Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

de la 75 hp la 112 ...e cam cu cantec... teoretic nu e mare dif , dar cam depaseste limita de +40% fata de val initiala. depinde ce o sa intalnesti pe la RAR

daca stii pe cineva pe acolo ar fi bine sa te interesezi inaite , sa nu faci investitia degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci eu am fost la rar si m-am interesat max 30% diferenta,daca vrei omologat

m-am gandit si sa pun chiulasa de 16 v dar si pt asa cevaeste necesar din cate am intles ecu si trebuie facuta multipunct din monopunct

cel mai usor si mai ieftin sa pui motor de gti si ai terminat povestea numai trebuie unule modificar la frane ca de exemplu sa pui discuri si pe spate

sau se poate pun chiptuning dar castigi pe undeva intre 9-10 cp max

dar ca si cost aproape e la fel cu un motor gti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum ai zis si tu ca dif e 30% , motorul ala de gti cam cati caluti o sa aiba? nu cumva o sa depaseasca un pic mai mult limita asta?

prin urmare cu legile noastre deosebite nu prea se poate face mare lucru in materie de tuning...

pacat ca nu suntem ca americanii sa poti sa iti pui ce vrei pe masina - atat timp cat ar fi ok dpdv tehnic(frane , directie ,etc) sa nu aiba nimeni treaba cu tine...... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai poti sa pui motorul respectiv si fara omologare,oricum la omologare iti mai ia o caruta de bani asta daca vrei sa mergi pe cale legala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta ai dreptate..

asa mai incerci si senzatii tari :banghead: :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

o sa primesc in vreo 2-3 zile un calculator care provine de pe un vento de 90CP, 1800cmc..........vreau sa-l pun pe masina mea golf3, cod motor AAM, 75CP..............se potriveste?....scotand mufa de la calculatorul meu se reseteaza ceva?.....a mai facut asta cineva?....va rog sa-mi raspunde-ti cat mai repede cu putinta....!!!!!!!!!!!!

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa, nu se reseteaza nimic, daca nu ai upgradeuri facute... eu am scos-o (mufa) de mai multe ori si nici o problema. I(n rest, nu siu dc ajuta sau se potrivesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt curios daca exista vreo metoda relativ ieftina si fara mari batai de cap prin care pot duce un motor SIMOS AFT 1.6 (74kW - 101CP) undeva aproape de 130 CP (fara a ma trezi ca dupa 10k da fum). Sau macar o apreciere de cat de mult pot ridica puterea si cuplul la un asemenea motor.

Totodata, cam care ar fi solutia de a scoate limitarea de 5.000 rpm pe care o am pe masina (avand limitarea asta, nu ma pot folosi nici macar de puterea ei "stock").

PS: Cat despre omologarile la noi.. sunt de tot rahatul.. in multe tari nu-i dor daca dintr-un motor de 100 de cai schimbi cu unul de 300. La noi te limiteaza si te mai si taxeaza cat nu face.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa atata discutie a facut cineva concret ceva ? a incercat sa ridice puterea cu cativa ponei ? Baieti cea mai ieftina solutie pentru asa ceva este sa va luati o masina cu motor la ce putere vreti, sa faci asa modificari necesita multa munca, bani investiti (si nu intotdeauna rezultatul este cel scontat), si in primul rand pasiune. Iar pasiunea nu apare dupa ce ai luat masina la o luna gata vrei cai mai multi cuplu mai mare etc.

Cat despre omologarile la noi......cum sa pui un motor de 300 cp cand ai avut unul stoc de 100 :blah_: in primul rand trebuie sa respecti niste reguli de siguranta (franare, stabilitate etc), avand cai ai tendinta sa te dai la ea, si..... de aici si toate cele care se intimpla pe strazile noastre. Fara nici o suparare si scuze daca cineva se simte jignit intai invatati sa stapaniti caiutii pe care ii aveti.

Prea multe accidente cu copii care au masini puternice si nu au experienta necesara sa le conduca. Lasati caii si mergeti si va distrati, traiti-va viata, mergeti la un munte , la o mare , folositi banutii pentru viata si sanatatea voastra nu pentru table.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: Accidentele se produc tuturor categoriilor de varsta, indifirent daca masina scoate 100 sau 500 de cai.

Cat despre ce spui tu 100 - 300 de cai am impresia ca te blochezi putin la faptul ca top speedul nu se modifica cu mult (ceea ce intra in aceleasi grupe de frana-stabilitate) ci foarte mult ramai impresionat la modul cum se comporta la accelerare.

