Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

este ok ce ai pus pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!
De ceva vreme (o luna si mai bine) ma confrunt cu urmatoarea problema... Cand pornesc motorul (dar nu tot timpul) in loc sa imi arate 800 rpm imi mai indica 1100 rpm si am o pornire mai turata (dar nu tot timpul). Dupa ce ma deplasez scade la 800 rpm, iar cand stau la stop revine la 1100 rpm (dar nu tot timpul), stationeaza un pic dupa care revine la 800 rpm. Mai mentionez ca:
- schimbul de ulei si filtre le fac cu regularitate;
- am gasit furtunul care duce la actuatorul EGR spart.
Ce poate sa fie? Masina o am de peste 10 ani si nu m-am mai confruntat cu o astfel de problema.
Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, ca sa nu schimbi piese fara rost... fa o diagnoza, verifica valorile senzorului G62, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am sa fac si o diagnoza dar, acum un an de zile nu imi mai indica temperatura la bord si ma pregateam sa schimb acest senzor. Am lasat cateva zile sa verific daca nu este vreun contact imperfect. Spre surprinderea mea senzorul a inceput sa indice ca si cum nimic nu se stricase (nu apucasem sa verific mufa).

Am mai vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca mai poate fi de la intercooler, ca as avea ulei in intercooler si se poate ca in timp sa-mi distrug motorul.

Masina nu pierde ulei, are putere numai ca de cand o am pe fetita fac drumuri dese in oras de maxim 10 km dus-intors si nu depasesc 60 km/ora.

Sa fie de la EGR? Cum am mai spus, am gasit furtunul care duce la actuatorul EGR deteriorat. Poate din cauza asta nu deschidea si inchidea clapeta.

Cand se deschide si inchide clapeta la EGR? Cum pot sa verific?

O seara buna si multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca mai poate fi de la intercooler, ca as avea ulei in intercooler si se poate ca in timp sa-mi distrug motorul.

Mecanicul ala e un idiot! Ar mai stoarce si el niste bani, manca-l-ar tata.

Schimba si furtunelul de la EGR ca nu e bine sa fie spart. Dar schimba senzorul G62. Si eventual verifica pinii sa nu fie oxidati in mufa. El da simptomele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si multumesc!

Am sa schimb senzorul G62. Pinii din mufa ii pot curata cu WD - 40? Trebuie sa pastrez aceeasi culoare a senzorului, cand fac schimbul?

Pentru linistea mea, daca mecanicul despre care am vorbit este idiot (cred si eu, mai toti vor sa te stoarca de bani) care sunt simptomele care iti indica ulei la intercooler?

Sa mai curat si EGR?

Nu te supara ca pun astfel de intrebari dar sunt nou pe forum si mai am multe de invatat.:)

O zi buna si multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei in IC toate PD-urile astea de 1.9 au. Mai mult sau mai putin. Nu e neaparat o problema.

Legat de culoarea senzorului, rasfoieste putin prin topic si gasesti raspunsul. Poti curata si cu WD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Azi am fost la un mecanic sa-mi fac schimbul la 10.000 km (ulei si filtre) si diagnoza in vederea stabilirii cu certitudine a defectului (relanti instabil).

Mecanicul mi-a zis ca inainte de a da o scanare trebuie sa faca o stergere prealabila a erorilor. Zis si facut! Da o scanare si ce sa vezi...nu mai apare nici o  eroare...asa a zis el.

Mi-a zis sa plec in concediu si cand ma intorc daca masina imi mai face probleme sa ma duc sa schimb senzorul temperatura antigel. Eu am insistat sa-mi schimbe senzorul iar el mi-a replicat spunandu-mi ca antigelul este fierbinte si nu il poate schimba (desi masina a stat aproximativ o ora si jumatate). Sa las masina la el ca mi-l schimba el. Gresita propunere!!!

Nu am vrut sa fac scandal ....dar nici nu mai trec pe la el.

Imi poate recomanda cineva un service sau un mecanic unde pot face o diagnoza ok si in acelasi timp sa schimb si senzorul?

