Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor forumistilor

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu niste informatii ? Se poate face ceva la acest motor,ptr.a avea ceva cai putere in plus ? Ma gandeam la o axa cu came sport,dar nu stiu ce modificari trebuie facute,setari ceva.Daca stie cineva ceva rog sa posteze.Fara chestii de genul tobe,filtre sport,etc.Ceva concret la motor.Caracteristicile motorului sant practic,aceleasi ca la cel de 90cp,nu stiu unde apare diferenta.Sau cine o face......

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

ALEZAJUL X cursa sunt la fel . Diferenta consta in axa cu came si in softul din ECU. INJECTORUL cred ca e la fel.

DECI: pui o axa cu came de pe un motor de 1,8 de 90 cai ( gasesti pe GOLF 1, 2 , 3 , Audi 80 , VENTO)

faci un asa zis chip tuning (defapt rescrii ECU cu soft pentru 90 cai) . Cred ca stii cu cine poti vorbi :))

sau schimbi ECU cu unu pentru 90 cai ( insa e posibil sa fie un pic mai complicat --- adica sa schimbi ordinea firelor in mufa de la ECU)

PAUL_RAL EXEMPLIFICA ......

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei mai multi cai -> schimba motoru

Si eu am incercat cu un motor de 1.8 90 de cai sa ii maresc puterea am schimbat axu, chipu, evacuarea dar degeaba tot nu se simte mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit prin cataloagele de piese la cele 2 motoare difera axa cu came.Este normal ca si ECU sa fie inscrip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr. informatii.Am sa ma mai documentez.Motorul nu l-as schimba ptr. ca merge foarte bine si ar impune si mai multe modificari.Ma gandeam asa,daca se poate cumva mai simplu.Oricum va multumesc inca o data. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine spui ceva in plus decat sa schimbe omu ECu si sa il prajeasca. :blink: Eu as face spre exemplu o verificare inainte sa pun ECU de ABS.

Si ca sa nu fiu total OFFTOPIC : exista un motor cu 8V pe AUDI 80 de 112 cai. ( are colegul nostru georgem). Ar trebui o axa cu came ca al lui si un chiptuning custom deoarece pe AUDI mootrul vine din cate stiu cu K-JETRONIC.

BAFTA!

PAUL_ral : AI AUZIT DE TERMENUL POSIBIL. NU stiam sigur . Pentru ca eu nu am VENTO si nici schemele electrice ale motoarelor. OFFFF. :(

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva in plus nu am ce sa-i spun deoarece nu imi place sa discut pe langa subiect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul de 90 CP mufa calculatorului are 45 de pini iar la cel de 75 exista 2 modele de mufa una identica cu cea de pe 90 adica 45 de mini si inca o mufa cu 35 de pini. Daca ai cea cu 45 pot linistit sa pui calculator de 90 (cablaju ii idetic). Daca te intereseaza am eu un calculator de 90 + chipu de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ManiacuV6 daca te-am suparat cu ceva imi cer scuze si te rog sa ma ierti.

Nu pot posta fisierul cu semnifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Nu e nimic. Asa e pe forum. Din discutiile purtate intre noi trebuie sa iesim cu ceva bun si folositor pe viitor. Desi unii mai gresesc prin ceea ce spun.

DACA vrei ceva mai multa putere poti incerca un motor de 1,8GTI cu sau fara injectie "custom" ( MEGASQUIRT).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am postat aici in acest post mai vechi deoarece nu am vrut sa mai fac inca unul doar pentru o intrebare.....!!!!

-am o axa cu came de competitie, adusa din SUA pentru VW de 1.8, 8 valve......motorul meu e de 1.8cmc, 8 valve, 75CP, cod AAM.......!!!!!

INTREBARE:

-daca schimb axa originala cu axa de competitie o sa creasca mult consumul la masina?????

-trebuie umblat si la softu de la calculator?????

axa cu came a folosit-o tatal meu acum vreo 8 ani cand mergea la competitii cu un motor de vw de 1800cmc.....dar alimentatrea o avea pe doua carburatoare Weber orizontale dublu-corp......ea arata ca sin noua nu a facut foarte multi KM si nu e uzata....!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de sonsum, daca axa era folosita la curse presupun ca are spre 280

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult de lamurire.......acum i-mi dau seama de ce se tura motorul acele cu axa asta pana la 8000 rpm, tatal meu spunea ca s-ar putea sa dubleze consumul la turatie mare..........clar renunt la ea..........!!!!!!!!

MERCI ......!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge mai bine cu o turbina

cai mai multi+face o gaura neagra in rezervor cand intra in functiune..

se gasesc mai multe sisteme de legat la ecu da nu foarte multi cai 10 15 cai in plus

http://tcmturbo.ro/

http://www.tuningshop.ro/content/blogsection/3/5

poti sa faci multe numa bani sa ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ziceti ca daca am un motor de tip AAM de 75 CP, n-am altceva de facut numai sa schimb axa cu came, unitatea centrala si o sa am 90 CP. Numai atata ii diferenta???????? Nu-mi vine sa cred. Unde se poate citi despre fabricarea acestor motoare????

Ma ajuta cineva?? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit eu prin manualul de Golf3, mai difera si raportul de comprimare, deci ar trebui schimbata si chiulasa sau frezata cea existenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mai bine o vinzi si iei un vr6, sigur iesi tot pe acolo si esti mai multumit decat carpaceli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul AAM nu se poate pune o chiulasa pt injectie multipunct? la calculator nu stiu cum e, am observat la 2 renault unul avea monopuct si altul multipunct, calculatoarele erau aceleasi, doar ca ala monopuct da informatie la un singur injector. banuiesc ca asa e si la golf pt ca desi sunt multipuct nu au aprindere segventiala. asta e doar o teorie a mea, in practica nu am pus pana acum :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci, diferenta intre 1,8 75cp si 1,8 90cp este raportul de comprimare, deci trebuie micsorata camera de ardere. Stie cineva daca trebuie umblat si la calculator?

post-31623-1230731245_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din calculator mi-a spus un cunoscator ca mi-l duce aproape de o 100 de cp...dar e treaba complicata la scrierea acestuia si m-ar costa 100 de euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 75 la 100 sau de la 90 la 100cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din calculator mi-a spus un cunoscator ca mi-l duce aproape de o 100 de cp...dar e treaba complicata la scrierea acestuia si m-ar costa 100 de euro...

este imposibil sa iti rescrii softul calculatorului. singura posibilitate de "chiptuning" pentru masinile noastre este inlocuirea fizica a chipului sau un powerbox dar nici una dintre aceste solutii nu-ti poate aduce mai mult de maxim 5- in cel mai bun caz 10 cp deoarece motoarele sunt aspirate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!