Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

blordc ??? de unde ai scos frate consumurile alea ??? golfu meu 1.6 aea 75 cai imi consuma 10 in oras mers normal .... si sare de 10 cand e aglomeratie ( stau in bucuresti )

si extraurban consuma 5.5 - 6% cu 80 - 90 km/h cu a 5-a ... la 160 - 170 mie imi ia vreo 9-10 %, la 120-130 constanta vreo 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 200km/h arata computerul 17.2 (teoretic, pentru ca nu am mers cu 200.... intodeauna am mers in limite legale).

Legandu-ma direct de topic, blordc, sfaturi de genul: "mai bine ia-ti alta masina" nu e chiar tema topicului... Caluti mai multi nu se refera sa-ti schimbi masina pentru fiecare cal care il vrei in plus ci sa incerci sa adaugi la ce ai. Un transplant e la limita topicului insa oarecum, eu, as accepta ca varianta, insa sa schimb masina!?!? Inseamna ca cei de la ABT cand au facut teste si imbunatatiri pe Golf 6 de au reusit sa duca din 210 in 300 de cai ar fi trebuit sa ia in considerare si varianta cumpararii unui Dodge Charger, un Porche s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un topic legat de consum, la 2l 8v consumul<10l in oras e un lucru pe care l-am atins de vreo 2 ori in 3 ani :)). (<10 echivaleaza cu 9, 9+)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu modificari pe la admisie:-??....eu am un filtru de aer care se aude foarte frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Exceptand injectia si aprinderea , la ce mai foloseste calculatorul de pe un motor ABS ? Ma bate gandul sa-i pun niste carburatoare orizontale in locul injectiei , o axa mai "intepata" si poate sa-l mai comprim putin . Alta varianta ar fi sa-i pun o chiulasa de 2.0 16v , daca se potriveste pe blocul meu , eventual si set motor de 2.0 .

Modificat de Christi Trabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christi Trabi acelasi lucru am si eu de gand, si ma gandeam la chiulasa de 2.0 8 valve, dar nu cea de 16 valve pentru ca am inteles ca sunt ceva diferente, in schimb cea cu 8 valve se potriveste. Eu personal nu am incercat propriu-zis, dar imi zicea un coleg de pe forum ca si costuri se ridica undeva pe la 1000 Ron,ma refer la piese SH(chiulasa, debitmetru,calculator+ceva instalatie electrica).Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din cate am auzit prin, comprimarea motorului se mai adauga niste caluti. Aveti idee cam cati? 5 , 10 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

exista cineva care si-a facut chip tuning...nu stiu cine...si are 3 stagii pt ca a fost facut de un tip din pitesti, o sa imi fac si eu tot la el...sunt curios ce o sa iasa sau daca se simte ceva..oricum o sa scap de limitatrea de turatie..care are in soft doar DA sau NU...fata de logan de ex. care trebuie sa ii bagi tu turatiile in cartograma. si adevarat..se scoate epromul de pe placa iti pune soclu si ..iti poti cumpara alte eproame petru ca merg scrise doar odata care sunt pana in 5 euro...si iti baga diferite versiuni de calibrare. Asa iti poti pastra calibrarea de baza..si altele modificate si nu schimbi decat epromul.

O sa fac poze sa va arat si sa eliminam suspiciunile legate de treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se poate cu soclu...ar fi super.

Poti schimba eprom-ul cand vrei tu + ca nu dureaza mult.

Sa nu uitam ca nu castigi mai mult de 5-6cp...maaax 10cp la 1 motor aspirat panan 2000cmc

Salut, din cate am auzit prin, comprimarea motorului se mai adauga niste caluti. Aveti idee cam cati? 5 , 10 %

da se adauga...depinde cu cat vrei sal "comprimi"? la un motor sub 2000cmc ca sa castigi 10% trebuie "comprimat" destul de mult

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motor de 1,8 nu poti sa pui chiuloas de la 2.0 de 16 v

pt asta mai trebuie schimbate si alte chesti exp ecu aprindere etc

cea de 16 v e multipunct de pe 1.8 cel mai usor ar fi sa il faci de 2.0 pui set complet de 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru motorul 1.6 ABU exista urmatoarea solutie de chip-tuning:

75 cai >>>>83 cai

si de la 126 NM >>>> 138 NM

La ABU aveti 2 tipuri de controlere (ECU):

032 906 026 A

032 906 026 G

Solutia de chip tuning e valabila pentru ambele tipuri de ECU.