Pret estimativ diagnoza si schimb?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca esti din Bucuresti ar fi ffff indicat sa citesti aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Azi am fost la un mecanic sa-mi fac schimbul la 10.000 km (ulei si filtre) si diagnoza in vederea stabilirii cu certitudine a defectului (relanti instabil).

Mecanicul mi-a zis ca inainte de a da o scanare trebuie sa faca o stergere prealabila a erorilor. Zis si facut! Da o scanare si ce sa vezi...nu mai apare nici o  eroare...asa a zis el.

Mi-a zis sa plec in concediu si cand ma intorc daca masina imi mai face probleme sa ma duc sa schimb senzorul temperatura antigel. Eu am insistat sa-mi schimbe senzorul iar el mi-a replicat spunandu-mi ca antigelul este fierbinte si nu il poate schimba (desi masina a stat aproximativ o ora si jumatate). Sa las masina la el ca mi-l schimba el. Gresita propunere!!!

Nu am vrut sa fac scandal ....dar nici nu mai trec pe la el.

Imi poate recomanda cineva un service sau un mecanic unde pot face o diagnoza ok si in acelasi timp sa schimb si senzorul?

Pret estimativ diagnoza si schimb?

Multumesc anticipat!

 

senzor bun - Hella - in jurul la 100 lei cu tot cu oring si clema de fixare.

 

mai iti trebuie si 1 litru de antigel G12 + 1 litru de apa distilata - ca masura de precautie - in teorie nu se pierde atat.

 

inainte de toate trebuie facuta o diagnoza competenta la ea, sa vedem despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema o senzorul de temperatura a antigelului...am fost nevoit sa il schimb dar am dat de alta problema , si anume , un fir din mufa este rupt iar unul se mai tine in 2 litze, iar locul e destul de greu accesibil pt lucrari de schimbare mufa etc, plus ca firul e si fff scurt.Intrebarea mea e de unde porneste cablul acela ca sa il schimb cu totul??? Sau alte sfaturi?? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 fire se duc in ecu si 2 se duc la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce imi recomanzi? Sa le schimb ? E complicat ?

....si inca ceva, la celălalt capat, adica la ceasuri si ecu, firele sunt lipite sau mufate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci pe forma de cablu pana unde ai acces, le prelungesti, le pui pini si le bagi in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ms mult..o sa încerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa dai jos tubulatura de la turbo, egr - si iti faci mai mult loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut, am dat jos tubulatura, si am prelungit firele din manunchiul de langa vasul de expansiune.Cam 2 ore de lucru , dar acum am fire noi si luuungi si imi functioneaza senzorul :) .Multumesc baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cel mai sigur asa si durabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
CristianVasile

Buna seara tuturor! 

Am observat o problema astazi, in timp ce mergeam prin oras, in treapta a II-a acceleram usor in 1200 turatii si de acolo resimteam o smuncitura, care pana atunci nu o mai resimtisem. 

Mentionez ca daca apasam pedala la fund, acea smuncitura disparea si ca nu am mai resimtit acele smuncituri in alte trepte de viteza.

Care credeti ca este problema?

 

Vw Passat: https://youtu.be/Mwf3SL4eG1c
Cam asa face în relanti. Consumul e crescut cu 0.3-0.4

 

L.E: Am schimbat recent furtunasele de vacuum, curatat turbina, schimbat distributia si astazi un mecanic a umblat la senzorul de temperatura( cred ca e G62-ul) pt ca pierdeam apa pe un furtun de langa el. 

Ma gandesc de dupa ce l-a pus inapoi (n senzorul de temp) a inceput sa faca iar probleme.

Scapasem de probleme dupa ce am curatat turbina si schimbat distribbutia.

Am lasat postul de pe un alt forum ca sa vedeti cum a inceput problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare? Senzorul masoara o temperatura constanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Cosmin, voi face joi o scanare cu un mecanic.

Problema apare doar uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci uneori trebuie scanat/masurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Problema revolvata. Schimbat debitmetrul de aer si masina nu mai are intreruperi. 

Insa iau EMISSIONS WORKSHOP in treapta 4, in timp ce cobor. Nu mi se taie pedala, doar apare acea eroare si sta in bord.

Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare din nou , ca nu putem ghici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!