Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

gti de 115 cai.Cam sus ai ridicat calutii aia,dar daca e bine, e ok:)

deocamdata merge fara probleme ce sa zic de anul trecut de cand am umblat la ea nu am avut probleme...sper sa nu am :) ...masina a avut din fabrica 85kw.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

:icon_thumright: :Driver: :)

imi zici si mie...ce ai facut, ca ai castigat 25cp (masurati?)? :) Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: :offtopic: :offtopic:

imi zici si mie...ce ai facut, ca ai castigat 25cp (masurati?)? :) Multumesc...

galerie evacuare obx cu debit marit,chiptuning,filtru aer k&n.... :icon_thumright:

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
A treia oara ai direct warning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi credibil daca ai pune un scan de la dyno. Altfel, nu se poate lua in considerare cresterea de putere, doar pe baza unor povesti. Asteptam dovezi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi credibil daca ai pune un scan de la dyno. Altfel, nu se poate lua in considerare cresterea de putere, doar pe baza unor povesti. Asteptam dovezi !
.....oare crezi ca as fi aruncat 1000e pe geam doar ca sa spun povesti???.....daca vrei sa crezi bine daca nu este treaba ta...drumuri bune va doresc :icon_thumright:

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
a treia oara in acelasi topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa arunci usor bani pe nimic, in ziua de azi. Daca tot ai bagat atata inseamna ca ai facut si un dyno test care e doar vreo 40 euro. Nu poti masura niste cai bazandu-te pe subiectivismul tau sau al mecanicului care "stie" cu cat iti creste la fiecare upgrade.... Am vazut si eu motor pe benzina 1.6/101 cp ridicat la 130 cp doar din cip....ca asa a zis mecanicul, care are dreptate absoluta si incontestabila....adica povesti ! Hai sa vedem si noi ceva real, masurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis si mie cineva cu un g3 are masina de o luna jum ca a vazut el turbo electric si ii dau lui la o iapa neimblanzita nu stiu cati manji vreo 60 parca:)) i-am explicat ca-s povesti de adormit cenusareasa sistemult turbo fiind mult mai complex si costisitor,probabil se mint singuri sau viseaza cai cu aripi.Mai simplu alt motor GTI sau daca chiar vor extra VR6.Din 75 de cai sa-i intarati sa le dai o mana de fan nu merita costu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variante :

1. metoda uzuala filtru sport, evacuare clean scaderea greutatii. 3 - 5 cp in functie de motor exceptie face vr6 cred ca ii da intre 5 - 10 cel putin

2. rectificat chiulasa, sau garnitura mai subtire, se face dupa niste calcule , scopul fiind marirea ratei de compresie, rata de compresie mai mare , randament al motorului mai mare

3. turbina , dai motorul jos, verifici cilindri eventual rectificare, masori noua cilindree dupa rectificare, (calcule pe 1 cilindru) calculezi in functie de presiunea turbinei cat trebuie sa decompresezi camera , care o faci ori prin garnitura de chiulasa (mai mare , sau 2 garnituri) ori prin pistoane decompresate, tre sa schimbi pistoanele cu unele forjate (mai usoare si mai rezistente decat cele turnate) ,intercooler, etc, dar cea mai importanta problema este si la 2 si al 3 cum rezolvi cu temperatura. se pot topi pistoanele si alte probleme numai din cauza temperaturii, plus resoftarea ecu pentru noile caracteristici ale motorului.

La un motor mic daca bagi o turbina de 0,3 - 0,5 sa fie cat de cat turbo si sa nu fie nevoie de modificari majore, dar adaosul de putere nu este asa de mare.

La oricare din astea rezultatul nu intotdeauna este cel scontat, in unele cazuri, poate fi chiar mai rau, daca nu se face de profesionisti...incepand de la calcule , rectificari masuratori , resoftare, etc...care costa bani.

Cineva spunea ca face asa ceva din pasiune.......inainte de pasiune tre sa fii realist, sa incerci sa cunosti cu adevarat ce se poate scoate din masina ta, mai ales din cele cu motor mic..spun asta pentru ca si eu sunt pasionat, am vrut sa fac si eu cate ceva la motor, dar m-am lasat pagubas dupa discutii cu baieti care au facut cate ceva la masinile lor, si nu 5, 10 cp , ci destui cat sa impresioneze , sfatul tuturor a fost .. alt motor... si sunt oameni care stiu ce inseamna sa bagi bani in motoare, sunt care au bagat in jur de 4, 5 chiar 8 mii eur, dar masina are potential pentru a fi dusa la extrem, si stia ca se poate.

In concluzie, dupa ce dati cu rosii in mine :screwy: pana nu vine cineva sa zica, concret : da baieti , eu am motor de 1,... , ....CP , am facut asta si asta, m-a costat atat, si am scos masurat pe dyno atatia CP in plus si un cuplu cu .... N in plus, avantajele sunt consum mai mic/mare etc, acest topic este degeaba.

