Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

@Danny78 - foarte utile modificarile, din pacate, masina mea intampina probleme de care mecanicii nu le dau de cap (Am vizitat mai multe service-uri in perioada foarte scurta care s-a lasat doar cu schimb de piese inutil) - Problema am descris-o atat la GOLF 3 se opreste in mers cat si la Accelerare Cu ...intreruperi!?.

Fie Danny78 fie EL-Gabry daca puteti masura furtunul de la vacumuul delcoului si de unde se trage acel vacuum as fi recunoscator (al meu nu avea si a trebuit sa trag unul de unde am gasit un loc gol si probabil nu e chiar acela si multe persoane mi-au zis ca trebuie sa fie la o dimensiune standard. eu, in schimb, cred ca am juma' de metru de furtun).

La ideea cu un AFT - consum - al meu nu a vazut consum bine reglat decat pentru vreo 140km, in care in Bucuresti aveam 9% iar afara 7.2% (medie de 120km/h) - a fost un moment unic apoi am continuat cu service-ul, iar acum consuma 15-16% in oras si 8-9% afara. O tin, deocamdata, in fata blocului pana ma adun cu banii si reusesc sa mai cer opinii si la alti mecanici (ultimul, dupa schimbarea HALL-ului a ajuns la concluzia ca ar fi computerul - lucru care m-a "dereglat" total).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Delcoul nu are nici un vacum , daca poti indica mai exact te ajut cu placere, eventual pune o poza de unde lai tras

EL-GABRY acel furtun e recircularea gazelor de carter ( vapori de ulei ) si tine mai mult de poluare . Daca e spart /rupt mai bine infunda cu silicon partea de admisie ca trage aer fals si de aici apar tot felul de probleme , tremurat la relanti , se tureaza greu din relanti si mers neregulat al motorului . Furtunul 1 desenat cu verde trebuie sa stea liber neastupat si il tragi undeva in jos pe langa motor ( sa nu faca presiune in carter ) si unde e notat cu X rosu infinzi cu silicon sa nu traga aer fals. Furtunul 2 il poti inlocui cu futun de benzina normal .

Motorul meu consuma in oras 9,5 / 10 si in afara 5,5 / 6

post-12008-1240769248_thumb.jpg

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adyre dupa ce am citit ce ai scris in celelate topic-uri inclin sa cred ca ai toba de esapament infundata , catalizatorul ar fi primul suspect , in momentul cand sa creat destula presiune in esapament motorul se ineaca sau opreste pentru ca nu mai poate trage amestec curat . Fa un test simplu , roaga pe cineva sa iti accelereze pana pe la 4000 / 4500 Rpm si tu tine mana la tzeava de esapament , ar trebui sa sufle puternic chiar sa iti miste putin mana , atentie ca frige !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si asa ceva insa nu pot decat in weekend ca momentan am lasat masina acasa in Buzau. Totodata, vorbind de vacuumul de la delcou, la mine se pare ca are si asa ceva, precum in poza atasata.

Probabil ca delcoul nu este cel original si de aceea a existat o problema de compatibilitate la senzorul HALL atunci cand am dat comanda. Daca imi poti da un cod de pe delcou ar fi si mai util sa ma orientez sa-mi iau delcou insa simptomele pe care le am acum nu le aveam inainte cu acelasi delcou (insa e mai bine sa-l schimb).

Din cate stiu, la toba de esapament am doua coliere slabite care trebuie sa le schimb pe unde da putin fum - are vreo legatura? (si e toba sport la iesire din ea avand doua guri)

post-33553-1240775211_thumb.jpg

Modificat de adyre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyre hai sa pastram problema ta intr-un singur topic si sa nu umplem tot forumul cu acelasi subiect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danny78 - foarte utile modificarile, din pacate, masina mea intampina probleme de care mecanicii nu le dau de cap (Am vizitat mai multe service-uri in perioada foarte scurta care s-a lasat doar cu schimb de piese inutil) - Problema am descris-o atat la GOLF 3 se opreste in mers cat si la Accelerare Cu ...intreruperi!?.

