Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Schimbat senzorul G62 iarasi, toate problemele au disparut de data aceasta. Dureaza 5 minute (cel mai greu a fost sa scot siguranta senzorurului si sa o pun la loc). Nu e nevoie sa mergeti la service, o puteti face chiar voi. Se va pierde cam 1 litru de antigel deci ar fi bine sa cumparati in prealabil 1 bidon.

Senzorul a costat 40 de lei (febi, cu mufa verde)

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut all

am si eu aceeasi problema nu se mai ridica temp la 90 grade neam...doar daca merg f mult

unde Dumnezeu e senzoru asta pozitionat?

poze ceva ca nu inteleg...

ms all

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti in topic si gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca am aceeasi problema cu senzorul G62. Dupa o scanare cu vag com:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Atasez si un filmulet:

G62

Voi schimba senzorul zilele urmatoare, sper sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan? Asa facea si la mine, martorul de la bujii de stingea ultimu, si relantiul era undeva pe la 1100 rpm, apoi scadea la normal . Cateodata se ridica acul la 90 grade dar apoi imediat cobora.

Eu am scapat mai usor adica, asa cum scria si Cosmin mai sus am inceput cu verificarea mufei am scos-o am curatat contactele si am pus-o la loc, dupa ce in prealabil facusem o scanare cu vagcom, imi dadea eroarea descrisa de tine. Dupa ce am curatat mufa(acum 2 saptamani) merge perfect. Asa ca incerca sa verifici contactele apoi daca tot nu da semne de functionare schima senzorul. Bafta!

..

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, sunt posesorul unui golf 4 benzina, si dimiuneata la rece imi oscileaza f puternic relatiul, cu trepidatii puternice ale motorului si cu condens excesiv pe teava de esapament, asta 2 3 min pana se incalzeste apa, am schimbat si sonda lambda, totul a fost ok 2 , 3 zile dar problema a reaparut, masina porneste ok dimineata

, sa fie oare din sonda de temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

90% sanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai vin de la tester, nu a afisat nici o eroare,

asta arata ca sonda functioneaza in parametrii normali ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nicidecum.

Ca sa fii 99% sigur, ar trebui sa compari temperatura motorului afisata pe Engine cu cea afisata pe Instruments, dimineata la prima pornire, in acele 2-3 minute cat motorul se comporta ciudat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,

am dat ieri un scan dupa muuuuuult timp si mi a dat printre multe erori si asta ...

Tuesday,25,May,2010,18:24:33:63170

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090830

-----------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ1E117502 Mileage: 203030km/126156miles

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Part No: 3B0 920 805 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Coding: 06125

Shop #: WSC 64424

WVWZZZ3BZ1E117502 VWZ7Z0Y3013734

3 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

49-10 - No Communications - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

Uneori cand motorul e cald si sunt eu mai atent si ma uit la acul de la temperatura scade la 0 grade dupa care isi revine imd la 90 de grade !

ma poate ajuta cineva ?

am sters aceste erori si nu au mai aparut ... deocamdata !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul, si vezi si in topicul celalalt despre erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan? Asa facea si la mine, martorul de la bujii de stingea ultimu, si relantiul era undeva pe la 1100 rpm, apoi scadea la normal . Cateodata se ridica acul la 90 grade dar apoi imediat cobora.

Eu am scapat mai usor adica, asa cum scria si Cosmin mai sus am inceput cu verificarea mufei am scos-o am curatat contactele si am pus-o la loc, dupa ce in prealabil facusem o scanare cu vagcom, imi dadea eroarea descrisa de tine. Dupa ce am curatat mufa(acum 2 saptamani) merge perfect. Asa ca incerca sa verifici contactele apoi daca tot nu da semne de functionare schima senzorul. Bafta!

..

Am schimbat ieri senzorul, nu mai apare eroarea si nici nu mai face figuri. Multumesc oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin am schimbat si senzorul dar degeaba, mereu cand o pornesc la rece porneste frumos, dar imediat de la 1200 pica brusc la 800, asta se intampla de 3 , 4 ori ca si cum ar muri motoru, dupa care se stabilizeaza, de fiecare data cand motorul face aceste oscilatii puternice , am balta sub teava de esapament,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine problema e din clapeta de acceleratie, trebuie curatata si calibrata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat si clapeta de acceleratie, si am calibrat o ,

am fost si la un service mai rasarit dar nimic, baietii nu au putut sa isi dea seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Fac apel la colegii care au schimbat senzorul G62 (059 919 501 A) sa ma sfatuiasca asupra producatorului cel mai recomandat.

Eu am gasit urmatoarele firme producatoare: FACET, FAE, HELLA,HOFFER,MEYLE, VERNET.

Este recomandata vreuna dintre ele? Sau exista alta care nu apara in lista?

Problema este ca-mi trebuie urgent si nu stiu de unde sa achizitionez piesa.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din REPREZENTANTA, piesa OEM. Daca nu vrei sa ai suprize. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin are dreptate, din punct de vedere al calitatii lor, unele lasa de dorit - bat campii. Oricum, pana acum am schimbat mai multe G62 si au fost norocoase...nu au facut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca cele OEM sunt mai bune. O sa caut, dar voiam sa am ceva de rezerva pt cazul in care nu gasesc la ei.

Cele "norocoase", mai stii ce firma erau?

Daca au fost "norocoase" de ce ai schimbat mai multe?

Multumesc.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai norocoase erau pe la 65 lei bucata....nu mai imi reamintesc firma acum - vin la cutie, cu tot cu oring si clema de plastic. Am schimbat mai multe.....la mai multe masini, nu mai multe la aceeasi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi indici, te rog, si un magazin de unde le-ai cumparat?

Multumesc frumos

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va recomand sezorul G62 produs de firma Febi-bilstein , l'am schimbat luni sezorul iar pana azi vad ca nu a dat nici o eroare...si a costat 34 ron :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect, de unde l-ati achizitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la magazinu Benet auto , il gasesti pe Lizeanu asa pe colt , pe partea dreapta...este pozitionat pana in benzinaria aia de pe partea stanga.

Modificat de AlexTheKid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou.

Intrebare: acesti senzori G62 difera de la un tip de motor la celalalt? Nu este acelasi senzor pentru toate tipurile de motoare?

Pentru ca am sunat la cei indicati de AlexTheKid si mi-au dat un pret de 110 pentru Hella si 80 pt nu stiu ce producator italian, in loc de 34 cat a platit el pentru Febi-Bilstein.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!