Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Ieri,in urma unei diagnoze facute la finele montajului unui fff bun tempomat de Iulian (alias MasinaPoporului) am aflat ca am senzorul G62 defect si un presupus furtun la EGR spart.Astazi am cumparat un G62 de la Febi si 1,5l antigel rosu fara silicati G12.Senzorul se aflta in spatele motorului.La prima vedere e cam incomod de ajuns la el.Astfel,demontam EGR-ul si furtunul de la turbo si o sa eliberam locul din spatele motorului. Astfe se poate lucra foarte usor. Cu putina indemanare,se scoate mufa din capatul senzorului,dupa care se trece la eliberarea senorului. Intai se scoate siguranta de plastic,astfel: cu mana stanga se tine de baza sigurantei iar cu dreapta ajutata de o srubelnita dreapta mica se elibereaza cand intr-un capat al sigurantei,cand in celalat,timp in care cu stanga tragem usor de baza sigurantei.Dupa ce am scos siguranta,urmeaza inlocuirea senzorului.Cu mana stanga tragem de senzor afara,timp in care in dreapta avem pregatit deja noul senzor.Dupa inlocuire,se prinde sigutanta si se conecteaza mufa. Schimbul senzorului se face cu motorul rece,deoarece o sa curga antigel la schimbul senzorului(eu am pierdut cca50ml).Apoi se prinde inapoi EGR si furtul turbo, se completeaza cu antigel,se porneste motorul si se face o diagnoza.La service,manopera plus diagnoza aprox. 80 de lei,plus 32 lei senzorul si 25 lei 1,5l antigel.La EGR am gasit gaura din furtun si rezolvat printr-o reductie. In timpul operatiunilor se schimbae a senorului am observat ca aveam un furtun de la sistemul de racire spart,care nu se observa usor si gaura varsa lichidul de racire direct pe evacuarea masinii, neramanad astfel urme de antigel.Atasez si o poza cu furtunul respectiv,in caz de are cineva pierderi de antigel si nu stie de unde. Cu respect si multi km fara evenimente!!!

post-15422-1283435299_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit sub nici o forma sa scot mufa senzorului respectiv :)

M-am lasat pagubas. O sa-l schimb in service, cand o sa am ceva lucrari mai de anvergura.

Modificat de klausu25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu stanga tii de mufa(nu de fire) iar cu dreapta ajutata de o surubelnita dreapta eliberezi siguranta mufei,trage cu surubelnita spre partea cu firele pana auzi un click dupa care tragi numai de mufa.plus ca daca rupi siguranta nu o sa fie nicio prblema,mufa din capatul senzorului nu o sa cada.

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu vreau sa fiu carcotas...dar furtunul pe care lai marcat cu sageata la motoarele pompe-deuse nu e cumva furtunul de la pompa de vacuum? La AXR parca pompa de vacuum e inspre motor iar cea de pe capat e de motorina. La tipul tau de motor nu stiu care e ordinea dar cred ca cea de vacuum e inspre exterior.Nu cred ca e de racire...eventual ar curge condens daca e cel de vacuum.

za0x4.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu si eu aici chiar daca nu am Passat.

Am si eu de putin timp cateva probleme cu motorul (BKD). Unele simptome par a fi specifice defectarii senzorului asta G62, altele nu.

Mai exact, sunt momente (si rece si cald) cand motorul incepe sa se tureze singur. Cam pana pe la 1100 rpm, ca si cum i-as da sprituri. Alte ori merge rotund si are un moment scurt cand scade turatia. Dar scurt. Astea par a fi asemanatoare cu ce se scrie aici.

Alta chestie care se intampla de vreo 2-3 saptamani are legatura cu pornirea. Cand este rece motorul, porneste ok, cand este cald trebuie fie sa tin mult cheia rasucita, fie sa incerc si a doua oara. Treaba asta cu pornirea ma deranjeaza cel mai mult.

Ce parere aveti? Ce sa fie?

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare baieti! am si eu o problema asemanatoare . sunt nou p forum si nu am avut timp sa citesc toate replicile, asa ca imi cer scuze daca ma repet cu aceeasi intrebare. am un passsat 3bg din 2003 1,9 74 kw si nu mi se mai ridica acul la temperatura la 90. pe tester mi-a aparut eroare temperatura motor. mentionez ca motorul merge perfect normal , nu oscileaza in turatie, doar ca am observat ca am consumul mai mare decat la alti prieteni (cu aprox 1l-1,5l) care au passat 3b 116 cp,respeciv 3bg 101 cp.o alta eroare gasita a fost reglare suprapresiune. astept parerile si sfaturile voastre.

Modificat de mariusss_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acul nu se mai ridica pana la 90 de grade si consuma mai mult, poate fi si din cauza termostatului. Un G62 defect se traduce prin vaiatii ale indicatorului - acum e la 90 , acum la 60 sau mai jos, si tot asa. Daca la tine, cand se incalzeste motorul, sta constant pe 75-80 de grade, atunci e de la termostat.

Nu poti intreba care era eroarea ca ti-a aparut ?

Daca eroarea a fost 17704/P1296/004758 - Error in Mapped Cooling System - poate sa fie G2/G62 (numit in continuare G62...) sau termostatul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a fi sigur ca problema e senzorul de temperatura, se citeste pe vagcom si se compara temperatura de pe Engine si cea de pe Instruments (temperatura citita de G2 si G62).

Sa nu fie o diferenta semnificativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acul nu se mai ridica pana la 90 de grade si consuma mai mult, poate fi si din cauza termostatului. Un G62 defect se traduce prin vaiatii ale indicatorului - acum e la 90 , acum la 60 sau mai jos, si tot asa. Daca la tine, cand se incalzeste motorul, sta constant pe 75-80 de grade, atunci e de la termostat.

