Jump to content

Schimbare bec pozitie - Cum le inlocuiesc??


zorg
 Share

Postare recomandată

likudio,

Solutia e simpla, a scris-o MasinaPoporului... dureaza maxim 15 minute. Nici nu trebuie sa dai spoilerul jos, doar il tragi un pic in afara cat sa ai acces la urechile (suruburile) de jos ale farurilor si dup-aia poti jongla un pic tinand contra spoilerului cu genunchiul ca sa scoti farurile. Eu le-am scos acum o saptamana cand era un frig teribil si mi-a luat 6 minute pe ceas. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    10

  • likudio

    8

  • Muale

    7

  • bujulache

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

bbogdanmircea

Aveti idee cat costa o pereche de Philips Bluevision ptr pozitie?

Eu am vazut in Carrefour la 16 RON si m-am crucit asa ca am cumparat o pereche la 2.6 RON firma LAMPA sau asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

tare faza...am incercat azi sa vad ce e pe acolo...la mine nu merge becul de pe partea soferului...

dat capacul de plastic jos...

apoi cautam sa scot nush ce mufa dupa cum spunea pdf-ul ala da n-am gasit nimic...

m-am uitat in partea cealalta si am vazut ca e o siguranta metalica care tine acea mufa, am scos siguranta si intr-adevar mufa si capacul se da in jos si ramane o gaura prin care tre sa scot beculetul alaaa? pai cum sa-mi incapa mana acolo ca nici 2 degete nu-mi incap asta in partea pasagerului...pe partea soferului nici pe atat din cauza bateriei...vai de capul meu

Nu iese cumva in fata farul si dup-aia sa se poata opera in liniste la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce va incapatanati sa nu dati spoilerul jos si sa scoateti farurile. E cel mai simplu, dureaza mai putin decat chinuiala pe care o descrieti cu totii. Cu ocazia asta veti putea si sa studiati pe indelete componentele farului si modul cum se scot acele becuri. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pune te rog un link la vreun DYI cum se da spoilerul jos...eu am si spalatoare la faruri ma gandesc sa nu fie mai complicat...intrebare beculetele alea pot fi observate de politisti sa ma opreasca de atata lucru? Totusi e pozitie nu e faza scurta sau ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in topicul sticky cu DIY:

Demontare bara fata si faruri

Eu nu am demontat niciodata la G4 cu spalatoare la faruri ca atare nu stiu ce operatiuni suplimentare presupune demontarea in cazul in care ai si spalatoare. Asteapta sa posteze unul din colegii care au asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici si un filmulet care te poate ajuta.

Referitor la capacelele spalatorului de faruri : Cu o mana tragi de capacel ,cu simt de raspundere, aproape de pozitia de spalare iar cu o surubelnita "cracanezi" piciorusele capacelelor inspre exterior.

post-20276-1269352908_thumb.png

Modificat de mirceateodor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sfatuiesc pe nimeni sa dea bara jos...daca nu are pe cineva ajutor. in ce sens?! la montare, daca nu o tineti din ambele parti....si incercati sa o bagati pe ghidajele laterale (intai unul si apoi celalat) o sa aveti surpriza ca bara sa se torsioneze...si sa apara "cute" in vopsea. a patit-o un amic de-al meu acum cateva zile....a zis ca da bara singur jos....si la montare i s-a intamplat nefericitul eveniment.

cat despre becuri...eu unul am reusit sa le schimb pe toate!! ...fara demontare bara, baterie sau cine stie ce.

intr-adevar....e criminal de bagat mana pe acolo....mai ales pe partea soferului, la baterie.....dar eu unul am reusit!

din punctul meu de vedere....cele care mi-au provocat cele mai mari batai de cap nu au fost pozitiile (care la mine s-au schimbat cel mai usor) ci becurile faza lunga si mai ales semnalizarea!!

la faza lunga ai acces pe la capacul mic...si acolo intr-adevar e o problema sa bagi mana...care nu are loc nici daca ai mana mai mica....doar doua degete!

iar semnalizarea se scoate usor...dar cand o pui la loc...iti vine sa-ti blestemi zilele...pentru ca trebuie sa intre pe un ghidaj...si apoi sa si invarti de soclu...sa se prinda bine!!

deci....pentru comoditate....dati bara jos...scoateti farurile....si e simplu apoi de inlocuit becuri!

daca nu vreti sa scoateti bara....incercati totusi cu degetelele...unii au reusit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Da multumesc...cred ca o sa apelez la o mana mai finuta poate reusesc sa schimb amaratul ala de bec, totusi sa dai toata bara jos pentru un amarat de bec de pozitie. In cel mai rau caz dau bateria jos si ar trebui sa am ceva mai multisor spatiu de manevra ca sa dau jos beculetul ala...aici se pare ca au cam dat-o in bara designerii de la Golf 4 cu becurile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sfatuiesc pe nimeni sa dea bara jos...daca nu are pe cineva ajutor.

Eu am demontat/montat (singur) spoilere de G4 de cel putin 30-40 de ori (am schimbat becuri la o gramada de amici cu G4) si dupa cum am spus mai sus, pentru a scoate farurile nici macar nu e nevoie sa se scoata spoilerul de tot, e suficient sa il tragi un pic cat sa ai acces la suruburile farurilor, le desurubezi si apoi nu e nevoie decat de un pic de indemanare pentru a le scoate, tragand un pic in afara de partea spoilerului corespunzatoare farului pe care vrei sa il scoti.

