Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

este posibila rescrierea..si obtii si rezultate pt ca este un motor mare care are cuplu 140 Nm (fata de logan care abia cel de 1,6 16v are 148) deci posibilitate mecanica exista si pt rescriere...e nevoie sa desfaci calculatorul si sa scoti epromul de pe placa si sa il rescrii :) ...baiatul asta face calibrari de ceva vreme si a investit peste 60 de mil in scule si cam stie ce vorbeste, dar cum v-am spus costa ceva si exista riscuri la scoaterea integratului

Modificat de petre_mk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt ferm convins ca rescrierea epromului pentru motoarele noastre este imposibila si o crestere de 25 de cai putere (de la 75 la 100) doar din soft pentru masina ta la fel de imposibila. se poate face dar doar la motoare dupa 2000 si doar la anumite motoare iar castigul de putere este variabil (mai mare la motoarele cu turbina si mai mic la motoarele aspirate). cel mai probabil baiatul acela face ceva asemanator cu ce face dragos voinea.

cea mai "ieftina" solutie care am gasit-o eu de chiptuning pentru masina mea este un powerbox care este undeva la 450 euro ca si pret iar cresterile de performante sunt mult prea mici in comparatie cu pretul.

o sa rog membrii care au facute modificari de genul celei descrise in posturile de mai sus (strict modificari asupra softului masinii) sa posteze si sa explice exact in ce consta (pret-performante-etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt convins ca nu poti dobandi 25cp din motorul meu doar prin rescriere de eprom. Sincer, eu doream sa stiu daca sunt diferente intre calculatoarele de 75 si 90cp, ca din punct de vedere mecanic m-am convins singur ca trebuie marit raportul de compresie prin frezarea chiulasei (daca stie careva cu cat, il rog sa-mi spuna cotele :) ) sau schimbarea ei. In afara de pus filtru de aer sport, powerbox, scos catalizator, mai stie cineva ce se poate face la motorul acesta? Alezare se poate? Exista cote de alezare, pistoane, segmenti, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am mai documentat putin si se pare ca aveti dreptate

VW Golf 3 / Vento 1.8 (75 PS) +11PS +18Nm

VW Golf 3 / Vento 1.8 (90 PS) +14PS +22Nm obtinuti prin rescriere ECU

Scuzele de rigoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sar schimba injectia monopunc cu una multipunct + restul de senzori ( debitmetru de aer , senzor detonatie ) sar putea scoate mai bine de 100 CP . daca as monta injectia + Ecu de pe motorul meu pe unul de 1.8 nu ar trebui sa scoata mai mult de 100 CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,eu am o chiulasa de 1.8 de pe motor PF care are 107 cai ,daca o montez teoretic creste putera ,practic aflu numai dupa ce o montez,nu? stiti cumva cam cat costa resoftarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 3 / Vento 1.4 (60 PS) +8PS +14Nm

VW Golf 3 / Vento 1.6 (75 PS) +11PS +18Nm

VW Golf 3 / Vento 1.6 (101 PS) +12PS +20Nm

VW Golf 3 / Vento 1.8 (75 PS) +11PS +18Nm

VW Golf 3 / Vento 1.8 (90 PS) +14PS +22Nm

VW Golf 3 / Vento 1.9 TDI (90 PS) +30PS +56Nm

VW Golf 3 / Vento 1.9 TDI (110 PS) +38PS +68Nm

VW Golf 3 / Vento GTI 2.0i 8V (115 PS) +15PS +22Nm

VW Golf 3 / Vento GTI 2.0i 16V (150 PS) +16PS +24Nm

VW Golf 3 / Vento 2.8i VR6 (174 PS) +16PS +25Nm

la cerere am revenit cu informatii pt toate tipurile de motoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine face resoftarea asta si pentru cati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa revin, de unde ai informatiile acelea de "upgrade" soft, cu ce sunt facute, cum, si, dupa cum am mai zis, cu cat si de catre cine se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ar putea avea un golf 3 1.4 monopunct mai multi caluti decat are akm 55cp..marit undeva la 120-150 cp?:D :blah:

chip tuning....?

schimbat ax came?

schimbat pistoane?

schimbat aprindere?

sau un turbocharger limitat la cativa bari (0,5 0,6 bar) sa nu ma trezesc cu pistoanele in asfalt..?

si cine stie cum ii cu consumu ca am auzit undeva pe net atunci knd intra in functiune consuna mai mult

si cand nu este in functiune consumul ar fi mai mic decat ar consuma fara turbo?:icon_thumright:

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand te uiti ca motorul 1.4 TSI are doar 140 si 170 de cai putere, nu are decat un turbo si un compresor si injectie directa stratificata...

Cand ti-oi duce monopunctul ala la mai mult de 80 de cai putere promit ca o sa vin sa vad cum ai reusit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara........cineva a intrebat mai sus de inlocuirea injectiei de la mono la multi punct........eu va intreb si va descriu urmatoarea situatie......!!!!

- am motor 1.8cmc, monopunct, cod motor AAM, 75 cai, 8v...........as vrea intr-un viitor cat mai apropiat(vara asta), sa schimb doar quloasa de 8 valve si sa pun una de 16 valve provenita de pe un motor tot de 1.8cmc........INTREBARE!!!!

1- pe langa quloasa ce ar mai trebui schimbat?????.....pompa benzina??, calculatorul??, admisia(asta stiu ca e obligatoriu), .....etc...si aici va rog foarte mult sa i-mi enumerat dumneavoastra domnilor mai departe daca cunoasteti asta.

2-trebuie modificat si in talonul masini ceva???, spun asta pentru ca acolo e trecut 75 CP......in concluzie motorul va ramane tot 1.8 AAM, dar va fi de 16 valve.

