Jump to content

Informatii Golf2 GTI


toni
 Share

Postare recomandată

Am urmarit si eu topicul... intr-adevar, greu de crezut ca - intr-o confruntare coerenta - Mk2-ul ar face un atare Seat... Oricum, placut sa auzi ca mai stiu si batranicile sa dea o lectie nepotzeilor mai tineri si mai dopatzi! :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut: acuma mai conteaza si de trafic mai oameni buni ......

dusmanul tuturor TRAFICUL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pacat ca nu am drum de Buc cu masinutza mea ca sa ne convingem
Te astept :( cu toate ca nu ma omor dupa liniute organizate; e mai frumos cand te intalnesti cu cineva la semafor si nu stii mai nimic despre el :salut:
In schimb,sa zicem ca avem un mk2 Gti 16v.Schimbam admisia de aer cu una deschisa(K&N,Sparco,BMC),adaugam o alimentare fortata cu oxigen.Dam jos injectia si adaugam doua carburatoare(Weber sauDelOrto).Schimbam axele(DBilas sau Schrick)si marim supapele de evacuare si admisie.Aplicam o evacuare sport complecta de gr.n.Montam o cutie sau macar grupul de diesel(gtd).Disc+placa OMP.Short-Shift la schimbator.Adaugam o suspensie(H&R) si niste frine(Sandtler) pe masura.Ce zicetzi?Muuuuuulte masini ti-ar vedea doar stopurile!

Brrrrrrrrr :D pai daca o luam asa, vreu si alta turbina (preferabil un Garret), front mount IC, alt DV, N75, evacuare refacuta fara catalizator si multe altele, alta electronica, NOS si sa vedem care la care vede stopurile :lol:

Ideea topicului era decat a afla ce motor si greutate are in medie un G2 GTI stock, si nu sa aflu ca in conditiile X sau Y il faceam sa ma facea. La noi nici macar startul nu a fost corect ce sa mai vorbim de avioane cu motoare si cutii modificate :lol:

Intr-un fel,treaba tine de cit de mult esti dispus sa-ti paradesti masina,eu,daca as avea un mk2,as fi atent cu forjele,nu de alta dar risca sa coste!
Din cate am vazut, cei cu masini vechi isi omoara mai mult masinile. Eu unul sunt dispus sa-i dau mai tare in primul rand daca drumul e bun, pe cand am vazut multe cu masini vechi care trec pe langa mine de 3x mai tare chiar daca drumul e varza si eu merg cu 20km/h
Oricum, placut sa auzi ca mai stiu si batranicile sa dea o lectie nepotzeilor mai tineri si mai dopatzi!

Sunt multe masini mai vechi care dau clasa la cele noi. Chiar daca, sa zicem ca intr-o cursa corecta eu facem acel GTI, nu il faceam cu avans mare, lucru care inseamna ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma lasand gluma la o parte, daca acel g2 nu e modificat (cum e a lu' Staici din TM :() ar fi trebuit sa-l faci daca plecati paralel, dar nu cu foarte mult pe o distanta scurta :D in schimb pe o distanta mai mare ramanea in urma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest Staici,cum probabil iti va spune si Cristip NU exista problema banilor,aici e treaba.Tot respectul ptr. el,macar nu e genul care arunca cu loveaua pe turcisme,iar Golf-ul ala nu e chiar asa modificat.Si de modificat,a fost facut in germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si,draga Toni,mirarea mea este cum a reusit sa te tina DUPA treapta a doua in spate........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Staici are bani multi. ... Golful ala (stiu de la el) are mai mult de 200cp :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa aiba Subarul de acum, participa cu Golful la raliu ... nu facea mare branza (nu face nici cu Subaru acum) ... dar ata ete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Si,draga Toni,mirarea mea este cum a reusit sa te tina DUPA treapta a doua in spate........

Mie cel mai bine-mi trage in treapta a 3a - in prima trebuie multa atentie la aderenta si limitare iar la a 2a trebuie atentie la limitare si sa nu agate (cum face la mine si la mai multi)

Si prima suta o ia (dupa o cronometrare de mana) in ~7,8 s

Toni, ai cronometrat??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io n-am limitare :D

Din cate stiu eu 16v-ul taie alimentarea cu benzina la 7200 RPM,

b99sha, ce motor ai pe masina ? Timpul mi se pare cam optimist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de Staici,am inteles ca a "trintit" si Subaru-ul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai eu am auzit de 1989 Volkswagen Golf Limited Edition - 1781 cc , HP/kw 210.0/156.6 ? www.carfolio.com/specifications

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor are?eu stiam ca exista un 16v de 160cp..........(2000cmc,a fost pus ulterior si pe golf3).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OOOOps!Asta de care zici e un syncro,deci 100% e vorba de un rally-golf....interesant,cele pentru Europa au fost echipate cu g60,dupa umila mea stiinta.....o fi vre-un model pentru SUA.Tot asa,nu exista vr6 de 2.9 decit pe syncro,pentru Europa,in original(de fabrica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este vorba de editia limitata de 70 de bucati (toate verzi) - alea sunt G60-uri de 1.8 litri impinse la 210 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VR6 de la Corrado e fara synchro, cred ca la 4x4 te gindesti nu ? Poate ulterior al Golf au bagat... tot ce stiu de G2 de 200 cp e de pe siteul ala, intimplator gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur,asta pe Corrado,pe Golf nu.Din cite stiu eu TUV-ul a comentat la puterea motorului/stabilitate,asa ca l-au introdus doar pe syncro(4x4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema si eu ,am un G 2 Gti 16 V 139 C.P. din '87 si cand pornesc masina tre sa stau sa se incalzeasca motorul ca sa pot pleca daca nu stau se ineaca si gata.Am inteles ca s-a stricat nu stiu ce sonda de la incalzire,am inteles ca sunt 2 sonde(nu stiu)...care sunt ce culoare au unde sunt puse.....si cam cat costa!!:) s-au sunt altele ..sincer nu stiu!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema si eu ,am un G 2 Gti 16 V 139 C.P. din '87 si cand pornesc masina tre sa stau sa se incalzeasca motorul ca sa pot pleca daca nu stau se ineaca si gata.Am inteles ca s-a stricat nu stiu ce sonda de la incalzire,am inteles ca sunt 2 sonde(nu stiu)...care sunt ce culoare au unde sunt puse.....si cam cat costa!!:) s-au sunt altele ..sincer nu stiu!!!

sub filtrul de aer e o "capsula vacuumatica de by-pass" - asa-i zicea mecanicul meu. Aia se leaga cu o mufa de contactul electric actionat de cablul de acceleratie. Daca scoti mufa de sub contactul electric de acceleratie, o sa vezi ca nu se mai ineaca deloc. Trebuie inlocuita capsula si e in jur de 100 USD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce spune Toni e perfect real, am incercat-o si eu cu un GTI de 170CP(stock 139)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de acord cu toni si fuscobal! GTi este o legenda. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!