Nu poti intreba care era eroarea ca ti-a aparut ?

Daca eroarea a fost 17704/P1296/004758 - Error in Mapped Cooling System - poate sa fie G2/G62 (numit in continuare G62...) sau termostatul.

scuze ca nu am specificat acul nu se mai ridica decat foarte putin cand pun contactul ,ajunge de sub 50 la 50 si baga caldura.aseara am mers cam 50 km si tot in pozitia aia a ramas, nici vorba sa fi ajuns la 70-80. testerul pe care a fost pusa masina era in germana doar atat scria-temperatura motor, iar la descriere scria ceva de injectoarele 1-3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand acul a ajuns la pozitia care zici tu, pune mana pe furtunul care intra in radiator. Daca e cald, inseamna ca termostatul ti-a ramas blocat pe deschis (nu total) si de aia nu mai urca nici acul.

Daca mai ai acces la VagCom (tester) fa ce ti-a zis Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da furtunul este cald . vineri sper sa ajung la vw pitesti sa ii fac o testare complexa, sa vad concret de la ce este.cu ocazia asta poate vad concret de la ce imi face figura cand ajung la 120 nu imi mai trage(faza e ca imi face din joi in pasti, da imi face)

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp. Turbina, vacuum, tubulaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp. Turbina, vacuum, tubulaturi.

tocmai de asta.am trecut vinerea trecuta, da nu era reprezentantul de service acolo si ma grabeam, nu am mai stat sa il astept.si din ce am vazut pe pliante o testare completa costa 80 lei.asta vara cand am facut distributia am puss-o si pe tester la firma aceea particulara(un grup de retele service in toata tara)si nu a dat nicio eroare, asa ca nu mai am incredere orice vrsiune si soft de tester

Modificat de mariusss_d
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare dragi colegi :salut:

Am citit aproape in intregime tot topicul...totusi pentru a fi impacat si sigur doresc si cateva pareri din partea colegilor.

De ceva timp am observat ca motorul se tureaza la ralanti( la pornire ajunge la 1500 rpm, apoi scade undeva la 1000-1100, stagneaza aproximativ 1 minut dupa care revine la normal), indiferent daca afara sunt temperaturi pozitive sau negative.

Chiar si in mers cand ma pregatesc sa reduc la semafor si o scot din viteza se ridica turometrul la 1000 de turatii.

Am observat de asemenea ca si martorul pentru bujie se stinge mai greu(cateodata cei drept), alteori porneste normal indiferent de temperatura de afara.

Imi poate spune cineva ce dezavantaje implica acest defect??? Banuiesc ca influenteaza intr-o oarecare masura consumul, totusi in afara de el ce implicatii mai poate avea???

Preventiv am fost prin oras si am intrebat la dealeri de acest senzor de turatie un pret orientativ, undeva la 160 Ron :blink: , mi se pare cam exagerat pretul tinand cont de faptul ca pe forum cativa colegi l-au schimbat cu 35 Ron maxim 100 Ron.

Daca se poate de asemeni sa ma indrumati la un coleg care comercializeaza ceva de genul???

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri :vwrullz:

Sa auzim numai de bine ... :Driver: safely !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G62 e unul din cei mai importanti senzori ai motorului.

Influenteaza pornirea, consumul, functionarea bujiilor, etc...

La reprezentanta il gasesti undeva la 100-120 ron pe original. Cele pe producator le gasesti in magazine de la 35 la 100 de ron.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara la toata lumea..am citit topicul dar tot nu sunt lamurit..De ieri de la ploaia care ingheata nu mi se mai ridica acul de la apa..mentionez ca am tinut-o la relanti..(20 min)si aici am citit ca nu ar fi prea bine .Dar am zis sa se incalzeasca ca sa pot sa dau gheata jos de pe ea,si atunci acul a urcat pana la jumate.Am oprit-o si am plecat dupa alte 20 de min si de atunci acul nu a mai urcat decat pana la a doua [cenzurat] dupa vreo 20 de min de mers..

Am citit aseara pe forum si am crezut ca nu am mers de ajuns si nu a avut timp sa se ridice ,dar astazi cand am plecat din nou cand am pornit a urcat acul instant la a doua [cenzurat] iar in 5 minute a scazut la prima si nu sa mai ridicat deloc in 30 de min cat am mers sa vad daca mai vrea vrun pic..Mentionez ca am caldura ca inainte,doar acul e problema. Si inca ceva am verificat vasul de expansiune si furtunul care iese din el cel gros era rece si lichid si furtunul..cel mai subtire de sub el era fierbinte..Asa trebuie sa fie????Poate sa ma lumineze si pe mine cineva..Ce trebuie sa schimb sezorul g62 sau termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Senzorul G62 sigur. Asa a facut si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu de cand l-ai schimbat de cand ti-a facut prima data probleme? Si cat te-a dus toata treaba.. :( sa stiu sa ma pregatesc pana in sarbatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce scrie cu 3 posturi mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema asemanatoare cu a lui M.I.K.E. ... imi scade temperatura de la 90 - pana la 60-70, dar numai cand dau drumul la caldura, fie pe ECON sau cu AC pornit, caldura baga bine, numai acu de la temperatura scade destul de repede pana la 60. Poate fi de la G62 ? unde gasesc acest senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capatul dinspre habitaclu chiulasei sub pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb ce rost mai are butonul "SEARCH"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La NON PD nu e amplasat acolo. Uite in poza, unde vine.

post-30007-0-23399000-1291622825_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!