Nicioadata cineva poate sa zica ca poate stapani "calutii" pe care ii are, cum nici un jucator de noroc nu-si poate stapanii dependenta, ce zici tu face pasiunea sa dispara si sa apara direct masina, fara sa simti ca i-ai facut tu ceva... ca e modelata dupa cum ai vrut tu.

Pe de o parte ai si tu dreptatea ta, pe de alta parte nu prea ai. Ce spui tu e ca si cum ai zice: "nu iesi din casa ca poate iti pica o caramida in cap si mori".

Acum eu cred ca postul tau a fost in totalitate in afara subiectului, asa putem sa gasim replici si remarci religioase si sociale pana ajugem la 200 de pagini, insa aici se discuta despre altceva.

Stima si rog revenirea ontopic. Eu chiar sunt curios la ce am intrebat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30de cai fara sa prepari putin motorul nu ai cum sa obti, si nici preparat nu cred sa obti atat. o evacuare mai directa si un filtru sport te ajuta putin; trebuie sa intervi cu modificari la axul cu came, marirea incintei de ardere, modificarea timpului de deschidere al injectorelr si al aprinderii, si totusi, nu cred sa obti 30 cai;mai putin da. ceva nos te ajuta :).

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci se pare doar ca va trebuit sa aflu cum anume pot modifica acea limitare de la 5.000 rpm sa o duc la 6.500 (pana la linia rosie). Asa stiu ca cele 1.500 de ture pot ajuta la o depasire rapida si pot depasi top-speedul de 170km/h (moment in care imi taie benzina) - mai mult psihologic (e stresant sa stii ca poate si ca totodata nu poate daca iti este necesar), in general merg undeva intre 120-130km/h.

Sa inteleg ca resoftare de ECU cu modificari RIEGER (tin minte ca au scos un DVD cu soft rescris pentru mai multe tipuri de masini unde putea urca cu 5-10% puterea motorului fara riscuri majore)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum de ai limitare la motor?a pus-o cineva?Ca motorul tau are puterea maxima la 5800rpm http://translate.google.com/translate?hl=d.../language_tools

Cum a zis si colegul poti incepe cu un cip care da aprox 10% din puterea motorului, apoi un filtru sport (k&N sau altecva) si o evacuare directa cu serpisori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E limitat electronic, la 5.000 imi taie benzina, joaca acul cu "recul" exact in linia de 5.000, si din cate am inteles nu as fi singurul. Pus pe VAG-COM si accesat VAG-SCOPE-ul face ca limitarea sa dispara (credeam ca am reusit accidental sa o scot, insa dupa ce am scos cablul a ramas in continuare limitat la 5.000rpm).

Din cate am inteles, limitarea este din fabrica pentru a mari durata de viata a motorului. Daca stie cineva cum as putea sa scap de ea (de tot sau sa o ridic in 6500rpm) as fi recunoscator.

Cat despre evacuare directa cu serpisori.. Nu stiu la ce se refera. Se poate mai multe detalii?

Despre cip nu stiu la ce preturi se invart si daca imi permit si merita, iar despre filtru sport K&N chiar doresc sa imi cumpar si asa ceva (tot kitul insa se gaseste mai greu fiind cu debitmetrul direct pe furtun... am gasit in Anglia undeva la 70 de lire - nu stiu daca merita dar incerc sa gasesc mai ieftin, probabil, insa sa nu fie de proasta calitate - tot K&N ma gandesc, fiind o marca de renume).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cam 4 mil costa filtrul de aer sport K&N, cel care inlocuieste stock-ul, sau vreo 7 mil cel conic care vine cu tot cu tubulatura. Destul de scump, avand in vedere performantele obtinute dupa instalarea lor. Parere mea este ca daca vrem putere mare, trebuie sa schimbam motoarele, eventual cumparata o masina numai pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu cred ca te vor ajuta alea 1500 de ture in plus...vei avea doar turatie mai mare...viteza tot aia va fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihuz - Aici te inseli. Cunosc persoana cu Golf cu acelasi motor (1.6 AFT) cu al meu fara limitare care s-a "intins" pana la 200km/h. A mea la 170km/h imi taie benzina (nu ca nu mai trage, ci pur si simplu imi opreste urcarea in ture.