Fie Danny78 fie EL-Gabry daca puteti masura furtunul de la vacumuul delcoului si de unde se trage acel vacuum as fi recunoscator (al meu nu avea si a trebuit sa trag unul de unde am gasit un loc gol si probabil nu e chiar acela si multe persoane mi-au zis ca trebuie sa fie la o dimensiune standard. eu, in schimb, cred ca am juma' de metru de furtun).

La ideea cu un AFT - consum - al meu nu a vazut consum bine reglat decat pentru vreo 140km, in care in Bucuresti aveam 9% iar afara 7.2% (medie de 120km/h) - a fost un moment unic apoi am continuat cu service-ul, iar acum consuma 15-16% in oras si 8-9% afara. O tin, deocamdata, in fata blocului pana ma adun cu banii si reusesc sa mai cer opinii si la alti mecanici (ultimul, dupa schimbarea HALL-ului a ajuns la concluzia ca ar fi computerul - lucru care m-a "dereglat" total).

Verifica aprinderea sa fie pusa la punct. Apeleaza la un mecanic mai dezghetat sa verifice si cureaua de distributie si la delcou. Am un coleg cu AFT care a patit exact la fel si asta a fost rezolvarea. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca pentru moment un alt mecanic (dupa echipa de fotbal de mecanici la care am fost si mi-au schimbat piese intr-o veselie) mi-ar fi gasit marul negru din sac - am enuntat problema in amanunt pe GOLF 3 se opreste in mers si totodata am mai debatut problema pe Accelerare Cu ...intreruperi!?.

Momentan ma retrag de pe acest topic deoarece eu nu-mi vad prezentii cai functionand asa nu are rost sa mai "populez" ferma fara sa-i insanatosesc pe cei curenti ;)

Sper ca aceasta sa fie intr-adevar problema.

Multumesc pentru interventie, fiecare sfat mi-a fost de real folos. Pacat ca mecanicii nu sunt atat de deschisi incat sa tina cont si de parerea "patitilor" si a celor care dau sfaturi pentru a ajuta, ci nu pentru a lua bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Delcoul nu are nici un vacum , daca poti indica mai exact te ajut cu placere, eventual pune o poza de unde lai tras

EL-GABRY acel furtun e recircularea gazelor de carter ( vapori de ulei ) si tine mai mult de poluare . Daca e spart /rupt mai bine infunda cu silicon partea de admisie ca trage aer fals si de aici apar tot felul de probleme , tremurat la relanti , se tureaza greu din relanti si mers neregulat al motorului . Furtunul 1 desenat cu verde trebuie sa stea liber neastupat si il tragi undeva in jos pe langa motor ( sa nu faca presiune in carter ) si unde e notat cu X rosu infinzi cu silicon sa nu traga aer fals. Furtunul 2 il poti inlocui cu futun de benzina normal .

Motorul meu consuma in oras 9,5 / 10 si in afara 5,5 / 6

Danny,uite pozele de la mine.Sa fac ce ai zis?Creste puterea motorului?Cu verde e furtunasul rupt,iar cu rosu am incercuit zona unde acea palnie striata era semi-rupta...am impins furtunul mai tare si am strans colierul mai bine.

post-44288-1240846670_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin faptul ca ai strans mai tare colierul mai mult ca sigur ca ai deschis mai tare crapatura , tot aerul ce patrunde in galerie dupa debitmetru de aer ( cel de langa filtru de aer "albastru " ) este aer fals . Creste de putere nu ai sa ai renuntand la recircularea gazelor de carter , doar un raspun mai prompt la acceleratie . Am notat pe poza ta zona care trebuie etansata , si verifica furtunul notat cu rosu ( regulator presiune benzina ) din poza pare rupt. Succes

post-12008-1240858325_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

salutari tuturor... am si eu o intrebare ...la motoarele 1.9 tdi cu 90 cai se poate da 10 cai doar din computer??? intreb deoarece un prieten de-al meu a fost la tester si nu stiu ce i-a facut acolo cu laptopul iar acum a spus ca in depasiri trage mult mai tare...si parca turbo si-a schimbat sunetul putin parca "lucra mai bine" multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la test in nici un caz nu-ti face scriere/rescrieri de soft. Probabil avea salvat in ECU vreo eroare, care, la stergerea acestuia parametrii masinii oarecum s-au imbunatatit, sau, poate si mai probabil, poate fi ceva Placebo la mijloc.