In Romanaia n-am vazut pe nimeni sa produca sau sa importe astfel de chipuri dar sunt producatori in Europa la preturi mai mult decat decente.

Chiar pe mine ma bate un gand pe viitor sa-mi implementez un astfel de chip.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se face acest cip?cu inlocuirea celui existent sau doar soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v@sy: se inlocuieste acel chip din ECU. Noul chip pe care il montezi fizic in ECU vine cu memoria lui proprie, cu harta de injectie si aprindere modificata deja. In principiu noua harta are avansul mai agresiv si de aici performanta marita.

Doar la masinile VAG fabricate aproximativ dupa 2000 se poate face "by-wire" adica prin interfata.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ar fi pretul unui cip?

creste/scade consumul daca se merge normal?ca daca tragi de motor bineinteles ca ia mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costul lui ar fi in jur de 100 RON cu tot cu transport.

Am gasit la un producator ceh si am sa-l achizitionez in curand. La banii astia chiar merita.

Dupa cum spune producatorul timingurile mai agresive ale avansului se vor simti cel mai bine bine in treptele 2 si 3.

Daca voi fi multumit am de gand ulterior sa-i mai dau o mica portie de steroizi motorasului 1.6 ABU: filtru dreptunghiular KN in combinatie cu o imbunatatire a sistemului de evacuare.

In ceea ce priveste evacuarea gazelor am observat ca ar exista un foarte bun potential la motorul asta 1.6 ABU deoarece la teava de esapament gazele ies cu destula putere. La relantiu imi flutura bine pantalonii daca stau la o oarecare distanta de teava de esapament in spatele masinii. Voi nu ati observat la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100ron?nu cumva sunt euro?

Pune un link sau ceva ca m-ai facut curios.Daca poti si sti te rog sa raspunzi la intrebarile de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 100 RON. Cam pe acolo. Am sa mi-l comand zilele urmatoare. Pana atunci vreau sa aflu daca chipul din ECU-ul meu e lipit sau pur si simplu se scoate cu un extractor de ala special.

Referitor la consum nu prea vad ce sa creasca daca harta presupune doar timpi la avans optimizati.

Pana una alta am mai citit despre 2 membri de pe forum care si-au pus chip pentru 1.6 ABU. Unul cica a "simtit" bine diferenta, celalat nu prea.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e numai atat chip-ul vreau si eu. Sa fuga si mai tare golfuletzul meu:) Cum se face montajul?trebuie un specialist sau ma descurc si singur?

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai jos ECU...scoti epromul de fabrica dupa care lipesti epromul nou. Sau ma rog...scoti chip-ul vechi si lipesti un adaptor.

dar in cazul tau...nu te astepta la dif. mare...sau ma rog...la nici 1 dif.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cip-ul, in conditii de exploatare normala a motorului scade consumul?epromul este plug&play? sau trebuie sa merg la cineva care stie chestii deastea?

Se poate pune buton de on/off pentru cip?ce implica asta?

Avand mfa pe masina, odata cu schimbarea epromului, o sa imi mai indice consumul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f. multi zic ca da...scade consumul insa asta depinde cond. de exploatare si ce fel de chip utilizezi. Nu este chiar plug&play...

Nu se poate buton on/off... :icon_thumright:

da, daca ai mfa, o sa-ti indice consumul in continuare...nu are nici o legatura cu asta.

Am atasat cateva poze, sa vezi cum arata un ECU desfacut, si un eprom (chip). Ecu-ul desfacut nu ii de VW! (ii de opel astra gsi)

post-13869-1257368146_thumb.jpg

post-13869-1257368159_thumb.jpg

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La consum,ma refeream in conditii de exploatare normala sau uneori mers lejer.

Inlocuirea epromului ce implica?trebuie lipit/dezlipit ceva(contacte de pe placa) sau are vreo clema si se poate scoate mai usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!