Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

mi se pare cam mult 30 cp

la diesel scoate atata pt ca are turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact asta a si spus: ca a scos 30 de cai pe diesel.

La benzina m-am interesat pentru mine, si a mi-a zis tipul ca nu da mai mult de 12 cai (maxim) si oarecum investitia nu prea merita pentru rezultat (250 de euro costa doar chipul, fara manopera, care de altfel, e chiar migaloasa pentru tipul de montaj al chip-ului pentru Golf 3).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce ECU are (asta nu stiu???)...daca se poate prin flash-tuning (reprogramare EEPROM), poate iesi mai ieftin, dar daca trebuie schimbat EPROM-ul, te coasta mult... Chiar nu stiu ce ECU are???

La diesel de 90CP...mi se pare cam mult 30CP din chip. Se poate modifica presiunea de supraalimentare...daaaaar totusi...

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remapare pentru Golf 3 nu cred ca exista (din cate stiu remaparea e posibila, in general, la masinile dupa 2000) ci doar chip-tuning sau black box.

Dieselul in general duce mai mult (defapt turbo-ul duce mai mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact asta a si spus: ca a scos 30 de cai pe diesel.

La benzina m-am interesat pentru mine, si a mi-a zis tipul ca nu da mai mult de 12 cai (maxim) si oarecum investitia nu prea merita pentru rezultat (250 de euro costa doar chipul, fara manopera, care de altfel, e chiar migaloasa pentru tipul de montaj al chip-ului pentru Golf 3).

imi cer scuze, nu stiu de ce aveam impresia ca e benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si black box-ul (sau power box) cum functioneaza , ce face el mai exact ?

are cineva asa ceva pe masina sau stiti cumva eventuale riscuri ?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un fel de alternativa la remaparea soft-ului dar fara a umba in ECU-ul tau.

In mare e ca si cum ai modifica soft-ul printr-o cutie legata la ECU, fara a modifica parametrii in ECU ci ti-i modifica cutia "in place".

Tehnic e ceva mai mult de atat, dar in mare parte si black box-ul (sau power box-ul) se foloseste tot de acelasi motor dar paramtrii schimbati (unii parametrii pe care nu ti-i poate modifica din soft).

Asta stiu din documentatie, din pacate, nu prea merita investitia.

Cred ca cea mai buna investitie care se poate face la un Golf 3 e o turbina, insa vine "la pachet" cu multe alte modificari (nu e Plug & Play :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam de power box ca intrand pe un link de pe aici de pe forum am vazut unul destul de ieftin (pana in 100 e) si zicea ca da undeva intre 20-30 cp .. o sa mai caut link-ul sa vad daca il gasesc...

si alta treaba : am tot citit niste povestiri ale unor oameni care si-au facut remapare (masini dupa 2000 cel putin) si toti ziceau ca dupa schimbare , pe langa puterea in plus si cuplul marit scade consumul; mie cel putin mi se pare tare ciudata treaba asta , creste puterea dar scade consumul , inca nu pot sa inteleg fenomenul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu

Deci sa iti explic in ce fel scade caonsumul...daca inainte mergand lejer iti papa un 5,5% la diesel acuma va manca in jurul la 5...insa daca inainte iti manca 7 la mers blana, acuma v-a manca in jurul lui 8...cam asta mi-a explicat mie un mecanic austriac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanescu01

Salve,

pentru cei interesati...am gasit intr-un parc auto de dezmembrari un motor de 2.8, VR6, 190CP, km reali 200.000....si mie imi place da nu mai bag nimic in ea :blah_:

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate motor de 2,8 VR6 174 CP :blah_: , cel de 2,9 are 190 CP

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai si un pret pe care sa-l dai ar fi fost frumos :icon_cool:

Insa "transplantul" nu e chiar atat de simplu si de "rezonabil". In primul rand e motor de 200k de km, ceea ce inseamna ca are nevoie si de alti bani de bagat in el, in al doilea rand, pretul cred ca nu e chiar asa de rezonabil (chiar daca nu il stiu) pentru ca trebuie luat si computerul, totodata mai e nevoie si de o cutie, recomandat si de ceasuri schimbate, probabil si mai recomandat un rezervor pe masura :P

Noi cautam solutii mai ieftine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dar la un 1.8 90cp se poate face ceva sa ii creasca puterea?

