Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Tot febi am pus si eu, 35 de lei! deocamdata totul e ok! Mai vedem pe parcurs!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

l-am localizat.

A inceput sa-mi incolteasca in minte ideea ca s-ar putea sa fie si alta cauza.

Problema este ca dupa ce pornesc motorul si merg, acul din bord se ridica pana la 90, sta putin apoi cade ca si cum ar fi oprit motorul.

Probleme de fluctuatii de turatie nu am deloc.

Credeti ca numai acest senzor poate fi vinovat? Eu asa am concluzionat dupa ce am citit posturile de pe aici.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu azi senzorul g62 , cel de pe masina era original , deci a mers destul, am pus unul febi bilstein, lam gasit la 40 lei am facut deja 400 km si nam probleme.

- cu cel vechi defect consumul la relati statea la 0,8l/h,si se tura motorul fara sa ating acceleratia iar la pornire se ducea singur la vreo 1500 de rot/min si scadea dupa cca 2 3 secunde- cu acesta nou sta la 0,4l/h deci a scazut la relanti

intrebarea este daca oare influenteaza si consumul in mers

a testat cineva inainte si dupa ce la schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur iti va scadea consumul mediu. Daca ai G62 ul defect, si transmite informatii eronate catre ECU, iti afecteaza si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam orice senzor e ok o vreme. Problemele apar in timp.

Eu l-am schimbat pe cel vechi doar pentru a-l avea nou. Am dat 90 de lei pe el (unul OEM e in jur de 12 lei).

Dupa aproape 1 an, s-a dus partea care comunica la bord temperatura.

Asa ca l-am pus inapoi pe cel vechi OEM care merge perfect si acum dupa 10 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am tot cautat pe forum dar nu am gasit mai nimic in legatura cu problema care ma priveste... Am un Passat 1.9 TDI 115cp din 1999(am facut diagnoza si totul este ok):

- dimineata in special(dimineata e mai frig evident,posibil sa aibe vreo legatura) eventual dupa cateva ore bune( sa zicem 7 ore) cand ii dau cheie porneste foarte turata(in ultimele zile pe la 2000 de ture), uneori si becul de la bujii sta aprins mai mult pe care evident ca il las sa se stinga ba chiar mai mult timp pana o pornesc...

- inca o problema care cred ca are legatura cu cea de mai sus este ca uneori cand sta la relantiu ma trezesc ca turatia creste pana la max 1100 ture(900-1000-1100 variaza), sta 10 sec aprox acolo dupa care scade...

Problema care sa fie...am fost la mecanic a facut o verificare, o diagnoza si nimic... ??

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzorul G62, senzorul de la apa, dar mai studiaza problema. De ce zic senzorul, ca daca este defect trimite la ECU ca motorul este rece si ECU il tureaza ca si sok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzorul G62, senzorul de la apa, dar mai studiaza problema. De ce zic senzorul, ca daca este defect trimite la ECU ca motorul este rece si ECU il tureaza ca si sok.

Posibil, am mai auzi o varianta de genu..am sa ma duc maine din nou la service sa vedem ce si cum.

Am uitat sa specific mai sus ca atunci cand pornesc si se tureaza pana pe la 2000 ture aprox., sta vreo 3 secunde maxim asa, dupa care scade dar tot la o turatie maricica gen 1100 ture :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62. 100%. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram, am sa ma duc asta seara la mecanic sa mi l schimbe. am sa va anunt apoi ce si cum. ms

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa va anunt ca am schimbat senzorul de temperatura G62 despre care vbeam mai sus si este ok acum! acest senzor era problema! multumesc pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,la mine se intampla de 2 zile ca la cateva porniri ale motorului sa se tureze imediat ce pornesc si dupa scade la normal,nici acul de pe bord nu face figuri...sincer nu stiu ce se intampla...poate sa fie tot acest senzor si la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca si la mine a inceput recent sa varieze din cand in cand turatia la relanti. De obicei cand opresc la semafor si scot din viteza, cam atunci se subtureaza pentru cateva secunde dupa care isi revine la valoarea de la relanti ... subit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cam despre ele ar fi vorba: senzor & siguranta

post-34741-1282663147_thumb.jpg

post-34741-1282663155_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T-BON3, in majoritatea cazurilor, un G62 defect creste turatia. Pana acum nu am auzit sa o scada. Oricum, trebuie pus Vag-ul pe ea, sa vedem ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit. Mie mi-o scadea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...de aia am zis, in majoritatea cazurilor, si nu am auzit. Eu, la cate masini am schimbat G62-ul (si sa tot fie peste 10, nr lor), la toate, crestea turatia. Oricum, de aia s-a inventat VagCom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, mai bine spus oscila turatia, face ca un motoras pas cu pas la benzinar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, cam asta e senzatia. Turatia oscileaza. Ce ma framanta acum > oare, cand ai probleme iarna, cu G62-ul iti scade turatia, iar vara in creste. O exista o coroborare intre temperatura exterioara si modul in care se manifesta un G62 defect, sau e independent de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O exista o coroborare intre temperatura exterioara si modul in care se manifesta un G62 defect, sau e independent de ea?
Conteaza? :)

Normal ca o mica dependenta de temperatura exterioara exista, doar e senzor de temperatura, iar dupa cateva ore de stationare iarna, orice motor ajunge la temperatura mediului ambiant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor. si la mine se ridica si coboara indicatorul de temperatura. dar la mine mai este o problema. cateodata curge si antigel in cantitate destul de mare de undeva din dreapta jos cum te uiti la motor pe la un fel de sonda, sau cel putin asa pare. stie cineva de ce? o sa schimb senzorul g12 dar mai poate fi cumva si termostatul? va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul pe care trebuie sa il schimbi e G62. G12, este tipul de antigel, care se foloseste la VW. Iti curge pe langa furtunul care iese din radiator sau pe langa termocupla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

dreapta jos mai spre botul masinii sau mai spre spate? Sa nu fie pe la unul din furtunele de la radiatorul de ulei sau de la dopul acela de pe traseu de la spunea kelu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in spate curge. pe la un furtun pe care e un fel de senzor dar are doar 2 fire. dar nu reusesc sa gasesc senzorul. in pozele pe care le-am vazut aparea undeva in stanga cum te uiti la motor. dar m-am uitata si acolo nu e.

imi puteti spune pe ce e montat senzorul? pe un furtun, pe o teava sau pe altceva?

ai dreptate e senzorul g62! merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!