Jump to content

probleme la pornirea la cald...ce poate fi??


tonic
 Share

Postare recomandată

Daca poate cineva sa ma ajute cu niste pareri...

Am urmatoarea problema. Masina porneste OK merge OK dar dupa ce merg cu ea (motorul la temperatura normala de lucru)...daca opresc motorul (sa zicem pana in 10 min sta oprit...de ex. ca sa iau benzina) si vreau sa pornesc...nu mai porneste.

In schimb porneste imediat daca o imping (in 2 m a pornit impinsa) si iar merge perfect.

Chestia asta nu se intampla tot timpul ci aleator. Cateodata merge perfect pornirea.

Folosesc bujii Sinterom (au 1500 km) carburator nou Brozol- ne umblat in el...deci cu reglajele din fabrica, delcou nou Bosch (inclusiv condensator nou). Bateria e noua 55 Ah, Alternator nou Bosch (incarca OK).

Consumul in afara (si un pic oras) este de 6% (la mers pana in 100 - 110 km/ora).

Mi-au zis ca o inec eu...ca din cauza socului ...ca bateria cand invarte demarorul nu mai da suficient curent la bujii .

Nu stiu care ar putea fi cauza.

E chiar jenant... ma oprisem la Petrom in pitesti. era duminica dupaamiaza si erau f. multe masini care alimentau si multe din alte orase decat Pitesti. Au asteptat sa vada cum pleaca broasca dar cand au vazut ca o imping au ramas cu buza umflata...

merci pt.pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, se mai intampla...

am avut si eu chestia asta acu cateva zile, tot asa, carburator nou brosol, identic cu al lu matale

cred ca trebuie umblat un pic la pozitia socului electric, pentru vara, eventual la debitul pompei de acceleratie

oricum, cu carb original si nou ar trebui sa gasim un atelier cu carbotest pentru un reglaj corect (Metrotehnica?)

numai ca nu a fost cazul sa o imping, am asteptat un pic, am dat la cheie si am ajutat-o usor din acceleratie, cat sa nu se inece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Bujii Sinterom",ai cumva Dacia ?Cumpara Bosch W8 AC si o sa ramii uimit de performantele masini si la cald si la rece ,eu personal nici la Dacia nu mai pun Sinterom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus Brisk si nu tuseste de loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sinterom sunt proaste rau. Brisk am pus si eu, valoarea termica corespunzatoare Daciei. Ceea ce spui tu e fie innecare, fie e ceva cu demarorul, papa prea mult curent (scurcircuit ? praf de grafit de la carbuni? ), si, intr-adevar nu au bujiile suficient corent..... Verifica si daca dinamul baga curent de incarcare suficient, verifica si releul. Bube de-astea aveam si eu pana sa pun alternator. Daca era de la bujii, nu pornea nici rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfaturi.

Cu bujii Bosch am incercat cand avea motorul sub 700 KM dar mi le "ardea" cate una cate una si incepea sa mearga in 3 sau 2 .... si apoi au pus bujii sinterom si a mers perfect.

O sa curat si repar demarorul...poate intr-adevar papa prea mult curent

Nu am dinam am alternator nou Bosch si incarca OK.

Nu m-as baga sa imi umble cineva in Carburator pt. ca nu stiu cine s-ar pricepe... si masina dupa cum am spus consuma 6% afara si oras putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi comentariu visavis de demaror, ca la topicul cu pompa de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca m-ai bagat in ceata complet. am cautat 20 minute si nu am gasit in tehnic decat topicul cu adaptare la pompa de benzina unde nu ai comentat nimic.

Unde gasesc comentariul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfaturi.

Cu bujii Bosch am incercat cand avea motorul sub 700 KM dar mi le "ardea" cate una cate una si incepea sa mearga in 3 sau 2 ....

De-aia am trecut si eu pe Brisk. Sinterom n-am mai folosit demult, am avut odata o experienta trista, la dacie, am cumparat un set de Sinterom, 2 n-au functionat. Bosch-urile, din pacate, sunt...turcesti, am discutat cu proprietarul unui magazin de piese, spunea ca nici nu se mai aprovizioneaza cu ele ca a avut numai reclamatii. Am incercat NGK - dupa 500 km s-a dus una. Am acum Brisk, am deja 1000 km cu ele, sunt inca ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi comentariu visavis de demaror, ca la topicul cu pompa de benzina...

scuze, pompa de frana, eh, tot o pompa acolo asa... :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Beru. Nemtzesti si functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Bosch(din USA) si nu am nici o problema. Mai am de vinzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi comentariu visavis de demaror, ca la topicul cu pompa de benzina...

scuze, pompa de frana, eh, tot o pompa acolo asa... :colors:

La pompa de frana nu vad nici un comentariu care s-ar bunghi cumva pe ce discutam aici....?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbea despre aia 4000 .....care presupuneau sa fie totusi toate boboc...fara probleme de aprindere, de pompa de frana, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai eu am pus pe duba Bosch-urile de la Dorin, de cand cu Broasca de coshmar, si nu ma supara deloc.... Cred ca sunt Bosch-uri si... Bosch-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch-urile m-au tinut 3 ani. NGK 6 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca germanii cind experimenteaza motoarele lor in fabrica folosesc Bosch(ma gindesc eu), japonezii experimenteaza pe motoarele lor cu NGK. Daca ei au experimentat cu Bosch, atunci cu Bosch merge cel mai bine. Logic, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e logic cu Bosch, dar ala nemtesc, nu turcismele care se gasesc pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfaturi.

O sa curat si repar demarorul...poate intr-adevar papa prea mult curent

Se pare ca am gasit si rezolvat buba...demarorul avea bucsa uzata si se pare ca papa intr-adevar prea mult curent.

Dupa schimbarea bucsei si cu un alt demaror a mers OK porneste f.bine si la cald si la rece.

Am mers sambata la raliul retromobil pana la Targoviste - sinaia si a mers OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De-aia am trecut si eu pe Brisk.

bujiile astea Brisk unde sunt facute, unde le gasesc si cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la orice magazin cu piese de dacia...costa in jur de 170.000 setul, sunt cehesti parca...eu am pe masina, radui la fel, vad ca scanteieste corespunzator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si io tot din astea am :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Brisk se poate desuruba surubelul din cap? Ca eu am fise la care tre sa desurubez...si la unele tipuri de bujii (Sinterom noi) nu se mai poate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fise triple silicone Champion care nu necesita scoaterea capacelului, radui are fise clasice cu capete de ebonita, alea se pot pune doar daca scoti capacelele asa ca raspunsul este pozitiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!