ma refer la ceva care sa nu urce consumul si sa sparga motorul dupa o saptamana.

de exemplu remaparea ( cip tuning) creste cu ceva puterea? am vbit cu un baiat care face asa ceva si promitea marea cu sarea, 9-10 cai si consum mai mic cu 2l/100km. eu nu am timp nici prostie suficienta cat sa il cred, asa ca va intreb pe voi care vad ca stiti ce vbiti pe aici. Ce iese dintr-un cip tuning pe 1.8 90cai cod ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil 6-7 cai iar consumul variabil -1l +1,5 l - consumul se raporteaza la tipul condusului, mai exact: daca te dai la ea iti va consuma putin mai mult, iar in regim normal iti va consuma intr-adevar mai putin insa nu la marjele spuse de persoana respectiva. Totodata investitia se ridica la peste 200 de euro, daca nu ma insel.

Solutia cea mai convenabila pentru o imbunatatire e aer mai curat si mai bun la intrare (filtru sport) si o evacuare pe masura.

Din pacate, solutii rapide, ieftine si cu rezultate majore nu prea sunt pentru motoarele sub 2L de pe Golf Mk3. Ar mai fi doar varianta cu pistone scobite care iti fac motorul sa reactioneze mai rapid la acceleratie insa pe dynotest nu stiu daca apare vreo diferenta sesizabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la un 1.8 90cp se poate face ceva sa ii creasca puterea?

ma refer la ceva care sa nu urce consumul si sa sparga motorul dupa o saptamana.

de exemplu remaparea ( cip tuning) creste cu ceva puterea? am vbit cu un baiat care face asa ceva si promitea marea cu sarea, 9-10 cai si consum mai mic cu 2l/100km. eu nu am timp nici prostie suficienta cat sa il cred, asa ca va intreb pe voi care vad ca stiti ce vbiti pe aici. Ce iese dintr-un cip tuning pe 1.8 90cai cod ABS?

ce cod motor ai? abs?..Este chip (eprom) cu 34eur+8eur transport. Reclama suna in felul urmator: 15cp si 34Nm. Greu de crezut, dar cu 42 eur, daca ai in + 5-7cp si 10-15Nm, merita. Bafta! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Ar mai fi doar varianta cu pistone scobite care iti fac motorul sa reactioneze mai rapid la acceleratie " mama da ce furi curent....

Pai daca is scobite scade rap de comprimare si scad si caii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este chip (eprom) cu 34eur+8eur transport. Reclama suna in felul urmator: 15cp si 34Nm. Greu de crezut, dar cu 42 eur, daca ai in + 5-7cp si 10-15Nm, merita.

Ne arati si noua unde ai gasit asa ceva ? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor ai? abs?..Este chip (eprom) cu 34eur+8eur transport. Reclama suna in felul urmator: 15cp si 34Nm. Greu de crezut, dar cu 42 eur, daca ai in + 5-7cp si 10-15Nm, merita. Bafta! :D

da e ABS codul motor. suna prea bine chipul ala . ms foarte mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mi se potriveste :D , numai ca , cum ramane cu transportul, cine il pune...?

Deocamadata eu o sa raman la original, fara modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer nu prea cred in chestia aia

parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Daca e mai bine vinde-ti masina si cumpara alta, un gti cu motor de 2l 8v sau 16 v. Ar mai fi o solutie sa iti schimbi motorul si calculatorul de bord, pompa de benzina si poate si altele. Am am un prieten care a facut asta a pus motor de vr6 pe un golf de 1,6l insa nu merita bataia de cap pt ca s-a chinuit foarte mult mai bine isi lua direct vr6. Iar la consum nu papa mult cel de 2l 8v 115cp cam 8-10 in oras si 5.5-8 in afara orasului(depide de viteza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar atat mananca un gti?

mi se pare cam putin,totusi la un motor de 2l sa manance sub10 in oras si sub 6 in afara (asta seamana a consum de 1.6)

parerea mea,fara suparare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la 1.6 de 101 cai imi consuma ~12l/100km in oras. Pentru un 2l de 8V nu cred ca un asemenea consum apare unei persoane care se foloseste de capacitatea lui (daca merge cu schimbul treptelor sub 2k sau undeva aproape de 2k de rotatii probabil se poate ajunge la un asemenea consum insa nu cred ca se poate abtine sa mearga in asa regim).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!