@Remus_G - Ai putea sa mai scazi cate 100 de lei de la filtre, insa nu despre pret e vorba, ci despre performante si despre metode de a face masina sa mearga mai bine. Daca ar fi vorba de sume, la o asemnea masina te cam doare capul deoarece unele piese sunt foarte scumpe (de exemplu la motorul meu: pompa benzina BOSCH ~700 lei, 1 x injector ~ 700 lei, debitmetru aer ~ 900 lei, sensor HALL ~ 300 lei, sensor volant ~ 300 lei, bobina ~ 200 lei si pot continua asa pana maine)

Cautand pe net kit-uri de bari preturile pentru kit depasesc 3.000 lei, praguri separate gasesti de la 250-300 lei in sus asta inseamna ca daca vrei sa faci ceva costa. Desigur, exista varianta de "eschiva" - adus de afara, cumparat SH, facut comanda etc.

Nu vorbim de faruri, stopuri, jante si alte accesorii pe care ai vrea sa le cumperi ca-ti plac ci nu ca sunt singurele gasite la ocazie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adyre nu stiu de ce e limitata turatia la motorul tau, eu am cam acelasi motor (1.6 cod AEK, 74kW) si pot sa-i dau si 6200-6300 rpm, abia atunci apare o limitare care nu sunt sigur ca e data de ecu sau atat poate saracu.

Cer si eu parerea referitor la diferentele intre motorul AEK si AFT. Mai exact urmarind un link de mai sus am ajuns aici: http://translate.google.com/translate?hl=d.../language_tools

si am observat ca:

- AEK are cuplu 135 la 4400 RPM

- AFT are cuplu 140 la 3500 RPM

poate suna a intrebare de copil, dar dpdv al cuplului/RPM care motor este mai avantajos si de ce? Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AFT e mai avantajos, ai cuplu mai mare la turatii mai joase...cea ce e un avantaja considerabil fata de aek. nu sufera de lipsa cuplului la turatii joase, ai putere mai multe la turatii mai mici, cea ce inseamna un consum mai mic, si o exploatare mai eficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu masinile de viteza au motoare cu cuplu mare la turatii mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adyre , eu am tot AFT din 97` si motorul nu e limitat la 5000 Rpm chiar lam vazut de catva ori peste 6500 rpm , viteza maxima cu care am mers a fost de 200 km/h - 205 . Poate la tine e reglat avansul prost si te limiteaza senzorul de detonatie ? Si am reusit sa fac si cateva mici modificari la motor sa castige ceva forta pe plaja de turatii 1500 / 2500 unde era mai lenes dar am sa revin cu poze daca este cineva interesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna interesant chestia asta: "sa castige ceva forta pe plaja de turatii 1500 / 2500 unde era mai lenes" ... ne spui ce si cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand motorul sa fie OK , filtrele si uleiul schimbate , bujii , fise bujii , capac delco / ruptor OK , toate acestea ajuta la trezirea cailor " morti " .

Prima modificare este admisia de aer , Numai rece , am inlocuit cotul original care mi sa parut cam mic in diametru cu o tzeava de plastic de 70 mm si infundata gaura din cutia filtrului pe unde venea aer cald . Foto 1

Am renuntat la " pata calda " incazirea corpului clapetei de acceleratie Foto 2

Scos furtunul cu gaze de carter ( care oricum era crapat si tragea aer fals ) Foto 3

Si ultima modificare care e valabila numai pentru AFT , sub capacul din Foto 4 se afla 4 clapete pe un ax care obturau jumatate din galerie , actionate de un sistem de vacum care le deschidea numai in sarcina , pe care le-am demontat ca aerul sa intre in voie .

post-12008-1240672458_thumb.jpg

post-12008-1240672833_thumb.jpg

post-12008-1240672957_thumb.jpg

post-12008-1240673570_thumb.jpg

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat discul de ambreiaj.Si acesta poate imbunatati felul in care trage masina :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny,si la AFT-ul meu e rupt acel scurt furtunas din poza 3.Care e rolul lui?Sa il inlocuiesc?Iar in capat acolo unde e palnia aia striata (tot in poza 3,astupata la tine) mai am un furtunas prins cu un colier.Ce rol au?

Mentionez ca atunci cand opresc motorul se aude un fel de scapare de aer pt.cateva secunde,nu imi place.De la ce ar putea fi?

O alta nemultumire e ca atunci cand motorul e rece,nu porneste usor,trebuie sa mai insist un pic la demaror si mai dupa ce porneste uneori are tendinta sa se opreasca motorul,tremura...Iar daca plec de pe loc,uneori nu se accelereaza pt. o secunda...Cand e cald motorul,simptomele astea dispar.

P.S.:Cat ar trebui sa consume un AFT bine reglat?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!