D Nu-mi misca acele dupa ce dau start.

Uite cum stau acele la mine acum:

http://www.rullz.us/ace.mp4

Cam jos cel de la vitezometru. O sa testez cu GPS-ul sa vad daca e decalat mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are voie sa nu faca Output test... poate e de vina interfata ta, nu stiu ce sa zic.

 

la GPS - cativa km abatere, in plus pe ceas - sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, cam toate masinile au o abatere in plus pe ceas fata de viteza reala. Eh, vad eu ce iese si daca e, il desfac iar, fara sa scot cablurile, doar sa umblu la limbi.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai bine sa-l desfaci, inclusiv de la mufe.Mie mi-ar sta pe creier sa vad ca acele arata ca la tine.

Dupa ce dai la o parte si cadranul transparent de plastic, invarte de ac cu incredere (invarti invers acelor de ceasornic) pana ajunge in pozitia corecta. Daca tot nu ti-a iesit, repeta operatiunea pana il potrivesti cum trebuie. Tine cont ca la pornirea motorului, acele mai urca foarte putin (maxim 1-2 mm).

 

Eu am asa la acul de la benzina. Cand m-a avertizat sonor ca am ajuns cu benzina fix la marginea rosie, acul meu mai are cam 1 mm pana sa atinga zona rosie. Nu se observa aproape deloc, dar tot ma bate gandul sa-l desfac. :unsure:

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie doar rabdare sa le pozitionezi cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună ziua,

 

Am mare nevoie de ajutorul vostru! Am desfăcut acele de la ceas, şi cu această ocazie am descoperit o bandă sub „elicopter”, subiect asupra căruia cred că voi reveni. Însă după ce calibrez ceasurile pe VCDS (sau cu mâna, pentru că merge ok şi aşa) cu cheia în contact, acele pică la 10 secunde după ce ies din contact. Din poziţia de 0, acele pică până pe la ora 7, chiar mai jos. Vă rog ajutaţi-mă, pentru că stau cu bordul desfăcut! Acest fenomen se inregistreaza la turometru şi la vitezometru, ceasurile la care am scos acele.

Modificat de ovidius max
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA calibrarea lor cum trebuie cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi am făcut exact ca aici: http://vwforum.ro/topic/44346-diy-calibrat-ceasuri-bord/Totul este în ordine până la 10 secunde după ce iau contactul. De pe poziţia O pică: se aud motoraşele cum se rotesc. După ce pun contactul sau pornesc masina, eroarea se păstrează. Iarăşi le calibrez, iarăsi cad după 10 secunde şi tot aşa...

Modificat de ovidius max
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA tu la pasul 3 astepti ca acele sa-si faca testul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur că da: merg la maxim, se întorc la minim după care turometrul rămâne la 3000 şi vitezometrul la 100 km/h. Mai sar peste testul temperaturii şi al benzinei pentru că la acestea nu am umblat, dar la turometru şi vitezometru le las să-şi facă testul. La mine ia fiecare instrument în parte. Termină un test, îmi cere confirmare să treacă la testul instrumentului următor.

Modificat de ovidius max
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit si eu, dar cu cel de carburant am incercat sa ii modific pozitia cu bordul alimentat adica cu contactul pus si mi sa stricat motorasul, dupa ce luam contactul cobora si se auzea efectiv ca un tremurat si mai cobora putin, cand puneam contactul tremura din nou si pana nu isi termina repriza nu se ridica nici turmoetrul dc e motorul pornit, rezolvarea a constat in inlocuirea motorasului si problema sa rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam proastă vestea pe care mi-o dai... Dar, totuşi (sper si eu) motoraşele par în regulă. În mers funcţionează ok, atâta doar că sunt extrem de decalate. Funcţionează ok şi pe calibrarea cu VCDS. Pe de altă parte, atunci când le calibrezi cu VCDS nu acţionezi asupra lor cu conactul pus? Într-adevăr asta am făcut, le-am reglat cu contactul pus...

Modificat de ovidius max
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! La blocul de lumini, in pozitia zero (toate luminile oprite) se poate apasa pe comutator acesta revenind la eliberarea lui. Ce functie are lucrul asta? Are legatura cu faptul ca inainte bipuia daca deschideam portiera cu luminile aprinse iar acum nu mai face asta, apasand pe butonul mai sus mentionat? Mentionez ca nu stiu sigur daca imediat dupa apasare nu se mai aude sunetul respectiv. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apasand pe el si rotind putin dreapta, se scoate blocul de lumini de la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva semnificaţia codurilor reperelor? Caut nişte ceasuri de bord cu codul 6Y0920880B B41 si am găsit să cumpăr 6Y1919880B B41. Pot să le iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Ca tu si can si celelalte nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!