Daca ar fi facut scrieri/remapari ar fi stiut atunci cand i-ar fi cerut plata pe serviciu.

La masina ta, fiind din 95, cel mai probabil se pot monta chip-uri care sa urce, in schimb din calculator intind foarte mult spre raspunsul ca nu, nu se poate.

In general masinile mai noi (din pacate, deoarece si eu as fi vrut sa mai urc in cai) suporta o remapare cu rezultate reale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

cu cip nu se "duce" motorul mai repede ...am 255 mii km... oare cat mai mere?.... si ce tip de cip as putea sa ii "implantez" ca sa-i scad consumul si sa-i cresc puterea? daca stiti si ceva preturi ------ Multumesc!!!

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cu cip nu se "duce" motorul mai repede"...nu este adevarat. Motorul se proiecteaza luand in considerare presiunea efectiva din cilindru, temp etc.. Daca prin "chip-tuning" puterea nu creste f. mult, fiabliliatea va scade aproape nesemnificativ, motoarele fiind supradimensionate din fabrica. Sa scada consumul de combustibil (care insemana si emisii mai reduse) si putere mai mare este cam imposibil...Peace...si bafta la chip...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape nesemnificat, insa exista marja.

Din pacate nu am auzit de chip-tuning care sa scada consumul, ci doar de anumite "cipuri"(impropriu) care sa-ti mareasca timpul de reactie al acceleratiei si reducerea consumului (undeva la 70-80/buc iar fara minim 2 degeaba pui). Sunt dispozitive magnetice care se prind de conducta de benzina asezand moleculele din benzina astfel incat arderea sa se faca mai eficient. Nu stiu cat de reale sunt, n-am incercat, insa cineva ar vrea sa faca pe "cobaiul" ma poate contacta si pot aduce.

In schimb o alta varianta destul de ieftina ar fi un alt chip care se leaga de ECU care-i sa-i deregleze temperatura pe care acesta o interpreteaza din senzor astfel incat sa functioneze ca si cum masina ar fi intodeauna rece (In specificatii spune ca poate ridica undeva la 4-5 cai un motor de 100 de cai) - insa aici consumul creste (tot in specificatii prezinta ceva de genul 0,5 - 0,9%). La fel, stiu doar ca exista asemenea chip, insa nu am probat si sincer, nici nu as lega de calculator asa ceva (nu stiu cat de serioase sunt aceste "implanturi").

Sincer, CHIP-Tuning real pentru Golf 3 habar nu am cat costa sau de unde se poate procura.

Totodata, revenind la partea cu uzura motorului - am un prieten cu un Golf V 2.0TDI si a fost sa se intereseze cum si cat l-ar costa. Tipii pe care i-a gasit el (undeva prin Ploiesti, daca nu ma insel) i-au spus ca ii pot ridica motorul undeva la 160CP (standard e 140CP) pentru o functionare buna insa e nerecomandat urcarea in peste 170 CP deoarece gradul de uzura creste considerabil (date prea multe nu stiu exact deoarece mi-a spus sumar).

Cred ca la tine pentru un 10 cai in plus pot fi bune: un filtru sport, o evacuare buna, ceva imbunatatiri la raciri insa nu-ti pot da cifre si daca poti urca atat de mult. Totodata ai turbosuflanta cu care poti sa te "joci", poate ai putea pune una mai buna, insa alta varianta chiar nu-mi vine prin cap.