3-e cumva mai usor sau mai ieftin sa inlocuiesc tot motorul complet si sa pun unul de 1.8, 16v......si atunci cred ca e obligatoriu sa schimb si talonul.

Va rog foarte....foarte frumos sa ma lamuriti in privinta asta!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna e mai simplu, mai ieftin, mai convenabil sa schimbi motorul cu totul! Valabil pentru orice motor fie el, dacie, bmw, avion.

Degeaba pui 16v, compresia tot mica ramane, ecu tot ala ramane, etc.

Ca sa te apuci sa le schimbi pe toate iesi de 5 ori mai scump decat daca ai face engine swap.

Ref la motorul de 1,4 drop it!, just drop it! nu ai ce face cu el.

Si la partea cu consumul.... ori vrei cp / ori vrei consum mic. NU SE POATE AMBELE!!!!! Caii aia suplimentari tre sa vina de undeva -> arderea amestecului aer benzina, sau poate crezi ca e vreun islaz inauntrul motorului unde fata iepele caluti mici, care apoi devin caluti puternici, apoi cresc in armasari fiorosi care rup cauciucurile golfului.

Modificat de golf_bacau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna e mai simplu, mai ieftin, mai convenabil sa schimbi motorul cu totul! Valabil pentru orice motor fie el, dacie, bmw, avion.

Degeaba pui 16v, compresia tot mica ramane, ecu tot ala ramane, etc.

Ca sa te apuci sa le schimbi pe toate iesi de 5 ori mai scump decat daca ai face engine swap.

OK.....am stat si m-am gandit si cred ca ai dreptate............sa spunem ca am motorul cumparat....ce altceva ar mai trebui pe linga el.....si ma refer in special la calculator....trebuie altul sau se rescrie softu pentru respectivul motor pe care il pun.......ar trebui alta pompa de de benzina cu debit mai mare???....etc.............si o ultima intrebare, cat crede-ti ca ar costa un motor de 1.1, 16v........un pret aproximativ????

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa te apuci sa schimbi pe la motor chiulasa,admisie si inca o gramada ce implica cresterea puterii masinii ganditi-va si la costuri. Parerea mea ca singura alternativa este schimbul de motor. (de ex. 1,6 74 Kw 100 CP). Ganditi-va ca sunt motoare de generatie veche si nu se poate creste puterea asa de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.....am stat si m-am gandit si cred ca ai dreptate............sa spunem ca am motorul cumparat....ce altceva ar mai trebui pe linga el.....si ma refer in special la calculator....trebuie altul sau se rescrie softu pentru respectivul motor pe care il pun.......ar trebui alta pompa de de benzina cu debit mai mare???....etc.............si o ultima intrebare, cat crede-ti ca ar costa un motor de 1.1, 16v........un pret aproximativ????

Va multumesc!!!

Pai daca faci transplant de motor, trebuie sa-l faci cu tot cu electrica/electronica, iar pompa de benzina nu ar trebui sa te ingrijoreze, ca nu are debite de litri/secunda.

Motor de 1.1 16v? :D De la ce motocicleta? :P

Si in plus sunt curios...de la ce motor de 1.8 ai lua tu chiulasa de 16v? Golf2? ca Golf 3 nu are motor 1.8 16v...

Modificat de CristiRzR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... mi-a placut aia cu monopunctu de 1.4... -> 120/150cp !! FOARTE tare ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

este diferenta intre corpul injector(carburator) de pe motorul 1.8AAM si 1.8ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti, eu am un golf 3 CL, 1.8 benzina, de 75 HP, si ma gandesc sa imi pun pe el un motor mai serios.. ceva de vreo 140 HP. e vreo problema legata de omologarea unui astfel de motor (imi zicea cineva ca nu pot pune un motor cu mai mult de 25% putere fata de cel anterior). Ce ziceti? eventual imi recomandati un motor care se poate instala mai usor pe el...poate chiar aveti careva ceva fain de vanzare.

post-36660-1233680328_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limita legala e de 40 sau 50%(max) in plus fata de cat avea din fabrica

in rest cum ziceau si alti colegi de pe forum crezi ca merita investitia?

si eu vroiam sa fac un tuning la motorasul meu si cu vreo 250e obtineam cam 15-20 cai in plus asa ca am renuntat

cand chiar nu o sa mai "pot" sa merg cu el - vandut masinuta si luat alta mai puternica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am auzit si prin arad ca face cineva modificari in ECU + schimb axa came si itzi duce motorul aam la 90 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce ax cu came..cate grade?

baieti, eu am un golf 3 CL, 1.8 benzina, de 75 HP, si ma gandesc sa imi pun pe el un motor mai serios.. ceva de vreo 140 HP. e vreo problema legata de omologarea unui astfel de motor (imi zicea cineva ca nu pot pune un motor cu mai mult de 25% putere fata de cel anterior). Ce ziceti? eventual imi recomandati un motor care se poate instala mai usor pe el...poate chiar aveti careva ceva fain de vanzare.

40% din puaterea initiala..adik max 105CP in cazul tau. dece nu incercati 1 chiulasa + eventaual pistoane de g2 gti 8v?..daca chiar vreti mai multi cai?

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa faci 1 converise k lumea ai nevoie de un motor complet de g2 gti 8v, care nu este o avere, pt k ai nevoie si de inj K-Jet sau Digi depinde ce motor iti iei+multe maruntzisuri. Se poate face si conversia de 16v ;)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cumnatumio un g 2 GTI 112 cai.....vrea sa il vanda....daca iau motoru de pe el......se potriveste perecxt pe g 3????.oare aproba RAR omologarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!