Nu mai insist pentru ca topicul e despre becurile de pozitie dar raman la parerea ca metoda cu scosul farurilor e cea mai simpla. Zero stress, maxim 20 min de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg ca tu tii cu ursul (si si noi tinem, ca deh, avem VW), insa serios... nu e normal sa trebuie sa treci prin atatea chestii, doar sa schimbi un amarat de bec. Eu inteleg ca becul ala nu e de mare necesitate, dar e exagerat procedeul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm spusele lui cri-cri referitor la demontatul barii. Acesta se da jos foarte usor si ma indoiesc ca vor aparea probleme cu vopseaua. Doar daca rasucesti nebuneste de bara se poate intampla asta, sau depinde de bara (material, calitate, calitate vopsea). O singura persoana in 5 min poate demonta bara fara nici un fel de problema. La fel si montatul.

Cat despre accesul la shimbarea becurilor depinde foarte mult de motorizare si spatiul ramas liber la motor. La vechea masina, vw golf 4 1.6, aveam loc sa dorm la motor, acum e mai inghesuit si iti cam zgarii mainile incercand sa schimbi un bec de pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mirceateodor , nu e problema de bagatul mainii... ca reusesc. Ci trag de ele ca disperatul, si nimic, nimic. Prima oara am zis ca nu am suficienta forta, asa ca am incercat cu un patent cu cioc indoit. Niente. No lights. :icon_thumright: Si asa am o sticla la un far crapata, cand o sa o schimb pe aia (sa-si revina vremea un pic), atunci probabil o sa schimb si becurile, ca dau jos bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am reusit niciodata cu un patent. Am folosit o surubelnita cat sa prind soclul in care e infipt becul si un pic de tras de fire. Nu garantez ca o sa mearga la toti asa dar la mine a mers.

Cat despre bec , dupa ce s-au ars cele de pa masina, folosit soclul, un led superflux, o rezitenta am reusit sa fac un "bec" cu led. Investitie minima, rezultat excelent. Le am pe masina de 1an si ceva si nu s-au ars.

post-20276-1269361857_thumb.jpg

post-20276-1269361993_thumb.jpg

Modificat de mirceateodor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Gata am reusit si eu.

Spre surprinderea a iesit foarte usor respectivul bec desi pozitia de langa baterie e destul de stramta.

Am bagat mana cat s-a putut si apoi cu 2 degete am reusit sa trag de soclu care nu era sudat acolo ba chiar a iesit prea usor.

Tras soclul afara din far, pus becul nou, l-am impins la loc si gata.

Are vreun sistem de prindere respectivul soclu poate nu stiu eu si nici cel de dinainte? (adica trebuie rasucit in vreo parte sau ceva) pentru ca mie nu mi s-a parut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbogdanmircea

nu, nu are nici un sistem de prindere special acel soclu (spre deosebire de soclul de semnalizare...de exemplu). pur si simplu este fest pe gaura din far. si eu am fost putin nedumerit cand l-am dat jos prima oara...si am observat ca nu avea vre-un sistem mai complicat de introducere. am verificat asta si mai in amanunt cand am schimbat farurile....special la acest soclu m-am uitat...si nimic!! doar introducere in gaurica din far..prin inpingere.

doar roaga-te sa nu ti se arda semnalizarea...sau faza lunga...ca sa vezi atunci "distractie" la schimbat :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

super tare in acest caz foarte usor de schimbat daca nu s-au sudat pe acolo becurile de pozitie dintr-un motiv sau celalalt

eu banuiesc ca toate becurile sunt schimbabile pana la urma acceptabil daca nu s-au sudat pe acolo din cauza la diferite defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acu vreo 2 sapt m-a mancat tare sa imi pun leduri in pozitii. Nu stiu cum le zice, sunt cele galbene cu 2 puncte in interiorul rotundului. Mi le-a comandat un baiat printr-o comanda mai mare de aici de pe forum si cica nu se ard niciodata.

Totusi, se poate sa se arda in 2-3 saptamani?

Stiu sigur ca e ars deoarece l-am dat jos(intr-adevar operatiune migaloasa rau de tot) si l-am pus pe partea cealalta si la fel nu arde. Ca o mica precizare, intre cele 2 puncte pe unde iasa practic lumina, ledul mai are 2 punctulete foarte mici unde se intrevede o lumina extrem de slaba.

Care sa fie problema? Am avut parte de un ghinion extraordinar si e dus ledul sau poate fi de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu-ti fa nici o grija, si eu am avut exact din alea, s-au ars in 2 luni ambele :)) . Calitatea proasta e devina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BDG, calitatea depinde si de producator. Ale mele tin de 10 luni si nu dau vreun semn de oboseala. Plus ca mi-am schimbat si toate becurile de la iluminatul interior pe LED-uri si niciunul nu s-a ars. Nu este normal sa se arda in 2 luni :) daca sunt de calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e, astea cica sunt de calitate... ma rog. La fel am schimbat si eu inclusiv cele din interior toate si cele de la numar din spate. Pana acum doar acesta din pozitie a crapat. Daca stie cineva unde gasesc in Cluj de cumparat ca nu am chef sa mai astept o luna pt 1 led pana vine de nu stiu unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A NU SE CONSIDERA RECLAMA

http://www.xenonauto.ro/contact.html

chestia ca nu mai au magazinu acolo(cel putin anu trecut nu il aveau)

dar raspund la telefon si te intalnesti cu ei in cluj

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce preturi au pe site nu cred ca le faci nicio reclama :) Hai ca sun maine sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nr de fix inexistent, mobilele inchise amandoua. Se pare ca au inchis sandramaua cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!