Plus ca daca cineva este pasionat cu adevarat, pune mana pe gooaaagle si cerceteaza, cauta , se documenteaza , vorbeste cu baieti care au ceva cai sub scaunele lor, si se apuca de treaba daca a ajuns la concluzia ca merita. (majoritatea se lasa pagubasi dupa ce vad cate formule si calcule sunt pentru calculat volum, compresie , decompresie, etc)

Dupa cum am mai spus si intr-un post anterior......datii bice la caiutii pe care ii aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@B4tru - vezi ca in urma cu ceva topic-uri, s-a discutat despre acel turbo electric, s-au dat si cateva link-uri, uita-te si tu si ai sa vezi despre ce este vorba, eventual sa-i dai si prietenului tau link-ul, sa isi clarifice problema. Eu, unul sunt cam sceptic. Ceea ce a scris GBI, este purul adevar, am si eu cativa prieteni, care se ocupa de asa ceva, si toti au zis ca este cam complicat, si cu riscul de a ma repeta, ii dau dreptate colegului GBI, si sa nu se teama de rosii, ma alatur si eu lui, poate facem o salata din ceea ce arunca ei in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca am vazut mai bine decat sa lasam calutii sa pasca iarba,mai bine sa o fumeze sa se sperie aia care vad evacuarea din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A incercat cineva sa isi modifice eprom-ul?Mam gandit ca nu ar fi foarte costisitor un cip, doar ca,eu imi fac probleme de partea legata de lipiturile pe placa.

A incercat cineva sa isi modifice eprom-ul?Mam gandit ca nu ar fi foarte costisitor un cip, doar ca,eu imi fac probleme de partea legata de lipiturile pe placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall.Momentan am un golf 3 1.8 75 cp 08/1992 cod motor AAM ,mai am si inca un golf 3 2.0 8v gti 07/1994 avariat lateral,nu am timp sa aflu procedura legala ca sa fac transplant de motor si asta trage de rupe dar parca mai mult tragea gti-ul,ma puteti ajuta si pe mine cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci sa bagi internele de 2.0 in 1.8? Ai avea mai multe avantaje. GTI-ul ar fi un bun donator si la alte piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall.Momentan am un golf 3 1.8 75 cp 08/1992 cod motor AAM ,mai am si inca un golf 3 2.0 8v gti 07/1994 avariat lateral,nu am timp sa aflu procedura legala ca sa fac transplant de motor si asta trage de rupe dar parca mai mult tragea gti-ul,ma puteti ajuta si pe mine cu ceva?

La ceea ce vrei tu inseamna o reomologare din partea RAR-ului, modifici esential caracteristicile/performantele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate s-a mai intrebat, dar se poate monta injectia de pe 1.8 16v de pe gti mk2 pe 1.8 8v mk3? m-am uitat la ambele motoare si per total diferenta majora e partea de injectie, deci ar trebui sa aduca un plus de putere. daca am spus vreo prostie accept o parte din rosii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dac vrei putere m-ai multa schimbi motorul cu un ABF 2.0 de 150cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna solutie este schimbarea motorului si cea mai ieftina.Eu le-am dat la cei 75 de cp o juma de manz cu un filtru sport parca trage aer mai bine urla frumos dar cred ca este si un pic mai "economica" :) in accelaratii bruste insa ar trebui logic sa consume un pic mai putin in regim normal de mers pentru trage aer mai usor amestecul se face mai bine.Insa sunetul face tot farmecul.

Modificat de B4tru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as vrea sa pun motorul de 2.0 dar nu stiu procedura legala pentru a il omologa,si asta trage de rupe dar daca am unul mai mare de ce sa nu o fac zic eu ...

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut..am si eu o curiozitate.Ce trebuie sa fac sa duc motorul meu 1.8 AAM de 75 CP pana la 90 CP cum au modelele 1.8 ABS,ADZ sau ACC de pe golf.Cu au acele motoare diferit de produc inca 15 cai?

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti tu asa sigur ca e doar softul?Ar fi prea frumos sa fie asa simplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu frate. Ma refeream sa o softezi (chip-uiesti , mai baieteste) . Dar este un baiat Bengy, care daca il rogi frumos te va invata niste trucuri ca sa ii sporesti puterea. Eu ti-am dat o varianta simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am gasit nimic pe tot netul asta pentru motorul meu AAM..cip sau soft sau ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa cresti puterea la AAM trebuie chiulasa completa, evacuare si ecu de la motor de 90 cp. O solutie mai simpla este un ax cu came de la ABS, ADZ dar cu un spor de putere mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!