Ce am specificat mai sus sunt date "din auzite", nu sunt mecanic sa fiu in masura sa-ti spun exact cam care ar fi solutiile viabile si concrete pentru dorinta ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_urotiorc

Am fost aici in Austria la un baiat care avea un anunt in ziar....si mi-a spus ca ii creste puterea cu 20 de cai fata de serie...si 40 newtoni mai mult la cuplu , chip-ul e ceva V-PD asa se numeste.... si se pune undeva sub bord....asa mi-a zis el...l-am intrebat cat costa si ...... 480 de euro ...e mult zic eu .... asa ca am decis sa raman pe standard.....multumesc oricum tuturor!!!! bafta.

Modificat de mihai_urotiorc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine te'a prostit cu pretul acela pentru chip???

Sunt si asa de scumpe...depinde de firma...,dar pentru o masina mai veche nu cred ca merita...si oricum cred ca iti ajung 20cp in plus.

Mai intereseaza'te ar trebui sa gasesti pana in 200 de euro...destul de bun...cu garantie.

Eu am gasit pentru golf 3 1.9 tdi la 65 de euro(asta fara garantie). Daca vrei as putea sa ma interesez daca nu se potriveste pe A4.

Modificat de sochaux_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu exact in ce topic sa postez o intrebare,cred stupida.Motoarele AFT (74Kw-101CP) sunt in 8 sau in 16V?Eu stiu ca in 8,dar vad ca altii zic 16.Sunt ambele modele?Cum imi dau seama,ca nu le am cu mecanica.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AFT-ul este 4OHC simplu cu o singura axa, adica in 8V :unsure: Si eu am avut aceeasi dilema pana mi-a explicat cineva exact ce-i cu motorul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,dar sunt VW3,74Kw cu 16V...sau e rezervat doar GTI-urilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.care sunt riscurile de a pune un power box pe masina din semnatura?

2.va consume mai mult?

3.o sa mearga tot la fel motorul, fara probleme?

4.un pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,dar sunt VW3,74Kw cu 16V...sau e rezervat doar GTI-urilor?

Din cate stiu 16 valve sunt doar pe motoarele de 2000 in sus, si alea au cam 150 cp. La motoarele de 1.6 nu sunt decat 8 valve la golf 3. Eu am motor 1.6 74 kW si nu am GT sau GTI, am GL. 8 valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru GL in general sunt motoarele AEK (evidentiez 'general').

GTi-urile au doar motoare de 2L, VR6 de 2.8 si 2.9

GT-urile sunt cele in 8V de 101 CP in 8V cu vreo 5N*m in vreo 1.000 de ture mai putin fata de AEK.

AEK-ul a fost facut 2 ani (94-95) iar AFT si AKS (care sunt cam acelasi lucru) sunt din 95 pana in 97 (VARIANT gasesti si din 98 inceput, cand se vindeau in paralel cu Golf 4).

Diferenta o vezi dupa galeria care vine deasupra motorului la AFT (nu stiu exact AKS) vine drept iar la AEK vine putin in diagonala.

GT in general difera putin (marje mici) la dimensiune si are acele bandouri pe aripi specifice (din fabrica nu stiu sa fi fost scoase GL-uri cu bandouri pe aripi).

Specific ca vb de GT-urile de 1.6 ci nu de cele de 1.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,deci concluzia e ca niciun motor de 1.6 de G3,in orice echipare,nu are 16V,corect?Sa ii stric placerea unuia... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Intr-adevar, pare putin cam ciudat dat fiind faptul ca majoritatea 1.6 16V au 101CP, ci in nici un caz in 8V, se pare ca acestea au fost mai "speciale"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LauAmericanu

Eu cand l-am luat Golful din Austria, neamtul mi-a zis ca ia pus chip masinii si ca a verificat-o pe dyno si ca iar da aprox 30CP in plus si 71Nm la cuplu. De ce la un benzinar ar da numai 5-10 cp in plus si la un diesel un 30 cp?

Tot el mia zis ca acest chip da un consum mai mic decat cel standart daca cu masina se merge frumos, dar la talpa ar manca mai mult decat initial, fiind si logic daca i da si o putere mai mare.

Modificat de LauAmericanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!